Omdat je een eikel bentquote:
I'm sure you're right but why?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat je een eikel bent [afbeelding]
Ik hoop dat het in een grote deceptie voor je eindigen gaatquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doe je goed. Ik moet nog drie dagen. Maar goed, komt wel een heel vet weekend aan. Alleen mag daar niet meer over geluld worden hier
En Alice opeens weer terug in de lijst hebben. En Ariël volgens mij weghalenquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:46 schreef Together het volgende:
Demii
Verdacht hoor, speciaal een account aanmaken om op Jim te stemmen in de Ex-Idols Survival Game.
quote:Op maandag 5 november 2007 17:18 schreef Marky op het Official Jim Fanclub Forum het volgende:
Voor de mensen die ook op het Fokforum zijn ingeschreven.
Even hier ook stemmen Ex-Idols Survival Game
Reken er nou maar niet opquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in een grote deceptie voor je eindigen gaat.
Ik ga even aan de gewichten hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bind m'n hardloopschoenen ook weer eens onder vanavond.
Welcome in the land of the living.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:19 schreef BVO het volgende:
Ja, 't is vroeg. School en werk, 2215 pas weer thuis [afbeelding].
Of smartlap.quote:Op woensdag 7 november 2007 07:26 schreef soylent het volgende:
Hardcore!
echt triestquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Alice opeens weer terug in de lijst hebben. En Ariël volgens mij weghalen.
HET IS EEN COMPLOT!
Hup, nakijken!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen allemaal
* Causa deelt koffie, thee, melk en sapjes uit.
Ik heb al alle afleveringen van idols gemist, behalve de allereerste.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Anders zijn m'n cijfers van het vorige project even superhoog! Even de champagne koud zetten
.
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uitquote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen verstandskies verwijderen. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |