inderdaad... heb er ook last van!quote:Op maandag 5 november 2007 09:58 schreef Lynx666 het volgende:
Maandag koppijndag.
Hoezo?quote:Op maandag 5 november 2007 10:40 schreef BVO het volgende:
Ik voel me tof. Straks veel geld uitgeven
.
Ik heb 's morgens steeds keelpijn. Maar dat gaat na een tijdje steeds over. Ik ga me bijna afvragen wat ik 's nachts allemaal doe...quote:
Ik dacht even, wat heeft gamen ermee te maken. En is moet ook nog eens ik zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef alwaysthebest het volgende:
1 tentamen gehad, 1 te gaan.
[..]
Ik heb 's morgens steeds keelpijn. Maar dat gaat na een tijdje steeds over. Ik game bijna afvragen wat is 's nachts allemaal doe...
Ik vorige week nog helaas.quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is al een hele tijd geleden dat ik daar last van heb gehad, kan ik me niet meer herinneren.
quote:
Wil je dan zeggen dat hij hetero isquote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef Woep het volgende:
[..]
Ja jij kent em natuurlijk als de beste
quote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal BVO blij mee zijn, dit nieuws.
Ik heb ook wel trek in ene jupiler biertje.... met bitterballen ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 19:16 schreef soylent het volgende:
paar biertjes op en een kaasplankje en zometeen lekker snacken
Ik kom hio ook wel vaak tegen de laatste tijd.quote:Op maandag 5 november 2007 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi is de populaire versie.
Laten we het daar dan maar op houdenquote:Op maandag 5 november 2007 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Whahah Hey S_S Nigel is hetero hoor (zegt Woep), je maakt nog kansGo girl
![]()
Fiskefetquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
Bezoekers dierenwinkel in quarantaine
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.quote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
Bezoekers dierenwinkel in quarantaine
Ik denk dat ze slim genoeg zijn om niet rauwe kipfiletjes op te sturen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.![]()
En eten is wel aanwezig al, maar zie het maar eens klaar te maken...
Als je een aansteker bij de hamsterkooi houdt gaat het zaagsel vast wel vlam, en dan kun je bevers roosteren of zoquote:Op maandag 5 november 2007 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zal maar bij die mensen in die zaak zitten.![]()
En eten is wel aanwezig al, maar zie het maar eens klaar te maken...
Ik denk dat ze jou wel overslaan, wees niet bang.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde meer dat het zich misschien verspreiden zal en dat ik dan ook niet meer veilig ben.
mwoah, zit er nog geen 2 kilometer vandaanquote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou wel overslaan, wees niet bang.
Dan nog, jij bent zo'n speciaal geval dat iedere virus of iets dergelijks zich niet aan je waagt. (quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwoah, zit er nog geen 2 kilometer vandaan!
Maar dat kan ons natuurlijk niets schelen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde meer dat het zich misschien verspreiden zal en dat ik dan ook niet meer veilig ben.
Jij zit er 50 km vandaan, zo'n virus verspreidt zich snel.quote:Op maandag 5 november 2007 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat kan ons natuurlijk niets schelen.
Ik woon op het platteland, daar gaat het vast een stuk langzamer. Geloof ikquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit er 50 km vandaan, zo'n virus verspreidt zich snel.
Kut, ik was vergeten dat Hoogeveen een metropool wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik woon op het platteland, daar gaat het vast een stuk langzamer. Geloof ik.
Nou, vergeleken met waar ik woon wel. Maar je leeft nog zo te zien, ik hoef me niet druk te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kut, ik was vergeten dat Hoogeveen een metropool was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |