Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
Dit is dus alweer iets waarvan Brian denkt dat hij het kan, terwijl dat niet zo is.
quote:
In Brians bewoording dus Kak-madamquote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef beroepslurker het volgende:
....stijlvol....geen stijl....stylistisch.....ja......maar doorgestijld....
Hij is ook zo lekker academisch die jongen!quote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
De roots, de onderdukking, het moet allemaal aan bod komen aldus Brian.![]()
Precies, EXIT Brian en wel snel, hij haalt het hele programma naar beneden.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian:"jullie zijn geen rasechte golddiggers!" Bedoelt ie ermee dat zij wannabe golddigers zijn?
Brian haalt alles door elkaar: oud geld, nieuw geld, adel en nouveaux riches...Ze snappen er niks van!
Brian IS een zak, dus vlug weg bij hem en het probleem is opgelost.quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Juist, zo zie ik dat ook. Brian heeft al vaak laten merken dat hij een hekel heeft aan meisjes die op zijn zak teren
Linda de Mol is een golddigger !quote:Op zondag 4 november 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
Brian vind bekakte dames die zich in high society bevinden golddiggers.
(Als iemand mij dit uit kan leggen, graag.)
Ja maar Amanda mag printenquote:
Ja, maar het begint al eerder he... bij het feit dat hij ervan overtuigd is dat hij weet hoe je een column schrijft.quote:Op zondag 4 november 2007 21:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian plaatst zichzelf weer duidelijk boven Amanda, iets dat hij een ander vaak verwijt!
Manny heeft het veranderd en Brian zegt - hèhè.........
Het vrouwtje heeft weer gedaan wat het alphamannetje wil
DAT MEEN JEquote:Op zondag 4 november 2007 21:07 schreef Varen het volgende:
Brian: hoe schrijf je zeker?
Amanda: z e k e r
quote:Op zondag 4 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertaling: dames met klasse of een betere opleiding kijken niet naar mij om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |