Leverkussen, Dortmund, Bremen....quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou wel de reden willen weten.
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Leverkussen, Dortmund, Bremen....
Denk na.
Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou wel de reden willen weten.
Das voor Happel's, en mijn tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
ik meen in 1987 en nog een x in..... , maar die werd in Düsseldorf gespeeld en is wel het gekste wat ik heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaarquote:
Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?quote:
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaar(was in ' 96)
Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...
Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd![]()
Inderdaad, Duitse polizeiquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...
Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd![]()
Ik keur het ook niet goed verder.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
Pff, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
zal straks wel een of andere flauwe smoes komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
Ach. Venlo, Duitsland. Allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:03 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje![]()
Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeldquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dordmund weinig gebeurd voor zover ik me kan herinneren, mochten toen geen supporters heen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
Die post zag ik later pas, maar had geen zin om het aan te gaan passenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Nog een keer hetzelfde aantal en je bent de aarde rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Luni het volgende:
Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
Dat kun je inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
Inderdaad, hoor de verhalen van een maat van me wel eens, die is een paar jaar ouder dan mij, wat die eind 80 allemaal heeft meegemaakt! Ik heb gelukkig nog het een en ander mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad vergeten.
Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....
Toen kon echt ALLES nog.
Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
Denk dat er aardig wat doden zouden vallen als je die situaties in deze tijd zou plaatsen. Weet niet of je er rouwig om moet zijn dat dat tegenwoordig niet meer kan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad vergeten.
Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....
Toen kon echt ALLES nog.
Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
Ja stoer manquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Origineel johquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?quote:
Okquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:19 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?
Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt
En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Origineel joh![]()
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..
Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?
Zuipen rulez!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij vind snuiven normaal?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
Nooit gedaan, zal het ook nooit doen maar als iemand dat wil doen gaat maar lekker z'n gang, zolang ie er anderen niet mee lastig valt.quote:
Half Nederland doet het....quote:
Dus?? Als half Nederland zichzelf kogel door het hoofd jaagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe jij het ook??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |