tip:quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
klein Op'je volgt.
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Zijn hier ook vrouwen zoals Amanda beschrijft?
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
Ze beschrijft zichzelf???quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
Soms ben ik ook wel serieus hoor...quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
De column in de OP is echt van Amanda's hand.quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
Dat heb je in een goede relatiequote:Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Varen het volgende:
B en A zitten beiden op een andere golflengte![]()
Me too.quote:
Zei het trutje met het Hermes sjaaltjequote:Op zondag 4 november 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Soms ben ik ook wel serieus hoor...
![]()
Nadia herkent ze aan designerkleding...hippe clubs![]()
En dit is te toekomstige winnaar van DGK? Leuk voor de buren.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Tis dat ik te lui ben om er een zwart balkje in te soepen
Dat jij dat herkent!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Zei het trutje met het Hermes sjaaltje![]()
ik mis het volumineuze voorkomen maar voor de rest is het treffend hoor zoals amanda mij beschrijft en btw ik ben ook gek op geld!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Me too.
Behalve de Gucci tas en het hoog in geblondeerd, dan.
Omdat Brian niet om geld en ruzie geeft mag ie straks naar huisquote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
Dit is zo'n leuk onderwerp waar Brain en Amanda het altijd over oneens zullen zijn: GELD! RUZIE!!!!
Wow......spitting image. Hier kan Py wel wat mee.quote:
Onze poeetquote:Op zondag 4 november 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian schrijf je independent zo: independant.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Brian wil dat Amanda zijn mening opschrijft?
* zuchtquote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow......spitting image. Hier kan Py wel wat mee.![]()
nog even..........en dan gaat hij achter het toetsenbord zittenquote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Het Brian stempel moet op de column(s) worden gedrukt, begrijp ik?
quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nog even..........en dan gaat hij achter het toetsenbord zitten
Brian is pennyless, hij zal wel moeten.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
geen idee.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Om te gillen hè? Onze PC Hooft-expert...quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Zei het trutje met het Hermes sjaaltje![]()
Brian houdt niet van golddigger-meisjes en heeft Amanda als vriendin, die een golddigger isquote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef jassy het volgende:
Mens wat een onwijze kutkerel die Brian :/
Vrouwen houden inderdaad van kado's, maar Amanda denkt dat direct in iets materilistischquote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
maar 1 ding is zeker wij vrouwen houden allemaal van een kado( amanda)
check!!! heeft ie net gedaanquote:Op zondag 4 november 2007 20:49 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie brian nog niet door zijn krullen woelen dus de parabui laat nog even op zich wachten maar hij warmt al aardig op
quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
De column in de OP is echt van Amanda's hand.
Het wordt steeds enger!quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik word er nog steeds onpasselijk van als ik me bedenk dat deze wijze van een relatie invulling geven, de volledige goedkeuring van achter krijgt.
manny.quote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Coupe ass hole
Bepaalt wat Manny schrijft.![]()
wat heet......... hij kan zo de poort uitlopen naar mamanetty en kennethquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Brian heeft eigenlijk een hekel aan Amanda, dat merk je als ze dit soort ruzies hebben. Maar hij is tot haar veroordeeld, vanwege zijn back-up.....zielig wel..
Waarom denk je dat de SL's in het leven geroepen zijn?quote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt steeds enger!
Straks beheerst Brian alles wat Amanda doet
Het prototype van een wifebeater.............
Amanda heeft het geluk, dat alles wat ze doen gefilmd wordt. Zonder camera's......ik moet er niet aan denken.![]()
Ik vind het een mooi stel, vreselijk aan elkaar gewaagd. Jammer dat ze allebei niet net effe wat meer toegeven af en toe.quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
Nu het uit is zijn Huub en Lieke weer heftig verliefd
Huub: Gaat goed hè met afstand nemen.
Lieke: Heel goed.
Triest hè?quote:Op zondag 4 november 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de SL's in het leven geroepen zijn?![]()
Ja, dat is ook iets waar ik me regelmatig over verbaas en me kwaad om maak. Dat kind is niet veilig bij die eikel....en ze doen niks, nada, noppes...quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik word er nog steeds onpasselijk van als ik me bedenk dat deze wijze van een relatie invulling geven, de volledige goedkeuring van achter krijgt.
Lieke is echt het prototype golddigger...quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
Nu het uit is zijn Huub en Lieke weer heftig verliefd
Huub: Gaat goed hè met afstand nemen.
Lieke: Heel goed.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanhoren, lees hier wel mee. Dat is wrs al teiltjesvullend genoeg.
Mokum en Ruud in de buurt, ik ben door mijn voorraad heen?![]()
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Brian "zet het er zo in "
Amanda "en wat vind jij? Kun je het zien?"
Brian "nee, jij en Nadia zijn wel helemaal doorgestijld, maar jullie zijn geen golddiggers"
(Amanda's tekst dus)quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat je je niet kan beoordelen op iemands ze uiterlijk. Denk dat er in iedereen een beetje een golddigger schuilt, in verschillende degradaties.
Hij gaat zo naar huis.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Die out of control afro van Brian kan echt niet meer. GA NAAR DE KAPPER!
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak terenquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Brian heeft eigenlijk een hekel aan Amanda, dat merk je als ze dit soort ruzies hebben. Maar hij is tot haar veroordeeld, vanwege zijn back-up.....zielig wel..
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Brian vind bekakte dames die zich in high society bevinden golddiggers.
(Als iemand mij dit uit kan leggen, graag.)
Ik vind het eigenlijk een briljante vondstquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef markcoutinho het volgende:
[..]
(Amanda's tekst dus)
DEGRADATIES! Dat verzin je niet!
Mijn lieve heer, hoe dom kun je zijn... Om over de overige taalfouten maar te zwijgen.
En van wie komt die.......tadaaaaaaaa Zdngmw.quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...
Jaap&Huub mogen hun haar niet langer laten groeien , maar kindje god moet het juist , om betere gelijkenis te verkrijgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
sorry Avonne, die logica kan ik niet volgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
ja dit ziet er niet uit..........inclusief afzakkende broek met bilspleetquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Dit is dus alweer iets waarvan Brian denkt dat hij het kan, terwijl dat niet zo is.
quote:
In Brians bewoording dus Kak-madamquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef beroepslurker het volgende:
....stijlvol....geen stijl....stylistisch.....ja......maar doorgestijld....
Hij is ook zo lekker academisch die jongen!quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.![]()
Precies, EXIT Brian en wel snel, hij haalt het hele programma naar beneden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
Brian IS een zak, dus vlug weg bij hem en het probleem is opgelost.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak teren
Linda de Mol is een golddigger !quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Ja maar Amanda mag printenquote:
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!
Manny heeft het veranderd en Brian zegt - hèhè.........
Het vrouwtje heeft weer gedaan wat het alphamannetje wil
DAT MEEN JEquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.
OMG, ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.quote:Op zondag 4 november 2007 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.
Zingen
Dichten
Gitaarspelen
Rappen
Columns schrijven
Ik ben vast nog wat vergeten.
Dan zal de lol er gauw af zijn voor Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef chufi het volgende:
Krijgen onze golddigsters een dagelijkse column op VV ?? Wordt een hele dagtaak voor Brian !!
Echt wel, en niet gehinderd door enige kennis van wat dan ook.quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Brian is een klootzak, maar hij is wel verdomde grappig.
Oh ja. En nog een minder nette (want ik geloof er niks van): vrouwen seksueel verwennen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pianospelen en het opleiden/africhten van Amanda.
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIENquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik verkoop net de laatste aan een rondborstig type met een Gucci tas...![]()
Brian zal waarschijnlijk de gemiddelde jonkvrouwe van Duysterghast tot Ghooyschegracht nog tot golddigger bestempelenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
quote:Op zondag 4 november 2007 21:13 schreef STAP01 het volgende:
Nog even en ze krijgt klappen met de lineaal!
hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans vanquote:
Het wordt steeds beter he. Ik lig helemaal strak hier.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Dat heb ik in de krant gelezen. Walgelijk!quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Mokum was volgens mij, net als ik, ook Peter R. de Vries fan (althans van
zijn programma)
Vanavond komt de uitzending die eerst verboden was met die vieze vent
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
Lezen hier is 100 x beter dan luisteren naar die randdebielen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Brian: " Ik moet ook even adjusten want je bent heel simpel in antwoord geven "![]()
Voetbaltrainende Dennis met zijn grote meute fans?quote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
We krijgen straks de uitzending die we NIET MOCHTEN ZIEN![]()
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to doquote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
zijn programma)
die kleine kindertjes misbruikte en nu gewoon weer een zeilschool voor kinderen heeft.
(21.30 sbs6)
quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel[/b] in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger[b] is het nog steeds een pedofiel vind ik
Dit verzin je niet, hè?!?quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger![]()
Op dat soort momenten neem ik altijd de streams op !!quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou dat wordt moeilijk kiezen het is op de streams immers ook zo boeiend what tot do what to do
Ze worden niet meer door Hier gesponsoord dus who cares...quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat zonde ook van de inkt en papier dat printen tussendoor..
Wát?!quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
Amanda: als een man je van de straat plukt als je 20 bent en je kidnapt,dan kan het zijn, dat je voor die pedofiel in een later stadium gevoel krijgt maar dan ben je toch geen golddigger![]()
plus dat printjes door de versnipperaar gaan.quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Kinga het volgende:
Wat zonde ook van de inkt en papier dat printen tussendoor..
quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Voetbaltrainende Dennis met zijn grote meute fans?
Een boodschap op de plasma dat Brian Amanda haar werk moet laten doen, zou mooi van pas komen. En dan daar achteraan: "Oh ja, je kunt trouwens ook je biezen pakken. Je bent exit!"quote:Op zondag 4 november 2007 21:20 schreef Disana het volgende:
Amanda heeft een goed voorbeeld van een stel dat ze kent, maar ook dat gaat aan diggelen. Brian heeft het natuurlijk ook niet zelf bedacht he.
Die redenering bedoelde ikquote:
Nee, voor glimmers moet je natuurlijk op de AlbertCuyp zijn...quote:Op zondag 4 november 2007 21:16 schreef KimiK het volgende:
Maar wat heeft Naatje dan over de golddigger???
Brunette met theezakjes en breeeeeeeeeede schouders en Chanel oorbellen (die niet genoeg glimmen)????![]()
Uh...quote:Op zondag 4 november 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
Een komma moet altijd voor de maar! Aldus Brain de analfabeet! Voor 'maar' mag geen komma, LUL!
Dat toch geweldig zijn!quote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een boodschap op de plasma dat Brian Amanda haar werk moet laten doen, zou mooi van pas komen. En dan daar achteraan: "Oh ja, je kunt trouwens ook je biezen pakken. Je bent exit!"
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimenquote:Op zondag 4 november 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
[..]
plus dat printjes door de versnipperaar gaan.
.quote:
Daar heeft ze natuurlijk volkomen gelijk in...quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
volgens amanda is brian goed in kritiek geven maar niet in complimentjes.
Wat een zielig stom trutje.quote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef Varen het volgende:
Amanda: je bent goed in kritiek geven en niet in complementen geven.
Glazen en glazige dingen pruimt hij nietquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimen)
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....quote:Op zondag 4 november 2007 21:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
zijn programma)
(21.30 sbs6)
Amanda deed het. Ik vond het een voorbeeld van een overbodige handeling en energieverspillingquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimen)
Nou lekker dan! Ik ga mn lagere school aanklagen!quote:
Hij hoeft gelukkig maar weinig deuren open te doenquote:Op zondag 4 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Brian met een dienblad vol glas, als dat maar goed gaat.![]()
ja ik geloof daar dus geen barst vanquote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap ook echt niet dat Brain een hbo-opleiding heeft gedaan. Hij komt zo ontzettend dom over!
Naar P.R.deV. kijk ik nu wel. Die gore stontzakken moeten publiekelijk aan de schandpaal worden genageldquote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....![]()
net zoals van de streams nu
Hij heeft een HBO diploma, dat wil nog niet zeggen dat die ook de HBO-opleiding met succes heeft doorlopen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap ook echt niet dat Brain een hbo-opleiding heeft gedaan. Hij komt zo ontzettend dom over!
Ik meen te hebben gelezen dat hij een paar dagen terug aan Amanda vertelde een volledige HBO-opleiding in 1 jaar te hebben gedaan...quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik geloof daar dus geen barst van
Nix ook met zijn gekweel.....quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar P.R.deV. kijk ik nu wel. Die gore stontzakken moeten publiekelijk aan de schandpaal worden genageld![]()
Eerder deze week vertelde hij dat hij een 5 jarige HBO opleiding in 1 jaar gedaan heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik geloof daar dus geen barst van
See youquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
tijd voor P R de Vries fijne streamavond verder![]()
Ik ook, maar ik ben liever een beetje op de hoogte van waar zulke freaks zichquote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....![]()
Als ik het hier lees is het wel grappg eigenlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
N: Ik kan me zo aan D irriteren....dat spiegelgedrag. Look who's talking.
In die tijd had Brian allang de telegraaf uitquote:Op zondag 4 november 2007 21:38 schreef chufi het volgende:
B: Vanochtend toen we wakker werden , was ie minstens 2 uur bezig!!
Hoezo vanochtend ???
Kunnen we concluderen dat Brian in elke vrouw met kledingmerk als golddigger ziet, dat het nooit uit haarzelf kan komen? Hoezo mysogyne?quote:Op zondag 4 november 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian zal waarschijnlijk de gemiddelde jonkvrouwe van Duysterghast tot Ghooyschegracht nog tot golddigger bestempelen
Ik hou van mensen met gevoel voor humor.quote:Op zondag 4 november 2007 21:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik het hier lees is het wel grappg eigenlijk.![]()
Klopt....heeft hij gedaan toen hij in Amerika was voor tennissen....luidt het verhaal.quote:Op zondag 4 november 2007 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een HBO diploma, dat wil nog niet zeggen dat die ook de HBO-opleiding met succes heeft doorlopen.
Met de juiste onderwereld-connecties kun je een Harvard-diploma kopen
Als ze niet zo preuts was kon z eveel geld verdienen... sorry neentje.quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat Brian in elke vrouw met kledingmerk als golddigger ziet, dat het nooit uit haarzelf kan komen? Hoezo mysogyne?
Ik herinner me een filmpje voor Nena van Amanda en co in de Ritz of zo in A'dam en toen vroeg Bart wat ze daar deden en Nena zei dat ze daar vaak heen gingen wat dinken, "gewoon". Waar toen Bart later zei (tegen Brian dacht ik) dat Nena en co een stelletje goldddiggers waren.
Zelf kijkt Nadia zelden in een spiegel of camera...quote:Op zondag 4 november 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
Nadia ergert zich rot aan Dennis zijn spiegelbeeldgedrag.
Het grappige is vooral dat Brian er huizenhoog op neerkijkt maar zelf niets liever zou willen hebben...quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat Brian in elke vrouw met kledingmerk als golddigger ziet, dat het nooit uit haarzelf kan komen? Hoezo mysogyne?
Ik herinner me een filmpje voor Nena van Amanda en co in de Ritz of zo in A'dam en toen vroeg Bart wat ze daar deden en Nena zei dat ze daar vaak heen gingen wat dinken, "gewoon". Waar toen Bart later zei (tegen Brian dacht ik) dat Nena en co een stelletje goldddiggers waren.
quote:Op zondag 4 november 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is vooral dat Brian er huizenhoog op neerkijkt maar zelf niets liever zou willen hebben...
Omdat hij weet dat hij zich geen golddigger kan permitteren??![]()
Slik nog maar zo'n capsuletje van je avaquote:Op zondag 4 november 2007 21:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze niet zo preuts was kon z eveel geld verdienen... sorry neentje.
Daar noem je ook een naam, Bart. De enige die op een waardige manier dat hok heeft verlaten.quote:Op zondag 4 november 2007 21:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Heeft van de week verteld dat hij een 5-jarigequote:Op zondag 4 november 2007 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een HBO diploma, dat wil nog niet zeggen dat die ook de HBO-opleiding met succes heeft doorlopen.
Met de juiste onderwereld-connecties kun je een Harvard-diploma kopen
ik moest er even over nadenken, maar gezien de haat die er af droop, moet het haast wel zo zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.
1 ervan heeft de villa nog verbouwd heb ik begrepen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die gasten aan tafel, ik dacht dat er een band kwam?
Jij denkt als je band leest aan de Jostiband?quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef Deisyy het volgende:
duhquote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Jaap ook niet? Die keek zo verwachtingsvol en blij toen ze binnen kwamenquote:Op zondag 4 november 2007 21:38 schreef Prospera het volgende:
De lellebellies willen aan de lammetjeswijn.
Niemand wil hun column zien![]()
O juist jaquote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij denkt als je band leest aan de Jostiband?![]()
Nadat "achter" hem op hufterige wijze had lopen manipuleren...quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar noem je ook een naam, Bart. De enige die op een waardige manier dat hok heeft verlaten.
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komtquote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft van de week verteld dat hij een 5-jarigeHBO-opleiding in 1 jaar heeft afgerond.
Verdomd als het geen genie is![]()
Wacht het nou heel even af...quote:Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
oke, live muziek... altijd leuk
Niemandquote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap ook niet? Die keek zo verwachtingsvol en blij toen ze binnen kwamen
(ik heb de streams uit, he)
Gut, de klusjesman? Vorige week de buurman.quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
1 ervan heeft de villa nog verbouwd heb ik begrepen.
Maar hij zingt ook.
Dat weet ik maar hij hield iig de eer aan zichzelf....geen 24 uur geneuzel, gewoon biezen pakken en weg.quote:Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadat "achter" hem op hufterige wijze had lopen manipuleren...
Het juiste verhaal: De vader van de verteller, Marc, heeft het huis laten bouwen en Marc heeft er gewoond.quote:Op zondag 4 november 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Gut, de klusjesman? Vorige week de buurman.
Het blijft dicht bij huis allemaal.
En ik heb het idee dat hij door dat gedonder ook onder zijn contractuele verplichtingen (nog 10 keer opdraven voor DGK) uitgekomen isquote:Op zondag 4 november 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hij hield iig de eer aan zichzelf....geen 24 uur geneuzel, gewoon biezen pakken en weg.
Daar heb ik nogsteeds waardering voor.
En met een spatie er na ! Das pas HBO-nivo!quote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komt![]()
,Maar dat is niet altijd. Het is ,maar dat je het weetquote:Op zondag 4 november 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij weet in elk geval te vertellen aan de dames dat de komma altijd vóór maar komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |