tip:quote:Op zondag 4 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
klein Op'je volgt.
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Zijn hier ook vrouwen zoals Amanda beschrijft?
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
Ze beschrijft zichzelf???quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
Hoog geblondeerd haar, rondborstig en met een Gucci tas.....hahaha.....type golddigger!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
Lekker snel!
en designerkleding niet te vergeten.....![]()
Soms ben ik ook wel serieus hoor...quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
De column in de OP is echt van Amanda's hand.quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
eh... die omschrijving heeft Amanda zelf gezegd?
Ik dacht dat dat een grapje was
Dat heb je in een goede relatiequote:Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Varen het volgende:
B en A zitten beiden op een andere golflengte![]()
Me too.quote:
Zei het trutje met het Hermes sjaaltjequote:Op zondag 4 november 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Soms ben ik ook wel serieus hoor...
![]()
Nadia herkent ze aan designerkleding...hippe clubs![]()
En dit is te toekomstige winnaar van DGK? Leuk voor de buren.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Tis dat ik te lui ben om er een zwart balkje in te soepen
Dat jij dat herkent!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Zei het trutje met het Hermes sjaaltje![]()
ik mis het volumineuze voorkomen maar voor de rest is het treffend hoor zoals amanda mij beschrijft en btw ik ben ook gek op geld!quote:Op zondag 4 november 2007 20:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Me too.
Behalve de Gucci tas en het hoog in geblondeerd, dan.
Omdat Brian niet om geld en ruzie geeft mag ie straks naar huisquote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef STAP01 het volgende:
Dit is zo'n leuk onderwerp waar Brain en Amanda het altijd over oneens zullen zijn: GELD! RUZIE!!!!
Wow......spitting image. Hier kan Py wel wat mee.quote:
Onze poeetquote:Op zondag 4 november 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian schrijf je independent zo: independant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |