Waarom wist ik dit nietquote:Hij en Petra zijn echter weer bij elkaar.
Wat weet jíj daar nu van.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt een klein mondje man.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:14 schreef methodmich het volgende:
Welke uitzending is het vandaag??
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar zijn de laatste audities dan? A'dam toch?
Ja ook hallo. Hebben we weer genoten van een geweldige afleveringquote:
Ik ook niet, maar dat komt vooral door de opbouw. Veel te weinig audities, en dan vooral te weinig goede audities. Ik kan me nog herinneren dat we vroeger gewoon een hele hoop audities te zien kregen waar je van te voren niet zoveel over kon zeggen. Dat was leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:43 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb me niet echt vermaakt. Vind audities niet meer zo leuk.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt vooral door de opbouw. Veel te weinig audities, en dan vooral te weinig goede audities. Ik kan me nog herinneren dat we vroeger gewoon een hele hoop audities te zien kregen waar je van te voren niet zoveel over kon zeggen. Dat was leuk.
Dat is inderdaad het grootste minpunt van de auditiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat vind ik het enige mindere ja, dat kontengezwaai.
Tof, was het anders vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, nu overschakelen op Dit Was Het Nieuws.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:
Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Constant is ook een beetje erg overdreven.
Doe eens niet zo chagrijnigquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef PeRi het volgende:
Ja leuk hoor voetbal, maar er is ook een heel subforum voor. Niks stamkroeg dus, je mag er best over kleppen maar niet constant. Ik zeg het maar even.
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.quote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.quote:Op zondag 11 november 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.
Dan mag er dus ook niet over het weer gesproken worden, en over of er nog mensen uitgaan enzoquote:Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.
Oh come on, er wordt over genoeg andere dingen gesproken hier hoorquote:Op zondag 11 november 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Met die ergernis is eerder ook geen rekening gehouden, Vaduz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |