Buijsquote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor welk verdedigingsduo gaan we eigenlijk zondag?
Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomerquote:Van Marwijk: 'De Cler maakt het verschil'
De overwinning op De Graafschap van zondag was een degelijke maar trainer Bert van Marwijk bleef kritisch als altijd. Vooral met de topper tegen aartsrivaal Ajax op het programma volgende week, beseft de oefenmeester dat er nog veel te verbeteren valt aan zijn team. “Er gebeurde bijna niets, we deden te weinig. De Graafschap had voor een defensieve speelwijze gekozen. Wij konden er niet mee uit de voeten, vooral de aansluiting bij spits Roy Makaay was onvoldoende. Ook maakten we nauwelijks individuele acties”, aldus van Marwijk na afloop van de wedstrijd.
Na rust wist de ploeg de wedstrijd wel naar eigen hand te zetten, door snelle treffers van Jonathan de Guzman en Roy Makaay. “We hebben in de tweede helft wel goed gespeeld. Het enige verwijt dat ik mijn ploeg in die fase kan maken, is dat de score niet hoger is uitgevallen. Dat is jammer voor het publiek. We hadden er nog wel drie kunnen maken.”
Verdediger Tim de Cler, die een belangrijke rol vertolkte bij beide Rotterdamse doelpunten was, volgens de trainer ongetwijfeld Man of the Match. “Hij speelde een geweldige wedstrijd. Tim maakte in deze wedstrijd het verschil. Hij is de beste linksback van Nederland, vind ik”. Ook blikte de coach kort vooruit op de klassieker van volgende week. “Ja, we staan samen bovenaan. Dat maakt het dubbel interessant.”
Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.quote:Op zondag 4 november 2007 17:21 schreef EnactedChaos het volgende:
Voor welk verdedigingsduo gaan we eigenlijk zondag?
Ik zeg Greene - Hofland, maar ik denk dat t Bahia - Hofland gaat worden. Mocht dat zo zijn dan hoop ik dat Bert Greene een kans geeft op rechts. Maar aan de andere kant is het wellicht ook niet verstandig dit uit te gaan proberen in zo'n wedstrijd. Al is t ook niet verstandig met |Lucius te gaan beginnen daar maar ik zie Bert niet zo snel wisselen, helaas. Dus ik neem aan dat Buijs en Lucius beide starten volgende week.
Dat zie je ook niet, dan is ie er al voorbijquote:Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:
Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.quote:Op zondag 4 november 2007 17:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Misschien is Greene op het middenveld een optie. Een veel sterker type speler dan Sahin, de Guzman, Bruins en in mindere mate Hofs. Die kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen op het middenveld, en hij lijkt mee eerlijk gezegd fitter dan verwacht en in staat om te spelen. Ik zou in ieder geval niet beginnen met EN Sahin, EN de Guzman EN Bruins in de basis. Persoonlijk zou ik dan Bruins het eerste er uit halen. Volgende week hebben we mannen-voetbal nodig.
---------------Timmer---------------
Lucius--Bahia--Hofland--De Cler
----------Van Bronckhorst--------
--Greene-------------------Sahin--
-------------De Guzman------------
----------Slory-----Makaay--------
eventuele wissels: Buijs voor Lucius of Greene, Bruins voor Sahin of De guzman, en Lee voor Slory. Dan heb je ook intern nog genoeg ruimte om dingen om te zetten Greene in het centrum als Bahia of Hofland uitvalt, Bahia naar linksback als De Cler uitvalt.
Hopelijk schoppen ze die buitelaar snel onder het gras, die zie ik niet graag tegen Lucius of Buijs staan.
Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Makaay en de Cler zijn echt verreweg de beste aankopen geweest deze zomer![]()
Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik vind Makaay de beste aankoop in jaren. recent waarschijnlijk alleen geevenaard door Kuyt en Van Hooijdonk.
De Cler is zijn geld tot nu toe meer dan waard, al betwijfel ik hoe goed hij defensief is tegen betere clubs, maar gezien andere veel zwakkere posities kan ik me daar absoluut niet druk over maken. Ben zeer content met hem. Maar om te zeggen dat De Cler een betere aankoop is dan Sahin of Van Bronckhorst (of mols) vind ik nogal gewaagd.....
Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).quote:Op zondag 4 november 2007 17:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je met deze opstelling juist gaat krijgen wat we niet moeten willen: achteruit voetballen. Daarmee speel je ajax alleen maar in de wedstrijd. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat we mannen nodig hebben maar dan zou ik eerder Sahin er een wedstrijd uit halen en op die plaats, naast van Bronckhorst dus, Greene neerzetten. En dan puur 4-4-2 gaan voetballen met Bruins en de Guzman op t middenveld en Slory en Makaay voorin.
Dit dan dus:
..................Timmer
Lucius..Bahia..Hofland..de Cler
Bruins..Greene..Gio..de Guzman
.............Slory....Makaay
Maar Bert gaat gewoon met dezelfde 11 het veld in als vandaag hoor, dus daar hoeven we niet over te discussieren![]()
Heel het team is veel te lief. En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.quote:
Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goedquote:En alleen daarom al verlies je je wedstrijden tegen twente, ajax en psv. Ik denk dat we aan die 6 wedstrijden MAXIMAAL 6 puntjes overhouden, mogelijk nog minder...
Greene vind ik altijd net zo'n kapstokquote:Hopelijk heb je wat dat betreft ook wat aan een felle Greene zoals in z'n goede dagen. Toen der tijd riep ik al dat die blessure, hoe ironisch ook, misschien wel z'n redding is geweest. Het heeft hem de kans gegeven een negatieve spiraal te onderbreken en sterker terug te komen.
Ik zeg ook niet dat ze exact zo moeten gaan staan, natuurlijk moet of Bruins of de Guzman achter de spits gaan spelen. Het ging mij meer om de personen, niet zozeer om de positie.quote:Op zondag 4 november 2007 17:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb liever een ruit omdat je dan Greene voor Lucius kan zetten die nou niet je van het is, zeker met een Suarez tegen je. Daarbij benut je dan tenminste van 1 speler z'n kwaliteiten als 10 goed. Eigenlijk heb je 4 spelers die het beste tot hun recht komen als 10, dan zou het wmb dom zijn om zonder te spelen. Aan de andere kant verzwakt een echte 10 in een ruit je middenveld wel iets t.o.v. een klassiek 4-4-2, tenzij je een topspeler hebt daarvoor (en die hebben we (nog) niet).
Zowieso win je niet alle andere wedstrijden. 6 punten is voor mij het te verwachten maximum, maar ik verwacht er eerder nog minder. En al halen we er 6 of meer, 2 keer winnen van ajax lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 4 november 2007 18:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar het is Berts (en deels Gio's) taak om ze wat harder te maken.
[..]
Best, als we die 6 punten tegen Ajax halen en voor de rest alle andere wedstrijden winnen is het goed
[..]
Greene vind ik altijd net zo'n kapstokMaar hij is sterker dan die lijkt ja.
Van Bronckhorst is geen pure leider, was al bekend lijkt me...quote:Op zondag 4 november 2007 17:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan Sahin, en van Bronkhorst is een goede aankoop geweest maar draagt lang niet zoveel bij als de Cler. Nuttige speler, maar neemt op dit moment nog het team te weinig op sleeptouw als het even niet gaat. Ik zie hem ook zelden kwaad, iets wat ie best wel eens mag worden.
Bahia doet het wel lekker de laatste tijd, he? Die 4 achterin lijkt me inderdaad het beste. Wanneer is Tiendalli eigenlijk weer van de partij?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
BuijsDroeg weer echt NIETS bij vandaag, loopt alleen maar in de weg
![]()
Bahia moet je er niet uithalen nu, die speelde weer aardig vandaag.
En Lucius volgende week opstellen is minimaal 1 tegendoelpunt, ik hoop dat Bert verstandig is en begint met De Cler, Bahia, Hofland en Greene achterin.
Wellicht Buijs, Greene en Bruins uitleggen dat ze het veld breed houden en de achterlijn af en toe ff opzoekenquote:Op zondag 4 november 2007 18:50 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Mensen die constant Lucius nog in de basis zetten voor volgende weekOptiefen met Theo. Laat hem maar vuurwerk met het Tifo team af gaan steken volgende week.
--------------------Timmer------------------
Greene----Hofland----Bahia-----de Cler
------------Sahin--------Gio----------------
Buijs--------------------------------Bruins
----------------de Guzman----------------
------------------Makaay------------------
Zo spelen, en niet anders. Als Slory fit is dan in plek van Buijs.
Ja ik vrees dat je gelijk hebt. Ajax is zowiezo de meest scorende ploeg dit seizoen. Het is gewoon zaak dat we vanaf minuut 1 er vol voor gaan anders krijg je weer zo'n zelfde wedstrijd als tegen psv. En ik acht Ajax wel wat zwakker dan PSV.quote:Op zondag 4 november 2007 18:52 schreef TC03 het volgende:
Lucius nog een kans geven? Zie je hoeveel fouten hij gemaakt heeft? Dat gaat ons gewoon doelpunten kosten tegen Ajax, vrees ik.
Hooguit als Hofland fit is Theo eruit kazen maar verder niet snijden achterin!!!quote:Op zondag 4 november 2007 18:45 schreef alvarez het volgende:
[..]
Bahia doet het wel lekker de laatste tijd, he? Die 4 achterin lijkt me inderdaad het beste. Wanneer is Tiendalli eigenlijk weer van de partij?
Eensch is.quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Zolang we maar Europees spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
Ben ik het absoluut mee oneens. Ten eerste is moet je je gewoon richten op een plaats bij de eerste 5, en daarmee op de voorronde Champions League. Geen man overboord als dat niet lukt, maar dat moet je doelstelling wmb wel zijn. Daarbij; we zijn bijna op 1/3e van de competitie en staan gedeeld 1e. We zijn absoluut niet sterk genoeg om van de sterkste ploegen in Nederland veel te winnen, zoals ik net ook al aangaf, maar kampioen wordt je ook tegen de kleintjes. Niet dat Feyenoord er van uit moet gaan dat ze kampioen worden, maar ze kunnen allicht er op hopen dat ajax en psv wat steekjes laten liggen en Feyenoord lachende derde wordt. Het is absoluut niet onmogelijk.quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Zolang we maar Europees spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
Dit strookt echt compleet met hetgeen wat je hierboven allemaal zit uit te kramen, weet je dat?quote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut mee oneens. Ten eerste is moet je je gewoon richten op een plaats bij de eerste 5, en daarmee op de voorronde Champions League. Geen man overboord als dat niet lukt, maar dat moet je doelstelling wmb wel zijn. Daarbij; we zijn bijna op 1/3e van de competitie en staan gedeeld 1e. We zijn absoluut niet sterk genoeg om van de sterkste ploegen in Nederland veel te winnen, zoals ik net ook al aangaf, maar kampioen wordt je ook tegen de kleintjes. Niet dat Feyenoord er van uit moet gaan dat ze kampioen worden, maar ze kunnen allicht er op hopen dat ajax en psv wat steekjes laten liggen en Feyenoord lachende derde wordt. Het is absoluut niet onmogelijk.
Ik zeg; gematigd tevreden zijn met de UEFA cup, gaan voor de voorronde CL, en heel erg hopen op een gelukkig kampioenschap.
Wat is het alternatief? Liever 'lieve' spelers met kwaliteit, dan bijv. Buijs. Lee zou eventueel nog kunnen.quote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef Steve_I. het volgende:
Ik ben het er mee eens Dat Lucius gewoon vaak slecht speelt, maar ik denk dat je jezelf, vooral psychologisch, hard in de vingers snijdt als je hem er juist nu uit haalt, voor zo'n wedstrijd, om hem te vervangen door iemand die ook nog geen zekerheidje is. Dat beinvloed heel je team.
Daarbij snap ik nog steeds niet hoe mensen kunnen kiezen voor een middenveld met EN sahin EN de Guzman EN bruins, en dat naast een, zoals malibu ook al zei, veel te lieve Van Bronckhorst.
Als dat eens zou lukken.quote:Op zondag 4 november 2007 19:17 schreef Happel het volgende:
beter worden
quote:Op zondag 4 november 2007 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit strookt echt compleet met hetgeen wat je hierboven allemaal zit uit te kramen, weet je dat?
Laat Feijenoord lekker voetballen, beter worden en een goede eindpositie krijgen, meer niet.
Zoals ik dus al zei; ik zou Greene op het middenveld zetten....quote:Op zondag 4 november 2007 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Liever 'lieve' spelers met kwaliteit, dan bijv. Buijs. Lee zou eventueel nog kunnen.
Ook een mogelijkheid, ja.quote:Op zondag 4 november 2007 19:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei; ik zou Greene op het middenveld zetten....
Die krijgt hij niet....quote:Op zondag 4 november 2007 19:47 schreef Zjakkie het volgende:
Bahia was vorig jaar echt slecht, maar nu toch weer heel goed bezig. Ik vraag me af of met Saidi hetzelfde zou kunnen gebeuren als hij nog een kans krijgt.
quote:Op zondag 4 november 2007 18:27 schreef Happel het volgende:
Zolang we maar Europees winnen van Ajax en CL spelen volgend jaar. Verder boeit het echt niet wat er dit jaar gebeurd.
Oh, dus omdat we Lucius anders psychologisch schaden moeten we hem maar laten staan. We zijn geen liefdadigheids vereniging. Het is profvoetbal. De beste moeten spelenquote:Op zondag 4 november 2007 19:04 schreef Steve_I. het volgende:
Ik ben het er mee eens Dat Lucius gewoon vaak slecht speelt, maar ik denk dat je jezelf, vooral psychologisch, hard in de vingers snijdt als je hem er juist nu uit haalt, voor zo'n wedstrijd, om hem te vervangen door iemand die ook nog geen zekerheidje is. Dat beinvloed heel je team.
Je praat wel heel tegenstellig. Eerst wil je Lucius psychologisch niet schaden (we moeten lief voor hem zijn, anders schaad je hem). Maar van Bronckhorst vind je weer te liefquote:Daarbij snap ik nog steeds niet hoe mensen kunnen kiezen voor een middenveld met EN sahin EN de Guzman EN bruins, en dat naast een, zoals malibu ook al zei, veel te lieve Van Bronckhorst.
Pff Feyenoord is volgens mij de enige club waar supporters zitten die het niet zoveel uitmaakt of ze nou 1e of 5e worden.quote:Op zondag 4 november 2007 19:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit strookt echt compleet met hetgeen wat je hierboven allemaal zit uit te kramen, weet je dat?
Laat Feijenoord lekker voetballen, beter worden en een goede eindpositie krijgen, meer niet.
Ik word moe van Ajax op de 1e plek en al die Ajacieden die beloont worden voor hun arrogante gedrag.quote:Op zondag 4 november 2007 19:52 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
wordt je daar nou zelf ookniet moe van.......![]()
Je moet voor het hoogste gaan. Maar kampioen worden is niet rieel als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Die zijn veel breder. Als wij een blessure krijgen dan komen er spelers als Lucius en Buijs in. En wie moet Makaay vervangen bij een eventuele blessure?quote:Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Pff Feyenoord is volgens mij de enige club waar supporters zitten die het niet zoveel uitmaakt of ze nou 1e of 5e worden.
Ik snap dat je nergens op rekent, maar je moet gewoon voor het hoogst haalbare gaan. Wat dat is zal nog moeten blijken en hangt vooral af van hoe sterk PSV en Ajax de rest van het seizoen zijn en hoeveel blessure's wij zullen hebben.
Maar bij voorbaat tevreden zijn met 'Europees voetbal' vind ik een mentaliteit van niets.
Klopt, maar voor hetzelfde geldt spelen Makaay, de Cler, Gio vrijwel een heel seizoenquote:Op zondag 4 november 2007 19:58 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Je moet voor het hoogste gaan. Maar kampioen worden is niet rieel als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Die zijn veel breder. Als wij een blessure krijgen dan komen er spelers als Lucius en Buijs in. En wie moet Makaay vervangen bij een eventuele blessure?
Bij Ajax en PSV komen er dan zo goed als gelijkwaardige spelers in.
Hagary is nog niet rijp voor het 1e. Dan zie ik eerder Fer of Janotta doorbreken.quote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hetzelfde geldt spelen Makaay, de Cler, Gio vrijwel een heel seizoen![]()
En wie weet komt er nog wat leuks in de winterstop natuurlijk, en breekt Jordi Buijs door of wordt Wijnaldum of die Hagary basisspeler.
Maar goed, Feyenoord is niet kampioenskandidaat nummer 1, maar er zal wel zo lang mogelijk gestreden moeten worden voor de titel en wanneer je daar uitgeschakeld voor zou zijn volop voor playoffs-winst gaan. CL spelen brengt de ontwikkeling van het team (en de club) natuurlijk in een ongeloofelijke stroomversnelling.
Mocht dat ook niet lukken
Mee eens. Dit is volgens Bert een bouwjaar, maar intussen maakt ie nog niet echt veel gebruik van jeugdspelers.quote:Op zondag 4 november 2007 20:08 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Hagary is nog niet rijp voor het 1e. Dan zie ik eerder Fer of Janotta doorbreken.
Ik vind wel dat Bertje eens wat vaker de jeugd de kans moet geven. Onder Koster krijgt de jeugd bij Ajax wel de kans. Zoals die de Jong en v. d. Heijden. Terwijl Fer en Janotta toch echt wat klasse beter zijn als die de Jong en v. d. Heijden.
Kan je lezen?quote:Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Oh, dus omdat we Lucius anders psychologisch schaden moeten we hem maar laten staan. We zijn geen liefdadigheids vereniging. Het is profvoetbal. De beste moeten spelen
Gaat natuurlijk nergens overquote:Je praat wel heel tegenstellig. Eerst wil je Lucius psychologisch niet schaden (we moeten lief voor hem zijn, anders schaad je hem). Maar van Bronckhorst vind je weer te lief![]()
Maar van dat tegenstellig praten heb je wel vaker last.
Ja, gaat echt nergens over. Vind het wel leuk als ze af en toe zingen "En wie niet springt die is een Jood". Maar naast ons zaten ze ook de hele wedstrijd "honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom... sla die knuppel op ze jodeneus..." en nog wat liedjes over Bijlmermeer en treinen te zingenquote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
pfff, wat een zaadpot, was ook nog eens enorm brak, dus was niet echt de ideale combo!
Ik verwacht zondag toch echt een heel ander Feyenoord, moeten knokken voor wat ze waard zijn. Middenveld was vandaag zwaar bagger...
Word overigens ook een beetje moedeloos van sommige supporters in de Kuip, zijn meer gefixeerd op die neuzen dan op hun eigen club...
Of je houdt je gewoon bezig met je eigen club.quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik word moe van Ajax op de 1e plek en al die Ajacieden die beloont worden voor hun arrogante gedrag.
Bovendien wil je als Feyenoorder ALTIJD winnen van Ajax, net als andersom.
Dat doe ik, WIJ moeten volgende week tegen die neuzen. En bovendien krijgen ze weer een veel te grote bek.quote:Op zondag 4 november 2007 20:12 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon bezig met je eigen club.
Duh. Als ik moest kiezen tussen kampioen/CL-voetbal en verliezen van dat tuig en tussen 2 keer winnen van ajax en 5e worden kies ik toch ook voor het 1e?quote:Natuurlijk wil je winnen, maar dat is geen voorwaarde voor een geslaagd seizoen.
Jammer dan. In de Kuip word profvoetbal gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Steve_I. het volgende:
Kan je lezen?![]()
Lucius schaadt je niet psychologisch als persoon zijnde door hem er uit te halen. Je brengt wel een hoop onzekerheid in je team. Vergeet niet dat Lucius vorig jaar wel de aanvoerder was. Vergeet niet dat Lucius er vrijwel altijd staat; niet qua kwaliteit, maar wel dat hij geeft wat hij kan, ook al betekend dat met pijnstillerst spelen. Vergeet niet dat hij veel jonge jongens stuurt, ook buiten het veld. Ik denk dat je er meer goed dan kwaad aan doet om hem er uit te halen. Als de ontwikkeling van nu doorgaat Lucius er snel uit halen, maar niet juist bij zo'n belangrijke wedstrijd.
Ontken ik ergens dat van Gio te lief is dan? Ik maak alleen vergelijking omdat jij zo tegenstrijdig lult.quote:Gaat natuurlijk nergens over![]()
Lees bovenstaande. Daarbij; wou jij ontkennen dat Van Bronckhorst te lief is dan? Iedereen met enig verstand wist dat al van te voren. Het is een hele rustige jongen, zowel buiten het veld. Hij zal z'n medespelers niet met wat harde woorden scherp stellen zoals bijvoorbeeld Hofland dat doet. Hij zal niet snel aan de handrem trekken, ook al is het soms wel nodig. Hij zal z'n tegenstanders, ook al wordt hij zelf onder het gras gelopen, niet bang maken, lastig vallen, of een schop verkopen, wat in het veld heel veel psychologisch verschil maakt. En hij zal al niet fel verhaal gaan halen bij de scheids.
Is opzich niet erg, ben blij met hem, maar dan moet je een andere VENT op je middenveld hebben, en die hebben we nu niet.
Je kan pas Jeugdspelers gaan gebruiken als je team staat, en dat staat niet; we spelen bijna wekelijks zwak, of in ieder geval het grootste deel van de wedstrijd.quote:Op zondag 4 november 2007 20:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is volgens Bert een bouwjaar, maar intussen maakt ie nog niet echt veel gebruik van jeugdspelers.
Lucius in de winterstop bedanken voor z'n diensten en aan Utrecht of Heerenveen wegdoen ofzo, en laat maar lekker een jeugdspeler of een nieuwe aankoop spelen.
Nu wel, maar je houdt je altijd meer met hun bezig dan met Feyenoord. Als je hoopt dat PSV van Heerenveen wint en dus boven ons staat omdat ajax anders op doelsaldo 1e staat.quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat doe ik, WIJ moeten volgende week tegen die neuzen. En bovendien krijgen ze weer een veel te grote bek.
quote:Duh. Als ik moest kiezen tussen kampioen/CL-voetbal en verliezen van dat tuig en tussen 2 keer winnen van ajax en 5e worden kies ik toch ook voor het 1e?
Jeugdspelers groeien anders makkelijker in een team dan oudere spelers. Je kan ze dit seizoen beter laten kennismaken met het profniveau, want als je dat volgend jaar doet dan krijgen ze meteen een ongeloofelijke druk op zich.quote:Op zondag 4 november 2007 20:17 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je kan pas Jeugdspelers gaan gebruiken als je team staat, en dat staat niet; we spelen bijna wekelijks zwak, of in ieder geval het grootste deel van de wedstrijd.
Lucius KAN je niet weg doen, tenzij je een goede vervanger vind in de goede leeftijdscategorie. Gewoon op de bank zetten.
Profvoetbal is ook psychologisch. AZ heeft ook topvoetballers, en ook nog eens een toptrainer; maar zie waar ze staan.quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Jammer dan. In de Kuip word profvoetbal gespeeld.
[..]
Ontken ik ergens dat van Gio te lief is dan? Ik maak alleen vergelijking omdat jij zo tegenstrijdig lult.
Nee hoor. Dat lijkt misschien zo omdat VBL voor 90 % uit Ajacieden bestaat en de kans redelijk groot is dat ik reageer op een post van een Ajacied...quote:Op zondag 4 november 2007 20:20 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nu wel, maar je houdt je altijd meer met hun bezig dan met Feyenoord.
Ok heb je misschien een punt. Maar het hoogste is voor ons denk ik CL-voetbal, en ik kan er niet tegen als overal die grote bekken weer komen dat ajax de beste is. Dan maar die Eindhovenaren, daar heb je niet zoveel last van.quote:Als je hoopt dat PSV van Heerenveen wint en dus boven ons staat omdat ajax anders op doelsaldo 1e staat.![]()
Ook lekker tegenstrijdig met je 'voor het hoogste gaan'
quote:Dat valt me mee van je
![]()
AZ heeft een elftal met een gemiddelde leeftijd van 22 (bij wijze van spreken). De spitsen die ze hebben scoren nog niet aan de lopende band omdat ze nog zo jong zijn. Het veldspel van AZ is nog steeds goed hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Profvoetbal is ook psychologisch. AZ heeft ook topvoetballers, en ook nog eens een toptrainer; maar zie waar ze staan.
Nee. Een jeugdspeler speelt niet beter dan het team om zich heen. Feyenoord wint het op pure klasse, maar speelt 65% van de tijd matig tot slecht. Je moet eerst je organisatie op orde hebben. Ik zeg niet dat dat volgend jaar pas is overigens. Sterker nog, dat zou ik absurd vinden.quote:Op zondag 4 november 2007 20:21 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jeugdspelers groeien anders makkelijker in een team dan oudere spelers. Je kan ze dit seizoen beter laten kennismaken met het profniveau, want als je dat volgend jaar doet dan krijgen ze meteen een ongeloofelijke druk op zich.
Iemand van die leeftijd staat er het snelst. combinatie van ervaring en jeugdige kracht/snelheid. Is ook weer meer psychologisch. Niet alleen voor in je team, ook wat je uitstraalt naar je tegenstander. Een jong jochie wekt hoe dan ook geen ontzag. Het is geen absolute must, maar wel een Pre. Lucius moet je niet weg doen, want je wilt juist een iets bredere selectie.quote:Waarom zou je iemand in Lucius z'n leeftijdscategorie moeten vinden? Ervaring genoeg in het veld hoor.
Dat zeg ik juist, neusquote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
AZ heeft een elftal met een gemiddelde leeftijd van 22 (bij wijze van spreken). De spitsen die ze hebben scoren nog niet aan de lopende band omdat ze nog zo jong zijn. Het veldspel van AZ is nog steeds goed hoor.
quote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Een jeugdspeler speelt niet beter dan het team om zich heen. Feyenoord wint het op pure klasse, maar speelt 65% van de tijd matig tot slecht. Je moet eerst je organisatie op orde hebben. Ik zeg niet dat dat volgend jaar pas is overigens. Sterker nog, dat zou ik absurd vinden.
Die jeugdspelers zouden dit seizoen ook met het team (en de organisatie) mee kunnen groeien hoor. Het team moet over 3 kwart jaar echt ingespeeld zijn, voor die tijd zou je best 1 of 2 jonkies al mee kunnen laten liften.quote:Op zondag 4 november 2007 20:28 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Nee. Een jeugdspeler speelt niet beter dan het team om zich heen. Feyenoord wint het op pure klasse, maar speelt 65% van de tijd matig tot slecht. Je moet eerst je organisatie op orde hebben. Ik zeg niet dat dat volgend jaar pas is overigens. Sterker nog, dat zou ik absurd vinden.
Juist dit seizoen hoeven die spelers er nog niet echt te staan. Als ze volgend jaar in 1 keer moeten presteren (fouten zijn niet geoorloofd als titelkandidaat) dan gooi je ze teveel in het diepe. Bovendien gaat het niet alleen om leeftijd, maar ook om karakter. Zo'n Drenthe gaf b.v. meer in een wedstrijd dan een gemiddelde 30-er.quote:Iemand van die leeftijd staat er het snelst. combinatie van ervaring en jeugdige kracht/snelheid. Is ook weer meer psychologisch. Niet alleen voor in je team, ook wat je uitstraalt naar je tegenstander. Een jong jochie wekt hoe dan ook geen ontzag. Het is geen absolute must, maar wel een Pre. Lucius moet je niet weg doen, want je wilt juist een iets bredere selectie.
Oh, dus het feit dat ze niet scoren is psychologisch? Ga toch weg man. De spitsen die ze nu hebben zijn nog niet zo ver als Arveladze en Koevermans vorig jaar. Dat heeft niets met psychologie te maken. Ze zijn voetbaltechnisch nog niet zo ver.quote:Op zondag 4 november 2007 20:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat zeg ik juist, neusHet veldspel kan wel goed zijn, maar er is meer dan voetballende kwaliteiten.
quote:Op zondag 4 november 2007 20:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die jeugdspelers zouden dit seizoen ook met het team (en de organisatie) mee kunnen groeien hoor. Het team moet over 3 kwart jaar echt ingespeeld zijn, voor die tijd zou je best 1 of 2 jonkies al mee kunnen laten liften.
Juist dit seizoen hoeven die spelers er nog niet echt te staan. Als ze volgend jaar in 1 keer moeten presteren (fouten zijn niet geoorloofd als titelkandidaat) dan gooi je ze teveel in het diepe. Bovendien gaat het niet alleen om leeftijd, maar ook om karakter. Zo'n Drenthe gaf b.v. meer in een wedstrijd dan een gemiddelde 30-er.
Lee... Tja, ik moet wel lachen om hem.quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Lee, tot nu toe?
Ik vind hem wel meevallen. Voetballend heeft ie nog niet bijonder veel toegevoegd, maar hij speelt wel met pit en doorzettingsvermogen, dus wat dat betreft vind ik het tot nu toe een goede aankoop. Hoe het met verder met zijn kwaltieit zit zal nog moeten blijken, maar voorlopig is mijn indruk positief.
Er zijn heel veel zaken van belang. Voetbalkwaliteiten, motivatie, balans, ervaring, psyche. Ze missen inderdaad ervaring en slimheid zoals Koevermans en Arveladze dat hadden, maar dat is niet alles. AZ begon onzeker te worden en dat zag je in het spel. Het is geen toeval dat ze na hun eerste winstpartij in tijden gelijk ook hun tweede pakken.quote:Op zondag 4 november 2007 20:34 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Oh, dus het feit dat ze niet scoren is psychologisch? Ga toch weg man. De spitsen die ze nu hebben zijn nog niet zo ver als Arveladze en Koevermans vorig jaar. Dat heeft niets met psychologie te maken. Ze zijn voetbaltechnisch nog niet zo ver.
En dit was meteen het laatste bericht waarmee ik op jou reargeer. Kan mijn tijd wel beter besteden.
Leuk karaktertje, maar tot nu toe speelt hij verder niet zo veel klaar. Slory zou volgende week fit moeten zijn; dan zie ik liever hem dan Lee spelen. Denk dat het een vrij aardige speler kan worden, maar geen topper.quote:Op zondag 4 november 2007 20:44 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Lee, tot nu toe?
Ik vind hem wel meevallen. Voetballend heeft ie nog niet bijonder veel toegevoegd, maar hij speelt wel met pit en doorzettingsvermogen, dus wat dat betreft vind ik het tot nu toe een goede aankoop. Hoe het met verder met zijn kwaltieit zit zal nog moeten blijken, maar voorlopig is mijn indruk positief.
Afgaande op het afgelopen seizoen vind ik tevreden zijn met Europees voetbal meer dan genoeg. Betere selectie of niet. Ik ben gewoon niet zo veeleisend.quote:Op zondag 4 november 2007 19:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar bij voorbaat tevreden zijn met 'Europees voetbal' vind ik een mentaliteit van niets.
Dat je niet meer eist, of verwacht, wil toch niet zeggen dat je niet voor hoger probeert te gaanquote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgaande op het afgelopen seizoen vind ik tevreden zijn met Europees voetbal meer dan genoeg. Betere selectie of niet. Ik ben gewoon niet zo veeleisend.
Je mag best eisen dat er het beste uit halen hoor.quote:Op zondag 4 november 2007 21:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Afgaande op het afgelopen seizoen vind ik tevreden zijn met Europees voetbal meer dan genoeg. Betere selectie of niet. Ik ben gewoon niet zo veeleisend.
Goeie vraag, zag ze wat tegen ramen slaan maarja vanaf BB (ff andere plek vandaag dan normaal) heb je geen superzicht daarop!!quote:Op zondag 4 november 2007 19:46 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wat was er trouwens aan de hand in de hoek bij Z en X? Opeens leek het los te gaan daar.
Waarom zou ik dat eisen. Feijenoord komt van ver en is er nog lang niet. Iedereen leeft weer bij de waan van de dag. Iedereen verwacht dat we de joden even afslachten volgende week en alles gaat vanzelf wel goed komen. Word je toch niet goed van al dat optimistische gezever.quote:Op zondag 4 november 2007 21:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je mag best eisen dat er het beste uit halen hoor.
Ik zou hem die goal van harte gunnen maar laat ze gelieve bij rust al veilige marge hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 21:14 schreef Steve_I. het volgende:
Georgino wordt zondag trouwens 17. Leuk verjaardagskadootje als hij de 2-1 scoort in de 90e minuut
Kennis van me werd meegenomen en dat werd 'verhinderd'...quote:Op zondag 4 november 2007 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Goeie vraag, zag ze wat tegen ramen slaan maarja vanaf BB (ff andere plek vandaag dan normaal) heb je geen superzicht daarop!!
Dat heeft er dus niets mee te maken, wil niet zeggen dat de spelers niet hoeven te werken om er het beste van te maken.quote:Op zondag 4 november 2007 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat eisen. Feijenoord komt van ver en is er nog lang niet. Iedereen leeft weer bij de waan van de dag.
quote:Iedereen verwacht dat we de joden even afslachten volgende week en alles gaat vanzelf wel goed komen.
Jij bent toch altijd van het vertrouwen?quote:Word je toch niet goed van al dat optimistische gezever.
Dus geen fans met elkaar maar alles tegen die gele joden ??quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kennis van me werd meegenomen en dat werd 'verhinderd'...
quote:Op zondag 4 november 2007 21:51 schreef TJDoornbos het volgende:
gele joden ??
Werken de spelers nu niet dan?quote:Op zondag 4 november 2007 21:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat heeft er dus niets mee te maken, wil niet zeggen dat de spelers niet hoeven te werken om er het beste van te maken.
Ga een dagje naar de Kuip, dan ervaar je het zelf.quote:Weet niet wie jij spreekt maar ik ben al blij als we winnen, afslachten lijkt me dit seizoen nog een utopie.
Nee, er worden te vaak duels verloren puur op inzet. En elke wedstrijd jezelf in de moeilijkheden brengen door slap te beginnen. Tegen de Graafschap kan dat, maar tegen Twente en PSV (en ook Ajax) kan dat niet.quote:
Was er van de week nog, maar gelukkig viel het mee...quote:Ga een dagje naar de Kuip, dan ervaar je het zelf.
Hahaquote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kennis van me werd meegenomen en dat werd 'verhinderd'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |