Wel logisch.Die ingreep kan best wel vervelend zijn, maar toch lijkt het me verstandig om die afspraak toch maar snel te maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uit.
Mja ooit zal het moeten, kan er maar beter vanaf zijn. En nu heb ik (even) tijd voordat er een behoorlijk drukke periode aankomt. En ik ben inmiddels wel gewend aan wat gesleutel in mijn mond.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Autsj. Ik moet eigenlijk ook een afspraak daarvoor maken, maar ik schuif het steeds voor me uit.
Succes vandaagquote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Morgen verstandskies verwijderen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoor echt hele wisselende ervaringen over verstandskiesverwijderingen.
Jawel, hij lag helemaal schuin tegen mijn andere tand aan. Maar ls ze gewoon goed staan hoeft het niet nee.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar ze hoeven er niet per sé uit, toch?
sterkte... ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel, hij lag helemaal schuin tegen mijn andere tand aan. Maar ls ze gewoon goed staan hoeft het niet nee.
Megaverdoving.M'n hele tong lam.
En bij het zagen/splijten in eerste instantie pijn, maar toen ik schreeuwde deden ze voorzichtig.
Viel heel erg mee, was zo gebeurd. Nu hoop bloed, ijs op de wang, pijnstillers en spoelmiddelen. En een spuit om de etensresten uit het gat te spuiten.
Men wil het btw tarief op condooms verder verlagenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef BVO het volgende:
Zhenar! Breng eens een toffer onderwerp in
.
Aftrekbaar maken?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Men wil het btw tarief op condooms verder verlagen![]()
Valt tegen inderdaad en voor mij is het ook tijd om af te sluiten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
Wat een drukte in de Blue Room.
Erg he. We blijken niet zulke die-hards te zijn. Tijd voor een nieuwe uitzending.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef BVO het volgende:
Wat een drukte in de Blue Room.
Ik was me er even niet van bewust, excuses.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef sbientje het volgende:
vaduz, als jij springt, dan komt er wel een gat in de ozonlaag ja, lang eind!
ik werd vannacht wakker van een van mijn klasgenoten die me midden in de nacht belde om te vertellen dat ie zijn knieschijf verneukt had tijdens het uitgaan en een week niet op school kon komen.... en ik zei alleen maar ja, oke, beterschap... pfff...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik werd 's nachts wakker van hagel ofzo tegen m'n raam, zo klonk het iig wel. Maar ik vind het wel lekker altijd, warm in je bedje terwijl het buiten ongelofelijk kutweer is
.
Oeh de nieuwe cd van Alicia Keys is echt geweldig trouwens.
Downloaden mag ook hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En de Keys CD, ik zou hem niet snel kopen, maar geloof dat ie wel goed is.
misschien had ik het ook wel een beetje onderschat. maar ja, hoe serieus moet ik zo'n opmerking nemen van iemand die doen zonder n schrijftquote:
Jajajaja, kuttoetsenbordquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
misschien had ik het ook wel een beetje onderschat. maar ja, hoe serieus moet ik zo'n opmerking nemen van iemand die doen zonder n schrijft![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef BVO het volgende:
OMFG!
Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:30 schreef BVO het volgende:
OMFG!
Roef: 'Ik ben al zeven jaar seksslaaf'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |