abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 16:44:12 #1
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  zondag 4 november 2007 @ 16:57:20 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54359210
3 punten in de pocket..
pi_54359219
Zo, net thuis. Een keer een vroegertje.

Maar het was weer uitstekend zeker? 2-0 dus op naar de volgende wedstrijd. Die we overigens, als we op deze manier blijven voetballen, dik gaan verliezen. Binnen 20 min. 2-0 achter.

Wat een armoe weer. Niks tegen Buijs maar op deze manier werkt het niet. Bert moet echt eens mat wat meer durf gaan voetballen. Ik hoop dat ie daar nu de mogelijkheden mee ziet nu hij Lee en Slory tot z'n beschikking heeft. Blij dat we hebben gewonnen though
  zondag 4 november 2007 @ 17:01:33 #4
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54359309
Het is nu Bert z'n taak om de spelers als een stel wilde honden het veld in te sturen, en Ajax zo snel mogelijk aan het wankelen te brengen door ze gigantisch onder druk te zetten.

Maar dit Feyenoord kennende zullen ze Ajax wel het spel laten bepalen en pas wakker worden als het te laat is. Daarom verwacht helaas ook verlies
pi_54359746
Niets is sterker dan dat ene woord, FEYENÓÓRD
pi_54359763
Voor welk verdedigingsduo gaan we eigenlijk zondag?

Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
pi_54359768
Als ik het zo hoor, is het weer slecht geweest. Maar zou het niet kunnen zijn dat ze de kans op blessures zo klein mogelijk wilden houden en daarom rustig aan deden. Even aanzetten tot de 2-0 en daarna weer rust houden.

Met al diverse blessures zou het zonde zijn om een van Bronckhorst, de Guzman of zo iemand te verliezen tegen de Graafschap. Ik denk zeker met een speler als van Bronckhorst en Buijs in de selectie dat volgende week van de eerste minuut de beuk erin gaat.
I'd rather die like a man than live like a coward
  zondag 4 november 2007 @ 17:27:17 #8
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54359906
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:

Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
Buijs Droeg weer echt NIETS bij vandaag, loopt alleen maar in de weg

Bahia moet je er niet uithalen nu, die speelde weer aardig vandaag.

En Lucius volgende week opstellen is minimaal 1 tegendoelpunt, ik hoop dat Bert verstandig is en begint met De Cler, Bahia, Hofland en Greene achterin.
  zondag 4 november 2007 @ 17:35:36 #9
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54360131
quote:
Van Marwijk: 'De Cler maakt het verschil'

De overwinning op De Graafschap van zondag was een degelijke maar trainer Bert van Marwijk bleef kritisch als altijd. Vooral met de topper tegen aartsrivaal Ajax op het programma volgende week, beseft de oefenmeester dat er nog veel te verbeteren valt aan zijn team. “Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had voor een defensieve speelwijze gekozen. Wij konden er niet mee uit de voeten, vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties”, aldus van Marwijk na afloop van de wedstrijd.

Na rust wist de ploeg de wedstrijd wel naar eigen hand te zetten, door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay. “We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.”

Verdediger Tim de Cler, die een belangrijke rol vertolkte bij beide Rotterdamse doelpunten was, volgens de trainer ongetwijfeld Man of the Match. “Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik”. Ook blikte de coach kort vooruit op de klassieker van volgende week. “Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant.”
Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomer
  zondag 4 november 2007 @ 17:36:23 #10
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54360150
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:

Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.

---------------Timmer---------------
Lucius--Bahia--Hofland--De Cler
----------Van Bronckhorst--------
--Greene-------------------Sahin--
-------------De Guzman------------
----------Slory-----Makaay--------

eventuele wissels: Buijs voor Lucius of Greene, Bruins voor Sahin of De guzman, en Lee voor Slory. Dan heb je ook intern nog genoeg ruimte om dingen om te zetten Greene in het centrum als Bahia of Hofland uitvalt, Bahia naar linksback als De Cler uitvalt.

Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
pi_54360239
Lucius + Suarez + Belgisch scheidsrechter = penalty
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54360277
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:

Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
Dat zie je ook niet, dan is ie er al voorbij
pi_54360372
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.

---------------Timmer---------------
Lucius--Bahia--Hofland--De Cler
----------Van Bronckhorst--------
--Greene-------------------Sahin--
-------------De Guzman------------
----------Slory-----Makaay--------

eventuele wissels: Buijs voor Lucius of Greene, Bruins voor Sahin of De guzman, en Lee voor Slory. Dan heb je ook intern nog genoeg ruimte om dingen om te zetten Greene in het centrum als Bahia of Hofland uitvalt, Bahia naar linksback als De Cler uitvalt.

Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.

Dit dan dus:

..................Timmer
Lucius..Bahia..Hofland..de Cler
Bruins..Greene..Gio..de Guzman
.............Slory....Makaay

Maar Bert gaat gewoon met dezelfde 11 het veld in als vandaag hoor, dus daar hoeven we niet over te discussieren
  zondag 4 november 2007 @ 17:47:01 #14
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54360429
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomer
Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.

De Cler is zijn geld tot nu toe meer dan waard, al betwijfel ik hoe goed hij defensief is tegen betere clubs, maar gezien andere veel zwakkere posities kan ik me daar absoluut niet druk over maken. Ben zeer content met hem. Maar om te zeggen dat De Cler een betere aankoop is dan Sahin of Van Bronckhorst (of mols ) vind ik nogal gewaagd.....
  zondag 4 november 2007 @ 17:48:25 #15
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54360463
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.

De Cler is zijn geld tot nu toe meer dan waard, al betwijfel ik hoe goed hij defensief is tegen betere clubs, maar gezien andere veel zwakkere posities kan ik me daar absoluut niet druk over maken. Ben zeer content met hem. Maar om te zeggen dat De Cler een betere aankoop is dan Sahin of Van Bronckhorst (of mols ) vind ik nogal gewaagd.....
Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
  zondag 4 november 2007 @ 17:50:46 #16
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54360519
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.

Dit dan dus:

..................Timmer
Bruins..Greene..Gio..de Guzman
.............Slory....Makaay

Maar Bert gaat gewoon met dezelfde 11 het veld in als vandaag hoor, dus daar hoeven we niet over te discussieren
Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).
  zondag 4 november 2007 @ 17:55:35 #17
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54360638
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Heel het team is veel te lief. En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...

Hopelijk heb je wat dat betreft ook wat aan een felle Greene zoals in z'n goede dagen. Toen der tijd riep ik al dat die blessure, hoe ironisch ook, misschien wel z'n redding is geweest. Het heeft hem de kans gegeven een negatieve spiraal te onderbreken en sterker terug te komen.
  zondag 4 november 2007 @ 18:00:08 #18
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54360759
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:55 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Heel het team is veel te lief.
Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.
quote:
En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...
Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goed
quote:
Hopelijk heb je wat dat betreft ook wat aan een felle Greene zoals in z'n goede dagen. Toen der tijd riep ik al dat die blessure, hoe ironisch ook, misschien wel z'n redding is geweest. Het heeft hem de kans gegeven een negatieve spiraal te onderbreken en sterker terug te komen.
Greene vind ik altijd net zo'n kapstok Maar hij is sterker dan die lijkt ja.
pi_54360824
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).
Ik zeg ook niet dat ze exact zo moeten gaan staan, natuurlijk moet of Bruins of de Guzman achter de spits gaan spelen. Het ging mij meer om de personen, niet zozeer om de positie.
  zondag 4 november 2007 @ 18:05:28 #20
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54360882
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.
[..]

Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goed
[..]

Greene vind ik altijd net zo'n kapstok Maar hij is sterker dan die lijkt ja.
Zowieso win je niet alle andere wedstrijden. 6 punten is voor mij het te verwachten maximum, maar ik verwacht er eerder nog minder. En al halen we er 6 of meer, 2 keer winnen van ajax lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk.

Van Hanegem na de bekerwedstrijd over Greene Dan loop je tegen hem op en dan denk je; zo dat doet toch best pijn _!
  zondag 4 november 2007 @ 18:20:43 #21
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54361251
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Van Bronckhorst is geen pure leider, was al bekend lijkt me...
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 4 november 2007 @ 18:27:20 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54361419
Zolang we maar Europees spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 18:31:58 #23
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_54361532
Verneder 020
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_54361746
Greene is al weer lekker bezig vind ik. Hier en daar nog wel wat foutjes, maar hij is net terug. Ik was in het seizoen met Gullit (hoe verguisd hij hier ook is) best een fan van hem! Maar ik weet niet goed wara hij het beste tot zijn recht komt. Misschien moet ie tegen ajax wel op het middenveld staan naast Van Bronckhorst ofzo om die snelle jongens van Ajax uit te schakelen. Bahia er uit halen is niet echt een optie, die jongen kan best nog wat beter worden als je hem vertrouwen geeft en wat wedstrijdjes laat meepakken.

Misschien zoiets?

..................Timmer
.....Greene..Van Bronckhorst
Sahin.....De Guzman.....Bruins
................Makaay

Of moet slory er al in? Wat vinden jullie?
pi_54361817
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Buijs Droeg weer echt NIETS bij vandaag, loopt alleen maar in de weg

Bahia moet je er niet uithalen nu, die speelde weer aardig vandaag.

En Lucius volgende week opstellen is minimaal 1 tegendoelpunt, ik hoop dat Bert verstandig is en begint met De Cler, Bahia, Hofland en Greene achterin.
Bahia doet het wel lekker de laatste tijd, he? Die 4 achterin lijkt me inderdaad het beste. Wanneer is Tiendalli eigenlijk weer van de partij?
  zondag 4 november 2007 @ 18:48:31 #26
53267 TC03
pi_54361891
Ik zou Slory er al inzetten, anders krijgt Makaay weer 0,0 ballen. Dus in jouw schema Sahin omwisselen met Greene, en Slory voor Greene. Lucius dan weer wisselen met Greene.
pi_54361930
Mensen die constant Lucius nog in de basis zetten voor volgende week Optiefen met Theo. Laat hem maar vuurwerk met het Tifo team af gaan steken volgende week.

--------------------Timmer------------------
Greene----Hofland----Bahia-----de Cler
------------Sahin--------Gio----------------
Buijs--------------------------------Bruins
----------------de Guzman----------------
------------------Makaay------------------

Zo spelen, en niet anders. Als Slory fit is dan in plek van Buijs.
  zondag 4 november 2007 @ 18:50:34 #28
53267 TC03
pi_54361931
Dit dus:

------------------Timmer------------------------
Greene------Bahia------Hofland------De Cler
-------Sahin------Van Bronckhorst-----------
------Slory------De Guzman----Bruins-------
------------------Makaay------------------------
pi_54361953
..................Timmer
Greene..Bahia..Hofland..de Cler
.....Sahin..Van Bronckhorst
Slory.....De Guzman.....Bruins
................Makaay

Zo dus? Ik zie Greene liever wat centraler. Maar oke. En boem boem theo er al uit? Kunnen we em niet nog een kans geven? Hij heeft natuurlijk al wel meer ervaring dan Greene en Bahia. Ik ben benieuwd of Slory meteen mee kan draaien tegen Ajax (verwacht van niet, het was een pittige blessure)
  zondag 4 november 2007 @ 18:52:44 #30
53267 TC03
pi_54361983
Lucius nog een kans geven? Zie je hoeveel fouten hij gemaakt heeft? Dat gaat ons gewoon doelpunten kosten tegen Ajax, vrees ik.
pi_54362000
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Mensen die constant Lucius nog in de basis zetten voor volgende week Optiefen met Theo. Laat hem maar vuurwerk met het Tifo team af gaan steken volgende week.

--------------------Timmer------------------
Greene----Hofland----Bahia-----de Cler
------------Sahin--------Gio----------------
Buijs--------------------------------Bruins
----------------de Guzman----------------
------------------Makaay------------------

Zo spelen, en niet anders. Als Slory fit is dan in plek van Buijs.
Wellicht Buijs, Greene en Bruins uitleggen dat ze het veld breed houden en de achterlijn af en toe ff opzoeken
pi_54362029
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef TC03 het volgende:
Lucius nog een kans geven? Zie je hoeveel fouten hij gemaakt heeft? Dat gaat ons gewoon doelpunten kosten tegen Ajax, vrees ik.
Ja ik vrees dat je gelijk hebt. Ajax is zowiezo de meest scorende ploeg dit seizoen. Het is gewoon zaak dat we vanaf minuut 1 er vol voor gaan anders krijg je weer zo'n zelfde wedstrijd als tegen psv. En ik acht Ajax wel wat zwakker dan PSV.
pi_54362034
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:45 schreef alvarez het volgende:

[..]

Bahia doet het wel lekker de laatste tijd, he? Die 4 achterin lijkt me inderdaad het beste. Wanneer is Tiendalli eigenlijk weer van de partij?
Hooguit als Hofland fit is Theo eruit kazen maar verder niet snijden achterin!!!

Tiendalli mag fijn op de tribune!!
pi_54362042
Bahia is trouwens goed bezig de laatste tijd.
Bahia gaat een cult worden!

Bahia
pi_54362070
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Zolang we maar Europees spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
Eensch is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_54362158
Ik vond Lucius anders in de 2de helft aardig spelen hoor. Veel beter dan dat hij tot nu toe nog heeft gespeeld. Bert kennende speelt Lucius dus ook gewoonn
  zondag 4 november 2007 @ 19:04:03 #37
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54362221
Ik ben het er mee eens Dat Lucius gewoon vaak slecht speelt, maar ik denk dat je jezelf, vooral psychologisch, hard in de vingers snijdt als je hem er juist nu uit haalt, voor zo'n wedstrijd, om hem te vervangen door iemand die ook nog geen zekerheidje is. Dat beinvloed heel je team.

Daarbij snap ik nog steeds niet hoe mensen kunnen kiezen voor een middenveld met EN sahin EN de Guzman EN bruins, en dat naast een, zoals malibu ook al zei, veel te lieve Van Bronckhorst.
  zondag 4 november 2007 @ 19:09:16 #38
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54362328
quote:
Ben ik het absoluut mee oneens. Ten eerste is moet je je gewoon richten op een plaats bij de eerste 5, en daarmee op de voorronde Champions League. Geen man overboord als dat niet lukt, maar dat moet je doelstelling wmb wel zijn. Daarbij; we zijn bijna op 1/3e van de competitie en staan gedeeld 1e. We zijn absoluut niet sterk genoeg om van de sterkste ploegen in Nederland veel te winnen, zoals ik net ook al aangaf, maar kampioen wordt je ook tegen de kleintjes. Niet dat Feyenoord er van uit moet gaan dat ze kampioen worden, maar ze kunnen allicht er op hopen dat ajax en psv wat steekjes laten liggen en Feyenoord lachende derde wordt. Het is absoluut niet onmogelijk.

Ik zeg; gematigd tevreden zijn met de UEFA cup, gaan voor de voorronde CL, en heel erg hopen op een gelukkig kampioenschap.
  zondag 4 november 2007 @ 19:17:24 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54362526
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ben ik het absoluut mee oneens. Ten eerste is moet je je gewoon richten op een plaats bij de eerste 5, en daarmee op de voorronde Champions League. Geen man overboord als dat niet lukt, maar dat moet je doelstelling wmb wel zijn. Daarbij; we zijn bijna op 1/3e van de competitie en staan gedeeld 1e. We zijn absoluut niet sterk genoeg om van de sterkste ploegen in Nederland veel te winnen, zoals ik net ook al aangaf, maar kampioen wordt je ook tegen de kleintjes. Niet dat Feyenoord er van uit moet gaan dat ze kampioen worden, maar ze kunnen allicht er op hopen dat ajax en psv wat steekjes laten liggen en Feyenoord lachende derde wordt. Het is absoluut niet onmogelijk.

Ik zeg; gematigd tevreden zijn met de UEFA cup, gaan voor de voorronde CL, en heel erg hopen op een gelukkig kampioenschap.
Dit strookt echt compleet met hetgeen wat je hierboven allemaal zit uit te kramen, weet je dat?

Laat Feijenoord lekker voetballen, beter worden en een goede eindpositie krijgen, meer niet.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 19:19:47 #40
53267 TC03
pi_54362578
Voor 'een goede eindpositie' had je ook mindere spelers kunnen halen dan Makaay, De Cler, noem ze maar op... Voorronde CL lijkt me ook een goede doelstelling.
  zondag 4 november 2007 @ 19:22:24 #41
53267 TC03
pi_54362637
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef Steve_I. het volgende:
Ik ben het er mee eens Dat Lucius gewoon vaak slecht speelt, maar ik denk dat je jezelf, vooral psychologisch, hard in de vingers snijdt als je hem er juist nu uit haalt, voor zo'n wedstrijd, om hem te vervangen door iemand die ook nog geen zekerheidje is. Dat beinvloed heel je team.

Daarbij snap ik nog steeds niet hoe mensen kunnen kiezen voor een middenveld met EN sahin EN de Guzman EN bruins, en dat naast een, zoals malibu ook al zei, veel te lieve Van Bronckhorst.
Wat is het alternatief? Liever 'lieve' spelers met kwaliteit, dan bijv. Buijs. Lee zou eventueel nog kunnen.
pi_54363072
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:17 schreef Happel het volgende:
beter worden
Als dat eens zou lukken.
  zondag 4 november 2007 @ 19:43:58 #43
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363097
quote:

[..]

Dit strookt echt compleet met hetgeen wat je hierboven allemaal zit uit te kramen, weet je dat?

Laat Feijenoord lekker voetballen, beter worden en een goede eindpositie krijgen, meer niet.
?
pi_54363116
Ben wel benieuwd welke spelers ze willen gaan halen in de winterstop. Achterin staat het wel goed en daar hebben we naar mijn mening genoeg keus. Vooral nadat Bahia zeg goed aan het profileren is.
  zondag 4 november 2007 @ 19:45:38 #45
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363122
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is het alternatief? Liever 'lieve' spelers met kwaliteit, dan bijv. Buijs. Lee zou eventueel nog kunnen.
Zoals ik dus al zei; ik zou Greene op het middenveld zetten....
pi_54363143
Wat was er trouwens aan de hand in de hoek bij Z en X? Opeens leek het los te gaan daar.
pi_54363154
Bahia was vorig jaar echt slecht, maar nu toch weer heel goed bezig. Ik vraag me af of met Saidi hetzelfde zou kunnen gebeuren als hij nog een kans krijgt.
  zondag 4 november 2007 @ 19:48:23 #48
53267 TC03
pi_54363174
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:45 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Zoals ik dus al zei; ik zou Greene op het middenveld zetten....
Ook een mogelijkheid, ja.
  zondag 4 november 2007 @ 19:49:38 #49
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363204
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Zjakkie het volgende:
Bahia was vorig jaar echt slecht, maar nu toch weer heel goed bezig. Ik vraag me af of met Saidi hetzelfde zou kunnen gebeuren als hij nog een kans krijgt.
Die krijgt hij niet....
  zondag 4 november 2007 @ 19:49:53 #50
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363209
quote:
Zolang we maar Europees winnen van Ajax en CL spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
  zondag 4 november 2007 @ 19:52:18 #51
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363271
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:

[ajax]
wordt je daar nou zelf ookniet moe van.......
  zondag 4 november 2007 @ 19:53:11 #52
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_54363289
Op naar volgende week, dan moeten we gewoon winnen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_54363327
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef Steve_I. het volgende:
Oh, dus omdat we Lucius anders psychologisch schaden moeten we hem maar laten staan. We zijn geen liefdadigheids vereniging. Het is profvoetbal. De beste moeten spelen
quote:
Je praat wel heel tegenstellig. Eerst wil je Lucius psychologisch niet schaden (we moeten lief voor hem zijn, anders schaad je hem). Maar van Bronckhorst vind je weer te lief
Maar van dat tegenstellig praten heb je wel vaker last.
  zondag 4 november 2007 @ 19:54:56 #54
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363332
quote:

[..]

Pff Feyenoord is volgens mij de enige club waar supporters zitten die het niet zoveel uitmaakt of ze nou 1e of 5e worden.

Ik snap dat je nergens op rekent, maar je moet gewoon voor het hoogst haalbare gaan. Wat dat is zal nog moeten blijken en hangt vooral af van hoe sterk PSV en Ajax de rest van het seizoen zijn en hoeveel blessure's wij zullen hebben.

Maar bij voorbaat tevreden zijn met 'Europees voetbal' vind ik een mentaliteit van niets.
pi_54363352
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:49 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Die krijgt hij niet....
Terwijl hij toch de beste verdediger was in zijn eerste seizoen...
  zondag 4 november 2007 @ 19:56:14 #56
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363366
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:52 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

wordt je daar nou zelf ookniet moe van.......
Ik word moe van Ajax op de 1e plek en al die Ajacieden die beloont worden voor hun arrogante gedrag.
Bovendien wil je als Feyenoorder ALTIJD winnen van Ajax, net als andersom.
pi_54363439
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Pff Feyenoord is volgens mij de enige club waar supporters zitten die het niet zoveel uitmaakt of ze nou 1e of 5e worden.

Ik snap dat je nergens op rekent, maar je moet gewoon voor het hoogst haalbare gaan. Wat dat is zal nog moeten blijken en hangt vooral af van hoe sterk PSV en Ajax de rest van het seizoen zijn en hoeveel blessure's wij zullen hebben.

Maar bij voorbaat tevreden zijn met 'Europees voetbal' vind ik een mentaliteit van niets.
Je moet voor het hoogste gaan. Maar kampioen worden is niet rieel als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Die zijn veel breder. Als wij een blessure krijgen dan komen er spelers als Lucius en Buijs in. En wie moet Makaay vervangen bij een eventuele blessure?
Bij Ajax en PSV komen er dan zo goed als gelijkwaardige spelers in.
  zondag 4 november 2007 @ 20:04:02 #58
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363594
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Je moet voor het hoogste gaan. Maar kampioen worden is niet rieel als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Die zijn veel breder. Als wij een blessure krijgen dan komen er spelers als Lucius en Buijs in. En wie moet Makaay vervangen bij een eventuele blessure?
Bij Ajax en PSV komen er dan zo goed als gelijkwaardige spelers in.
Klopt, maar voor hetzelfde geldt spelen Makaay, de Cler, Gio vrijwel een heel seizoen
En wie weet komt er nog wat leuks in de winterstop natuurlijk, en breekt Jordi Buijs door of wordt Wijnaldum of die Hagary basisspeler.

Maar goed, Feyenoord is niet kampioenskandidaat nummer 1, maar er zal wel zo lang mogelijk gestreden moeten worden voor de titel en wanneer je daar uitgeschakeld voor zou zijn volop voor playoffs-winst gaan. CL spelen brengt de ontwikkeling van het team (en de club) natuurlijk in een ongeloofelijke stroomversnelling.

Mocht dat ook niet lukken dan is dat jammer, maar dan moet er wel tot het einde voor gestreden zijn. Een oorwassing als die tegen PSV mag ook dit seizoen al niet meer gebeuren.
  zondag 4 november 2007 @ 20:05:06 #59
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54363628
pfff, wat een zaadpot, was ook nog eens enorm brak, dus was niet echt de ideale combo!

Ik verwacht zondag toch echt een heel ander Feyenoord, moeten knokken voor wat ze waard zijn. Middenveld was vandaag zwaar bagger...

Word overigens ook een beetje moedeloos van sommige supporters in de Kuip, zijn meer gefixeerd op die neuzen dan op hun eigen club...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_54363725
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Klopt, maar voor hetzelfde geldt spelen Makaay, de Cler, Gio vrijwel een heel seizoen
En wie weet komt er nog wat leuks in de winterstop natuurlijk, en breekt Jordi Buijs door of wordt Wijnaldum of die Hagary basisspeler.

Maar goed, Feyenoord is niet kampioenskandidaat nummer 1, maar er zal wel zo lang mogelijk gestreden moeten worden voor de titel en wanneer je daar uitgeschakeld voor zou zijn volop voor playoffs-winst gaan. CL spelen brengt de ontwikkeling van het team (en de club) natuurlijk in een ongeloofelijke stroomversnelling.

Mocht dat ook niet lukken
Hagary is nog niet rijp voor het 1e. Dan zie ik eerder Fer of Janotta doorbreken.
Ik vind wel dat Bertje eens wat vaker de jeugd de kans moet geven. Onder Koster krijgt de jeugd bij Ajax wel de kans. Zoals die de Jong en v. d. Heijden. Terwijl Fer en Janotta toch echt wat klasse beter zijn als die de Jong en v. d. Heijden.
  zondag 4 november 2007 @ 20:10:31 #61
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363789
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:08 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Hagary is nog niet rijp voor het 1e. Dan zie ik eerder Fer of Janotta doorbreken.
Ik vind wel dat Bertje eens wat vaker de jeugd de kans moet geven. Onder Koster krijgt de jeugd bij Ajax wel de kans. Zoals die de Jong en v. d. Heijden. Terwijl Fer en Janotta toch echt wat klasse beter zijn als die de Jong en v. d. Heijden.
Mee eens. Dit is volgens Bert een bouwjaar, maar intussen maakt ie nog niet echt veel gebruik van jeugdspelers.

Lucius in de winterstop bedanken voor z'n diensten en aan Utrecht of Heerenveen wegdoen ofzo, en laat maar lekker een jeugdspeler of een nieuwe aankoop spelen.
  zondag 4 november 2007 @ 20:10:51 #62
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363793
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Oh, dus omdat we Lucius anders psychologisch schaden moeten we hem maar laten staan. We zijn geen liefdadigheids vereniging. Het is profvoetbal. De beste moeten spelen
Kan je lezen?
Lucius schaadt je niet psychologisch als persoon zijnde door hem er uit te halen. Je brengt wel een hoop onzekerheid in je team. Vergeet niet dat Lucius vorig jaar wel de aanvoerder was. Vergeet niet dat Lucius er vrijwel altijd staat; niet qua kwaliteit, maar wel dat hij geeft wat hij kan, ook al betekend dat met pijnstillerst spelen. Vergeet niet dat hij veel jonge jongens stuurt, ook buiten het veld. Ik denk dat je er meer goed dan kwaad aan doet om hem er uit te halen. Als de ontwikkeling van nu doorgaat Lucius er snel uit halen, maar niet juist bij zo'n belangrijke wedstrijd.
quote:
Je praat wel heel tegenstellig. Eerst wil je Lucius psychologisch niet schaden (we moeten lief voor hem zijn, anders schaad je hem). Maar van Bronckhorst vind je weer te lief
Maar van dat tegenstellig praten heb je wel vaker last.
Gaat natuurlijk nergens over
Lees bovenstaande. Daarbij; wou jij ontkennen dat Van Bronckhorst te lief is dan? Iedereen met enig verstand wist dat al van te voren. Het is een hele rustige jongen, zowel buiten het veld. Hij zal z'n medespelers niet met wat harde woorden scherp stellen zoals bijvoorbeeld Hofland dat doet. Hij zal niet snel aan de handrem trekken, ook al is het soms wel nodig. Hij zal z'n tegenstanders, ook al wordt hij zelf onder het gras gelopen, niet bang maken, lastig vallen, of een schop verkopen, wat in het veld heel veel psychologisch verschil maakt. En hij zal al niet fel verhaal gaan halen bij de scheids.

Is opzich niet erg, ben blij met hem, maar dan moet je een andere VENT op je middenveld hebben, en die hebben we nu niet.
pi_54363841
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
pfff, wat een zaadpot, was ook nog eens enorm brak, dus was niet echt de ideale combo!

Ik verwacht zondag toch echt een heel ander Feyenoord, moeten knokken voor wat ze waard zijn. Middenveld was vandaag zwaar bagger...

Word overigens ook een beetje moedeloos van sommige supporters in de Kuip, zijn meer gefixeerd op die neuzen dan op hun eigen club...
Ja, gaat echt nergens over. Vind het wel leuk als ze af en toe zingen "En wie niet springt die is een Jood". Maar naast ons zaten ze ook de hele wedstrijd "honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom... sla die knuppel op ze jodeneus..." en nog wat liedjes over Bijlmermeer en treinen te zingen
En dat is al 2 weken zo. Te triest gewoon
  zondag 4 november 2007 @ 20:12:53 #64
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363846
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik word moe van Ajax op de 1e plek en al die Ajacieden die beloont worden voor hun arrogante gedrag.
Bovendien wil je als Feyenoorder ALTIJD winnen van Ajax, net als andersom.
Of je houdt je gewoon bezig met je eigen club.
Natuurlijk wil je winnen, maar dat is geen voorwaarde voor een geslaagd seizoen.
  zondag 4 november 2007 @ 20:15:37 #65
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54363918
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Of je houdt je gewoon bezig met je eigen club.
Dat doe ik, WIJ moeten volgende week tegen die neuzen. En bovendien krijgen ze weer een veel te grote bek.
quote:
Natuurlijk wil je winnen, maar dat is geen voorwaarde voor een geslaagd seizoen.
Duh. Als ik moest kiezen tussen kampioen/CL-voetbal en verliezen van dat tuig en tussen 2 keer winnen van ajax en 5e worden kies ik toch ook voor het 1e?
pi_54363919
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Steve_I. het volgende:

Kan je lezen?
Lucius schaadt je niet psychologisch als persoon zijnde door hem er uit te halen. Je brengt wel een hoop onzekerheid in je team. Vergeet niet dat Lucius vorig jaar wel de aanvoerder was. Vergeet niet dat Lucius er vrijwel altijd staat; niet qua kwaliteit, maar wel dat hij geeft wat hij kan, ook al betekend dat met pijnstillerst spelen. Vergeet niet dat hij veel jonge jongens stuurt, ook buiten het veld. Ik denk dat je er meer goed dan kwaad aan doet om hem er uit te halen. Als de ontwikkeling van nu doorgaat Lucius er snel uit halen, maar niet juist bij zo'n belangrijke wedstrijd.
Jammer dan. In de Kuip word profvoetbal gespeeld.
quote:
Gaat natuurlijk nergens over
Lees bovenstaande. Daarbij; wou jij ontkennen dat Van Bronckhorst te lief is dan? Iedereen met enig verstand wist dat al van te voren. Het is een hele rustige jongen, zowel buiten het veld. Hij zal z'n medespelers niet met wat harde woorden scherp stellen zoals bijvoorbeeld Hofland dat doet. Hij zal niet snel aan de handrem trekken, ook al is het soms wel nodig. Hij zal z'n tegenstanders, ook al wordt hij zelf onder het gras gelopen, niet bang maken, lastig vallen, of een schop verkopen, wat in het veld heel veel psychologisch verschil maakt. En hij zal al niet fel verhaal gaan halen bij de scheids.

Is opzich niet erg, ben blij met hem, maar dan moet je een andere VENT op je middenveld hebben, en die hebben we nu niet.
Ontken ik ergens dat van Gio te lief is dan? Ik maak alleen vergelijking omdat jij zo tegenstrijdig lult.
  zondag 4 november 2007 @ 20:17:46 #67
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54363969
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Mee eens. Dit is volgens Bert een bouwjaar, maar intussen maakt ie nog niet echt veel gebruik van jeugdspelers.

Lucius in de winterstop bedanken voor z'n diensten en aan Utrecht of Heerenveen wegdoen ofzo, en laat maar lekker een jeugdspeler of een nieuwe aankoop spelen.
Je kan pas Jeugdspelers gaan gebruiken als je team staat, en dat staat niet; we spelen bijna wekelijks zwak, of in ieder geval het grootste deel van de wedstrijd.

Lucius KAN je niet weg doen, tenzij je een goede vervanger vind in de goede leeftijdscategorie. Gewoon op de bank zetten.
  zondag 4 november 2007 @ 20:20:36 #68
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54364047
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat doe ik, WIJ moeten volgende week tegen die neuzen. En bovendien krijgen ze weer een veel te grote bek.
Nu wel, maar je houdt je altijd meer met hun bezig dan met Feyenoord. Als je hoopt dat PSV van Heerenveen wint en dus boven ons staat omdat ajax anders op doelsaldo 1e staat.
Ook lekker tegenstrijdig met je 'voor het hoogste gaan'
quote:
Duh. Als ik moest kiezen tussen kampioen/CL-voetbal en verliezen van dat tuig en tussen 2 keer winnen van ajax en 5e worden kies ik toch ook voor het 1e?
Dat valt me mee van je
  zondag 4 november 2007 @ 20:21:45 #69
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54364079
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:17 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Je kan pas Jeugdspelers gaan gebruiken als je team staat, en dat staat niet; we spelen bijna wekelijks zwak, of in ieder geval het grootste deel van de wedstrijd.

Lucius KAN je niet weg doen, tenzij je een goede vervanger vind in de goede leeftijdscategorie. Gewoon op de bank zetten.
Jeugdspelers groeien anders makkelijker in een team dan oudere spelers. Je kan ze dit seizoen beter laten kennismaken met het profniveau, want als je dat volgend jaar doet dan krijgen ze meteen een ongeloofelijke druk op zich.

Waarom zou je iemand in Lucius z'n leeftijdscategorie moeten vinden? Ervaring genoeg in het veld hoor.
  zondag 4 november 2007 @ 20:22:23 #70
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54364091
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Jammer dan. In de Kuip word profvoetbal gespeeld.
[..]

Ontken ik ergens dat van Gio te lief is dan? Ik maak alleen vergelijking omdat jij zo tegenstrijdig lult.
Profvoetbal is ook psychologisch. AZ heeft ook topvoetballers, en ook nog eens een toptrainer; maar zie waar ze staan.

Het is niet tegenstrijdig omdat het totaal niets, maar dan ook niets met elkaar te maken heeft
  zondag 4 november 2007 @ 20:24:57 #71
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54364158
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nu wel, maar je houdt je altijd meer met hun bezig dan met Feyenoord.
Nee hoor. Dat lijkt misschien zo omdat VBL voor 90 % uit Ajacieden bestaat en de kans redelijk groot is dat ik reageer op een post van een Ajacied...
quote:
Als je hoopt dat PSV van Heerenveen wint en dus boven ons staat omdat ajax anders op doelsaldo 1e staat.
Ook lekker tegenstrijdig met je 'voor het hoogste gaan'
Ok heb je misschien een punt. Maar het hoogste is voor ons denk ik CL-voetbal, en ik kan er niet tegen als overal die grote bekken weer komen dat ajax de beste is. Dan maar die Eindhovenaren, daar heb je niet zoveel last van.

Aan de andere kant hoef ik die A'dammers niet wéér tegen te komen in de play offs.
Voor hetzelfde geldt verlies je in een seizoen 5 x van ze (2 x competitie, 1 x beker, 2 x play offs) Moeilijk
quote:
Dat valt me mee van je
pi_54364184
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Profvoetbal is ook psychologisch. AZ heeft ook topvoetballers, en ook nog eens een toptrainer; maar zie waar ze staan.
AZ heeft een elftal met een gemiddelde leeftijd van 22 (bij wijze van spreken). De spitsen die ze hebben scoren nog niet aan de lopende band omdat ze nog zo jong zijn. Het veldspel van AZ is nog steeds goed hoor.
  zondag 4 november 2007 @ 20:28:00 #73
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54364221
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Jeugdspelers groeien anders makkelijker in een team dan oudere spelers. Je kan ze dit seizoen beter laten kennismaken met het profniveau, want als je dat volgend jaar doet dan krijgen ze meteen een ongeloofelijke druk op zich.
Nee. Een jeugdspeler speelt niet beter dan het team om zich heen. Feyenoord wint het op pure klasse, maar speelt 65% van de tijd matig tot slecht. Je moet eerst je organisatie op orde hebben. Ik zeg niet dat dat volgend jaar pas is overigens. Sterker nog, dat zou ik absurd vinden.
quote:
Waarom zou je iemand in Lucius z'n leeftijdscategorie moeten vinden? Ervaring genoeg in het veld hoor.
Iemand van die leeftijd staat er het snelst. combinatie van ervaring en jeugdige kracht/snelheid. Is ook weer meer psychologisch. Niet alleen voor in je team, ook wat je uitstraalt naar je tegenstander. Een jong jochie wekt hoe dan ook geen ontzag. Het is geen absolute must, maar wel een Pre. Lucius moet je niet weg doen, want je wilt juist een iets bredere selectie.
  zondag 4 november 2007 @ 20:29:37 #74
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54364261
Overigens, voor de mensen die vinden dat Feyenoord alleen Europees hoeft te halen : vind je het verschil tussen dit jaar 5e mogen worden en volgend jaar echt om de titel meespelen niet heel erg groot?
  zondag 4 november 2007 @ 20:30:23 #75
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54364282
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

AZ heeft een elftal met een gemiddelde leeftijd van 22 (bij wijze van spreken). De spitsen die ze hebben scoren nog niet aan de lopende band omdat ze nog zo jong zijn. Het veldspel van AZ is nog steeds goed hoor.
Dat zeg ik juist, neus Het veldspel kan wel goed zijn, maar er is meer dan voetballende kwaliteiten.
pi_54364292
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Nee. Een jeugdspeler speelt niet beter dan het team om zich heen. Feyenoord wint het op pure klasse, maar speelt 65% van de tijd matig tot slecht. Je moet eerst je organisatie op orde hebben. Ik zeg niet dat dat volgend jaar pas is overigens. Sterker nog, dat zou ik absurd vinden.
Hebben we de organisatie niet op orde dan?
Ik geloof dat ik de afgelopen 5 jaar niet zo'n goed georganiseerd Feyenoord heb gezien. Ze moeten alleen zorgen dat ze constant gaan spelen en dat er meer druk naar voren komt.
  zondag 4 november 2007 @ 20:33:48 #77
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54364366
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Die jeugdspelers zouden dit seizoen ook met het team (en de organisatie) mee kunnen groeien hoor. Het team moet over 3 kwart jaar echt ingespeeld zijn, voor die tijd zou je best 1 of 2 jonkies al mee kunnen laten liften.
quote:
Iemand van die leeftijd staat er het snelst. combinatie van ervaring en jeugdige kracht/snelheid. Is ook weer meer psychologisch. Niet alleen voor in je team, ook wat je uitstraalt naar je tegenstander. Een jong jochie wekt hoe dan ook geen ontzag. Het is geen absolute must, maar wel een Pre. Lucius moet je niet weg doen, want je wilt juist een iets bredere selectie.
Juist dit seizoen hoeven die spelers er nog niet echt te staan. Als ze volgend jaar in 1 keer moeten presteren (fouten zijn niet geoorloofd als titelkandidaat) dan gooi je ze teveel in het diepe. Bovendien gaat het niet alleen om leeftijd, maar ook om karakter. Zo'n Drenthe gaf b.v. meer in een wedstrijd dan een gemiddelde 30-er.
pi_54364378
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:30 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Dat zeg ik juist, neus Het veldspel kan wel goed zijn, maar er is meer dan voetballende kwaliteiten.
Oh, dus het feit dat ze niet scoren is psychologisch? Ga toch weg man. De spitsen die ze nu hebben zijn nog niet zo ver als Arveladze en Koevermans vorig jaar. Dat heeft niets met psychologie te maken. Ze zijn voetbaltechnisch nog niet zo ver.

En dit was meteen het laatste bericht waarmee ik op jou reargeer. Kan mijn tijd wel beter besteden.
  zondag 4 november 2007 @ 20:42:12 #79
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54364581
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Die jeugdspelers zouden dit seizoen ook met het team (en de organisatie) mee kunnen groeien hoor. Het team moet over 3 kwart jaar echt ingespeeld zijn, voor die tijd zou je best 1 of 2 jonkies al mee kunnen laten liften.

Juist dit seizoen hoeven die spelers er nog niet echt te staan. Als ze volgend jaar in 1 keer moeten presteren (fouten zijn niet geoorloofd als titelkandidaat) dan gooi je ze teveel in het diepe. Bovendien gaat het niet alleen om leeftijd, maar ook om karakter. Zo'n Drenthe gaf b.v. meer in een wedstrijd dan een gemiddelde 30-er.

Wijnaldum pakt toch ook al minuten...? En ze hadden Biseswar dit jaar waarschijnlijk flink wat minuten willen geven maar die valt tegen en kan worden afgedankt... En ik verwacht later in het seizoen ook nog wel 1 of 2 man eigenlijk; maar dat mag best wachten tot na de winter.

Je kan een speler beter brengen als hij weet dat een foutje niet zo snel fataal is IMO.

Drenthe, heb je gelijk in, maar was een uitzondering denk ik. Lag ook in z'n hele persoonlijkheid ja.
  zondag 4 november 2007 @ 20:44:32 #80
53267 TC03
pi_54364638
Wat vinden jullie eigenlijk van Lee, tot nu toe?

Ik vind hem wel meevallen. Voetballend heeft ie nog niet bijonder veel toegevoegd, maar hij speelt wel met pit en doorzettingsvermogen, dus wat dat betreft vind ik het tot nu toe een goede aankoop. Hoe het met verder met zijn kwaltieit zit zal nog moeten blijken, maar voorlopig is mijn indruk positief.
pi_54364814
Bruins was niet zo best vandaag
pi_54365205
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:

Ik vind hem wel meevallen. Voetballend heeft ie nog niet bijonder veel toegevoegd, maar hij speelt wel met pit en doorzettingsvermogen, dus wat dat betreft vind ik het tot nu toe een goede aankoop. Hoe het met verder met zijn kwaltieit zit zal nog moeten blijken, maar voorlopig is mijn indruk positief.
Lee... Tja, ik moet wel lachen om hem.
Hij staat constant iedereen naar zijn plek te wijzen (zelfs van Bronckhorst). En hij hangt een beetje het baasje uit. Hij heeft af en toe leuke acties, maar hij verliest ook nog vaak de bal. Ook vind ik hem vaak uit zijn positie lopen. Ook zie je dat hij nog niet goed kan communiceren met zijn medespelers.
  zondag 4 november 2007 @ 21:07:27 #83
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54365301
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Oh, dus het feit dat ze niet scoren is psychologisch? Ga toch weg man. De spitsen die ze nu hebben zijn nog niet zo ver als Arveladze en Koevermans vorig jaar. Dat heeft niets met psychologie te maken. Ze zijn voetbaltechnisch nog niet zo ver.

En dit was meteen het laatste bericht waarmee ik op jou reargeer. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Er zijn heel veel zaken van belang. Voetbalkwaliteiten, motivatie, balans, ervaring, psyche. Ze missen inderdaad ervaring en slimheid zoals Koevermans en Arveladze dat hadden, maar dat is niet alles. AZ begon onzeker te worden en dat zag je in het spel. Het is geen toeval dat ze na hun eerste winstpartij in tijden gelijk ook hun tweede pakken.

Maar van mij hoef je niet meer te reageren hoor
Veel plezier met het over m'n berichten heen lezen
  zondag 4 november 2007 @ 21:09:14 #84
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54365355
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:

Leuk karaktertje, maar tot nu toe speelt hij verder niet zo veel klaar. Slory zou volgende week fit moeten zijn; dan zie ik liever hem dan Lee spelen. Denk dat het een vrij aardige speler kan worden, maar geen topper.
  zondag 4 november 2007 @ 21:12:26 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54365460
Saaie kutpot, maargoed. 3 punten.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 4 november 2007 @ 21:14:08 #86
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54365521
Georgino wordt zondag trouwens 17. Leuk verjaardagskadootje als hij de 2-1 scoort in de 90e minuut
  zondag 4 november 2007 @ 21:22:26 #87
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54365763
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Afgaande op het afgelopen seizoen vind ik tevreden zijn met Europees voetbal meer dan genoeg. Betere selectie of niet. Ik ben gewoon niet zo veeleisend.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 21:32:37 #88
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54366091
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Afgaande op het afgelopen seizoen vind ik tevreden zijn met Europees voetbal meer dan genoeg. Betere selectie of niet. Ik ben gewoon niet zo veeleisend.
Dat je niet meer eist, of verwacht, wil toch niet zeggen dat je niet voor hoger probeert te gaan

Feyenoord moet gewoon proberen er alles uit te halen wat er in zit. Wat opzich vrij veel kan zijn, gezien je een bepaald spel speelt waarmee je van vrijwel alle kleine clubs zal winnen, en er hangt een bepaalde stemming om de selectie heen, wat erg belangrijk kan zijn.

Het belangrijkste is minstens 5e worden, maar ik hoop op meer
  zondag 4 november 2007 @ 21:35:29 #89
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54366173
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Je mag best eisen dat er het beste uit halen hoor.
pi_54366507
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:46 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat was er trouwens aan de hand in de hoek bij Z en X? Opeens leek het los te gaan daar.
Goeie vraag, zag ze wat tegen ramen slaan maarja vanaf BB (ff andere plek vandaag dan normaal) heb je geen superzicht daarop!!
  zondag 4 november 2007 @ 21:47:42 #91
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54366550
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Je mag best eisen dat er het beste uit halen hoor.
Waarom zou ik dat eisen. Feijenoord komt van ver en is er nog lang niet. Iedereen leeft weer bij de waan van de dag. Iedereen verwacht dat we de joden even afslachten volgende week en alles gaat vanzelf wel goed komen. Word je toch niet goed van al dat optimistische gezever.
Elite
Tegen TTIP
pi_54366559
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Steve_I. het volgende:
Georgino wordt zondag trouwens 17. Leuk verjaardagskadootje als hij de 2-1 scoort in de 90e minuut
Ik zou hem die goal van harte gunnen maar laat ze gelieve bij rust al veilige marge hebben
  zondag 4 november 2007 @ 21:48:42 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54366579
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Goeie vraag, zag ze wat tegen ramen slaan maarja vanaf BB (ff andere plek vandaag dan normaal) heb je geen superzicht daarop!!
Kennis van me werd meegenomen en dat werd 'verhinderd'...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 21:50:54 #94
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54366640
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat eisen. Feijenoord komt van ver en is er nog lang niet. Iedereen leeft weer bij de waan van de dag.
Dat heeft er dus niets mee te maken, wil niet zeggen dat de spelers niet hoeven te werken om er het beste van te maken.
quote:
Iedereen verwacht dat we de joden even afslachten volgende week en alles gaat vanzelf wel goed komen.
Weet niet wie jij spreekt maar ik ben al blij als we winnen, afslachten lijkt me dit seizoen nog een utopie.
quote:
Word je toch niet goed van al dat optimistische gezever.
Jij bent toch altijd van het vertrouwen?
pi_54366649
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Dus geen fans met elkaar maar alles tegen die gele joden ??
pi_54366720
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
gele joden ??

donderdag werd er ook al een supporter uit gehaald
  zondag 4 november 2007 @ 21:58:27 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54366846
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat heeft er dus niets mee te maken, wil niet zeggen dat de spelers niet hoeven te werken om er het beste van te maken.
Werken de spelers nu niet dan?
quote:
Weet niet wie jij spreekt maar ik ben al blij als we winnen, afslachten lijkt me dit seizoen nog een utopie.
Ga een dagje naar de Kuip, dan ervaar je het zelf.
Elite
Tegen TTIP
pi_54366974
afslachten kan maar eerst 3 punten veilig stellen en daarna zien we wel;)
  zondag 4 november 2007 @ 22:03:24 #99
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54366976
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Werken de spelers nu niet dan?
Nee, er worden te vaak duels verloren puur op inzet. En elke wedstrijd jezelf in de moeilijkheden brengen door slap te beginnen. Tegen de Graafschap kan dat, maar tegen Twente en PSV (en ook Ajax) kan dat niet.
quote:
Ga een dagje naar de Kuip, dan ervaar je het zelf.
Was er van de week nog, maar gelukkig viel het mee... Meeste mensen zijn eerder negatief dan positief.
pi_54367059
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Haha Ook gelukt of is hij achteraf alnog opgepakt?
pi_54367079
wat een mongolen trouwens die de spelers uitfloten
  zondag 4 november 2007 @ 22:32:57 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54367898
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
wat een mongolen trouwens die de spelers uitfloten
=edit=

[ Bericht 8% gewijzigd door dndiek op 05-11-2007 12:35:38 ]
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 23:34:14 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54369894
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Koekie?
Cooky Voorn. Assistent van Bert.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 00:03:21 #105
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54370497
quote:
Feyenoord-coach Van Marwijk kijkt uit naar klassieker
ANP

ROTTERDAM - Bert van Marwijk keek zondag na de thuiszege op De Graafschap (2-0) al even vooruit naar de klassieker zondag tegen Ajax, opnieuw in De Kuip. ‘Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant’, liet de coach van Feyenoord met enige voorpret weten.

Van Marwijk was, zoals wel vaker dit seizoen, ontevreden over zijn ploeg in de eerste helft. ‘Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had gekozen voor een defensieve speelwijze. Dat voerden ze goed uit. Wij konden er niet mee uit de voeten. Vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties.’

Na de rust zat Van Marwijk door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay minder onrustig op de bank. ‘We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.’

Over verdediger Tim de Cler, die een hoofdrol vervulde bij beide treffers, was Van Marwijk laaiend enthousiast. ‘Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik.’
pi_54370633
Hoe komt Dick Voorn eigenlijk aan de bijnaam Cooky?
  maandag 5 november 2007 @ 00:11:16 #107
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54370660
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste )
pi_54371291
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste )
Maar Urby is beter
pi_54371316
quote:
Feyenoord zoekt naar balans

ROTTERDAM - Fluitconcerten zijn dit seizoen hoogst zeldzaam in de Kuip, maar gisteren weerklonk weer eens een onvervalste.

Jonathan de Guzman scoort met het hoofd. Rond kwart over drie daalde de hoon luid en duidelijk neer op Feyenoord, na een wel erg moeizame eerste helft tegen De Graafschap. Pas na rust besliste de thuisploeg het duel: 2-0.

Hoe begrijpelijk het legioen ook reageerde, de Feyenoord-aanhang zal de komende maanden nog wel meer voorstellingen zien zoals die van gistermiddag. Zo gelikt als de Rotterdamse ploeg kan voetballen als het loopt, zo weinig opwindend is het spel zodra de finesse ontbreekt. Dan oogt Feyenoord opeens als een artiest zonder inspiratie, stotterend op zoek naar een ingeving.

Die grilligheid zit opgesloten in het voetbal van dit Feyenoord, dat technisch verzorgd speelt, maar vaak in een laag tempo voetbalt. Nuri Sahin, Giovanni van Bronckhorst, Jonathan de Guzman, Luigi Bruins; allemaal spelers die de bal het liefst hoogstpersoonlijk komen ophalen. Op mooie dagen is dat smullen voor de liefhebber, maar soms leidt het tot een traag en loom schouwspel, zonder diepgang en verrassing.

Net als twee weken geleden tegen Excelsior (1-0 winst), stond het een Rotterdamse overwinning gisteren niet in de weg. Dat goed en slecht heel dicht bij elkaar liggen, is inherent aan de ontwikkeling die het vernieuwde Feyenoord doormaakt.

De Rotterdamse ploeg is nog niet stabiel genoeg om wekelijks indruk te maken en ook binnen een wedstrijd zijn de verschillen vaak groot.

Op een stroeve eerste helft volgde gisteren een flitsend kwartiertje. Het was direct genoeg om de wedstrijd te beslissen. Ook dat scenario werd dit seizoen al eerder geschreven. In het bekerduel met FC Utrecht bijvoorbeeld, toen het 3-0 werd.

Tegen het prima spelende De Graafschap stond Tim de Cler gisteren aan de basis van de overwinning. Na 53 minuten combineerde Sahin handig met de linksback, die Jonathan de Guzman met een afgemeten voorzet bediende: 1-0.

Een paar minuten later stoomde De Cler opnieuw op over de linkerkant, totdat hij werd gevloerd door tegenstander Rogier Meijer.

Op advies van de assistent-scheidsrechter, die goed zag dat de overtreding binnen het strafschopgebied was gemaakt, gaf arbiter Erik Braamhaar een strafschop. Roy Makaay bleef koel vanaf elf meter : 2-0.

De rol van De Cler was ook interessant met het oog op het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten deed in de laatste interlands geen beroep op de Feyenoorder. Tot verbazing van zijn clubtrainer Bert van Marwijk.

,,Iedereen weet hoe ik over Tim denk,’’ zei de Feyenoord-trainer gisteren. ,,Vandaag was hij weer erg goed, in feite besliste hij de wedstrijd voor ons. Ik vind De Cler op dit moment de beste linksback van Nederland.’’

Op de flank van De Cler zorgde ook Chun-Soo Lee voor inspiratie tegen De Graafschap. De Zuid-Koreaan kwam direct na rust in het veld en voegde met zijn acties dreiging en diepgang toe aan het spel van de thuisploeg.

Bruins verhuisde naar de rechterkant, waar hij de zwakke Danny Buijs afloste. ,,Lee heeft brutaliteit in zijn spel,’’ aldus Van Marwijk. ,,Van de tien keer dat hij een bal krijgt, zoekt hij zeven keer zijn tegenstander op. Dat konden we in deze wedstrijd goed gebruiken.’’

Kort na de 2-0 schoot Bruins op de paal en na 71 minuten stuitte Makaay op Jimmy van Fessem, de keeper die De Graafschap in de openingsfase al overeind had gehouden. Ook toen liet Makaay de kans liggen.

,,We hadden het onszelf een stuk makkelijker kunnen maken door snel te scoren,’’ wist Van Marwijk. ,,Nu werd het in de eerste helft heel matig. De ruimtes waren klein, tegen een goed georganiseerde tegenstander. Na rust vond ik het wel prima en creëerden we aardig wat kansen.’’

De Kuip reageerde na afloop wél met een dankbaar applaus voor de spelers. In de wetenschap dat komende zondag in de Klassieker - thuis tegen koploper Ajax - de eerste plaats in de eredivisie op het spel staat.
  maandag 5 november 2007 @ 01:00:26 #110
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54371496
Tof stuk trouwens over Uli in dat Feyenoord-magazine-geval
pi_54374195
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Steve_I. het volgende:
Hij mag ook gewoon de 3-0 erin schoppen hoor
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_54374952
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:00 schreef Steve_I. het volgende:
Tof stuk trouwens over Uli in dat Feyenoord-magazine-geval
ow die heb ik gemist denk ik. Maar vond het best een aardig blad, zag er mooi uit.
Heb wel zin in zondag. Denk dat we eindelijk weer 's een aardige kans hebben om te winnen. Of beter gezegd, dat we er tenminste niet aan beginnen met een zooi spelers die gewoon kut zijn
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 5 november 2007 @ 10:47:39 #113
51286 w00h00
Digital man!
pi_54375112
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan...
  maandag 5 november 2007 @ 10:52:15 #114
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54375211
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]
Ook ik zie, als liefhebber, ontzettend uit naar de klassieker. Dit is natuurlijk altijd al een beladen duel, maar nu het deze keer ook nog eens om de koppositie gaat verwacht ik een intense strijd. Ik verwacht een wedstrijd waarin de twee teams voornamelijk zullen knokken voor elke meter en het van het harde werken zullen moeten hebben, omdat ik denk dat beide ploegen voetballend nog niet ver genoeg zijn om elkaar zoek te kunnen spelen. Daarvoor zie ik bij zowel Feyenoord als Ajax nog te weinig automatismes. Maar soms is een wedstrijd waarin het technisch en tactisch allemaal wat minder is juist erg leuk om naar te kijken. Tijdens Feyenoord - Ajax denk ik dat we sowieso allemaal genoeg kijkplezier zullen hebben.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54375324
quote:
Andwélé Slory maakt vanavond rentree

Andwélé Slory maakt vanavond bij de beloften zijn rentree in het shirt van Feyenoord.

De aanvaller herstelde de laatste weken voorspoedig van een voetblessure, maar maakte gisteren tegen De Graafschap nog geen deel uit van de selectie.

Jong Feyenoord treedt vanavond aan tegen Excelsior, Slory zal één helft spelen.
pi_54375343
quote:
Feyenoord - Psv mogelijk op zaterdag

Feyenoord wil de topper tegen Psv, die gepland staat voor zondag 13 januari, een dag naar voren halen. Dat meldt het Ad. Reden hiervoor is het drukke programma dat de ploeg uit Rotterdam de dagen na deze topper heeft.
Enkele dagen na de wedstrijd tegen Psv staat de bekerwedstrijd tegen Deurne op het programma, op vrijdag 18 januari gevolgd door de stadsderby tegen Excelsior. Als de wedstrijd tegen Psv op zondag 13 januari gespeeld zou worden, betekent dit dat de Rotterdammers drie duels binnen vijf dagen moeten spelen.

"We moeten dat intern en met de Knvb en de autoriteiten bespreken. Een optie voor ons zou zijn om Feyenoord-Psv een dag naar voren te halen", zegt Peter Bosz, technisch manager van de Rotterdamse club, in de krant.
pi_54375509
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:00 schreef Brownietje het volgende:
Ik vond Lucius anders in de 2de helft aardig spelen hoor. Veel beter dan dat hij tot nu toe nog heeft gespeeld. Bert kennende speelt Lucius dus ook gewoonn
Mag het, tegen de Graafschap!
pi_54375696
Gaat hier nog iemand heen, tis inmiddels uitverkocht!

Parkzicht 24-11-2007 Maasgebouw Rotterdam
  maandag 5 november 2007 @ 11:18:06 #119
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54375753
We zulen wel weer zwak beginnen en meteen al achter de feiten aanlopen. Daarom heb ik ook echt geen goed gevoel over zondag, heb me maar voorgenomen om deze hele week te gaan hozen

Waarschijnlijk een kansloze missie maar heeft iemand nog een kaartje over voor de gele zijde?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 5 november 2007 @ 12:33:08 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54377509
Gisteren weer eens een helft op Buijs gelet, wat een zaadvoetballer is het toch zeg
Volgens mij had 'ie na 10 minuten al de 1-0 uit kunnen spelen, heb studio sport niet meer gezien..keepte toen de bal recht in de handen van de keeper.

Hopen op veel strijd en een goede sfeer volgende week, zonder gefluit op eigen spelers aub.
Maarja, de meeste joden dromen zijn bedrog.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 5 november 2007 @ 12:33:31 #121
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54377515
persoonlijk geef ik ons 35-40% kans zondag punt(en) te pakken, en 20-25% om totaal van de mat gespeeld te worden.

Uli --> collumn blz 79.

Leuke fortisreclame weer met visie2 --> tentje voor het stadhuis.. vond die met dat kleine negertje die kalou wilde zijn ook wel erg gaaf. En rond Gullit was ie ook best ok, en nog wel wat aardige. Goede campagne iig.
pi_54377556
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef Steve_I. het volgende:
persoonlijk geef ik ons 35-40% kans zondag punt(en) te pakken, en 20-25% om totaal van de mat gespeeld te worden.
  maandag 5 november 2007 @ 13:09:28 #123
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54378374
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
beter, kunnen we tegen ajax wel gebruiken
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 5 november 2007 @ 13:41:56 #124
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54379142
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

dat is heul niet grappig
  maandag 5 november 2007 @ 17:15:07 #125
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_54383937
quote:
Feyenoord-verdediger Greene: 'Ik speel graag tegen Ajax'

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 5-nov-2007 12:28

Door Sander van Hal

Feyenoorder Serginho Greene kijkt uit naar de topper tegen Ajax. De van een zware knieblessure herstelde verdediger stond de afgelopen twee wedstrijden van zijn club voor het eerst na zijn revalidatie in de basis, doordat Kevin Hofland ziek thuis zat. Normaal gesproken keert de vice-aanvoerder zondag weer terug in de basis, maar Greene zal er alles aan doen om daar óók in te belanden. “Als ik moet spelen, dan speel ik. Graag zelfs. De wedstrijden tegen Ajax behoren toch tot de mooiste die er zijn, dat zijn de échte topwedstrijden met een fantastische sfeer. Ik ga er deze week op de training dan ook keihard voor werken om een basisplaats af te dwingen. Het wordt tijd dat we weer eens van Ajax gaan winnen, want dat heb ik volgens mij pas twee keer gedaan.”

Hoewel Greene (foto, rechts) de jeugdopleiding van Ajax doorliep, zegt hij geen band meer met de Amsterdamse club te hebben. “Dat speelt voor mij geen rol meer. Het is al zólang geleden. Ik heb ook met niemand bij Ajax nog contact.”

De 25-jarige verdediger denkt nog enkele wedstrijden nodig te hebben, voordat hij terug is op zijn oude (top)niveau. Angst dat hij opnieuw geblesseerd raakt aan zijn linkerknie heeft hij niet meer. “Dat had ik alleen tijdens de eerste trainingen na mijn blessure. Toen durfde ik nog niet vol met links door te halen, maar daar heb ik nu allang geen last meer van. Het enige dat ik nu nog mis, is ritme.”
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348
Feyenoord - AC Milan - WHU
  maandag 5 november 2007 @ 19:23:13 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54386873
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:15 schreef Put4 het volgende:

[..]

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348
Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 19:38:48 #127
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54387213
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...
Waar komt dat eigenlijk vandaan? Is het bekend dat ie in z'n vrije tijd met Ajax-spelers omgaat of heeft ie ooit een opmerking gemaakt ofzo?
pi_54387851
Bijlmerboys reportage in de VI en de hugs met Urby 2 jaar geleden ofzo.

Koekie komt trouwens van koekenbakkert. En verkleint omdat ie de jongste Voorn was
  maandag 5 november 2007 @ 22:05:00 #129
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54390939
Die Östlund ziet er ook uit tegenwoordig zeg, stond ik dat Feyenoord Magazine met zijn lange manen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_54391016
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
  maandag 5 november 2007 @ 22:13:24 #131
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54391238
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
Alsof de KNVB ons daarin tegemoet gaat komen
  maandag 5 november 2007 @ 22:14:36 #132
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54391269
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Östlund ziet er ook uit tegenwoordig zeg, stond ik dat Feyenoord Magazine met zijn lange manen!
Vind 't wel bruut, had ie hier ook moeten doen.
Wat is er trouwens van onze andere vrienden uit die tijd gebeurt, bruno/cory 'kip'
  maandag 5 november 2007 @ 22:57:58 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54392706
Gibbs speelt bij Charlton Athletic.
Elite
Tegen TTIP
pi_54393225
quote:
Wijnaldum plaaggeest voor Excelsior: 2-1

Jong Feyenoord heeft maandagavond een verdiende zege geboekt. In de stadsderby met Excelsior wonnen de beloften van de Stadionclub uiteindelijk met 2-1. Topscorer Georginio Wijnaldum bewees opnieuw een bovengetalenteerd talent te zijn, hij nam beide doelpunten voor zijn rekening.

Slory maakte tegen zijn oude club Excelsior na maanden blessureleed zijn rentree in het Feyenoordshirt. De flankspeler speelde een degelijke eerste helft, zo zag ook de coach van Jong Feyenoord. ‘Voor iemand die drie maanden niet heeft kunnen spelen, maakte hij een stabiele indruk’, vond trainer Raymond Verheijen, die de international volgens afspraak halverwege wisselde. ‘Ik denk dat hij een lekker gevoel heeft overgehouden aan de confrontatie met zijn oude ploeggenoten.’

De beloften van Feyenoord begonnen opvallend scherp aan de wedstrijd. In eerdere wedstrijden bleek het team een slow starter, maar tegen de stadsgenoot werd er vanaf het eerste moment gestreden. Excelsior begon met een sterk elftal, aangevuld met enkele eerste elftal-spelers, agressief aan de wedstrijd. De jonge Feyenoorders lieten zich niet afbluffen en sloten de eerste helft op gelijke hoogte af. Kansen waren er voor beide doelen, doelpunten zouden pas na rust volgen.

Met Leroy Fer in het veld, die definitief vanuit de A-junioren is doorgeschoven naar Jong Feyenoord, bleef de ploeg druk houden op de tegenstander. Daarom was het zuur dat de bezoekers de leiding namen. Een diepe bal van Excelsior noopte doelman Erwin Mulder uit zijn doel te komen. De botsing tussen de keeper en de aanvaller uit Kralingen deed de scheidsrechter beslissen een strafschop toe te kennen, die door Johan Voskamp werd benut: 1-0.

Het scenario dat volgde lijkt dit seizoen op een vast stramien bij Jong Feyenoord. De ploeg boog in zes competitieduels al vijf keer een achterstand om in het laatste kwartier. Het ging maandagavond niet anders en opnieuw tekende Wijnaldum voor de hoofdrol. Na 75 minuten zette hij uit een voorzet van Biseswar de ploegen op gelijke hoogte. Twee minuten later schoot hij beheerst onder de Excelsior-doelman door raak: 2-1. Hij was alweer zijn achtste treffer van het seizoen.

‘Dit team weet elke week weer met een grote dosis veerkracht en een goede conditie de tegenstander in de slotfase kapot te spelen. Ik ben heel tevreden over de wedstrijd van vanavond’, zei een gelukkige Verheijen na afloop. Volgende week maandag speelt Feyenoord op Sportpark Kaalheide. Daar bezoekt het de runner op van de ranglijst, Jong Roda JC.

Jong Feyenoord - Jong Excelsior: 2-1

Scoreverloop:
65' 0-1 Voskamp (pen.)
75' 1-1 Wijnaldum
77' 2-1 Wijnaldum

Geel: Fer

Opstelling Jong Feyenoord:
Mulder; Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij; K. Wattamaleo, Poldervaart, Slory (46' Fer); The (60' Hagary), Wijnaldum en Biseswar.
I'd rather die like a man than live like a coward
  maandag 5 november 2007 @ 23:24:17 #135
53267 TC03
pi_54393618
"Bovengetalenteerd talent". Hulde.
pi_54393745
Wijnaldum
pi_54393832
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef ruud_fr het volgende:
Wijnaldum
Hij doet het prima in het 2de en zou hem liever meer minuten in het eerst zien maken!!
  maandag 5 november 2007 @ 23:41:11 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54394178
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hij doet het prima in het 2de en zou hem liever meer minuten in het eerst zien maken!!
Heeft hij toch al gekregen? Komt vanzelf wel met wedstrijden, zoals afgelopen donderdag tegen Groningen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 23:53:51 #139
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54394578
Volgens mij komt er best een talentvolle lichting aan... Niet vaak dat ik zo veel spelers van jong Feyenoord van naam ken.

Slory redelijk vroeg gewisseld, ik ben bang dat ie zondag niet meer dan een minuut of 3 zal spelen... Had hem graag een half uurtje mee zien doen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:31:18 #140
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54395503
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens mij komt er best een talentvolle lichting aan... Niet vaak dat ik zo veel spelers van jong Feyenoord van naam ken.
Ben bang dat dat vooral aan jou ligt. Zonder je te willen beschuldigen ofzo hoor, ik heb het zelf ook. Komt ook doordat er steeds meer op internet te vinden is (want zeg nou eerlijk, wie hier op Fok! staat er 3x per week langs de kant bij de jeugdelftallen). Met spelers als Van Persie, leonardo, swerts, Loovens, de Guzman, Buijs, Buffel, Kalou, zuiverloon, ik kan ze zo snel niet eens allemaal opnoemen (sprockel? elmander?), etc. hebben we altijd wel genoeg talenten gehad, al zijn ze niet allemaal even ver doorgebroken, maar hoeveel kende je er daar van voor ze een jaar of 17-18 waren ;-)
quote:
Slory redelijk vroeg gewisseld, ik ben bang dat ie zondag niet meer dan een minuut of 3 zal spelen... Had hem graag een half uurtje mee zien doen.
Ik denk dat hij wel minstens 30-45 minuten meespeelt hoor. Ze zullen ook gewoon voorzichtig met hem zijn geweest omdat ze weten dat hij zondag er moet staan. Hij zei vorige week donderdag al dat hij eventueel best een tijd mee kon spelen tegen de graafschap, maar liever wachtte op ajax om conditioneel ~ en wedstrijdfitter te zijn
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:57:03 #141
63192 ursel
pi_54397978
Slory betwijfelt of hij kan spelen tegen Ajax

Zou wel jammer zijn, maar tis idd wel een groot risico in deze wedstrijd..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:04:57 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399054
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:

Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_54399107
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:

De wereld vergaat niet hoor als Slorry niet meespeeld.................
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:11:40 #144
63192 ursel
pi_54399186
Ik zeg ook niet dat die vergaat, maar kan het wel jammer vinden.. Zou hem graag al weer zien spelen..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:12:37 #145
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54399204
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.
Maar Slory is wel een speler waar veel dreiging van uitgaat en die het bovendien op snelheid makkelijk zou moeten winnen van Vertonghen. Maar goed, de wedstrijd staat of valt inderdaad niet met het spelen van Slory.
pi_54399407
quote:
VVV-Venlo in Duitsland tegen Ajax en PSV, duel tegen Feyenoord in Venlo

Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV-Venlo om de duel tegen Ajax en PSV in Duitsland af te werken.

De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken.
Feyenoord zal gewoon in Venlo of moeten draven. Wat de reden is dat Feyenoord niet in Duitsland mag spelen, is nog onbekend.
Is dat effe jammer
pi_54399532
ow god nu roepen ze in amsterdam weer dat ze meer fans hebben en vandaar naar duitsland moeten...........
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:31:58 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399613
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Is dat effe jammer
Mij is het wel bekend, hahahaha
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:32:55 #149
63192 ursel
pi_54399625
quote:

[..]

Is dat effe jammer
Ze hebben daar in limburg toch wel meer stadions..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:33:30 #150
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54399637
quote:

[..]

Is dat effe jammer
zou wel de reden willen weten.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_54399829
Durven de Duitse authoriteiten Feyenoord niet aan ofzo?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:48:12 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399896
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Leverkussen, Dortmund, Bremen....

Denk na.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:50:32 #153
63192 ursel
pi_54399932
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Denk na.
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:15:43 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54400463
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_54400628
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

pi_54400660
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Das voor Happel's, en mijn tijd.
pi_54400694
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
ik meen in 1987 en nog een x in..... , maar die werd in Düsseldorf gespeeld en is wel het gekste wat ik heb meegemaakt.
pi_54401372
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Das voor Happel's, en mijn tijd.
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaar (was in ' 96)

Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...

Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:01:25 #160
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54401589
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
kankelul.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:01:37 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54401595
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:05:03 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54401665
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...

Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
pi_54401723
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Inderdaad, Duitse polizei
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:07:27 #164
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54401724
quote:

[..]

Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
kankelul.
pi_54401752
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik keur het ook niet goed verder.

Maar het was wel belachelijk dat wij al die vakken al af mochten voordat al die duitsers weg waren. Echt onbegrijpelijk. Vervolgens worden alle politieauto's/busjes op hun kant gegooid en ze doen helemaal niks. Daarna gaat t helemaal los en daarna ieereen gewoon z'n bus in Tsja, hoe makkelijk wil je het voor ze maken?

Het maakte wel indruk toen moet ik zeggen
pi_54401890
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
Pff, dat weet ik niet meer

Ik weet nog wel dat we t stadion binnenkwamen, m'n vader loopt met mij ons vak op... komt er een gozer aangelopen vlak voor ons en die loopt de wc in, 5 seconden later komt ie de wc weer uit met een pleepot in z'n armen Toen ben ik met mn vader een vak verder opgelopen

Volgens mij was t ook die wedstrijd dat, toen de wedstrijd afgelopen was, er een zooi het veld op wilde op zoek naar die duitsers maar ze werden toen tegengehouden. Vervolgens komen er na 5 min. van de andere korte zijde een best grote groep duitsers aangerend. Toen wilde zo'n beetje dat hele Feyenoordvak t veld op en zag je snel al die duitsers de tribune weer oprennen
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:27:11 #167
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54402265
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
zal straks wel een of andere flauwe smoes komen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:03:27 #168
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54403139
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:11:51 #169
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54403337
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:03 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje
Ach. Venlo, Duitsland. Allemaal één pot nat.
pi_54403594
quote:

[..]

Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:25:21 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54403616
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Elite
Tegen TTIP
pi_54403917
Die moffen moeten niet janken
pi_54403960
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
Dordmund weinig gebeurd voor zover ik me kan herinneren, mochten toen geen supporters heen.

Stuttgart hebben we 2x geloot. 1e x was met de combi, vergeet nooit meer dat we de bus uit moesten, want die werd helemaal gecontroleerd, en iedereen werd gefouilieerd, moest er een gast overgeven, dus die liep een stukje weg, wordt hij door een agent aan z'n jas getrokken, zo van hier blijven, kotst hij die agent onder.

Freiburg en Munchen zijn we ook nog geweest , maar daar is weinig tot niks gebeurd.

Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
pi_54403974
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
Die post zag ik later pas, maar had geen zin om het aan te gaan passen

Maare, '87 was ik inderdaad niet bij. Denk overigens dat ik niet had gemogen van mn moeder, met mn 3 jaar oud Eerste uitwedstrijd was Porto in '93. Een schopwedstrijd. 1-0 verloren.
pi_54403985
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
pi_54404110
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Luni het volgende:

Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
Nog een keer hetzelfde aantal en je bent de aarde rond

Ik zou het aantal kilometers echt niet weten, zo vaak ben ik nou ook weer niet geweest. Porto, Everton, Gladbach, Munchen, Newcastle, Basel, Rome en Glasgow zo ff uit mn hoofd.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:17:17 #177
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54404849
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
Dat kun je inderdaad vergeten.

Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....

Toen kon echt ALLES nog.

Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
pi_54404929
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....

Toen kon echt ALLES nog.

Inderdaad, hoor de verhalen van een maat van me wel eens, die is een paar jaar ouder dan mij, wat die eind 80 allemaal heeft meegemaakt! Ik heb gelukkig nog het een en ander mee kunnen maken.
pi_54405108
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toen kon echt ALLES nog.

Denk dat er aardig wat doden zouden vallen als je die situaties in deze tijd zou plaatsen. Weet niet of je er rouwig om moet zijn dat dat tegenwoordig niet meer kan.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:47:11 #180
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54405550
Feyenoord-PSV op zaterdagavond,
kankelul.
pi_54405695
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Bron?

tevens tvp
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:05:30 #182
123545 DatMeenJeNiet
pi_54406001
Staat gewoon op Feyenoord.nl
pi_54406105
quote:
pi_54406150
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Staat gewoon op Feyenoord.nl
oke
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:59:34 #185
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54408395
quote:

[..]

Ja stoer man
pi_54408736
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ja stoer man
Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
pi_54408745
quote:
Kom die dag terug van wintersport, maar effe extra hard intrappen dan!
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:16:41 #188
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54408753
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
Origineel joh

Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
pi_54409961
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ja stoer man
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?

Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt

En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:21:19 #190
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54410006
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:19 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?

Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt

En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
Ok Maar het kwam een beetje over alsof je het allemaal wel mooi en goed vond, vandaar
pi_54410014
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Origineel joh

Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..

Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:10:23 #192
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411102
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..

Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:13:02 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54411173
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?

Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:33:54 #194
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54411777
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Zuipen rulez!
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:34:56 #195
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411807
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:36:47 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54411860
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
Jij vind snuiven normaal?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:40:49 #197
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411978
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Nooit gedaan, zal het ook nooit doen maar als iemand dat wil doen gaat maar lekker z'n gang, zolang ie er anderen niet mee lastig valt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:46:59 #198
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54412114
quote:
Half Nederland doet het....
pi_54412125
quote:

[..]

pi_54413884
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Half Nederland doet het....
Dus?? Als half Nederland zichzelf kogel door het hoofd jaagt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe jij het ook??
pi_54413982
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dus?? Als half Nederland zichzelf kogel door het hoofd jaagt doe jij het ook??
Dat ligt aan de helft die overblijft...
pi_54414017
Goede vergelijking ja
pi_54414956
Lekker kut onderwerp hier over voetbal graag...
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:20:44 #204
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54416468
Ben wel benieuwd of er zondag nog mooie acties zijn. Die spanddoeken met die tekeningen van de afgelopen jaren waren echt prachtig.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:30:59 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54416791
Het schijnt spectaculair te worden.
quote:
Een lid van het Tifo-team laat weten:

11 november dat is de dag, wat het is vertellen we nog niet. Tipje van de sluier, “het word groots en uniek, wacht maar af”?
Spannnnnend...
Elite
Tegen TTIP
pi_54417025
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Happel het volgende:
Het schijnt spectaculair te worden.
[..]

Spannnnnend...
Dat kan dus alleen maar tegenvallen
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:41:25 #207
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54417128
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat kan dus alleen maar tegenvallen
Het zal sowieso tegenvallen. Krijgen we een tifo-actie bij opkomst en daarna valt het doodstil, ken je een speld horen vallen.
Elite
Tegen TTIP
pi_54417251
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zal sowieso tegenvallen. Krijgen we een tifo-actie bij opkomst en daarna valt het doodstil, ken je een speld horen vallen.
Dat ligt ook vaak aan het spel van ons natuurlijk, al zou dat eigenlijk niet uit moeten maken.
pi_54417310
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Dat ligt ook vaak aan het spel van ons natuurlijk, al zou dat eigenlijk niet uit moeten maken. tijdstip
pi_54417385
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef ruud_fr het volgende:

[..]
Ook dat zou niet uit moeten maken

Wel leuk dat Feyenoord-psv op zaterdagavond is, scheelt wel namelijk.
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:56:14 #211
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54417537
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef ruud_fr het volgende:

[..]
Waarom?
pi_54417605
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Waarom?
Om half 1 op zondag is niet iedereen op z'n best zeg maar
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:08:23 #213
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54417910
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:58 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Om half 1 op zondag is niet iedereen op z'n best zeg maar
Moet niet uitmaken tegen Ajax.
pi_54418025
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Origineel joh

Tuurlijk kom ik voor die wedstrijd, maar Feyenoord is voor mij meer dan 90 minuten voetbal, dat is voor mij ook zuipen en een nakkie met m'n maten, rotzooi trappen heb ik nooit echt aan mee gedaan, maar vaak zat mee gemaakt.

Zonder het randgebeuren had ik denk ik al af gehaakt.
pi_54418047
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad, dat verwacht ik ook.
pi_54423125
Sv Deurne kan opzoek naar ander stadion

Sv Deurne - Feyenoord wordt op 15 januari live uigezonden op televisie. De amateurclub heeft voordat de wedstrijd datum en tijd werd vastgesteld in de media laten weten dat de club opzoek gaat naar een ander stadion mits de wedstrijd live op tv komt. Het stadion 'De Koel' van VVV-Venlo en het stadion van Helmond Sport komen in aanmerking voor de bekerontmoeting.
pi_54425742
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Luni het volgende:
Sv Deurne kan opzoek naar ander stadion

Sv Deurne - Feyenoord wordt op 15 januari live uigezonden op televisie. De amateurclub heeft voordat de wedstrijd datum en tijd werd vastgesteld in de media laten weten dat de club opzoek gaat naar een ander stadion mits de wedstrijd live op tv komt. Het stadion 'De Koel' van VVV-Venlo en het stadion van Helmond Sport komen in aanmerking voor de bekerontmoeting.
Al spelen ze het in Noord-West Friesland we winnen toch wel.........lekker prijsschieten
  woensdag 7 november 2007 @ 11:56:08 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54425763
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Al spelen ze het in Noord-West Friesland we winnen toch wel.........lekker prijsschieten
Dat zeiden ze bij ajax over Kozakken Boys ook. We weten allemaal hoe dat ging.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 7 november 2007 @ 11:59:04 #219
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54425840
quote:
Willem II kan Koeman voorlopig afstrepen

Willem II kan Erwin Koeman voorlopig afstrepen als kandidaat om de ontslagen Dennis van Wijk op te volgen. De oud-trainer van RKC Waalwijk en Feyenoord zegt de komende periode meer indrukken van het trainersvak te willen opdoen, waarna hij vanaf volgend seizoen weer een elftal onder zijn hoede hoopt te nemen. “Ik loop voor geen enkele club op het hoogste niveau weg”, reageert Koeman in het Brabants Dagblad en oriënteert zich momenteel op andere dingen.“Maar voorlopig geef ik aan andere zaken de voorkeur. Ik ga bijvoorbeeld op uitnodiging van de FIFA naar het WK voor clubteams in Japan. Ik heb ook nog andere afspraken lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar het nieuwe seizoen.”

De huidige nummer vijftien van de eredivisie kan wel op zijn sympathie rekenen. Agendatechnisch is het voor Koeman echter een ander verhaal. “Het is ook zeker wel een goed moment om erin te stappen. Willem II presteert matig, maar ik heb begrepen dat er middelen zijn om te versterken. Maar nogmaals, ik heb een andere agenda', aldus de 46-jarige oefenmeester.

Willem II is sinds zondag, toen Van Wijk zijn congé kreeg, op zoek naar een nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de selectie. De trainer maakte anderhalf jaar lang de dienst bij de club uit, maar kon nooit voor imponerende resultaten zorgen.
Willen ze in Tilburg degraderen ofzo?
Heb nu al medelijden met de club die hem volgend seizoen als trainer heeft.
  woensdag 7 november 2007 @ 11:59:46 #220
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54425869
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeiden ze bij ajax over Kozakken Boys ook. We weten allemaal hoe dat ging.
Wij zijn (gelukkig) geen ajax
pi_54426026
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Alsof het zijn schuld was dat Feyenoord vorig jaar zo bagger was
pi_54426057
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet volledig, maar tegen het einde van het seizoen had hij wel wat meer kunnen betekenen voor Feyenoord. Hij wist duidelijk niet om te gaan met de crisis.
  woensdag 7 november 2007 @ 12:15:56 #223
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54426181
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Grotendeels wel. Hij had begin vorig seizoen best wat geld uit te geven hoor, dat vergeet iedereen. Maar z'n aankopen waren kut (50 % zijn schuld, 50 % schuld van Bosz en de scouting), hij legde zich neer bij gelijkspelen tegen ADO Den Haag, was tactisch een onbenul en kon z'n team niet motiveren.

Met het materiaal van vorig jaar had ie gewoon 5e moeten worden.
  woensdag 7 november 2007 @ 12:16:36 #224
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54426193
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:08 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Niet volledig, maar tegen het einde van het seizoen had hij wel wat meer kunnen betekenen voor Feyenoord. Hij wist duidelijk niet om te gaan met de crisis.
Jan van Halst
  woensdag 7 november 2007 @ 12:19:17 #225
63192 ursel
pi_54426240
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:08 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Volgens mij was er in zijn ogen zelfs niet eens crisis..
  woensdag 7 november 2007 @ 12:21:39 #226
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54426294
quote:
Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef ursel het volgende:

[..]

Volgens mij was er in zijn ogen zelfs niet eens crisis..
Dat idee heb ik ook ja.
pi_54426363
Hij had natuurlijk heel matig materiaal. Met alle respect voor Theo hoor, maar als de 12 man van PSV die al op zn retour is aanvoerder wordt van Feyenoord dan klopt er iets niet natuurlijk. Het werd dan ook een matige seizoen. Ondertussen werd ook Jorien vd Herik de kuip uitgejaagd en Nancy afgebroken waardoor de wedstrijden tegen de Spurs niet doorgingen. Waar men zich natuurlijk door het reeds verloren seizoen extra op verheugde.

Het motiveerde ook niet echt allemaal.
pi_54427461
Mijn kluppie doet het meestal niet best tegen 020. Een gelijkspel zou mooi zijn.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
  woensdag 7 november 2007 @ 13:28:33 #229
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54427791
quote:
NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.

NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.

Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
Diep gezonken die jongen
  woensdag 7 november 2007 @ 13:29:31 #230
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54427825
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Bakf het volgende:
Mijn kluppie doet het meestal niet best tegen 020. Een gelijkspel zou mooi zijn.
Niet mooi Er valt slechts mee te leven.
  woensdag 7 november 2007 @ 13:30:49 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54427862
2-2 met veel kaarten en veel blessures aub
  woensdag 7 november 2007 @ 14:26:40 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54429280
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
2-2 met veel kaarten en veel blessures aub
Elite
Tegen TTIP
pi_54431741
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Diep gezonken die jongen
Tja maar een echte hoogvlieger is het toch niet
pi_54431835
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

In Tilburg zijn ze ook héél tevreden met 3-3 tegen Den Haag.
  woensdag 7 november 2007 @ 16:15:30 #235
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54432108
quote:
Feyenoord extra alert op kwetsende uitlatingen
Datum: 07-11-2007 Bron: Feyenoord.nl

Feyenoord en ajax roepen hun supporters op om zich zondag tijdens de Klassieker te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren. ‘Er zijn grenzen aan wat wij toelaatbaar achten’, aldus beide directies in een gezamenlijke verklaring namens Feyenoord en ajax. Beide clubs nemen extra maatregelen, waarmee aanstichters van onwenselijke spreekkoren ook achteraf bestraft kunnen worden.
In een gezamenlijke verklaring roepen Feyenoord en ajax op tot een gezonde en sportieve rivaliteit tussen de twee grootmachten. ‘Gezonde rivaliteit is mooi en hoort bij de Klassieker. Maar er zijn grenzen aan wat wij met zijn allen toelaatbaar vinden. Supporters kunnen hun club op allerlei manieren positief steunen en hun stem laten gelden. Maar verwijzingen naar bijvoorbeeld de jodenvervolging of het bombardement op Rotterdam kunnen en willen we niet tolereren.’ De besturen van ajax en Feyenoord verwachten dan ook van de supporters dat dergelijke teksten achterwege worden gelaten. Feyenoord en Ajax willen de supporters er nadrukkelijk op wijzen dat wanneer zij zich, ondanks dit verzoek, schuldig maken aan de kwetsende spreekkoren, de beslissing kan worden genomen om de Klassieker de komende vijf jaar zonder uitpubliek te laten plaatsvinden.

Feyenoord zet bij de Klassieker extra camera’s in en daarnaast zetten beide clubs extra stewards in. Feyenoord en ajax willen daarmee aanstichters van spreekkoren die niet door de beugel kunnen traceren. ‘Zo’n spreekkoor begint ergens. We gaan er vanuit nu de middelen te hebben om de aanstichters eruit te pikken en achteraf aan te pakken. We schuwen dan ook niet om hier gebruik van te maken.’

De Rotterdamse club hanteert ook het aangescherpte beleid met betrekking tot spandoeken. Sinds het begin van dit seizoen is geen enkele uiting meer toegestaan die niet gericht is op de ondersteuning van het eigen team. Elk spandoek dat iets anders ten doel heeft komt het stadion niet in of wordt in elk geval verwijderd wanneer het onverhoopt voorbij de toegangscontrole is gekomen.
Pff, leuk weer... meer nsb-ers ingehuurd om de aanstichters van spreekkoren aan te gaan

Ach, het bekende joden hebben kanker en hamas hamas zal toch wel ten gehore gebracht worden.
kankelul.
pi_54432198
Dus het spandoek: "Lucius rot op" en het spandoek "Kaas Ham Stuntelaar" zijn verboden??

Flauw!!
pi_54432252
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus het spandoek: "Lucius rot op" en het spandoek "Kaas Ham Stuntelaar" zijn verboden??

Flauw!!
zonde van de moeite joh
  woensdag 7 november 2007 @ 16:41:41 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54432698
Extra stewards

Hoe laat je iets escaleren, zonder dat de supporters van de tegenpartij er iets aan kunnen doen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 7 november 2007 @ 16:50:36 #239
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54432910
Dus dit soort doekjes mogen niet meer

kankelul.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:03:35 #240
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54433188
• Agenda Erwin Koeman: maandag: slapen; dinsdag: uitslapen; woensdag: wakker worden; donderdag: opstaan; vrijdag douchen; zaterdag: scheren; zondag: klaarmaken om te gaan slapen.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:05:37 #241
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54433223
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef MarkNMGN het volgende:
Dus dit soort doekjes mogen niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, het zal wel loslopen. Ze gaan heus niet 20 spanddoeken weghalen, zolang het maar geen echt racistische/schokkende plaatsen of teksten zijn. Wordt het veels te onrustig van onder de supporters.
pi_54433336
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ach, het zal wel loslopen. Ze gaan heus niet 20 spanddoeken weghalen, zolang het maar geen echt racistische/schokkende plaatsen of teksten zijn. Wordt het veels te onrustig van onder de supporters.
dat denk ik ook. En helemaal als we verliezen loop ik niet graag in een geel hessie rond nadat ik eerst 20 spandoeken heb verwijderd (overigens loop ik sowieso niet graag in een geel hesje)

Die spandoeken waren btw wel echt
Rotterdam no running en die poppetjes met jodenshirt die wegrenden, echt mooi.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54433341
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Malibu-06 het volgende:
• Agenda Erwin Koeman: maandag: slapen; dinsdag: uitslapen; woensdag: wakker worden; donderdag: opstaan; vrijdag douchen; zaterdag: scheren; zondag: klaarmaken om te gaan slapen.
ik benijd hem
pi_54433546
Joden hebben griep
  woensdag 7 november 2007 @ 17:58:28 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54434508
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Een spandoek moet je ook niet een half uur voor aanvang van de wedstrijd ophangen. Zeker niet als het kwetsend is...
Elite
Tegen TTIP
pi_54434945
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef MarkNMGN het volgende:

[ afbeelding ]
prachtig was die
pi_54436175
Pfff, wordt zo moe van dat moraalriddergehalte voor de klassieker..

Het toelatebare hebben ze allebei de afgelopen jaren allemaal zelf overschreden, dus laat ze zich niet met osn bemoeien. Telt maar één ding en dat is winnen.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:22:08 #248
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54436519
Hehe, ook wel een leuk idee voor zondag, gejat @ LN-forum.

kankelul.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:37:51 #249
53267 TC03
pi_54436983
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[ afbeelding ]
...
  woensdag 7 november 2007 @ 19:40:15 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54437053
Huilies niet welkom hier. Wieberen TC.
Elite
Tegen TTIP
pi_54440154
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

...
Doeiiiiiiiiiiiiii
  donderdag 8 november 2007 @ 09:18:13 #252
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54449246
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:

[ afbeelding ]
Heb hem ook even voor onze A'damse vrienden neergezet in het Feyenoord - Ajax topic
pi_54452072
wat de neuk?! die vlag
Sinds wanneer is tc zo'n jankert geworden dan? Of heb ik dat al die tijd al gemist?
  donderdag 8 november 2007 @ 11:51:51 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54452085
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef mister_popcorn het volgende:
wat de neuk?! die vlag
Sinds wanneer is tc zo'n jankert geworden dan? Of heb ik dat al die tijd al gemist?
Hij is ongesteld, gewoon geen aandacht aan schenken verder.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 8 november 2007 @ 13:17:40 #255
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_54453940
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_54454848

ff van de FMB afgehaald
pi_54454980
Mooie tegels
pi_54456975
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]

ff van de FMB afgehaald
Dan vraag ik me af waarom iemand zo'n shirt überhaupt heeft.
  donderdag 8 november 2007 @ 15:29:23 #259
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54457029
Lijkt me een photoshop.
pi_54458217
Iemand een idee waar je in limburg (Sittard, Roermond of Maastricht) de wedstrijd live kan zien?

Nu Feyenoord weer populair is, kun je moeilijk aan kaarten geraken als je geen seizoenskaart hebt.
pi_54458421
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef .Pas het volgende:
Nu Feyenoord weer populair is, kun je moeilijk aan kaarten geraken als je geen seizoenskaart hebt.
je bent nu boos op mensen zoals jij zelf
pi_54458474
quote:
Iemand een idee waar je in limburg (Sittard, Roermond of Maastricht) de wedstrijd live kan zien?

Planet Voetbal:
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~W. Churchill
pi_54458495
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:32 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je bent nu boos op mensen zoals jij zelf

Hij kan er natuurlijk voor gekozen hebben om heel veel te gaan maar geen scc aan te schaffen...

ik bedoel dus dat ie ook al een tijd kan komen zonder scc
  donderdag 8 november 2007 @ 18:33:52 #264
63192 ursel
pi_54461535
Hofland kan spelen tegen Ajax

Wat daarnaast dan wel weer erg jammer is.. :
quote:
Door zijn terugkeer verdwijnt André Bahia of Serginho Greene vermoedelijk weer uit de basisformatie.
Waarom niet Lucius ala Hans Kazan uit de basis laten verdwijnen..
  donderdag 8 november 2007 @ 18:39:53 #265
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54461692
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:33 schreef ursel het volgende:
Hofland kan spelen tegen Ajax

Wat daarnaast dan wel weer erg jammer is.. :
[..]

Waarom niet Lucius ala Hans Kazan uit de basis laten verdwijnen..
OMG Bert is toch niet zo debiel om Lucius er ten koste van Greene of Bahia in te laten?

Mocht het dan fout gaan achterin dan valt v. Marwijk eventuele tegendoelpunten zeker te verwijten.
  donderdag 8 november 2007 @ 18:44:43 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54461814
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:39 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

OMG Bert is toch niet zo debiel om Lucius er ten koste van Greene of Bahia in te laten?

Mocht het dan fout gaan achterin dan valt v. Marwijk eventuele tegendoelpunten zeker te verwijten.
Hou toch op man.

Lucius is een debiel en Greene net zo goed. Maakt echt geen flikker uit welke van de twee je opstelt...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 8 november 2007 @ 18:46:14 #267
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54461847
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Hou toch op man.

Lucius is een debiel en Greene net zo goed. Maakt echt geen flikker uit welke van de twee je opstelt...
Sorry hoor, maar Greene, wat voor bijlmerklant het ook maar is, heeft toch wel ietsje meer kwaliteit dan Lucius
  donderdag 8 november 2007 @ 18:46:55 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54461862
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Greene, wat voor bijlmerklant het ook maar is, heeft toch wel ietsje meer kwaliteit dan Lucius
Ik zie het, ja.

Ach, laten we Bert maar vast de schuld geven van het verlies aankomend weekend. Heeft iedereen zijn pleziertje weer.

Speelt Lucius, dan zal van Marwijk daar een goede reden voor hebben. Lekker boeiend verder.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 8 november 2007 @ 18:47:25 #269
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54461877
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Hou toch op man.

Lucius is een debiel
Lucius is geen debiel, maar een prima vent. Kan alleen niet voetballen.
quote:
en Greene net zo goed. Maakt echt geen flikker uit welke van de twee je opstelt...
Al was Greene de beste verdediger van Europa geweest, jij mag hem sowieso al niet dus jij ziet elke willekeurige josti nog liever in de basis. Greene is ook geen topper, maar toch wel een klasse beter dan Theo.
  donderdag 8 november 2007 @ 18:47:41 #270
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_54461888
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik zie het, ja.
Misschien moet je wat meer naar de wedstrijd kijken en minder naar je bier.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:00:48 #271
123545 DatMeenJeNiet
pi_54462200
Lijkt mij ook gewoon beter da Lucius begint hoor.. Greene miste tegen de Graafschap duidelijk nog wedstrijdritme. Hij was een paar keer te laat en greep een paar keer half in. Zijn tijd komt binnekort wel.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:16:25 #272
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54462612
quote:

Nog al een verschil Maastricht of Roermond, vanuit waar moet je komen? In Weert wordt in vrijwel iedere voetbalkantine deze wedstrijd uitgezonden zondag...
  donderdag 8 november 2007 @ 19:24:04 #273
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54462822
quote:
Alvast vooruitkijkend naar het duel Jong ajax - Jong Feyenoord, dat in de strijd om de kwartfinale om de KNVB beker op 3 december 2007 in de arena gespeeld gaat worden, heeft een vaste bezoeker van ons FR-Forum een mail gestuurd naar de organiserende club. De inhoud van de reactie spreekt voor zich:

Geachte,

Naar aanleiding van uw mail informeer ik u graag over het volgende.

Allereerst wil ik u danken voor het meedenken. Wij stellen het zeer op prijs dat u bij ons aangeeft hoe u de vorige wedstrijd heeft beleefd en wij willen u verzekeren dat deze Klassieker van de beloften onze volledige aandacht heeft.

Zoals u zelf in uw mail aangeeft bent u als Feyenoord supporter van harte welkom bij ons om deze wedstrijd bij te wonen. Wij, wedstrijdorganisatie en veiligheid, zijn op dit moment aan het kijken op welke wijze wij deze wedstrijd het best kunnen organiseren. Een aantal zaken speelt daarbij een rol. Zo willen we o.a. even afwachten hoe de Klassieker aankomend weekend verloopt.

Mochten wij besluiten om de wedstrijd in de amsterdam arena te spelen dan zullen wij aan Feyenoord laten weten vanaf welke tribunes de Feyenoord supporters de wedstrijd kunnen volgen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
afc ajax

S. A.
Manager Wedstrijdorganisatie & Supporterszaken

Fr-Fans.nl: Wanneer wij meer informatie hebben over dit duel, zullen wij u uiteraard de hoogte brengen.
Los in de aRENa
kankelul.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:33:58 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54463127
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Misschien moet je wat meer naar de wedstrijd kijken en minder naar je bier.
Ik drink geen bier in de Kuip, alleen koffie.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 8 november 2007 @ 19:36:39 #275
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54463234
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:33 schreef Happel het volgende:
Ik drink geen bier in de Kuip, alleen koffie.
Wordt ook erg moeilijk om bier te drinken in de Kuip, want die lauwe paardezeik van 2,5% da's nu niet echt bier te noemen!
  donderdag 8 november 2007 @ 19:39:41 #276
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54463341
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wordt ook erg moeilijk om bier te drinken in de Kuip, want die lauwe paardezeik van 2,5% da's nu niet echt bier te noemen!
Komt nog eens bij dat zo'n kutbekertje bijna 10 gulden kost... amstel
kankelul.
  donderdag 8 november 2007 @ 19:44:11 #277
53267 TC03
pi_54463486
Lucius in de basis kan ik ook echt niet bevatten. Ik bedoel het is niet dat hij zo maar slecht speelt, zijn fouten leiden maar wat vaak tot tegendoelpunten.
pi_54470477
Lucius begint op de Paauwe van een paar jaar geleden te lijken, ook zo achterlijk met zn hndjes wapperen als ie buitenspel heeft opgeheven
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:36:02 #279
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_54474148
quote:
Jan Smit afwezig tijdens "Feyenoord in Ahoy"

Zanger Jan Smit moet een operatie ondergaan aan zijn stembanden. Dit bleek woensdag in een controle door de twee behandelende KNO- specialisten in een Rotterdams ziekenhuis, meldde een woordvoerder van de zanger donderdag.

Door de ingreep zal de periode van gedwongen stilte van Smit, die eerder werd ingelast, volgens de doktoren voorlopig nog een half jaar gaan duren.

Voor Jan Smit, die momenteel goed scoort met zijn single "Dan Volg Je Haar Benen", heeft de periode van stilte grote consequenties. Naast de reeds geplande losse optredens moet de in januari van start gaande Jan Smit Komt Naar Je Toe Tour worden verschoven.

Op 19 januari 2008 stond voor Jan Smit ook het "Feyenoord in Ahoy" optreden gepland. Dit optreden zal Jan Smit dus ook aan zijn neus voorbij moeten laten gaan. Of Feyenoord op zoek gaat naar een vervangende artiest is op dit moment nog niet bekend.
oh nee...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:36:02 #280
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_54474149
dubbel
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_54478144
Feyenoord in Ahoy, dat daar uberhaupt mensen op af komen
pi_54478465
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:24 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Los in de aRENa
ik denk eerder met de combi naar Jong-Feyenoord
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Gerry and the Pacemakers komen man, You'll neeeeeeeeeveeeeeeeeer walk allloooooone
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:04:54 #283
63192 ursel
pi_54479858
De Cler bij Oranje, Boulahrouz niet

Hij is eindelijk wakker geworden..
Zul je straks zien dat die een hele 2e helft mag warmlopen voor niets..
pi_54480165
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
De petten en sjalen.
pi_54481075
quote:
Feyenoord wil Sahin behouden
Nuri Sahin heeft zich bij Feyenoord ontwikkeld tot een sleutelspeler. De Rotterdammers willen de Turkse middenvelder dan ook graag langer voor de club behouden, weet Sportweek.

Momenteel komt Sahin op huurbasis uit voor Feyenoord. Borussia Dortmund, waar de jongeling onder contract staat, heeft laten weten dat Sahin niet te koop is.

Een langere verhuurperiode is ook een optie, ware het niet dat het contract van Sahin in Dortmund in 2009 afloopt. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat de spelers na een nieuwe uitleenbeurt gratis de deur uitwandelt.
www.voetbalprimeur.nl

Lijkt me een goede zaak als 't ze lukt. Wordt wel moeilijk!
pi_54481160
zal niet lukken
pi_54484564
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:34 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Hij kan er natuurlijk voor gekozen hebben om heel veel te gaan maar geen scc aan te schaffen...

ik bedoel dus dat ie ook al een tijd kan komen zonder scc
Inderdaad. Vanuit limburg lukt het wel om veel wedstrijden te gaan, maar alles is een beetje gekken werk.
pi_54487160
Zal Slory ook spelen op zondag? (kan ik zien of ik hem weer in het team kan zetten bij coachvanhetjaar )
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 9 november 2007 @ 19:08:22 #289
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_54488604
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:54 schreef ruud_fr het volgende:
zal niet lukken
Hmmmmmmmmm... Dat weet ik zonet nog niet, Je moet niet alle praatjes in de media geloven. Dortmund weet net zo goed als Feyenoord dat als Sahin niet bijtekent in Dortmund, hij een seizoen later voor niets de deur uit wandelt. Het zou dus best kunnen zijn, dat Dortmund uiteindelijk over stag gaat...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:15:55 #290
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54490246
quote:
Bert: 'Feyenoord moet zondag in alles top zijn'
Waarom stel je die Buijs en Lucius dan op????? Zijn in anderhalf jaar nog geen ENKELE WEDSTRIJD redelijk geweest, laat staan top! Bij Greene en Lee heb je tenminste nog een beetje hoop dat ze een keer goed spelen.
pi_54490939
- Spam -

[ Bericht 56% gewijzigd door RayMania op 09-11-2007 21:02:04 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:49:28 #292
53267 TC03
pi_54491124
Speciaal geregistreerd om te zeggen dat je een site hebt gevonden?
pi_54491264
Lees hier wel vaker maar nooit wat gezegd :p Gok op een zwaar bevochten 2-1 overwinning voor Feyenoord
pi_54491461
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef Ekie het volgende:
- Spam -
Hmm is geen spam.. het gaat hier toch over de klassieker.. dat betekend dat mensen die geinteresseerd zijn in de Klassieker Feyenoord - Ajax hier kijken, en ik wilde alleen maar laten zien dat de wedstrijd gratis te bekijken is!
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:13:08 #295
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54491629
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef ursel het volgende:
De Cler bij Oranje, Boulahrouz niet

Hij is eindelijk wakker geworden..
Zul je straks zien dat die een hele 2e helft mag warmlopen voor niets..
Furby staat toch hoger in rangorde ( )
pi_54492937
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 21:07 schreef Ekie het volgende:

[..]

Hmm is geen spam.. het gaat hier toch over de klassieker.. dat betekend dat mensen die geinteresseerd zijn in de Klassieker Feyenoord - Ajax hier kijken, en ik wilde alleen maar laten zien dat de wedstrijd gratis te bekijken is!
Hebben we al een eigen toic over hier:

Live wedstrijden via Internet streams #19

Die amateuristische site van jou dus niet nodig...
  zaterdag 10 november 2007 @ 00:36:52 #297
123545 DatMeenJeNiet
  zaterdag 10 november 2007 @ 01:02:24 #298
53267 TC03
pi_54496945
Godsamme zeg... Moet ik nou lachen of huilen.
pi_54499654
Niveautje droeftoeter inderdaad...

Sonds gisteren trouwens in het AD (nieuwe waterweg) wel een kick stukje over joden in Rotterdam. Nou was dat stukkie over die NSB'ers niet zo heel interessant maar stond ook een stuk over de joden-prullariaverkoop in Rotterdam. Meeste winkels wagen zich er niet aan. Bij Aktie Sport is ooit een shirt gewoon midden in de winkel in de fik gezet, andere verscheurd. Karwei had ooit eens een stappeltje ballen, allemaal lek gestoken..etc.

Vind ik wel mooie humor

[ Bericht 1% gewijzigd door Staanplaats op 10-11-2007 09:04:55 ]
pi_54499798
pi_54500346
quote:
Lee lijkt te mogen beginnen in topper

Het ziet er naar uit dat Bert van Marwijk zondag tegen Ajax voor het eerst een plek in de basis inruimt voor Lee Chun-Soo. De Feyenoord-trainer gaf de Zuid-Koreaanse aanwinst op de vrijdagtraining het rode 'basishesje'.
De Limburgse oefenmeester heeft zijn buitenspeler rustig gebracht. Nadat Lee eind september werd gepresenteerd in Rotterdam, maakte hij zijn eerste speelminuten pas op 20 oktober. Thuis tegen Excelsior zorgde de Koreaan meteen voor veel dreiging. In de voorbije weken kwam Lee steeds meer aan spelen toe. Tegen FC Twente, FC Groningen (beker) en De Graafschap pikte hij zijn minuutjes mee.

"Lee komt steeds iets verder", sprak Van Marwijk gisteren. "Hij maakt op de training een hele fitte indruk en begint het steeds beter te begrijpen."

Met Chun-Soo Lee heeft Van Marwijk weer wat extra opties. Feyenoord moet het al het gehele seizoen stellen zonder echte buitenspelers. In de eerste seizoenswedstrijd raakte flankspeler Andwelé Slory geblesseerd. De van Excelsior overgekomen aanvaller is niet op tijd fit voor de topper tegen Ajax, zo bleek tijdens de helft die hij meespeelde met Jong Feyenoord. "Je ziet dat het Slory nog ontbreekt aan ritme", aldus Van Marwijk, die vandaag zijn selectie bekend maakt. "Dat is ook logisch. Het belangrijkste is dat hij fit is en fit blijft."

Van Marwijk was op 11 april 2004 voor het laatst aanwezig als trainer bij een Klassieker. Destijds werd het in de eigen Kuip 1-1 tegen Ajax, door doelpunten van Zlatan Ibrahimovic en Dirk Kuyt. Volgens de oefenmeester is de wedstrijd tussen Borussia Dortmund en Schalke '04 nog wat heftiger.

"Mischien waren die wedstrijden zelfs nog wel extremer. Er stonden meer mensen bij de training met spandoeken en er was nog meer aandacht van kranten. Verder kun je het wel vergelijken met Feyenoord-Ajax. Dat zijn altijd speciale wedstrijden. Dat we nu gedeeld eerste staan, geeft het nog iets extra’s. Leuk, maar het is een wedstrijd waarin je maar drie punten kunt halen, zo moet je dat soms ook relativeren. We gaan voor de winst. Maar als we van Ajax verliezen en we winnen de rest, dan zijn we kampioen", aldus Van Marwijk in het AD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')