Spannnnnend...quote:Een lid van het Tifo-team laat weten:
11 november dat is de dag, wat het is vertellen we nog niet. Tipje van de sluier, “het word groots en uniek, wacht maar af”?
Dat kan dus alleen maar tegenvallenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:30 schreef Happel het volgende:
Het schijnt spectaculair te worden.
[..]
Spannnnnend...
Het zal sowieso tegenvallen. Krijgen we een tifo-actie bij opkomst en daarna valt het doodstil, ken je een speld horen vallen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat kan dus alleen maar tegenvallen![]()
Dat ligt ook vaak aan het spel van ons natuurlijk, al zou dat eigenlijk niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zal sowieso tegenvallen. Krijgen we een tifo-actie bij opkomst en daarna valt het doodstil, ken je een speld horen vallen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat ligt ook vaak aan het spel van ons natuurlijk, al zou dat eigenlijk niet uit moeten maken. tijdstip
Ook dat zou niet uit moeten makenquote:
Moet niet uitmaken tegen Ajax.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:58 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Om half 1 op zondag is niet iedereen op z'n best zeg maar
Tuurlijk kom ik voor die wedstrijd, maar Feyenoord is voor mij meer dan 90 minuten voetbal, dat is voor mij ook zuipen en een nakkie met m'n maten, rotzooi trappen heb ik nooit echt aan mee gedaan, maar vaak zat mee gemaakt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Origineel joh![]()
Als je alleen maar naar uitwedstrijden gaat om te zuipen, snuiven en rotzooi te trappen dan ben je geen supporter, dan heeft de club zelfs meer aan je als zo'n wedstrijd op tv volgt.
Inderdaad, dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zal sowieso tegenvallen. Krijgen we een tifo-actie bij opkomst en daarna valt het doodstil, ken je een speld horen vallen.
Al spelen ze het in Noord-West Friesland we winnen toch wel.........lekker prijsschietenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:43 schreef Luni het volgende:
Sv Deurne kan opzoek naar ander stadion
Sv Deurne - Feyenoord wordt op 15 januari live uigezonden op televisie. De amateurclub heeft voordat de wedstrijd datum en tijd werd vastgesteld in de media laten weten dat de club opzoek gaat naar een ander stadion mits de wedstrijd live op tv komt. Het stadion 'De Koel' van VVV-Venlo en het stadion van Helmond Sport komen in aanmerking voor de bekerontmoeting.
Dat zeiden ze bij ajax over Kozakken Boys ook. We weten allemaal hoe dat ging.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Al spelen ze het in Noord-West Friesland we winnen toch wel.........lekker prijsschieten![]()
Willen ze in Tilburg degraderen ofzo?quote:Willem II kan Koeman voorlopig afstrepen
Willem II kan Erwin Koeman voorlopig afstrepen als kandidaat om de ontslagen Dennis van Wijk op te volgen. De oud-trainer van RKC Waalwijk en Feyenoord zegt de komende periode meer indrukken van het trainersvak te willen opdoen, waarna hij vanaf volgend seizoen weer een elftal onder zijn hoede hoopt te nemen. “Ik loop voor geen enkele club op het hoogste niveau weg”, reageert Koeman in het Brabants Dagblad en oriënteert zich momenteel op andere dingen.“Maar voorlopig geef ik aan andere zaken de voorkeur. Ik ga bijvoorbeeld op uitnodiging van de FIFA naar het WK voor clubteams in Japan. Ik heb ook nog andere afspraken lopen. Mijn voorkeur gaat uit naar het nieuwe seizoen.”
De huidige nummer vijftien van de eredivisie kan wel op zijn sympathie rekenen. Agendatechnisch is het voor Koeman echter een ander verhaal. “Het is ook zeker wel een goed moment om erin te stappen. Willem II presteert matig, maar ik heb begrepen dat er middelen zijn om te versterken. Maar nogmaals, ik heb een andere agenda', aldus de 46-jarige oefenmeester.
Willem II is sinds zondag, toen Van Wijk zijn congé kreeg, op zoek naar een nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de selectie. De trainer maakte anderhalf jaar lang de dienst bij de club uit, maar kon nooit voor imponerende resultaten zorgen.
Wij zijn (gelukkig) geen ajaxquote:Op woensdag 7 november 2007 11:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij ajax over Kozakken Boys ook. We weten allemaal hoe dat ging.
Alsof het zijn schuld was dat Feyenoord vorig jaar zo bagger wasquote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Willen ze in Tilburg degraderen ofzo?
Heb nu al medelijden met de club die hem volgend seizoen als trainer heeft.
Niet volledig, maar tegen het einde van het seizoen had hij wel wat meer kunnen betekenen voor Feyenoord. Hij wist duidelijk niet om te gaan met de crisis.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof het zijn schuld was dat Feyenoord vorig jaar zo bagger was
Grotendeels wel. Hij had begin vorig seizoen best wat geld uit te geven hoor, dat vergeet iedereen. Maar z'n aankopen waren kut (50 % zijn schuld, 50 % schuld van Bosz en de scouting), hij legde zich neer bij gelijkspelen tegen ADO Den Haag, was tactisch een onbenul en kon z'n team niet motiveren.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof het zijn schuld was dat Feyenoord vorig jaar zo bagger was
Jan van Halstquote:Op woensdag 7 november 2007 12:08 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Niet volledig, maar tegen het einde van het seizoen had hij wel wat meer kunnen betekenen voor Feyenoord. Hij wist duidelijk niet om te gaan met de crisis.
Volgens mij was er in zijn ogen zelfs niet eens crisis..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:08 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Niet volledig, maar tegen het einde van het seizoen had hij wel wat meer kunnen betekenen voor Feyenoord. Hij wist duidelijk niet om te gaan met de crisis.
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij was er in zijn ogen zelfs niet eens crisis..
Diep gezonken die jongenquote:NEC neemt afscheid van Ferne Snoyl. De Nijmeegse club heeft genoeg van de randzaken waarbij de ex-Feyenoorder is betrokken.
NEC wil het contract van de 22-jarige speler nu zo spoedig mogelijk afkopen. Vorige week bracht Snoyl wegens vermeend huiselijk geweld een nacht door in een politiecel. Eerder werd de voormalige speler van onder meer FC Den Bosch en Aberdeen uit de selectie verwijderd wegens drastisch overgewicht.
Snoyl bleek verder geen man van de klok en kwam dan ook regelmatig te laat op trainingen. Zijn contract bij NEC loopt nog door tot medio 2009.
Niet mooiquote:Op woensdag 7 november 2007 13:15 schreef Bakf het volgende:
Mijn kluppie doet het meestal niet best tegen 020. Een gelijkspel zou mooi zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
2-2 met veel kaarten en veel blessures aub
In Tilburg zijn ze ook héél tevreden met 3-3 tegen Den Haag.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Willen ze in Tilburg degraderen ofzo?
Heb nu al medelijden met de club die hem volgend seizoen als trainer heeft.
Pff, leuk weer... meer nsb-ers ingehuurd om de aanstichters van spreekkoren aan te gaanquote:Feyenoord extra alert op kwetsende uitlatingen
Datum: 07-11-2007 Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord en ajax roepen hun supporters op om zich zondag tijdens de Klassieker te onthouden van kwetsende en beledigende spreekkoren. ‘Er zijn grenzen aan wat wij toelaatbaar achten’, aldus beide directies in een gezamenlijke verklaring namens Feyenoord en ajax. Beide clubs nemen extra maatregelen, waarmee aanstichters van onwenselijke spreekkoren ook achteraf bestraft kunnen worden.
In een gezamenlijke verklaring roepen Feyenoord en ajax op tot een gezonde en sportieve rivaliteit tussen de twee grootmachten. ‘Gezonde rivaliteit is mooi en hoort bij de Klassieker. Maar er zijn grenzen aan wat wij met zijn allen toelaatbaar vinden. Supporters kunnen hun club op allerlei manieren positief steunen en hun stem laten gelden. Maar verwijzingen naar bijvoorbeeld de jodenvervolging of het bombardement op Rotterdam kunnen en willen we niet tolereren.’ De besturen van ajax en Feyenoord verwachten dan ook van de supporters dat dergelijke teksten achterwege worden gelaten. Feyenoord en Ajax willen de supporters er nadrukkelijk op wijzen dat wanneer zij zich, ondanks dit verzoek, schuldig maken aan de kwetsende spreekkoren, de beslissing kan worden genomen om de Klassieker de komende vijf jaar zonder uitpubliek te laten plaatsvinden.
Feyenoord zet bij de Klassieker extra camera’s in en daarnaast zetten beide clubs extra stewardsin. Feyenoord en ajax willen daarmee aanstichters van spreekkoren die niet door de beugel kunnen traceren. ‘Zo’n spreekkoor begint ergens. We gaan er vanuit nu de middelen te hebben om de aanstichters eruit te pikken en achteraf aan te pakken. We schuwen dan ook niet om hier gebruik van te maken.’
De Rotterdamse club hanteert ook het aangescherpte beleid met betrekking tot spandoeken. Sinds het begin van dit seizoen is geen enkele uiting meer toegestaan die niet gericht is op de ondersteuning van het eigen team. Elk spandoek dat iets anders ten doel heeft komt het stadion niet in of wordt in elk geval verwijderd wanneer het onverhoopt voorbij de toegangscontrole is gekomen.
zonde van de moeite johquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus het spandoek: "Lucius rot op" en het spandoek "Kaas Ham Stuntelaar" zijn verboden??
Flauw!!
Ach, het zal wel loslopen. Ze gaan heus niet 20 spanddoeken weghalen, zolang het maar geen echt racistische/schokkende plaatsen of teksten zijn. Wordt het veels te onrustig van onder de supporters.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:50 schreef MarkNMGN het volgende:
Dus dit soort doekjes mogen niet meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat denk ik ook. En helemaal als we verliezen loop ik niet graag in een geel hessie rond nadat ik eerst 20 spandoeken heb verwijderdquote:Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach, het zal wel loslopen. Ze gaan heus niet 20 spanddoeken weghalen, zolang het maar geen echt racistische/schokkende plaatsen of teksten zijn. Wordt het veels te onrustig van onder de supporters.
ik benijd hemquote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Malibu-06 het volgende:
• Agenda Erwin Koeman: maandag: slapen; dinsdag: uitslapen; woensdag: wakker worden; donderdag: opstaan; vrijdag douchen; zaterdag: scheren; zondag: klaarmaken om te gaan slapen.
Een spandoek moet je ook niet een half uur voor aanvang van de wedstrijd ophangen. Zeker niet als het kwetsend is...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach, het zal wel loslopen. Ze gaan heus niet 20 spanddoeken weghalen, zolang het maar geen echt racistische/schokkende plaatsen of teksten zijn. Wordt het veels te onrustig van onder de supporters.
...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, ook wel een leuk idee voor zondag, gejat @ LN-forum.
[ afbeelding ]
Heb hem ook even voor onze A'damse vrienden neergezet in het Feyenoord - Ajax topicquote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, ook wel een leuk idee voor zondag, gejat @ LN-forum.
[ afbeelding ]
Hij is ongesteld, gewoon geen aandacht aan schenken verder.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef mister_popcorn het volgende:
wat de neuk?! die vlag
Sinds wanneer is tc zo'n jankert geworden dan? Of heb ik dat al die tijd al gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |