abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54367079
wat een mongolen trouwens die de spelers uitfloten
  zondag 4 november 2007 @ 22:32:57 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54367898
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
wat een mongolen trouwens die de spelers uitfloten
=edit=

[ Bericht 8% gewijzigd door dndiek op 05-11-2007 12:35:38 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 23:34:14 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54369894
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Koekie?
Cooky Voorn. Assistent van Bert.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 00:03:21 #105
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54370497
quote:
Feyenoord-coach Van Marwijk kijkt uit naar klassieker
ANP

ROTTERDAM - Bert van Marwijk keek zondag na de thuiszege op De Graafschap (2-0) al even vooruit naar de klassieker zondag tegen Ajax, opnieuw in De Kuip. ‘Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant’, liet de coach van Feyenoord met enige voorpret weten.

Van Marwijk was, zoals wel vaker dit seizoen, ontevreden over zijn ploeg in de eerste helft. ‘Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had gekozen voor een defensieve speelwijze. Dat voerden ze goed uit. Wij konden er niet mee uit de voeten. Vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties.’

Na de rust zat Van Marwijk door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay minder onrustig op de bank. ‘We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.’

Over verdediger Tim de Cler, die een hoofdrol vervulde bij beide treffers, was Van Marwijk laaiend enthousiast. ‘Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik.’
pi_54370633
Hoe komt Dick Voorn eigenlijk aan de bijnaam Cooky?
  maandag 5 november 2007 @ 00:11:16 #107
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54370660
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste )
pi_54371291
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste )
Maar Urby is beter
pi_54371316
quote:
Feyenoord zoekt naar balans

ROTTERDAM - Fluitconcerten zijn dit seizoen hoogst zeldzaam in de Kuip, maar gisteren weerklonk weer eens een onvervalste.

Jonathan de Guzman scoort met het hoofd. Rond kwart over drie daalde de hoon luid en duidelijk neer op Feyenoord, na een wel erg moeizame eerste helft tegen De Graafschap. Pas na rust besliste de thuisploeg het duel: 2-0.

Hoe begrijpelijk het legioen ook reageerde, de Feyenoord-aanhang zal de komende maanden nog wel meer voorstellingen zien zoals die van gistermiddag. Zo gelikt als de Rotterdamse ploeg kan voetballen als het loopt, zo weinig opwindend is het spel zodra de finesse ontbreekt. Dan oogt Feyenoord opeens als een artiest zonder inspiratie, stotterend op zoek naar een ingeving.

Die grilligheid zit opgesloten in het voetbal van dit Feyenoord, dat technisch verzorgd speelt, maar vaak in een laag tempo voetbalt. Nuri Sahin, Giovanni van Bronckhorst, Jonathan de Guzman, Luigi Bruins; allemaal spelers die de bal het liefst hoogstpersoonlijk komen ophalen. Op mooie dagen is dat smullen voor de liefhebber, maar soms leidt het tot een traag en loom schouwspel, zonder diepgang en verrassing.

Net als twee weken geleden tegen Excelsior (1-0 winst), stond het een Rotterdamse overwinning gisteren niet in de weg. Dat goed en slecht heel dicht bij elkaar liggen, is inherent aan de ontwikkeling die het vernieuwde Feyenoord doormaakt.

De Rotterdamse ploeg is nog niet stabiel genoeg om wekelijks indruk te maken en ook binnen een wedstrijd zijn de verschillen vaak groot.

Op een stroeve eerste helft volgde gisteren een flitsend kwartiertje. Het was direct genoeg om de wedstrijd te beslissen. Ook dat scenario werd dit seizoen al eerder geschreven. In het bekerduel met FC Utrecht bijvoorbeeld, toen het 3-0 werd.

Tegen het prima spelende De Graafschap stond Tim de Cler gisteren aan de basis van de overwinning. Na 53 minuten combineerde Sahin handig met de linksback, die Jonathan de Guzman met een afgemeten voorzet bediende: 1-0.

Een paar minuten later stoomde De Cler opnieuw op over de linkerkant, totdat hij werd gevloerd door tegenstander Rogier Meijer.

Op advies van de assistent-scheidsrechter, die goed zag dat de overtreding binnen het strafschopgebied was gemaakt, gaf arbiter Erik Braamhaar een strafschop. Roy Makaay bleef koel vanaf elf meter : 2-0.

De rol van De Cler was ook interessant met het oog op het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten deed in de laatste interlands geen beroep op de Feyenoorder. Tot verbazing van zijn clubtrainer Bert van Marwijk.

,,Iedereen weet hoe ik over Tim denk,’’ zei de Feyenoord-trainer gisteren. ,,Vandaag was hij weer erg goed, in feite besliste hij de wedstrijd voor ons. Ik vind De Cler op dit moment de beste linksback van Nederland.’’

Op de flank van De Cler zorgde ook Chun-Soo Lee voor inspiratie tegen De Graafschap. De Zuid-Koreaan kwam direct na rust in het veld en voegde met zijn acties dreiging en diepgang toe aan het spel van de thuisploeg.

Bruins verhuisde naar de rechterkant, waar hij de zwakke Danny Buijs afloste. ,,Lee heeft brutaliteit in zijn spel,’’ aldus Van Marwijk. ,,Van de tien keer dat hij een bal krijgt, zoekt hij zeven keer zijn tegenstander op. Dat konden we in deze wedstrijd goed gebruiken.’’

Kort na de 2-0 schoot Bruins op de paal en na 71 minuten stuitte Makaay op Jimmy van Fessem, de keeper die De Graafschap in de openingsfase al overeind had gehouden. Ook toen liet Makaay de kans liggen.

,,We hadden het onszelf een stuk makkelijker kunnen maken door snel te scoren,’’ wist Van Marwijk. ,,Nu werd het in de eerste helft heel matig. De ruimtes waren klein, tegen een goed georganiseerde tegenstander. Na rust vond ik het wel prima en creëerden we aardig wat kansen.’’

De Kuip reageerde na afloop wél met een dankbaar applaus voor de spelers. In de wetenschap dat komende zondag in de Klassieker - thuis tegen koploper Ajax - de eerste plaats in de eredivisie op het spel staat.
  maandag 5 november 2007 @ 01:00:26 #110
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54371496
Tof stuk trouwens over Uli in dat Feyenoord-magazine-geval
pi_54374195
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Steve_I. het volgende:
Georgino wordt zondag trouwens 17. Leuk verjaardagskadootje als hij de 2-1 scoort in de 90e minuut
Hij mag ook gewoon de 3-0 erin schoppen hoor
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_54374952
quote:
Op maandag 5 november 2007 01:00 schreef Steve_I. het volgende:
Tof stuk trouwens over Uli in dat Feyenoord-magazine-geval
ow die heb ik gemist denk ik. Maar vond het best een aardig blad, zag er mooi uit.
Heb wel zin in zondag. Denk dat we eindelijk weer 's een aardige kans hebben om te winnen. Of beter gezegd, dat we er tenminste niet aan beginnen met een zooi spelers die gewoon kut zijn
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 5 november 2007 @ 10:47:39 #113
51286 w00h00
Digital man!
pi_54375112
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan...
  maandag 5 november 2007 @ 10:52:15 #114
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54375211
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:03 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]
Ook ik zie, als liefhebber, ontzettend uit naar de klassieker. Dit is natuurlijk altijd al een beladen duel, maar nu het deze keer ook nog eens om de koppositie gaat verwacht ik een intense strijd. Ik verwacht een wedstrijd waarin de twee teams voornamelijk zullen knokken voor elke meter en het van het harde werken zullen moeten hebben, omdat ik denk dat beide ploegen voetballend nog niet ver genoeg zijn om elkaar zoek te kunnen spelen. Daarvoor zie ik bij zowel Feyenoord als Ajax nog te weinig automatismes. Maar soms is een wedstrijd waarin het technisch en tactisch allemaal wat minder is juist erg leuk om naar te kijken. Tijdens Feyenoord - Ajax denk ik dat we sowieso allemaal genoeg kijkplezier zullen hebben.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54375324
quote:
Andwélé Slory maakt vanavond rentree

Andwélé Slory maakt vanavond bij de beloften zijn rentree in het shirt van Feyenoord.

De aanvaller herstelde de laatste weken voorspoedig van een voetblessure, maar maakte gisteren tegen De Graafschap nog geen deel uit van de selectie.

Jong Feyenoord treedt vanavond aan tegen Excelsior, Slory zal één helft spelen.
pi_54375343
quote:
Feyenoord - Psv mogelijk op zaterdag

Feyenoord wil de topper tegen Psv, die gepland staat voor zondag 13 januari, een dag naar voren halen. Dat meldt het Ad. Reden hiervoor is het drukke programma dat de ploeg uit Rotterdam de dagen na deze topper heeft.
Enkele dagen na de wedstrijd tegen Psv staat de bekerwedstrijd tegen Deurne op het programma, op vrijdag 18 januari gevolgd door de stadsderby tegen Excelsior. Als de wedstrijd tegen Psv op zondag 13 januari gespeeld zou worden, betekent dit dat de Rotterdammers drie duels binnen vijf dagen moeten spelen.

"We moeten dat intern en met de Knvb en de autoriteiten bespreken. Een optie voor ons zou zijn om Feyenoord-Psv een dag naar voren te halen", zegt Peter Bosz, technisch manager van de Rotterdamse club, in de krant.
pi_54375509
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:00 schreef Brownietje het volgende:
Ik vond Lucius anders in de 2de helft aardig spelen hoor. Veel beter dan dat hij tot nu toe nog heeft gespeeld. Bert kennende speelt Lucius dus ook gewoonn
Mag het, tegen de Graafschap!
pi_54375696
Gaat hier nog iemand heen, tis inmiddels uitverkocht!

Parkzicht 24-11-2007 Maasgebouw Rotterdam
  maandag 5 november 2007 @ 11:18:06 #119
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54375753
We zulen wel weer zwak beginnen en meteen al achter de feiten aanlopen. Daarom heb ik ook echt geen goed gevoel over zondag, heb me maar voorgenomen om deze hele week te gaan hozen

Waarschijnlijk een kansloze missie maar heeft iemand nog een kaartje over voor de gele zijde?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 5 november 2007 @ 12:33:08 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54377509
Gisteren weer eens een helft op Buijs gelet, wat een zaadvoetballer is het toch zeg
Volgens mij had 'ie na 10 minuten al de 1-0 uit kunnen spelen, heb studio sport niet meer gezien..keepte toen de bal recht in de handen van de keeper.

Hopen op veel strijd en een goede sfeer volgende week, zonder gefluit op eigen spelers aub.
Maarja, de meeste joden dromen zijn bedrog.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 5 november 2007 @ 12:33:31 #121
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54377515
persoonlijk geef ik ons 35-40% kans zondag punt(en) te pakken, en 20-25% om totaal van de mat gespeeld te worden.

Uli --> collumn blz 79.

Leuke fortisreclame weer met visie2 --> tentje voor het stadhuis.. vond die met dat kleine negertje die kalou wilde zijn ook wel erg gaaf. En rond Gullit was ie ook best ok, en nog wel wat aardige. Goede campagne iig.
pi_54377556
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef Steve_I. het volgende:
persoonlijk geef ik ons 35-40% kans zondag punt(en) te pakken, en 20-25% om totaal van de mat gespeeld te worden.
  maandag 5 november 2007 @ 13:09:28 #123
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54378374
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:57 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
beter, kunnen we tegen ajax wel gebruiken
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 5 november 2007 @ 13:41:56 #124
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54379142
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

dat is heul niet grappig
  maandag 5 november 2007 @ 17:15:07 #125
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_54383937
quote:
Feyenoord-verdediger Greene: 'Ik speel graag tegen Ajax'

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 5-nov-2007 12:28

Door Sander van Hal

Feyenoorder Serginho Greene kijkt uit naar de topper tegen Ajax. De van een zware knieblessure herstelde verdediger stond de afgelopen twee wedstrijden van zijn club voor het eerst na zijn revalidatie in de basis, doordat Kevin Hofland ziek thuis zat. Normaal gesproken keert de vice-aanvoerder zondag weer terug in de basis, maar Greene zal er alles aan doen om daar óók in te belanden. “Als ik moet spelen, dan speel ik. Graag zelfs. De wedstrijden tegen Ajax behoren toch tot de mooiste die er zijn, dat zijn de échte topwedstrijden met een fantastische sfeer. Ik ga er deze week op de training dan ook keihard voor werken om een basisplaats af te dwingen. Het wordt tijd dat we weer eens van Ajax gaan winnen, want dat heb ik volgens mij pas twee keer gedaan.”

Hoewel Greene (foto, rechts) de jeugdopleiding van Ajax doorliep, zegt hij geen band meer met de Amsterdamse club te hebben. “Dat speelt voor mij geen rol meer. Het is al zólang geleden. Ik heb ook met niemand bij Ajax nog contact.”

De 25-jarige verdediger denkt nog enkele wedstrijden nodig te hebben, voordat hij terug is op zijn oude (top)niveau. Angst dat hij opnieuw geblesseerd raakt aan zijn linkerknie heeft hij niet meer. “Dat had ik alleen tijdens de eerste trainingen na mijn blessure. Toen durfde ik nog niet vol met links door te halen, maar daar heb ik nu allang geen last meer van. Het enige dat ik nu nog mis, is ritme.”
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348
Feyenoord - AC Milan - WHU
  maandag 5 november 2007 @ 19:23:13 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54386873
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:15 schreef Put4 het volgende:

[..]

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348
Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 19:38:48 #127
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54387213
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...
Waar komt dat eigenlijk vandaan? Is het bekend dat ie in z'n vrije tijd met Ajax-spelers omgaat of heeft ie ooit een opmerking gemaakt ofzo?
pi_54387851
Bijlmerboys reportage in de VI en de hugs met Urby 2 jaar geleden ofzo.

Koekie komt trouwens van koekenbakkert. En verkleint omdat ie de jongste Voorn was
  maandag 5 november 2007 @ 22:05:00 #129
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54390939
Die Östlund ziet er ook uit tegenwoordig zeg, stond ik dat Feyenoord Magazine met zijn lange manen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_54391016
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
  maandag 5 november 2007 @ 22:13:24 #131
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54391238
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]
Alsof de KNVB ons daarin tegemoet gaat komen
  maandag 5 november 2007 @ 22:14:36 #132
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54391269
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Östlund ziet er ook uit tegenwoordig zeg, stond ik dat Feyenoord Magazine met zijn lange manen!
Vind 't wel bruut, had ie hier ook moeten doen.
Wat is er trouwens van onze andere vrienden uit die tijd gebeurt, bruno/cory 'kip'
  maandag 5 november 2007 @ 22:57:58 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54392706
Gibbs speelt bij Charlton Athletic.
Elite
Tegen TTIP
pi_54393225
quote:
Wijnaldum plaaggeest voor Excelsior: 2-1

Jong Feyenoord heeft maandagavond een verdiende zege geboekt. In de stadsderby met Excelsior wonnen de beloften van de Stadionclub uiteindelijk met 2-1. Topscorer Georginio Wijnaldum bewees opnieuw een bovengetalenteerd talent te zijn, hij nam beide doelpunten voor zijn rekening.

Slory maakte tegen zijn oude club Excelsior na maanden blessureleed zijn rentree in het Feyenoordshirt. De flankspeler speelde een degelijke eerste helft, zo zag ook de coach van Jong Feyenoord. ‘Voor iemand die drie maanden niet heeft kunnen spelen, maakte hij een stabiele indruk’, vond trainer Raymond Verheijen, die de international volgens afspraak halverwege wisselde. ‘Ik denk dat hij een lekker gevoel heeft overgehouden aan de confrontatie met zijn oude ploeggenoten.’

De beloften van Feyenoord begonnen opvallend scherp aan de wedstrijd. In eerdere wedstrijden bleek het team een slow starter, maar tegen de stadsgenoot werd er vanaf het eerste moment gestreden. Excelsior begon met een sterk elftal, aangevuld met enkele eerste elftal-spelers, agressief aan de wedstrijd. De jonge Feyenoorders lieten zich niet afbluffen en sloten de eerste helft op gelijke hoogte af. Kansen waren er voor beide doelen, doelpunten zouden pas na rust volgen.

Met Leroy Fer in het veld, die definitief vanuit de A-junioren is doorgeschoven naar Jong Feyenoord, bleef de ploeg druk houden op de tegenstander. Daarom was het zuur dat de bezoekers de leiding namen. Een diepe bal van Excelsior noopte doelman Erwin Mulder uit zijn doel te komen. De botsing tussen de keeper en de aanvaller uit Kralingen deed de scheidsrechter beslissen een strafschop toe te kennen, die door Johan Voskamp werd benut: 1-0.

Het scenario dat volgde lijkt dit seizoen op een vast stramien bij Jong Feyenoord. De ploeg boog in zes competitieduels al vijf keer een achterstand om in het laatste kwartier. Het ging maandagavond niet anders en opnieuw tekende Wijnaldum voor de hoofdrol. Na 75 minuten zette hij uit een voorzet van Biseswar de ploegen op gelijke hoogte. Twee minuten later schoot hij beheerst onder de Excelsior-doelman door raak: 2-1. Hij was alweer zijn achtste treffer van het seizoen.

‘Dit team weet elke week weer met een grote dosis veerkracht en een goede conditie de tegenstander in de slotfase kapot te spelen. Ik ben heel tevreden over de wedstrijd van vanavond’, zei een gelukkige Verheijen na afloop. Volgende week maandag speelt Feyenoord op Sportpark Kaalheide. Daar bezoekt het de runner op van de ranglijst, Jong Roda JC.

Jong Feyenoord - Jong Excelsior: 2-1

Scoreverloop:
65' 0-1 Voskamp (pen.)
75' 1-1 Wijnaldum
77' 2-1 Wijnaldum

Geel: Fer

Opstelling Jong Feyenoord:
Mulder; Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij; K. Wattamaleo, Poldervaart, Slory (46' Fer); The (60' Hagary), Wijnaldum en Biseswar.
I'd rather die like a man than live like a coward
  maandag 5 november 2007 @ 23:24:17 #135
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_54393618
"Bovengetalenteerd talent". Hulde.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_54393745
Wijnaldum
pi_54393832
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef ruud_fr het volgende:
Wijnaldum
Hij doet het prima in het 2de en zou hem liever meer minuten in het eerst zien maken!!
  maandag 5 november 2007 @ 23:41:11 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54394178
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hij doet het prima in het 2de en zou hem liever meer minuten in het eerst zien maken!!
Heeft hij toch al gekregen? Komt vanzelf wel met wedstrijden, zoals afgelopen donderdag tegen Groningen.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 5 november 2007 @ 23:53:51 #139
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54394578
Volgens mij komt er best een talentvolle lichting aan... Niet vaak dat ik zo veel spelers van jong Feyenoord van naam ken.

Slory redelijk vroeg gewisseld, ik ben bang dat ie zondag niet meer dan een minuut of 3 zal spelen... Had hem graag een half uurtje mee zien doen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 00:31:18 #140
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54395503
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens mij komt er best een talentvolle lichting aan... Niet vaak dat ik zo veel spelers van jong Feyenoord van naam ken.
Ben bang dat dat vooral aan jou ligt. Zonder je te willen beschuldigen ofzo hoor, ik heb het zelf ook. Komt ook doordat er steeds meer op internet te vinden is (want zeg nou eerlijk, wie hier op Fok! staat er 3x per week langs de kant bij de jeugdelftallen). Met spelers als Van Persie, leonardo, swerts, Loovens, de Guzman, Buijs, Buffel, Kalou, zuiverloon, ik kan ze zo snel niet eens allemaal opnoemen (sprockel? elmander?), etc. hebben we altijd wel genoeg talenten gehad, al zijn ze niet allemaal even ver doorgebroken, maar hoeveel kende je er daar van voor ze een jaar of 17-18 waren ;-)
quote:
Slory redelijk vroeg gewisseld, ik ben bang dat ie zondag niet meer dan een minuut of 3 zal spelen... Had hem graag een half uurtje mee zien doen.
Ik denk dat hij wel minstens 30-45 minuten meespeelt hoor. Ze zullen ook gewoon voorzichtig met hem zijn geweest omdat ze weten dat hij zondag er moet staan. Hij zei vorige week donderdag al dat hij eventueel best een tijd mee kon spelen tegen de graafschap, maar liever wachtte op ajax om conditioneel ~ en wedstrijdfitter te zijn
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:57:03 #141
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_54397978
Slory betwijfelt of hij kan spelen tegen Ajax

Zou wel jammer zijn, maar tis idd wel een groot risico in deze wedstrijd..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:04:57 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399054
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:

Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_54399107
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:

De wereld vergaat niet hoor als Slorry niet meespeeld.................
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:11:40 #144
63192 ursel
pi_54399186
Ik zeg ook niet dat die vergaat, maar kan het wel jammer vinden.. Zou hem graag al weer zien spelen..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:12:37 #145
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54399204
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.
Maar Slory is wel een speler waar veel dreiging van uitgaat en die het bovendien op snelheid makkelijk zou moeten winnen van Vertonghen. Maar goed, de wedstrijd staat of valt inderdaad niet met het spelen van Slory.
pi_54399407
quote:
VVV-Venlo in Duitsland tegen Ajax en PSV, duel tegen Feyenoord in Venlo

Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV-Venlo om de duel tegen Ajax en PSV in Duitsland af te werken.

De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken.
Feyenoord zal gewoon in Venlo of moeten draven. Wat de reden is dat Feyenoord niet in Duitsland mag spelen, is nog onbekend.
Is dat effe jammer
pi_54399532
ow god nu roepen ze in amsterdam weer dat ze meer fans hebben en vandaar naar duitsland moeten...........
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:31:58 #148
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399613
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Is dat effe jammer
Mij is het wel bekend, hahahaha
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:32:55 #149
63192 ursel
pi_54399625
quote:

[..]

Is dat effe jammer
Ze hebben daar in limburg toch wel meer stadions..
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:33:30 #150
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54399637
quote:

[..]

Is dat effe jammer
zou wel de reden willen weten.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_54399829
Durven de Duitse authoriteiten Feyenoord niet aan ofzo?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:48:12 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54399896
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Leverkussen, Dortmund, Bremen....

Denk na.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:50:32 #153
63192 ursel
pi_54399932
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Denk na.
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:15:43 #154
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54400463
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_54400628
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

pi_54400660
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:

[..]

Das voor Happel's, en mijn tijd.
pi_54400694
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
ik meen in 1987 en nog een x in..... , maar die werd in Düsseldorf gespeeld en is wel het gekste wat ik heb meegemaakt.
pi_54401372
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Das voor Happel's, en mijn tijd.
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaar (was in ' 96)

Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...

Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:01:25 #160
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54401589
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
kankelul.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:01:37 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54401595
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:05:03 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54401665
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...

Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
pi_54401723
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Inderdaad, Duitse polizei
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:07:27 #164
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54401724
quote:

[..]

Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
kankelul.
pi_54401752
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik keur het ook niet goed verder.

Maar het was wel belachelijk dat wij al die vakken al af mochten voordat al die duitsers weg waren. Echt onbegrijpelijk. Vervolgens worden alle politieauto's/busjes op hun kant gegooid en ze doen helemaal niks. Daarna gaat t helemaal los en daarna ieereen gewoon z'n bus in Tsja, hoe makkelijk wil je het voor ze maken?

Het maakte wel indruk toen moet ik zeggen
pi_54401890
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
Pff, dat weet ik niet meer

Ik weet nog wel dat we t stadion binnenkwamen, m'n vader loopt met mij ons vak op... komt er een gozer aangelopen vlak voor ons en die loopt de wc in, 5 seconden later komt ie de wc weer uit met een pleepot in z'n armen Toen ben ik met mn vader een vak verder opgelopen

Volgens mij was t ook die wedstrijd dat, toen de wedstrijd afgelopen was, er een zooi het veld op wilde op zoek naar die duitsers maar ze werden toen tegengehouden. Vervolgens komen er na 5 min. van de andere korte zijde een best grote groep duitsers aangerend. Toen wilde zo'n beetje dat hele Feyenoordvak t veld op en zag je snel al die duitsers de tribune weer oprennen
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:27:11 #167
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_54402265
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
zal straks wel een of andere flauwe smoes komen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:03:27 #168
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54403139
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:11:51 #169
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54403337
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:03 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje
Ach. Venlo, Duitsland. Allemaal één pot nat.
pi_54403594
quote:

[..]

Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:25:21 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54403616
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Elite
Tegen TTIP
pi_54403917
Die moffen moeten niet janken
pi_54403960
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
Dordmund weinig gebeurd voor zover ik me kan herinneren, mochten toen geen supporters heen.

Stuttgart hebben we 2x geloot. 1e x was met de combi, vergeet nooit meer dat we de bus uit moesten, want die werd helemaal gecontroleerd, en iedereen werd gefouilieerd, moest er een gast overgeven, dus die liep een stukje weg, wordt hij door een agent aan z'n jas getrokken, zo van hier blijven, kotst hij die agent onder.

Freiburg en Munchen zijn we ook nog geweest , maar daar is weinig tot niks gebeurd.

Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
pi_54403974
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
Die post zag ik later pas, maar had geen zin om het aan te gaan passen

Maare, '87 was ik inderdaad niet bij. Denk overigens dat ik niet had gemogen van mn moeder, met mn 3 jaar oud Eerste uitwedstrijd was Porto in '93. Een schopwedstrijd. 1-0 verloren.
pi_54403985
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
pi_54404110
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Luni het volgende:

Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
Nog een keer hetzelfde aantal en je bent de aarde rond

Ik zou het aantal kilometers echt niet weten, zo vaak ben ik nou ook weer niet geweest. Porto, Everton, Gladbach, Munchen, Newcastle, Basel, Rome en Glasgow zo ff uit mn hoofd.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:17:17 #177
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54404849
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
Dat kun je inderdaad vergeten.

Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....

Toen kon echt ALLES nog.

Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_54404929
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....

Toen kon echt ALLES nog.

Inderdaad, hoor de verhalen van een maat van me wel eens, die is een paar jaar ouder dan mij, wat die eind 80 allemaal heeft meegemaakt! Ik heb gelukkig nog het een en ander mee kunnen maken.
pi_54405108
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toen kon echt ALLES nog.

Denk dat er aardig wat doden zouden vallen als je die situaties in deze tijd zou plaatsen. Weet niet of je er rouwig om moet zijn dat dat tegenwoordig niet meer kan.
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:47:11 #180
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_54405550
Feyenoord-PSV op zaterdagavond,
kankelul.
pi_54405695
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef MarkNMGN het volgende:
Bron?

tevens tvp
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:05:30 #182
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54406001
Staat gewoon op Feyenoord.nl
pi_54406105
quote:
pi_54406150
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Staat gewoon op Feyenoord.nl
oke
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:59:34 #185
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54408395
quote:

[..]

Ja stoer man
pi_54408736
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ja stoer man
Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
pi_54408745
quote:
Kom die dag terug van wintersport, maar effe extra hard intrappen dan!
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:16:41 #188
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54408753
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
Origineel joh

Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
pi_54409961
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ja stoer man
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?

Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt

En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:21:19 #190
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54410006
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:19 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?

Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt

En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
Ok Maar het kwam een beetje over alsof je het allemaal wel mooi en goed vond, vandaar
pi_54410014
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Origineel joh

Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..

Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:10:23 #192
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411102
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..

Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:13:02 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54411173
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?

Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:33:54 #194
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54411777
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Zuipen rulez!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:34:56 #195
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411807
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:36:47 #196
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54411860
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
Jij vind snuiven normaal?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:40:49 #197
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54411978
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Nooit gedaan, zal het ook nooit doen maar als iemand dat wil doen gaat maar lekker z'n gang, zolang ie er anderen niet mee lastig valt.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:46:59 #198
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_54412114
quote:
Half Nederland doet het....
pi_54412125
quote:

[..]

pi_54413884
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Half Nederland doet het....
Dus?? Als half Nederland zichzelf kogel door het hoofd jaagt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe jij het ook??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')