Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.quote:Op zondag 11 november 2007 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Constant is ook een beetje erg overdreven.
Doe eens niet zo chagrijnigquote:Op zondag 11 november 2007 13:09 schreef PeRi het volgende:
Ja leuk hoor voetbal, maar er is ook een heel subforum voor. Niks stamkroeg dus, je mag er best over kleppen maar niet constant. Ik zeg het maar even.
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.quote:Op zondag 11 november 2007 13:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zat me afgelopen weken er best wel aan te storen.
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.quote:Op zondag 11 november 2007 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is slowchat hoor, daar mag van alles besproken worden dus ook voetbal.
Dan mag er dus ook niet over het weer gesproken worden, en over of er nog mensen uitgaan enzoquote:Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja mij best, maar niet zo overdreven veel. Er is een heel subforum voor.
Oh come on, er wordt over genoeg andere dingen gesproken hier hoorquote:Op zondag 11 november 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Met die ergernis is eerder ook geen rekening gehouden, Vaduz.
Vetquote:
Hier juist enorm opgeknapt dit weekend.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:59 schreef soylent het volgende:
Iedereen ziek
Bij mij heeft het niet doorgezet
5500 meen ikquote:Op zondag 11 november 2007 20:24 schreef sbientje het volgende:
wie weet er hoeveel mensen er in de HMH passen?
doe het dan ook gewoon niet! Pfffff.. Altijd weer dat lastige gedoe..quote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je het leuk gehad in Rotterdam?
En ook perfecte muziek voor de videoredactie van Idols om ergens bij te monteren.quote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM
Wat een tof, om vrolijk van te worden, liedje is dit zeg!
Terwijl de tekst bij mij niet echt vrolijk overkomtquote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Svensational het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RDFTlw3BfTM
Wat een tof, om vrolijk van te worden, liedje is dit zeg!
Nee idd, maar ze zingt het wel vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl de tekst bij mij niet echt vrolijk overkomt
quote:Geen slecht numer overigens.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef Together het volgende:
Het zou zó tof zijn als ze deze muziek gebruiken in de serie "Thuis bij". Why's my life so boring...![]()
Niet alles hoeft makkelijk te zijn he. Dat jij ingewikkeld bent is jouw probleem.quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
doe het dan ook gewoon niet! Pfffff.. Altijd weer dat lastige gedoe..
volgens mijn moeder wel... hoe lang maakt volgens mij niet uit, bevroren is bevroren.quote:Op maandag 12 november 2007 08:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had een vraagje.
Kan je eierkoeken invriezen? Zo ja... hoelang?
She is on her kneesquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
-- 2 Jim: Je kunt maar beter weg zijn bij deze kneuzen!
verdeeld over weekjes is het... misschien 1,5 week.quote:Op maandag 12 november 2007 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zou ze alleen niet langer bewaren dan 3 maanden.. Ze hebben in de open lucht gezeten, en zelfs in de vriezer leven bacterien nog wel een beetje... niet zo veel meer, maar ze doen het wel!
Ik heb me prima vermaaktquote:Op zondag 11 november 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je het leuk gehad in Rotterdam?
het ging dit jaar juist heel erg goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zit je niet zo mee met je gezondheid c_a... Heb je vaker van die periodes en ben je dan weer een lange tijd gezond?
En wie mag jij zijn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef Lynx666 het volgende:
Hoi.
Volgens mij juist een echte vent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |