quote:Op zondag 4 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanhoren, lees hier wel mee. Dat is wrs al teiltjesvullend genoeg.
Mokum en Ruud in de buurt, ik ben door mijn voorraad heen?![]()
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Het Brian stempel moet op de column(s) worden gedrukt, begrijp ik?
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef avonne het volgende:
Brian "zet het er zo in "
Amanda "en wat vind jij? Kun je het zien?"
Brian "nee, jij en Nadia zijn wel helemaal doorgestijld, maar jullie zijn geen golddiggers"
(Amanda's tekst dus)quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat je je niet kan beoordelen op iemands ze uiterlijk. Denk dat er in iedereen een beetje een golddigger schuilt, in verschillende degradaties.
Hij gaat zo naar huis.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
Die out of control afro van Brian kan echt niet meer. GA NAAR DE KAPPER!
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak terenquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Brian heeft eigenlijk een hekel aan Amanda, dat merk je als ze dit soort ruzies hebben. Maar hij is tot haar veroordeeld, vanwege zijn back-up.....zielig wel..
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Brian vind bekakte dames die zich in high society bevinden golddiggers.
(Als iemand mij dit uit kan leggen, graag.)
Ik vind het eigenlijk een briljante vondstquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef markcoutinho het volgende:
[..]
(Amanda's tekst dus)
DEGRADATIES! Dat verzin je niet!
Mijn lieve heer, hoe dom kun je zijn... Om over de overige taalfouten maar te zwijgen.
En van wie komt die.......tadaaaaaaaa Zdngmw.quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Doorgestijld....ook zo'n begrip waar ik pré-DGK nog nooit van gehoord had...
Jaap&Huub mogen hun haar niet langer laten groeien , maar kindje god moet het juist , om betere gelijkenis te verkrijgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
sorry Avonne, die logica kan ik niet volgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Brian vind bekakte dames die zich in high society bevinden golddiggers.
(Als iemand mij dit uit kan leggen, graag.)
ja dit ziet er niet uit..........inclusief afzakkende broek met bilspleetquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Kinga het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |