Ook op d'r Hyves:
quote:
heey,, jaja zelfs snachts spacen er mensen op je hyves,, wat moet je anders als je je verveelt om 1 uur snachts,, :shrug:
maar goed,, heb vernomen dat je helaas de 2e ronden niet zo lekker ging als de 1e 8-o
als je maar weet dat ik je nog steeds een toffe griet vind :peace:
hoop dat je een beetje geniet van je aandacht,, heb ook al enkele berichtjes gelezen van mensen die je deze roem niet gunden,, maar * hun,, er zijn zat veel leukere mensen die wel gewoon gezellig met je omgaan,, ik heb besloten om maar eens een heeeeeeel lang verhaal te gaan typen zodat ik misschien opval tussen de 4309 andere berichtjes die je de laatste 5.3 dagen hebt mogen ontvangen,, jaja,, ik heb mijn 'huiswerk' gedaan :hitchhike:
eeehh,, hoop dat je verder wel leuke herinneringen aan het programma hebt over gehouden,, dat je heerlijk feestend je leven mag vervolgen.. (wat een teksten :nerd: )
ik moet nog zown 300 tekens wil ik een aardig verhaaltje hebben getypt dus ik ga vrolijk verder,, wat kunnen we zoal vertellen,, misschien iets over mij?:baseball:
ik ben Aleks uit dordrecht,, kwartiertje van je vandaan,, en verveel me regelmatig,, vooral doordeweeks snachts,, maaaar,, ik heb toch een mogelijk alternatief gevonden,, mijn bed,, dus als u het niet erg vind,, stop ik hier mijn verslag,, en komt ik snel weer een verhaaltje vertellen,,
lief klein kusje
ALEKSS :mickey: