Amanda deed het. Ik vond het een voorbeeld van een overbodige handeling en energieverspillingquote:Op zondag 4 november 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is de agressie van Brian: vernietigen wat hij niet kan pruimen. ( Glazen deuren zijn ook moeilijk te pruimen)
Nou lekker dan! Ik ga mn lagere school aanklagen!quote:
Hij hoeft gelukkig maar weinig deuren open te doenquote:Op zondag 4 november 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Brian met een dienblad vol glas, als dat maar goed gaat.![]()
ja ik geloof daar dus geen barst vanquote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap ook echt niet dat Brain een hbo-opleiding heeft gedaan. Hij komt zo ontzettend dom over!
Naar P.R.deV. kijk ik nu wel. Die gore stontzakken moeten publiekelijk aan de schandpaal worden genageldquote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....![]()
net zoals van de streams nu
Hij heeft een HBO diploma, dat wil nog niet zeggen dat die ook de HBO-opleiding met succes heeft doorlopen.quote:Op zondag 4 november 2007 21:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap ook echt niet dat Brain een hbo-opleiding heeft gedaan. Hij komt zo ontzettend dom over!
Ik meen te hebben gelezen dat hij een paar dagen terug aan Amanda vertelde een volledige HBO-opleiding in 1 jaar te hebben gedaan...quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik geloof daar dus geen barst van
Nix ook met zijn gekweel.....quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar P.R.deV. kijk ik nu wel. Die gore stontzakken moeten publiekelijk aan de schandpaal worden genageld![]()
Eerder deze week vertelde hij dat hij een 5 jarige HBO opleiding in 1 jaar gedaan heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik geloof daar dus geen barst van
See youquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
tijd voor P R de Vries fijne streamavond verder![]()
Ik ook, maar ik ben liever een beetje op de hoogte van waar zulke freaks zichquote:Op zondag 4 november 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets met kinderen kijk ik niet naar....daar walg ik van....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |