bij de lama's vond ik haar altijd een beetje gefrustreerd overkomen...quote:
quote:
Zijn die al 'verkrijgbaar'quote:
Allang vriend!quote:Op zondag 4 november 2007 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zijn die al 'verkrijgbaar' [afbeelding]?
ik vind sara kroos niet heel adhd eigenlijk, meer iemand die zichzelf door hard schreeuwen en trappen wil bewijzen. Daar houd ik niet van, zo ben ik zelf alquote:Op zondag 4 november 2007 12:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. En goeie TT ook
.
Sara Kroos had ik een stukje van gezien, werd echt nerveus van dat geschreeuw van d'r. Hou best van een beetje ADHD cabaret (BertJochem
), maar dit is gewoon irritant.
Hoe kan dat nou? Het is toch exact wat je er van verwacht?quote:
Topfilm iddquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Het is toch exact wat je er van verwacht?
Ik ben een arbeider geworden.quote:Op zondag 4 november 2007 14:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat ben je er weinig [afbeelding] Peri [afbeelding]
daar moest ik eerst de songtekst van opzoeken voor ik het verstondquote:Op zondag 4 november 2007 16:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zit nu te leren voor morgen, maar dat liedje van Kate Bush zit door Idols al de hele dag in mijn hoofd.
Heathcliff, it's me Cathy, come home nowwww, it's cohohohohhoooold let me in your windohohowwwwww!
hahahahaquote:Op zondag 4 november 2007 17:46 schreef BVO het volgende:
Sbientje.
Wat heb jij me een slechte muziek laten downloaden vannacht.
Ben je uit uitgefilosofeerd?quote:
IK verwachte juist meerquote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Het is toch exact wat je er van verwacht?
quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je uit uitgefilosofeerd? [afbeelding]
Hoe kan dat? Je kent Tarantino's werk en gedachtengoed nietquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben je uit uitgefilosofeerd?
edit: die nieuwe banner. Schenk even iets te drinken in. De ironie.
Ja, jij houdt wel van een drankje toch?quote:
Och, wat flauw.quote:Op zondag 4 november 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van een drankje toch?
quote:Op zondag 4 november 2007 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van een drankje toch?
Ach ja. Het was gewoon een geslaagde dag, toch? Ik heb in ieder geval wel een leuke dag gehad.quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg niet dat ik een geweldige dag in Utrecht heb gehad en lol heb gehad ondanks dat FC Utrecht - NAC niet om aan te zien was.
Oh natuurlijk. Niet bij stil gestaan.quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zeg het niet omdat ik niet over voetbal mag praten hier. Goede inkopper.
inderdaad... heb er ook last van!quote:Op maandag 5 november 2007 09:58 schreef Lynx666 het volgende:
Maandag koppijndag.
Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef BVO het volgende:
Ik voel me tof. Straks veel geld uitgeven
.
Ik heb 's morgens steeds keelpijn. Maar dat gaat na een tijdje steeds over. Ik ga me bijna afvragen wat ik 's nachts allemaal doe...quote:
Ik dacht even, wat heeft gamen ermee te maken. En is moet ook nog eens ik zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef alwaysthebest het volgende:
1 tentamen gehad, 1 te gaan.
[..]
Ik heb 's morgens steeds keelpijn. Maar dat gaat na een tijdje steeds over. Ik game bijna afvragen wat is 's nachts allemaal doe...
Ik vorige week nog helaas.quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is al een hele tijd geleden dat ik daar last van heb gehad, kan ik me niet meer herinneren.
quote:
Wil je dan zeggen dat hij hetero isquote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef Woep het volgende:
[..]
Ja jij kent em natuurlijk als de beste
quote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal BVO blij mee zijn, dit nieuws.
Ik heb ook wel trek in ene jupiler biertje.... met bitterballen ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef soylent het volgende:
paar biertjes op en een kaasplankje en zometeen lekker snacken
Ik kom hio ook wel vaak tegen de laatste tijd.quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi is de populaire versie.
Laten we het daar dan maar op houdenquote:Op maandag 5 november 2007 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Whahah Hey S_S Nigel is hetero hoor (zegt Woep), je maakt nog kansGo girl
![]()
Fiskefetquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
Bezoekers dierenwinkel in quarantaine
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.quote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
Bezoekers dierenwinkel in quarantaine
Ik denk dat ze slim genoeg zijn om niet rauwe kipfiletjes op te sturen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.![]()
En eten is wel aanwezig al, maar zie het maar eens klaar te maken...
Als je een aansteker bij de hamsterkooi houdt gaat het zaagsel vast wel vlam, en dan kun je bevers roosteren of zoquote:Op maandag 5 november 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.![]()
En eten is wel aanwezig al, maar zie het maar eens klaar te maken...
Ik denk dat ze jou wel overslaan, wees niet bang.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde meer dat het zich misschien verspreiden zal en dat ik dan ook niet meer veilig ben.
mwoah, zit er nog geen 2 kilometer vandaanquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou wel overslaan, wees niet bang.
Dan nog, jij bent zo'n speciaal geval dat iedere virus of iets dergelijks zich niet aan je waagt. (quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, zit er nog geen 2 kilometer vandaan!
Maar dat kan ons natuurlijk niets schelen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde meer dat het zich misschien verspreiden zal en dat ik dan ook niet meer veilig ben.
Jij zit er 50 km vandaan, zo'n virus verspreidt zich snel.quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat kan ons natuurlijk niets schelen.
Ik woon op het platteland, daar gaat het vast een stuk langzamer. Geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit er 50 km vandaan, zo'n virus verspreidt zich snel.
Kut, ik was vergeten dat Hoogeveen een metropool wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik woon op het platteland, daar gaat het vast een stuk langzamer. Geloof ik.
Nou, vergeleken met waar ik woon wel. Maar je leeft nog zo te zien, ik hoef me niet druk te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, ik was vergeten dat Hoogeveen een metropool was.
Omdat je een eikel bentquote:
I'm sure you're right but why?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat je een eikel bent [afbeelding]
Ik hoop dat het in een grote deceptie voor je eindigen gaatquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doe je goed. Ik moet nog drie dagen. Maar goed, komt wel een heel vet weekend aan. Alleen mag daar niet meer over geluld worden hier
En Alice opeens weer terug in de lijst hebben. En Ariël volgens mij weghalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:46 schreef Together het volgende:
Demii
Verdacht hoor, speciaal een account aanmaken om op Jim te stemmen in de Ex-Idols Survival Game.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:18 schreef Marky op het Official Jim Fanclub Forum het volgende:
Voor de mensen die ook op het Fokforum zijn ingeschreven.
Even hier ook stemmen Ex-Idols Survival Game
Reken er nou maar niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in een grote deceptie voor je eindigen gaat.
Ik ga even aan de gewichten hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bind m'n hardloopschoenen ook weer eens onder vanavond.
Welcome in the land of the living.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:19 schreef BVO het volgende:
Ja, 't is vroeg. School en werk, 2215 pas weer thuis [afbeelding].
Of smartlap.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:26 schreef soylent het volgende:
Hardcore!
echt triestquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Alice opeens weer terug in de lijst hebben. En Ariël volgens mij weghalen.
HET IS EEN COMPLOT!
Hup, nakijken!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Causa deelt koffie, thee, melk en sapjes uit.
Ik heb al alle afleveringen van idols gemist, behalve de allereerste.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anders zijn m'n cijfers van het vorige project even superhoog! Even de champagne koud zetten
.
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uitquote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen verstandskies verwijderen. [ afbeelding ]
Wel logisch.Die ingreep kan best wel vervelend zijn, maar toch lijkt het me verstandig om die afspraak toch maar snel te maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uit.
Mja ooit zal het moeten, kan er maar beter vanaf zijn. En nu heb ik (even) tijd voordat er een behoorlijk drukke periode aankomt. En ik ben inmiddels wel gewend aan wat gesleutel in mijn mond.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uit.
Succes vandaagquote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen verstandskies verwijderen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoor echt hele wisselende ervaringen over verstandskiesverwijderingen.
Jawel, hij lag helemaal schuin tegen mijn andere tand aan. Maar ls ze gewoon goed staan hoeft het niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar ze hoeven er niet per sé uit, toch?
sterkte... ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel, hij lag helemaal schuin tegen mijn andere tand aan. Maar ls ze gewoon goed staan hoeft het niet nee.
Megaverdoving.M'n hele tong lam.
En bij het zagen/splijten in eerste instantie pijn, maar toen ik schreeuwde deden ze voorzichtig.
Viel heel erg mee, was zo gebeurd. Nu hoop bloed, ijs op de wang, pijnstillers en spoelmiddelen. En een spuit om de etensresten uit het gat te spuiten.
Men wil het btw tarief op condooms verder verlagenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef BVO het volgende:
Zhenar! Breng eens een toffer onderwerp in
.
Aftrekbaar maken?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Men wil het btw tarief op condooms verder verlagen![]()
Valt tegen inderdaad en voor mij is het ook tijd om af te sluiten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
Wat een drukte in de Blue Room.
Erg he. We blijken niet zulke die-hards te zijn. Tijd voor een nieuwe uitzending.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
Wat een drukte in de Blue Room.
Ik was me er even niet van bewust, excuses.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef sbientje het volgende:
vaduz, als jij springt, dan komt er wel een gat in de ozonlaag ja, lang eind!
ik werd vannacht wakker van een van mijn klasgenoten die me midden in de nacht belde om te vertellen dat ie zijn knieschijf verneukt had tijdens het uitgaan en een week niet op school kon komen.... en ik zei alleen maar ja, oke, beterschap... pfff...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik werd 's nachts wakker van hagel ofzo tegen m'n raam, zo klonk het iig wel. Maar ik vind het wel lekker altijd, warm in je bedje terwijl het buiten ongelofelijk kutweer is
.
Oeh de nieuwe cd van Alicia Keys is echt geweldig trouwens.
Downloaden mag ook hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En de Keys CD, ik zou hem niet snel kopen, maar geloof dat ie wel goed is.
misschien had ik het ook wel een beetje onderschat. maar ja, hoe serieus moet ik zo'n opmerking nemen van iemand die doen zonder n schrijftquote:
Jajajaja, kuttoetsenbordquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
misschien had ik het ook wel een beetje onderschat. maar ja, hoe serieus moet ik zo'n opmerking nemen van iemand die doen zonder n schrijft![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef BVO het volgende:
OMFG!
Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef BVO het volgende:
OMFG!
Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
Waarom wist ik dit nietquote:Hij en Petra zijn echter weer bij elkaar.
Wat weet jíj daar nu van.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt een klein mondje man.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:14 schreef methodmich het volgende:
Welke uitzending is het vandaag??
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar zijn de laatste audities dan? A'dam toch?
Ja ook hallo. Hebben we weer genoten van een geweldige afleveringquote:
Ik ook niet, maar dat komt vooral door de opbouw. Veel te weinig audities, en dan vooral te weinig goede audities. Ik kan me nog herinneren dat we vroeger gewoon een hele hoop audities te zien kregen waar je van te voren niet zoveel over kon zeggen. Dat was leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb me niet echt vermaakt. Vind audities niet meer zo leuk.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt vooral door de opbouw. Veel te weinig audities, en dan vooral te weinig goede audities. Ik kan me nog herinneren dat we vroeger gewoon een hele hoop audities te zien kregen waar je van te voren niet zoveel over kon zeggen. Dat was leuk.
Dat is inderdaad het grootste minpunt van de auditiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat vind ik het enige mindere ja, dat kontengezwaai.
Tof, was het anders vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, nu overschakelen op Dit Was Het Nieuws.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:
Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Constant is ook een beetje erg overdreven.
Doe eens niet zo chagrijnigquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef PeRi het volgende:
Ja leuk hoor voetbal, maar er is ook een heel subforum voor. Niks stamkroeg dus, je mag er best over kleppen maar niet constant. Ik zeg het maar even.
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.quote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.quote:Op zondag 11 november 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.
Dan mag er dus ook niet over het weer gesproken worden, en over of er nog mensen uitgaan enzoquote:Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.
Oh come on, er wordt over genoeg andere dingen gesproken hier hoorquote:Op zondag 11 november 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Met die ergernis is eerder ook geen rekening gehouden, Vaduz.
Vetquote:
Hier juist enorm opgeknapt dit weekend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:59 schreef soylent het volgende:
Iedereen ziek
Bij mij heeft het niet doorgezet
5500 meen ikquote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef sbientje het volgende:
wie weet er hoeveel mensen er in de HMH passen?
doe het dan ook gewoon niet! Pfffff.. Altijd weer dat lastige gedoe..quote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je het leuk gehad in Rotterdam?
En ook perfecte muziek voor de videoredactie van Idols om ergens bij te monteren.quote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM
Wat een tof, om vrolijk van te worden, liedje is dit zeg!
Terwijl de tekst bij mij niet echt vrolijk overkomtquote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM
Wat een tof, om vrolijk van te worden, liedje is dit zeg!
Nee idd, maar ze zingt het wel vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl de tekst bij mij niet echt vrolijk overkomt
quote:Geen slecht numer overigens.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef Together het volgende:
Het zou zó tof zijn als ze deze muziek gebruiken in de serie "Thuis bij". Why's my life so boring...![]()
Niet alles hoeft makkelijk te zijn he. Dat jij ingewikkeld bent is jouw probleem.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
doe het dan ook gewoon niet! Pfffff.. Altijd weer dat lastige gedoe..
volgens mijn moeder wel... hoe lang maakt volgens mij niet uit, bevroren is bevroren.quote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had een vraagje.
Kan je eierkoeken invriezen? Zo ja... hoelang?
She is on her kneesquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
-- 2 Jim: Je kunt maar beter weg zijn bij deze kneuzen!
verdeeld over weekjes is het... misschien 1,5 week.quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zou ze alleen niet langer bewaren dan 3 maanden.. Ze hebben in de open lucht gezeten, en zelfs in de vriezer leven bacterien nog wel een beetje... niet zo veel meer, maar ze doen het wel!
Ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je het leuk gehad in Rotterdam?
het ging dit jaar juist heel erg goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit je niet zo mee met je gezondheid c_a... Heb je vaker van die periodes en ben je dan weer een lange tijd gezond?
En wie mag jij zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi.
Volgens mij juist een echte vent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |