=edit=quote:Op zondag 4 november 2007 22:07 schreef ruud_fr het volgende:
wat een mongolen trouwens die de spelers uitfloten
Cooky Voorn. Assistent van Bert.quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Koekie?
quote:Feyenoord-coach Van Marwijk kijkt uit naar klassieker
ANP
ROTTERDAM - Bert van Marwijk keek zondag na de thuiszege op De Graafschap (2-0) al even vooruit naar de klassieker zondag tegen Ajax, opnieuw in De Kuip. ‘Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant’, liet de coach van Feyenoord met enige voorpret weten.
Van Marwijk was, zoals wel vaker dit seizoen, ontevreden over zijn ploeg in de eerste helft. ‘Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had gekozen voor een defensieve speelwijze. Dat voerden ze goed uit. Wij konden er niet mee uit de voeten. Vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties.’
Na de rust zat Van Marwijk door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay minder onrustig op de bank. ‘We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.’
Over verdediger Tim de Cler, die een hoofdrol vervulde bij beide treffers, was Van Marwijk laaiend enthousiast. ‘Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik.’
Maar Urby is beterquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste)
quote:Feyenoord zoekt naar balans
ROTTERDAM - Fluitconcerten zijn dit seizoen hoogst zeldzaam in de Kuip, maar gisteren weerklonk weer eens een onvervalste.
Jonathan de Guzman scoort met het hoofd. Rond kwart over drie daalde de hoon luid en duidelijk neer op Feyenoord, na een wel erg moeizame eerste helft tegen De Graafschap. Pas na rust besliste de thuisploeg het duel: 2-0.
Hoe begrijpelijk het legioen ook reageerde, de Feyenoord-aanhang zal de komende maanden nog wel meer voorstellingen zien zoals die van gistermiddag. Zo gelikt als de Rotterdamse ploeg kan voetballen als het loopt, zo weinig opwindend is het spel zodra de finesse ontbreekt. Dan oogt Feyenoord opeens als een artiest zonder inspiratie, stotterend op zoek naar een ingeving.
Die grilligheid zit opgesloten in het voetbal van dit Feyenoord, dat technisch verzorgd speelt, maar vaak in een laag tempo voetbalt. Nuri Sahin, Giovanni van Bronckhorst, Jonathan de Guzman, Luigi Bruins; allemaal spelers die de bal het liefst hoogstpersoonlijk komen ophalen. Op mooie dagen is dat smullen voor de liefhebber, maar soms leidt het tot een traag en loom schouwspel, zonder diepgang en verrassing.
Net als twee weken geleden tegen Excelsior (1-0 winst), stond het een Rotterdamse overwinning gisteren niet in de weg. Dat goed en slecht heel dicht bij elkaar liggen, is inherent aan de ontwikkeling die het vernieuwde Feyenoord doormaakt.
De Rotterdamse ploeg is nog niet stabiel genoeg om wekelijks indruk te maken en ook binnen een wedstrijd zijn de verschillen vaak groot.
Op een stroeve eerste helft volgde gisteren een flitsend kwartiertje. Het was direct genoeg om de wedstrijd te beslissen. Ook dat scenario werd dit seizoen al eerder geschreven. In het bekerduel met FC Utrecht bijvoorbeeld, toen het 3-0 werd.
Tegen het prima spelende De Graafschap stond Tim de Cler gisteren aan de basis van de overwinning. Na 53 minuten combineerde Sahin handig met de linksback, die Jonathan de Guzman met een afgemeten voorzet bediende: 1-0.
Een paar minuten later stoomde De Cler opnieuw op over de linkerkant, totdat hij werd gevloerd door tegenstander Rogier Meijer.
Op advies van de assistent-scheidsrechter, die goed zag dat de overtreding binnen het strafschopgebied was gemaakt, gaf arbiter Erik Braamhaar een strafschop. Roy Makaay bleef koel vanaf elf meter : 2-0.
De rol van De Cler was ook interessant met het oog op het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten deed in de laatste interlands geen beroep op de Feyenoorder. Tot verbazing van zijn clubtrainer Bert van Marwijk.
,,Iedereen weet hoe ik over Tim denk,’’ zei de Feyenoord-trainer gisteren. ,,Vandaag was hij weer erg goed, in feite besliste hij de wedstrijd voor ons. Ik vind De Cler op dit moment de beste linksback van Nederland.’’
Op de flank van De Cler zorgde ook Chun-Soo Lee voor inspiratie tegen De Graafschap. De Zuid-Koreaan kwam direct na rust in het veld en voegde met zijn acties dreiging en diepgang toe aan het spel van de thuisploeg.
Bruins verhuisde naar de rechterkant, waar hij de zwakke Danny Buijs afloste. ,,Lee heeft brutaliteit in zijn spel,’’ aldus Van Marwijk. ,,Van de tien keer dat hij een bal krijgt, zoekt hij zeven keer zijn tegenstander op. Dat konden we in deze wedstrijd goed gebruiken.’’
Kort na de 2-0 schoot Bruins op de paal en na 71 minuten stuitte Makaay op Jimmy van Fessem, de keeper die De Graafschap in de openingsfase al overeind had gehouden. Ook toen liet Makaay de kans liggen.
,,We hadden het onszelf een stuk makkelijker kunnen maken door snel te scoren,’’ wist Van Marwijk. ,,Nu werd het in de eerste helft heel matig. De ruimtes waren klein, tegen een goed georganiseerde tegenstander. Na rust vond ik het wel prima en creëerden we aardig wat kansen.’’
De Kuip reageerde na afloop wél met een dankbaar applaus voor de spelers. In de wetenschap dat komende zondag in de Klassieker - thuis tegen koploper Ajax - de eerste plaats in de eredivisie op het spel staat.
Hij mag ook gewoon de 3-0 erin schoppen hoorquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Steve_I. het volgende:
Georgino wordt zondag trouwens 17. Leuk verjaardagskadootje als hij de 2-1 scoort in de 90e minuut
ow die heb ik gemist denk ik. Maar vond het best een aardig blad, zag er mooi uit.quote:Op maandag 5 november 2007 01:00 schreef Steve_I. het volgende:
Tof stuk trouwens overUli
in dat Feyenoord-magazine-geval
Jong geleerd is oud gedaan...quote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die rushes van Tim de Cler zijn echt heerlijk. Eindelijk weer eens een goede linksback, al was Ramon van Haaren ook een hele goede. (die 13 wedstrijden die hij speelde ten minste)
Ook ik zie, als liefhebber, ontzettend uit naar de klassieker. Dit is natuurlijk altijd al een beladen duel, maar nu het deze keer ook nog eens om de koppositie gaat verwacht ik een intense strijd. Ik verwacht een wedstrijd waarin de twee teams voornamelijk zullen knokken voor elke meter en het van het harde werken zullen moeten hebben, omdat ik denk dat beide ploegen voetballend nog niet ver genoeg zijn om elkaar zoek te kunnen spelen. Daarvoor zie ik bij zowel Feyenoord als Ajax nog te weinig automatismes. Maar soms is een wedstrijd waarin het technisch en tactisch allemaal wat minder is juist erg leuk om naar te kijken. Tijdens Feyenoord - Ajax denk ik dat we sowieso allemaal genoeg kijkplezier zullen hebben.quote:
quote:Andwélé Slory maakt vanavond rentree
Andwélé Slory maakt vanavond bij de beloften zijn rentree in het shirt van Feyenoord.
De aanvaller herstelde de laatste weken voorspoedig van een voetblessure, maar maakte gisteren tegen De Graafschap nog geen deel uit van de selectie.
Jong Feyenoord treedt vanavond aan tegen Excelsior, Slory zal één helft spelen.
quote:Feyenoord - Psv mogelijk op zaterdag
Feyenoord wil de topper tegen Psv, die gepland staat voor zondag 13 januari, een dag naar voren halen. Dat meldt het Ad. Reden hiervoor is het drukke programma dat de ploeg uit Rotterdam de dagen na deze topper heeft.
Enkele dagen na de wedstrijd tegen Psv staat de bekerwedstrijd tegen Deurne op het programma, op vrijdag 18 januari gevolgd door de stadsderby tegen Excelsior. Als de wedstrijd tegen Psv op zondag 13 januari gespeeld zou worden, betekent dit dat de Rotterdammers drie duels binnen vijf dagen moeten spelen.
"We moeten dat intern en met de Knvb en de autoriteiten bespreken. Een optie voor ons zou zijn om Feyenoord-Psv een dag naar voren te halen", zegt Peter Bosz, technisch manager van de Rotterdamse club, in de krant.
Mag het, tegen de Graafschap!quote:Op zondag 4 november 2007 19:00 schreef Brownietje het volgende:
Ik vond Lucius anders in de 2de helft aardig spelen hoor. Veel beter dan dat hij tot nu toe nog heeft gespeeld. Bert kennende speelt Lucius dus ook gewoonn
quote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef Steve_I. het volgende:
persoonlijk geef ik ons 35-40% kans zondag punt(en) te pakken, en 20-25% om totaal van de mat gespeeld te worden.
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348quote:Feyenoord-verdediger Greene: 'Ik speel graag tegen Ajax'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 5-nov-2007 12:28
Door Sander van Hal
Feyenoorder Serginho Greene kijkt uit naar de topper tegen Ajax. De van een zware knieblessure herstelde verdediger stond de afgelopen twee wedstrijden van zijn club voor het eerst na zijn revalidatie in de basis, doordat Kevin Hofland ziek thuis zat. Normaal gesproken keert de vice-aanvoerder zondag weer terug in de basis, maar Greene zal er alles aan doen om daar óók in te belanden. “Als ik moet spelen, dan speel ik. Graag zelfs. De wedstrijden tegen Ajax behoren toch tot de mooiste die er zijn, dat zijn de échte topwedstrijden met een fantastische sfeer. Ik ga er deze week op de training dan ook keihard voor werken om een basisplaats af te dwingen. Het wordt tijd dat we weer eens van Ajax gaan winnen, want dat heb ik volgens mij pas twee keer gedaan.”
Hoewel Greene (foto, rechts) de jeugdopleiding van Ajax doorliep, zegt hij geen band meer met de Amsterdamse club te hebben. “Dat speelt voor mij geen rol meer. Het is al zólang geleden. Ik heb ook met niemand bij Ajax nog contact.”
De 25-jarige verdediger denkt nog enkele wedstrijden nodig te hebben, voordat hij terug is op zijn oude (top)niveau. Angst dat hij opnieuw geblesseerd raakt aan zijn linkerknie heeft hij niet meer. “Dat had ik alleen tijdens de eerste trainingen na mijn blessure. Toen durfde ik nog niet vol met links door te halen, maar daar heb ik nu allang geen last meer van. Het enige dat ik nu nog mis, is ritme.”
Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...quote:Op maandag 5 november 2007 17:15 schreef Put4 het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=42348
Waar komt dat eigenlijk vandaan? Is het bekend dat ie in z'n vrije tijd met Ajax-spelers omgaat of heeft ie ooit een opmerking gemaakt ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken die na afloop weer knuffelen met zijn Bijlmer matties...
Vind 't wel bruut, had ie hier ook moeten doen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Östlund ziet er ook uit tegenwoordig zeg, stond ik dat Feyenoord Magazine met zijn lange manen!
quote:Wijnaldum plaaggeest voor Excelsior: 2-1
Jong Feyenoord heeft maandagavond een verdiende zege geboekt. In de stadsderby met Excelsior wonnen de beloften van de Stadionclub uiteindelijk met 2-1. Topscorer Georginio Wijnaldum bewees opnieuw een bovengetalenteerd talent te zijn, hij nam beide doelpunten voor zijn rekening.
Slory maakte tegen zijn oude club Excelsior na maanden blessureleed zijn rentree in het Feyenoordshirt. De flankspeler speelde een degelijke eerste helft, zo zag ook de coach van Jong Feyenoord. ‘Voor iemand die drie maanden niet heeft kunnen spelen, maakte hij een stabiele indruk’, vond trainer Raymond Verheijen, die de international volgens afspraak halverwege wisselde. ‘Ik denk dat hij een lekker gevoel heeft overgehouden aan de confrontatie met zijn oude ploeggenoten.’
De beloften van Feyenoord begonnen opvallend scherp aan de wedstrijd. In eerdere wedstrijden bleek het team een slow starter, maar tegen de stadsgenoot werd er vanaf het eerste moment gestreden. Excelsior begon met een sterk elftal, aangevuld met enkele eerste elftal-spelers, agressief aan de wedstrijd. De jonge Feyenoorders lieten zich niet afbluffen en sloten de eerste helft op gelijke hoogte af. Kansen waren er voor beide doelen, doelpunten zouden pas na rust volgen.
Met Leroy Fer in het veld, die definitief vanuit de A-junioren is doorgeschoven naar Jong Feyenoord, bleef de ploeg druk houden op de tegenstander. Daarom was het zuur dat de bezoekers de leiding namen. Een diepe bal van Excelsior noopte doelman Erwin Mulder uit zijn doel te komen. De botsing tussen de keeper en de aanvaller uit Kralingen deed de scheidsrechter beslissen een strafschop toe te kennen, die door Johan Voskamp werd benut: 1-0.
Het scenario dat volgde lijkt dit seizoen op een vast stramien bij Jong Feyenoord. De ploeg boog in zes competitieduels al vijf keer een achterstand om in het laatste kwartier. Het ging maandagavond niet anders en opnieuw tekende Wijnaldum voor de hoofdrol. Na 75 minuten zette hij uit een voorzet van Biseswar de ploegen op gelijke hoogte. Twee minuten later schoot hij beheerst onder de Excelsior-doelman door raak: 2-1. Hij was alweer zijn achtste treffer van het seizoen.
‘Dit team weet elke week weer met een grote dosis veerkracht en een goede conditie de tegenstander in de slotfase kapot te spelen. Ik ben heel tevreden over de wedstrijd van vanavond’, zei een gelukkige Verheijen na afloop. Volgende week maandag speelt Feyenoord op Sportpark Kaalheide. Daar bezoekt het de runner op van de ranglijst, Jong Roda JC.
Jong Feyenoord - Jong Excelsior: 2-1
Scoreverloop:
65' 0-1 Voskamp (pen.)
75' 1-1 Wijnaldum
77' 2-1 Wijnaldum
Geel: Fer
Opstelling Jong Feyenoord:
Mulder; Davids, J. Buijs, Ozçelik, Waisapij; K. Wattamaleo, Poldervaart, Slory (46' Fer); The (60' Hagary), Wijnaldum en Biseswar.
Heeft hij toch al gekregen? Komt vanzelf wel met wedstrijden, zoals afgelopen donderdag tegen Groningen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij doet het prima in het 2de en zou hem liever meer minuten in het eerst zien maken!!
Ben bang dat dat vooral aan jou ligt. Zonder je te willen beschuldigen ofzo hoor, ik heb het zelf ook. Komt ook doordat er steeds meer op internet te vinden is (want zeg nou eerlijk, wie hier op Fok! staat er 3x per week langs de kant bij de jeugdelftallen). Met spelers als Van Persie, leonardo, swerts, Loovens, de Guzman, Buijs, Buffel, Kalou, zuiverloon, ik kan ze zo snel niet eens allemaal opnoemen (sprockel? elmander?), etc. hebben we altijd wel genoeg talenten gehad, al zijn ze niet allemaal even ver doorgebroken, maar hoeveel kende je er daar van voor ze een jaar of 17-18 waren ;-)quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens mij komt er best een talentvolle lichting aan... Niet vaak dat ik zo veel spelers van jong Feyenoord van naam ken.
Ik denk dat hij wel minstens 30-45 minuten meespeelt hoor. Ze zullen ook gewoon voorzichtig met hem zijn geweest omdat ze weten dat hij zondag er moet staan. Hij zei vorige week donderdag al dat hij eventueel best een tijd mee kon spelen tegen de graafschap, maar liever wachtte op ajax om conditioneel ~ en wedstrijdfitter te zijnquote:Slory redelijk vroeg gewisseld, ik ben bang dat ie zondag niet meer dan een minuut of 3 zal spelen...Had hem graag een half uurtje mee zien doen.
Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:
Slory betwijfelt of hij kan spelen tegen Ajax
Zou wel jammer zijn, maar tis idd wel een groot risico in deze wedstrijd..
![]()
De wereld vergaat niet hoor als Slorry niet meespeeld.................quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:57 schreef ursel het volgende:
Slory betwijfelt of hij kan spelen tegen Ajax
Zou wel jammer zijn, maar tis idd wel een groot risico in deze wedstrijd..
![]()
Maar Slory is wel een speler waar veel dreiging van uitgaat en die het bovendien op snelheid makkelijk zou moeten winnen van Vertonghen. Maar goed, de wedstrijd staat of valt inderdaad niet met het spelen van Slory.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, niet dat we opeens wel zouden winnen, wanneer hij wel mee zou doen.
Is dat effe jammerquote:VVV-Venlo in Duitsland tegen Ajax en PSV, duel tegen Feyenoord in Venlo
Het Algemeen Dagblad meldt dat zowel de KNVB als Ajax positief heeft gereageerd op het voorstel van VVV-Venlo om de duel tegen Ajax en PSV in Duitsland af te werken.
De club gaat nu op zoek naar een geschikt stadion. Met Monchengladbach is al gesproken.
Feyenoord zal gewoon in Venlo of moeten draven. Wat de reden is dat Feyenoord niet in Duitsland mag spelen, is nog onbekend.
zou wel de reden willen weten.quote:
Leverkussen, Dortmund, Bremen....quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou wel de reden willen weten.
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Leverkussen, Dortmund, Bremen....
Denk na.
Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zou wel de reden willen weten.
Das voor Happel's, en mijn tijd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Monchengladbach staat anders nog niet in dat rijtje..
ik meen in 1987 en nog een x in..... , maar die werd in Düsseldorf gespeeld en is wel het gekste wat ik heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar ook wel eens geweest, maar dat weet ik niet zeker.
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaarquote:
Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?quote:
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik was er anders wel bij met mn twaalf jaar(was in ' 96)
Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...
Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd![]()
Inderdaad, Duitse polizeiquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Vergeet ik nooit meer, wat een teringzooi was dat na afloop op die parkeerplaats. Al die duitsers moesten nog van die parkeerplaats af, komen er 15.000 Feyenoorders aan gelopen. Politiebusjes op hun kant, vlak voor me vliegt er een paal door een achterruit met een vrouw en een kind op de bank. En de Duitse politie maar toekijken...
Het mooiste blijft toch wel het staan in dat vak, 15.000 man. De hele korte zijde voor ons, echt prachtig. Zeker bij een uitwedstrijd![]()
Ik keur het ook niet goed verder.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Achterlijke mongolen zijn het. Als ze willen vechten gaan ze maar in het leger.
Pff, dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd waarin de stadionspeaker omriep (in het nederlands) 'jongens, het feest kan beginnen' ?
zal straks wel een of andere flauwe smoes komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, de reden waarom Feyenoord niet in Duitsland mag spelen is onbekend
Ach. Venlo, Duitsland. Allemaal één pot nat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:03 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik had me nog wel verheugd op een dit 'europees' tripje![]()
Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeldquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dordmund weinig gebeurd voor zover ik me kan herinneren, mochten toen geen supporters heen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Van Dortmund staat me weinig bij, of bedoel je Stuttgart?
Die post zag ik later pas, maar had geen zin om het aan te gaan passenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Duh, daar was ik ook bij, heb het over die 1e keer, dat was rond 1987 en die wedstrijd werd in Gladbach zelf gespeeld
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb de leuke tijden van de jaren 90 gemist. Ging pas vanaf begin '98.
Nog een keer hetzelfde aantal en je bent de aarde rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:37 schreef Luni het volgende:
Laatst met vrienden een lijstje gemaakt met de afstanden, kwam totaal geloof ik op 20.000 km of meer die we al afgelegd hebben.
Dat kun je inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vrees dat het helaas nooit meer zo zal worden.
Inderdaad, hoor de verhalen van een maat van me wel eens, die is een paar jaar ouder dan mij, wat die eind 80 allemaal heeft meegemaakt! Ik heb gelukkig nog het een en ander mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad vergeten.
Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....
Toen kon echt ALLES nog.
Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
Denk dat er aardig wat doden zouden vallen als je die situaties in deze tijd zou plaatsen. Weet niet of je er rouwig om moet zijn dat dat tegenwoordig niet meer kan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kun je inderdaad vergeten.
Ik ga sinds 1995 heb dus gelukkig nog wel wat mee gepikt maar kijk toch vaak jaloers naar gasten die al vanaf eind 80 gaan.....
Toen kon echt ALLES nog.
Maar gelukkig komt het af en toe nog wel voor dat het "ouderwets"is.
Ja stoer manquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Origineel johquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Vertel jij eens over je Europese uitwedstrijden...................
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?quote:
Okquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:19 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het stoer vind?
Ik geef alleen maar aan wat er gebeurde en dat de politie daar geen fuck deed. Ik was 12 man, en met mn vader, wat denk je dat ik daar heb uitgespookt
En om t nog even te verduidelijken: dat "amsterdammertje" wat door die ruit ging, ging iedereen te ver hoor, er werd zelfs "gevraagd" of de politie er wat aan wilde doen, zo erg liep t uit de hand. Maar ze deden niets, bleven gewoon in hun busje zitten. Tsja...
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Origineel joh![]()
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, nee 1200 km in de auto zitten voor de voetbal..
Weet niet hoe het met jou zit maar als je ergens op een koude november dag in één of andere afbraakland zit naar een geweldige 0-0 te kijken dan ben je snel uitgereisd. Niks is zo suf als 's middags aankomen en na de wedstrijd pleite gaan..
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet, je kan toch nog even goed uitgaan?
Zuipen rulez!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij vind snuiven normaal?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik heb het dus over het 'rotzooi trappen'-gedeelte, niet over normaal lol maken.
Nooit gedaan, zal het ook nooit doen maar als iemand dat wil doen gaat maar lekker z'n gang, zolang ie er anderen niet mee lastig valt.quote:
Half Nederland doet het....quote:
Dus?? Als half Nederland zichzelf kogel door het hoofd jaagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe jij het ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |