tip:quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
klein Op'je volgt.
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Zijn hier ook vrouwen zoals Amanda beschrijft?
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
Ze beschrijft zichzelf???quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
Soms ben ik ook wel serieus hoor...quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
De column in de OP is echt van Amanda's hand.quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
Dat heb je in een goede relatiequote:Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Varen het volgende:
B en A zitten beiden op een andere golflengte![]()
Me too.quote:
Zei het trutje met het Hermes sjaaltjequote:Op zondag 4 november 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Soms ben ik ook wel serieus hoor...
![]()
Nadia herkent ze aan designerkleding...hippe clubs![]()
En dit is te toekomstige winnaar van DGK? Leuk voor de buren.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Tis dat ik te lui ben om er een zwart balkje in te soepen
Dat jij dat herkent!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Zei het trutje met het Hermes sjaaltje![]()
ik mis het volumineuze voorkomen maar voor de rest is het treffend hoor zoals amanda mij beschrijft en btw ik ben ook gek op geld!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Me too.
Behalve de Gucci tas en het hoog in geblondeerd, dan.
Omdat Brian niet om geld en ruzie geeft mag ie straks naar huisquote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
Dit is zo'n leuk onderwerp waar Brain en Amanda het altijd over oneens zullen zijn: GELD! RUZIE!!!!
Wow......spitting image. Hier kan Py wel wat mee.quote:
Onze poeetquote:Op zondag 4 november 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian schrijf je independent zo: independant.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Brian wil dat Amanda zijn mening opschrijft?
* zuchtquote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow......spitting image. Hier kan Py wel wat mee.![]()
nog even..........en dan gaat hij achter het toetsenbord zittenquote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Het Brian stempel moet op de column(s) worden gedrukt, begrijp ik?
quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nog even..........en dan gaat hij achter het toetsenbord zitten
Brian is pennyless, hij zal wel moeten.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
geen idee.quote:Op zondag 4 november 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
Om te gillen hè? Onze PC Hooft-expert...quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Zei het trutje met het Hermes sjaaltje![]()
Brian houdt niet van golddigger-meisjes en heeft Amanda als vriendin, die een golddigger isquote:Op zondag 4 november 2007 20:45 schreef jassy het volgende:
Mens wat een onwijze kutkerel die Brian :/
Vrouwen houden inderdaad van kado's, maar Amanda denkt dat direct in iets materilistischquote:Op zondag 4 november 2007 20:41 schreef ericahysterica het volgende:
maar 1 ding is zeker wij vrouwen houden allemaal van een kado( amanda)
check!!! heeft ie net gedaanquote:Op zondag 4 november 2007 20:49 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie brian nog niet door zijn krullen woelen dus de parabui laat nog even op zich wachten maar hij warmt al aardig op
quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
De column in de OP is echt van Amanda's hand.
Het wordt steeds enger!quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik word er nog steeds onpasselijk van als ik me bedenk dat deze wijze van een relatie invulling geven, de volledige goedkeuring van achter krijgt.
manny.quote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Coupe ass hole
Bepaalt wat Manny schrijft.![]()
wat heet......... hij kan zo de poort uitlopen naar mamanetty en kennethquote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef beroepslurker het volgende:
Brian heeft eigenlijk een hekel aan Amanda, dat merk je als ze dit soort ruzies hebben. Maar hij is tot haar veroordeeld, vanwege zijn back-up.....zielig wel..
Waarom denk je dat de SL's in het leven geroepen zijn?quote:Op zondag 4 november 2007 20:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt steeds enger!
Straks beheerst Brian alles wat Amanda doet
Het prototype van een wifebeater.............
Amanda heeft het geluk, dat alles wat ze doen gefilmd wordt. Zonder camera's......ik moet er niet aan denken.![]()
Ik vind het een mooi stel, vreselijk aan elkaar gewaagd. Jammer dat ze allebei niet net effe wat meer toegeven af en toe.quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
Nu het uit is zijn Huub en Lieke weer heftig verliefd
Huub: Gaat goed hè met afstand nemen.
Lieke: Heel goed.
Triest hè?quote:Op zondag 4 november 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de SL's in het leven geroepen zijn?![]()
Ja, dat is ook iets waar ik me regelmatig over verbaas en me kwaad om maak. Dat kind is niet veilig bij die eikel....en ze doen niks, nada, noppes...quote:Op zondag 4 november 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik word er nog steeds onpasselijk van als ik me bedenk dat deze wijze van een relatie invulling geven, de volledige goedkeuring van achter krijgt.
Lieke is echt het prototype golddigger...quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
Nu het uit is zijn Huub en Lieke weer heftig verliefd
Huub: Gaat goed hè met afstand nemen.
Lieke: Heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |