Uitwaaien is goedquote:Op zondag 4 november 2007 11:21 schreef An24 het volgende:
Een verse![]()
Had het niet eens door.... zo maar eens opfrissen en nog ff uitwaaien of zo. Weer is alleen beetje saai!
Klote zeg. Sterkte.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Net de treinreis en de hotelovernachting maar weer geannuleerd
Bummer. Beterschap ermee.quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Yup, dat dus!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitwaaien is goed![]()
Ik nietquote:
Dan ga je uitgeven. Da's iets anders...quote:Op zondag 4 november 2007 14:00 schreef Yoni het volgende:
Jaa uitwaaien. Zonde dat het zulk saai weer is alleen. Ik ga maar ff naar het winkelcentrum ipv uitwaaien
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.quote:
noodstomaatje?quote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
Ik dacht hetzelfdequote:
Anaaltamponquote:Op zondag 4 november 2007 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfdeOf gewoon pampers meenemen voor onderweg
Daar is vast een doe het zelf pakket voorquote:Op zondag 4 november 2007 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij. Ik zal een googlen.
't is een ideequote:
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is een ideeMaar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je die gaat verwijderen
![]()
![]()
Nee dank jequote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...
Doe dat niet net nadat je gegeten hebtquote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
Gelukkig maar... Dat siert je als mens!quote:Op zondag 4 november 2007 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee dank jeIk geloof niet dat ik daar behoefte aan heb
Coolquote:Op zondag 4 november 2007 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Dat siert je als mens!
quote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Google maar eens op tubgirl... Dat geeft wel aardig het sfeertje weer denk ik...
Wat je ook doet, vooral niet niezen...quote:Op zondag 4 november 2007 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is een ideeMaar ik moet er niet aan denken wat er gebeurt als je die gaat verwijderen
![]()
![]()
alweer? pfff als dat volgende week maar over is danquote:
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op zondag 4 november 2007 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
alweer? pfff als dat volgende week maar over is dan
gewoon elk uur 1 eetlepel water naar binnen werken en gewoon erbij eten en dat doet wonderenquote:
*blééééhrt in volle borst mee. "For whom the bell tolls. Time after time........"quote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef prupke het volgende:
* prupke cdtje van metallica in de speler doet en volume in de sc ver open zet
ff allemaal genieten van een muziekje
*zoekt zijn oordopjesquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef prupke het volgende:
Nee, leef je uitquote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke zet wel de eagles opof liever bob dylan??
Ah...dat kan ik ook opzetten iddquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef prupke het volgende:
Succesquote:Op maandag 5 november 2007 08:35 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eindelijk tentamen van dat moeilijke vak
Toitoi!quote:Op maandag 5 november 2007 08:35 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eindelijk tentamen van dat moeilijke vak
Brrrrr. Dat moet je niet hebben als het kouder begint te worden. Zit er genoeg waterdruk op?quote:Op maandag 5 november 2007 09:01 schreef prupke het volgende:
mogguh
net verwarmingsmonteur maar gebeld want de ketel valt steeds uit
Succes!quote:
Soms vraag ik me af of Fok geen testomgeving heeftquote:Template error
[in topicFF.tpl line 98]: syntax error: unexpected {else} (Smarty_Compiler.class.php, line 471).
Jawel hoor....daar zit je nu inquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of Fok geen testomgeving heeft.
Niks zo efficiënt als test = productie... Niks simulaties om potentieel kritische situaties te voorspellen, gewoon installeren en waarnemen...quote:
Woeiquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo efficiënt als test = productie... Niks simulaties om potentieel kritische situaties te voorspellen, gewoon installeren en waarnemen...![]()
Die TV-cameraman staat ook wel erg goed.quote:Op maandag 5 november 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit je dan met je 1,5 m focusafstand![]()
Bron: photographs taken at the exact right time
Dat gaat goed komenquote:Op maandag 5 november 2007 20:27 schreef Chanty het volgende:
woehoeoeoeoeHele statistiekboek samengevat
Morgen alles herhalen en proeftentamen maken en dan heb ik nog een dag om de puntjes op de i te zetten
statistiek - interessantquote:Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaat goed komenNu...vertel eens wat wat interessants over dat statistiek
![]()
En terecht...het is een stevig soepje gewordenquote:
* prupke eem knorrende maag heeft nuquote:Op maandag 5 november 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En terecht...het is een stevig soepje gewordenEr had iets meer groente in gemogen dan nu het geval is en misschien ietsiepietsie minder kip, maar hij is goed
Van mij dan ook nog maar ff succes meis, komt goedquote:Op maandag 5 november 2007 20:27 schreef Chanty het volgende:
woehoeoeoeoeHele statistiekboek samengevat
Morgen alles herhalen en proeftentamen maken en dan heb ik nog een dag om de puntjes op de i te zetten
Domein up to date houden... Hmmm. Ook een idee! Tip: maak een opzet die zorgt dat je snel en simpel kan updaten. Is vaak wat meer werk vooraf, maar je hebt er later plezier van... Niet dat ik het zo goed bijhou of zo...quote:Op maandag 5 november 2007 23:04 schreef loehoes het volgende:
Hm, nieuw domein gekocht, maar nou moet ik ook eens leren mijn website up to date te houden..!
Maar moet nou eerst een layout ontwerpen.Lastig!
En ga geen dingen proberen te verzinnen die je al klant-en-klaar van internet kan afhalen. Met bijvoorbeeld Wordpress of Joomla kun je een prima blog in elkaar zetten. Beide systemen beschikken over verschillende plugins om extra functionaliteit aan je website toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:27 schreef freud het volgende:
[..]
Domein up to date houden... Hmmm. Ook een idee! Tip: maak een opzet die zorgt dat je snel en simpel kan updaten. Is vaak wat meer werk vooraf, maar je hebt er later plezier van... Niet dat ik het zo goed bijhou of zo...
Ben je ook op schoolreisje, maar dan met werk? En waar onderweg naartoe?quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:26 schreef Yoni het volgende:
schoolreisje deja vu hier... met zn allen in de bus. alleen toen was er nog geen mobiel internet haha
Wellicht eerst even toetsen of ze een blog wilt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ga geen dingen proberen te verzinnen die je al klant-en-klaar van internet kan afhalen. Met bijvoorbeeld Wordpress of Joomla kun je een prima blog in elkaar zetten. Beide systemen beschikken over verschillende plugins om extra functionaliteit aan je website toe te voegen.
En het is allemaal gratis!
Vandaar de 'bijvoorbeeld' die voorafging aan de linkjes.quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:20 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Wellicht eerst even toetsen of ze een blog wilt?
Heb zelf een scriptje gemaakt dat gewoon de foto's toont zodra ze een keertje bevraagd zijn. Das ook wel lekker. En als je puur voor showcase wilt zijn er mi wel eenvoudigere alternatieven dan cms systemen.
Oe lekker voor onze poezelsquote:Op maandag 5 november 2007 22:18 schreef Sugar het volgende:
Ah, hoi! Hier kan ik mijn chickies beter kwijt, denk ik.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Chanty, held! Statistiek.
tofquote:Op dinsdag 6 november 2007 06:43 schreef Sugar het volgende:
Chanty, ik heb ze er inderdaad zelf ingestopt, die kuikentjes.![]()
Goedemorgen allemaal.
vanaf 38 heb je koorts, normale lichaamstemperatuur is rond de 37, alles daartussen is verhoging. boven de 39 is hoge koorts, 40 wordt het gevaarlijk. Dat betekent niet dat je met 38+ dus maar lekker moet gaan doorrennen want dan kun je het de dag erna gegarandeerd schudden is mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:10 schreef freud het volgende:
@Airwin: die dingen zijn niet echt bruikbaar als je focussed op foto's posten. Beetje overkill imo.
@Chanty: sterkte... Maar 38.4 is toch geen echte koorts toch? Boven de 39C is het toch pas iets om je zorgen over te maken? OF ben ik jarenlang verkeerd voorgelicht.
Het is maar net hoe je het wil presenteren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:10 schreef freud het volgende:
@Airwin: die dingen zijn niet echt bruikbaar als je focussed op foto's posten. Beetje overkill imo.
zelluf bouwen is natuurlijk helemaalquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Het nadeel van standaard-spullen is imo dat het er allemaal hetzelfde uit begint te zien. No offense verder, maar kijk eens naar sites waar Imagevue is gebruikt. De interface ziet er zo standaard uit dat het al bijna niet meer origineel te noemen is, ook al bouw je er zo'n mooie site omheenCoppermine idem dito. 90% van de implementaties van Coppermine is standaard of maakt gebruik van een standaard-template.
Helemaal mee eens... Ik ben aanvankelijk ook gestart met te kijken wat ik zelf kan maken. Al snel volgen de PHP's, de CSS'en en de MySQL'en om mijn oren. Ondanks, of misschien wel dankzij, mijn ICT achtergrond heb ik geen zin om mij op een zodanig detailniveau te verdiepen dat ik daar zelf wat mee kan maken. Op zo'n moment neem ik wel genoegen met een standaard lay-out. Mocht het allemaal echt succesvol gaan worden, dan huur ik wel iemand in voor een leuk stukje maatwerk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh![]()
Het nadeel van standaard-spullen is imo dat het er allemaal hetzelfde uit begint te zien. No offense verder, maar kijk eens naar sites waar Imagevue is gebruikt. De interface ziet er zo standaard uit dat het al bijna niet meer origineel te noemen is, ook al bouw je er zo'n mooie site omheenCoppermine idem dito. 90% van de implementaties van Coppermine is standaard of maakt gebruik van een standaard-template.
Een fotoblog hoeft natuurlijk niet uitgebreid te vertellen wat je moet voelen bij een foto hequote:Op dinsdag 6 november 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
en blogachtige sites das voor mij irritatiepunt no 1. vooral als deze gebruikt worden bij foto's. ik wil graag zelf kijken en zien wat voor gevoel het bij mij oproept ipv dat me tot de naad toe uitgelegd word wat er bedoeld word met het beeld dat getoond word.
Dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn. Ik zie dat meer voor mij in de vorm van: Op [datum] heb ik op [locatie] foto's gemaakt van [onderwerp]. Deze zijn hier [link] terug te vinden. En dat wat minder statisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
en blogachtige sites das voor mij irritatiepunt no 1. vooral als deze gebruikt worden bij foto's. ik wil graag zelf kijken en zien wat voor gevoel het bij mij oproept ipv dat me tot de naad toe uitgelegd word wat er bedoeld word met het beeld dat getoond word.
Dat was mijn idee dus ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn. Ik zie dat meer voor mij in de vorm van: Op [datum] heb ik op [locatie] foto's gemaakt van [onderwerp]. Deze zijn hier [link] terug te vinden. En dat wat minder statisch natuurlijk.De bedoeling en wat mensen er van vinden dat mogen ze zelf bepalen. Je krijgt zo wel een impressie van wat recent is toegevoegd en wat er al langer staat.
wel netjes maar niet mijn ding, en wat ik dan weer heb (mierenneuken is zo fijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een fotoblog hoeft natuurlijk niet uitgebreid te vertellen wat je moet voelen bij een foto heSommige mensen gebruiken zoiets juist als ontsluiting naar hun foto's zonder al te veel tekst. Kijk maar eens bij de site van Didotcicero: http://www.lichtgevoelig.net/ Vind ik toch netjes gedaan zo.
Goed voorbeeld. Ik vind het qua opzet een prettige site. Het enige wat ik anders wil is per shoot een aparte gallery. Die kun je eventueel nog bundelen onder een thema of album. Het 'foto's onder elkaar' concept vind ik niet prettig om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een fotoblog hoeft natuurlijk niet uitgebreid te vertellen wat je moet voelen bij een foto heSommige mensen gebruiken zoiets juist als ontsluiting naar hun foto's zonder al te veel tekst. Kijk maar eens bij de site van Didotcicero: http://www.lichtgevoelig.net/ Vind ik toch netjes gedaan zo.
Je bent niet de enige met dat onderbuikgevoel...quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:51 schreef Ynske het volgende:
wel netjes maar niet mijn ding, en wat ik dan weer heb (mierenneuken is zo fijn) is dat ik er weer een raar gevoel krijg bij een foto die afwijkt van t formaat van de vorigen. doordat ze onder elkaar staan.
kan niet zeggen dat ik dat zo ontzettend belangrijk vind. en bij ander soort presentaties kun je ook data toevoegen wanneer het geweest isquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt zo wel een impressie van wat recent is toegevoegd en wat er al langer staat.
Dat is inderdaad een persoonlijke afweging...quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan niet zeggen dat ik dat zo ontzettend belangrijk vind. en bij ander soort presentaties kun je ook data toevoegen wanneer het geweest is
dus das voor mij iig geen reden om voor een blog te kiezen![]()
Ik heb nog overwogen om jouw lay-out gewoon te pikken... Maar iemand was mij al voorgeweest bedacht ik toen....quote:
Gewoon vragen had je dan een aantal files opgeleverdquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om jouw lay-out gewoon te pikken... Maar iemand was mij al voorgeweest bedacht ik toen....
I know....quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon vragen had je dan een aantal files opgeleverd
Die staan er in de spits toch automatischquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon vragen had je dan een aantal files opgeleverd
opandaquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:01 schreef sanger het volgende:
Weet iemand hoe dat prgje heette waarmee je exif info kunt uitlezen?
quote:
k weet niet of je toevallig een zoomaccount hebt, als je ze daar upload laat hij de exif ook zienquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:41 schreef sanger het volgende:
Kan iemand voor mij wat Exif uitlezen? Ik kan op mijn werk geen progjes meer installeren
Het gaat om deze drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: bedankt alvast trouwens
Nope, heb ik niet. www.zoom.nl???quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
k weet niet of je toevallig een zoomaccount hebt, als je ze daar upload laat hij de exif ook zien
Dank jequote:Op dinsdag 6 november 2007 12:53 schreef loehoes het volgende:
1. Camera Make: Canon
Camera Model: Canon EOS 400D DIGITAL
Image Date: 2007:10:20 11:07:51
Flash Used: No
Focal Length: 86.0mm
CCD Width: 22.28mm
Exposure Time: 0.020 s (1/50)
Aperture: f/22.0
ISO equiv: 200
White Balance: Auto
Metering Mode: Matrix
Exposure: shutter priority (semi-auto)
2. Camera Make: Canon
Image Date: 2007:10:20 14:54:56
Focal Length: 190.0mm
Aperture: f/22.0
ISO equiv: 200
3. Camera Make: Canon
Image Date: 2007:10:20 14:43:49
Focal Length: 119.0mm
Aperture: f/20.0
ISO equiv: 100
Alsjeblieft!
Over fotoblogs: Marcus Hartel, een van mijn favoriete straatfotografen (http://www.markushartel.com/blog/) had eerst een layout waarbij je 1 foto per keer zag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dat onderbuikgevoel...
Klopt... Maar dan ga ik er maar even vanuit dat de ene foto blijkbaar niet interessant genoeg was om de resterende serie ook te bekijken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef didotcicero het volgende:
Liefst zou ik 1 foto willen laten zien en de andere foto's van de serie "na de klik". Maar ik vraag me echt af of bezoekers willen doorklikken of al snel tevreden zijn met de ene foto die ze meteen kunnen zien. En ik zou het jammer zijn als de andere foto's in de serie ongezien blijven.
Vandaar ook mijn keuze voor de blog structuur. Het geeft je site een dynamisch element en inderdaad, wat nieuw is staat bovenaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:50 schreef didotcicero het volgende:
En voor de bezoekers is het makkelijk om te zien wat er nieuw is (nieuwste staat altijd bovenaan).
Was het ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:19 schreef didotcicero het volgende:
Oh en PdeHoog: dank voor het doorverwijzen, dat klinkt als een compliment
Dan zou ik, als mierenneuker, helemaal gefrustreerd zijn dat de portrait foto's groter zijn in formaat dan de landscape foto's.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:14 schreef ..bennie het volgende:
Als je de foto's onder elkaar plaatst kun je natuurlijk gewoon een vaste breedte hanteren, net als wanneer je ze naast elkaar plaatst je een vaste hoogte hanteert.
Dat is meteen een volledige cockpit van je ruimteschipquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
hmmzz ik wilde eigenlijk een sauna in mijn badkamer... maar dit vind ik toch ook wel een leuk ding
[ afbeelding ]
twijfel twijfel..
whirlpool , stoom , massage en nog wat andere lekkere dingen voor het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is meteen een volledige cockpit van je ruimteschip![]()
Dat is toch de teletijdmachine uit de Suske en Wiske?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:46 schreef prupke het volgende:
hmmzz ik wilde eigenlijk een sauna in mijn badkamer... maar dit vind ik toch ook wel een leuk ding
[ afbeelding ]
twijfel twijfel..
Dat was altijd al volgens mij... Dat is ooit eens ontstaan uit een discussie dat Danny / FOK! de verplichting zou hebben om de gebruikers te wijzen op het feit dat hun surfgedrag wordt geanalyseerd door google. Je weet wel, lappen FB topics enzo. Daar is dit uit voortgekomen...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:24 schreef freud het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat de disclaimer onderaan verwijst naar de google analytics pagina van de FP? Iets met testcode misschien?
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:18[/url] schreef NJ het volgende:
AirwiN heeft gelijk.
Hoewel het niet tot stand is gekomen na lappen FB-topics, werd er in FB wel op gewezen dat Google in de gebruikersoveenkomst van Analytics heeft opgenomen dat ieder die het gebruikt op elke pagina die door Analytics geanalyseerd wordt een link moet hebben naar een disclaimer waar bepaalde zaken in staan vermeld en uitgelegd.
Die disclaimer is op een FAQ pagina op de FP geplaatst en daar linkt dus ook het forum naar, aangezien de manier waarop beide subsites omgaan met analytics hetzelfde is.
Oliebollen zijn al vanaf 1 november verkrijgbaar volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef didotcicero het volgende:
Oliebollen? Is dat niet iets voor 31 dec? Of is dat nu ook al vervroegd omdat de kerstballen al in juni in de winkels liggen? Blijkt maar weer eens dat het instellen van de wintertijd weldegelijk negatief effect heeft op het functioneren van mensen.
oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partnerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg deze site door van een ex-collega: http://www.achterhetkijkglas.nl/index.html Met een beetje geluk krijg ik ook nog een uitnodiging voor de officiële opening van de expositie. Ben heel benieuwd naar de rest van het project iig
Coolquote:Op woensdag 7 november 2007 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partner
Zelfde verhaal als bij mijn oma ongeveer, die is in augustus overleden. Daar was het ook teveel uitgezaaid en zij maar denken dat ze wel weer beter werd... Vooral genieten van de tijd die je nu nog met m hebt dat dat voor hem in elk geval nog een mooie tijd wordt. Ik denk altijd dat als de kans toch maar klein is dat het goedkomt, ze het beter kunnen laten en iets tegen de pijn kunnen geven zodat iemand van zijn laatste maanden kan genieten ipv kuren en operaties die alleen maar meer ellende opleveren. Niet leuk voor familie en vrienden, maar als hij nu nog even kan genieten is dat wel weer een fijne gedachte om bij je te houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Yoni het volgende:
Nee heeft geen zin. Chemo was wel een optie, maar dat heeft maar 15% kans op aanslaan, dus hij heeft gezegd dat niet te willen en opereren is zinloos. Opa denkt dat ie nog wel een paar jaar mee gaat, wij weten dat dit een kwestie van maanden is.
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Yoni het volgende:
Opa weet wel dat hij niet meer beter wordt, alleen denkt hij dat het minder snel zal gaan dan wij. Is ook wel prima zo, laat die positiviteit maar lekker blijvenHij is nu in het ziekenhuis alweer plannen aan het maken over hoe zijn leven nu weer in te delen. Hij wil een scootmobiel gaan aanvragen en meer gaan internetten
![]()
Er komt nu wel thuiszorg en een bed in de kamer enzo. En we gaan ook wel vast kijken naar een hospice of iets dergelijks, we willen hem niet in een verzorgingshuis stoppen. Hij past niet tussen die oude demente mensen
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
Dat wachten klopt. Heb het verscheidene malen gezien, en wilskracht doet een hoop.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftVaak kan dat ook nog een hoop doen hoor. Belangrijkste is dat ie gelukkig is en geen pijn heeft.
mijn oma had mijn ouders beloofd dat ze op hen zou wachten tot ze terug zouden komen uit Zuid Afrika, want ze wilde nog weten hoe het daar was. Mijn ouders waren net twee dagen terug toen ze overleed. Leek echt alsof ze had gewacht...
Sterkte!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
die snap ik niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 07:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
@ Prupke, is dat ter vervanging van t gejatte water bij Sanadrome?
Zo blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Jij daar?quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef freud het volgende:
Het zal me benieuwen of de storm die ze voorspellen een beetje fotografeerbaar is. Ik zou het liefste naar het strand gaan om wat mooie woeste oplaten te schieten. Camera wel erg goed inpakken natuurlijk, want anders wordt hij gezandstraald...
uv filter gezandstraald krijgen is iig nog altijd fijner dan de lens zelfquote:Op donderdag 8 november 2007 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?
Voornamelijk aan de kust vertelden ze op de radio.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Chanty het volgende:
Als die storm maar wacht tot ik weer thuisben dan
ziet er hier nu nog wel ok uit t weer... tnx sugar
Dat zou goed kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
uv filter gezandstraald krijgen is iig nog altijd fijner dan de lens zelf
en camera inpakken denk ik, zak erom heen?
Nee dan is het goed. Welke zender? Dan weet ik waar ik moet gaan klagen als ik straks wegwaaiquote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Voornamelijk aan de kust vertelden ze op de radio.
Wat een feestquote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ga ook maar bijtijds weg vandaag denk ik. Ook nog proberen wat mooie plaatjes mee te pakken!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
538quote:Op donderdag 8 november 2007 09:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Welke zender? Dan weet ik waar ik moet gaan klagen als ik straks wegwaai
Dat is het zwembad hier in de stadquote:Op donderdag 8 november 2007 06:56 schreef Ynske het volgende:
Aquadrome moest het zijn, dat zwembad waar al het water uit pleite is
Eerder een nat verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat is het zwembad hier in de stadraar verhaal.
Ik heb een hoes gekocht voor mijn cam. Kan er in de stromende regen mee rondlopen en er zit dikke padding omheen, dus zolang ik niet vol in de wind ga staan met mijn lens, zit het wel goed denk ik. Het is alleen de hoeveelheid mega fijn stof in de lucht wat me wat verontrust ook...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?
Aaaaahw verdommequote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
Sterkte ermee Yoni!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:06 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aaaaahw verdomme [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik werk bij Mise en Place, een horecauitzend bureau. En dan moet je dus op bedrijfsfeesten,evenementen, bruiloften, diners e.d werken.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:08 schreef lowonenergy het volgende:
haha dat is inderdaad een eindje van elkaar verwijderd !!
Wat ga je doen in Veldhoven Loes!
vandaar de vraagquote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een hoes gekocht voor mijn cam. Kan er in de stromende regen mee rondlopen en er zit dikke padding omheen, dus zolang ik niet vol in de wind ga staan met mijn lens, zit het wel goed denk ik. Het is alleen de hoeveelheid mega fijn stof in de lucht wat me wat verontrust ook...
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef sanger het volgende:
[..]
538
Over wegwaaien hoef jij je niet druk te maken. Genoeg mensen die je zullen proberen te vangen
Klinkt bekend (van die tentamens dan).quote:Op donderdag 8 november 2007 14:36 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben maar gewoon naar huis gewaaid
Tentamen overleefd weer, maar jemig wat een naaiers zijn het ook. Het tentamen was veeeeel moeilijker dan het oefententamen dat we hadden gekregen. Heel anders qua vraagstelling ook. Nu maar even wachten tot de antwoorden online komen, kijken of ik het gehaald heb want heb geen idee nu. Heb in elk geval wel wat dingen om een klacht over in te dienen
Nou ja een oefententamen is natuurlijk bedoelt om je voor te bereiden op het daadwerkelijke tentamen en zou een goede indicatie moeten zijn, wat het in dit geval dus totaal niet was.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Klinkt bekend (van die tentamens dan).
Dat het moeilijker is moet nog wel te vrkroppen zijn (toch?), maar dat de vraagstelling anders is is wel genaaid.
Vertel?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die wat bij Calumet gaat halen, let op dat ze je het goede meegeven
Oeh, statistiek. Hoe herkenbaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja een oefententamen is natuurlijk bedoelt om je voor te bereiden op het daadwerkelijke tentamen en zou een goede indicatie moeten zijn, wat het in dit geval dus totaal niet was.
Maar snap wel hoe t komt denk ik.
We hadden vorig jaar een erg goede docente voor statistiek, maar dit jaar hadden ze een nieuwe op school (ja die andere kan haar tijd ook wel beter besteden) en we kregen daar dit jaar les van. Dat mens kon er echter zelf geen kont van, of kon t in elk geval niet overbrengen. Volgens mij heeft zij die oefentoets gemaakt (stonden ook bakken met taalfouten en onduidelijkheden in) en die goede docente de echte toets aangezien zij wel nog de leiding heeft over het vak.
Welk niveau?quote:
doe universiteit, maar dat zegt ook niets. Vergeleken met psychologie schijnt onze statistiek een eitje te zijn maar goed ik ben totaal niet cijferbegaafdquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Welk niveau?
Is overigens ook niet mijn favoriete vak
Netjes!quote:Op donderdag 8 november 2007 15:40 schreef Chanty het volgende:
* Chanty stuitert door de SC, springt op tafels en stoelen, danst een rondje om alle fotters en maakt een salto in de lucht van blijdschap
Wie, wat, waar en hoelaatquote:Op donderdag 8 november 2007 15:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eitje
You're talking to the master of statistics![]()
Morgen is ze van mijquote:
Ikquote:
met mijn reactie van net krijgt dit bericht een heeeeel andere ladingquote:
is wat laat, maar heel veel sterkte Yoniquote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
Ik PM je welquote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik
Statistiekbijles geven
Same place as usual![]()
Idem dito
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
met mijn reactie van net krijgt dit bericht een heeeeel andere lading
en dank voor alle feli's![]()
ik = blij
Ik gok er op, dat het een interland korfbalwedstrijd is tussen Nederland en Germanium, waarbij de Ceresdorper Scheidsrechter nogal zijn voorkeur laat merken voor onze oosterburen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:28 schreef Ronalld het volgende:
Hm, tussen de sportfoto's een misschien wat dubbelzinnige foto gevonden.
[ afbeelding ]
5 punten voor wie het raadt.
signalement alvast genoteerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef prupke het volgende:een goedeavond allemaal.
stonden net 2 gasten een winkel binnen te loeren en druk aan het praten.. over daar staat dan de auto en daar hangen de camera's enz..
ben benieuwd of we vannacht een ramkraak te zien krijgen
hele vage buurtquote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
signalement alvast genoteerd?
In wat voor buurt woon jij zegLaatst had je ook al zo'n vaag verhaal toch
quote:
* prupke ff weg is om te roken , maar bij terugkomst een halve liter bier meeneemt voor marcb1974quote:Op donderdag 8 november 2007 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Klinkt goed
Zeker die pint
Gaat wel, het kwade en geirriteerde is er iets vanaf
Ah zoquote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
hele vage buurt
nee valt wel mee hoor, maar woon in een winkelcentrum , en heel veel lui denken dat er niemand woont dus word er met regelmaat rottigheid uitgehaald , helaasch.
niet dat ik er veel van merk hoor, ze zijn een paar jaar geleden ook al een keer bij de dixons binnen gereden met een auto... niets van gemerkt
En dat ze een winkel binnen rijden vind ik niet zo erg, wat ik erger vind is dat die hangjeugd dingen vernielen (van de week een intercom systeem voor 4 personen onder geklad met roze spuitverf)
dat vind ik 10 keer zo erg
Doe dat niet joh, rokenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke ff weg is om te roken , maar bij terugkomst een halve liter bier meeneemt voor marcb1974![]()
kwaad ge-irri? (heb ik iets gemist wat ik mag weten ?) of juist niet
Nou woon jij ook wel in een rampgebiedquote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zowij zitten hier net buiten het centrum, in een straat met vage winkels en restaurantjes. Schuin tegenover ons een jongerencafé
ook altijd feest dus. Vernielingen vallen gelukkig wel me maar wel veel volk op straat s nachts, dus dan loop ik daar liever niet alleen en natuurlijk veel scherven na het weekend voor de deur
Jaa Hilversum is echt crimineelquote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou woon jij ook wel in een rampgebied
oh ik durf wel over straat , dat is het probleem niet met mijquote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah zowij zitten hier net buiten het centrum, in een straat met vage winkels en restaurantjes. Schuin tegenover ons een jongerencafé
ook altijd feest dus. Vernielingen vallen gelukkig wel me maar wel veel volk op straat s nachts, dus dan loop ik daar liever niet alleen en natuurlijk veel scherven na het weekend voor de deur
Tel zequote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaa Hilversum is echt crimineel
Ik ga schaapjes tellenMorgen vroeg op, dan wordt poes gesteriliseerd
arm poezeltje
mr bean?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tel ze
Je kan het, is bewezen heb ik ergens gelezen
niet van bean , maar zij manier van schapentellen ...i wishquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ga je daar beter van slapen, van mr bean
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:38 schreef freud het volgende:
GAAAP
Altijd fijn. Word je wakker, midden in een storm. Regen, hagel, honden, cavia's, losgeslagen ezels, echt alles waait langs. Met een kop vol mist vind ik voor 32% op de tast en 63% instinct de badkamer. Wat ijskoud water op m'n gezicht weet mijn tepels te promoveren tot kapstokhaakjes, en mijn bed lijkt gelijk _nog_ aantrekkelijker. Na een elektrische orale reiniginsunit door mijn hoofd gehaald te hebben, daal ik verder af in de wondere wereld die mijn huis heet. De katten maken met een gecoördineerde tackelpoging duidelijk dat ze toch enige voeding vereisen deze dag.
Een verdieping lager aangekomen, weet ik toch feilloos de koelkast te vinden. Dan pas valt me op dat de lamp die al dagen dienst weigert in mijn woonkamer, als een zeker religieuze hoofdpersoon weer opgestaan is uit de doden. De koelkast beloont mij met een heerlijk vorstenmaal van yoghurt met (volgens de verpakking) verse aardbeien. Het komt van de boerderij, dus is het goed! Vertel dat maar eens aan de mond- en klauwzeer experts.
De laatste te nemen horde is de lunch. Deze bestaat vandaag uit twee uit de diepvries gemigreerde plakken graanproduct met pindakaas. "Wie is er niet groot mee geworden?' was de slogan. 'Ik dus', denk ik met een zucht, want de bovenste plank van het keukenkastje is zonder klimuitrusting nog steeds niet te bereiken voor me.
Ik loop langs de tafel, en wat ziet mijn netvlies? Een smsje! Juicht en jubelt! Ik heb vrienden! Op deze donkere en stormachtige vrijdag heeft iemand de moeite genomen om naar mij uit te reiken met het doel mijn lijden te verlichten! Een luttele 3 seconden later zie ik echter dat het een smsje uit het buitenland is. Mijn ouders die me vanuit Curaçao vertellen dat het duiken van die middag fantastisch is geweest.
Bedankt he!
Oh ja, die overige 5% is puur geluk...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:38 schreef freud het volgende:
GAAAP
Altijd fijn. Word je wakker, midden in een storm. Regen, hagel, honden, cavia's, losgeslagen ezels, echt alles waait langs. Met een kop vol mist vind ik voor 32% op de tast en 63% instinct de badkamer. Wat ijskoud water op m'n gezicht weet mijn tepels te promoveren tot kapstokhaakjes, en mijn bed lijkt gelijk _nog_ aantrekkelijker. Na een elektrische orale reiniginsunit door mijn hoofd gehaald te hebben, daal ik verder af in de wondere wereld die mijn huis heet. De katten maken met een gecoördineerde tackelpoging duidelijk dat ze toch enige voeding vereisen deze dag.
Een verdieping lager aangekomen, weet ik toch feilloos de koelkast te vinden. Dan pas valt me op dat de lamp die al dagen dienst weigert in mijn woonkamer, als een zeker religieuze hoofdpersoon weer opgestaan is uit de doden. De koelkast beloont mij met een heerlijk vorstenmaal van yoghurt met (volgens de verpakking) verse aardbeien. Het komt van de boerderij, dus is het goed! Vertel dat maar eens aan de mond- en klauwzeer experts.
De laatste te nemen horde is de lunch. Deze bestaat vandaag uit twee uit de diepvries gemigreerde plakken graanproduct met pindakaas. "Wie is er niet groot mee geworden?' was de slogan. 'Ik dus', denk ik met een zucht, want de bovenste plank van het keukenkastje is zonder klimuitrusting nog steeds niet te bereiken voor me.
Ik loop langs de tafel, en wat ziet mijn netvlies? Een smsje! Juicht en jubelt! Ik heb vrienden! Op deze donkere en stormachtige vrijdag heeft iemand de moeite genomen om naar mij uit te reiken met het doel mijn lijden te verlichten! Een luttele 3 seconden later zie ik echter dat het een smsje uit het buitenland is. Mijn ouders die me vanuit Curaçao vertellen dat het duiken van die middag fantastisch is geweest.
Bedankt he!
quote:
Damnquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef sanger het volgende:
Overigens gisteren te horen gekregen dat mijn vader nierkanker heeft
Lijkt me wat kort. Heb er wel eens over getwijfeld hoor, maar dan moet het wel ff een tikkie langer worden imo.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
oh ik durf wel over straat , dat is het probleem niet met mij
ik wil het liefste achter die etters aan gaan , maar dat mag ik niet van vriendlief, en ook niet van de agenten .....
en vernielen van dingen ...oeh dat vind ik ..euhm zo zielig en triest enz.. maar ja hoe maak je dat duidelijk aan een stel 15 tot 18 jarigen die overal lak/schijt aan hebben (inclusief de ouders )??
kwaliteit, geen kwantiteitquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me wat kort. Heb er wel eens over getwijfeld hoor, maar dan moet het wel ff een tikkie langer worden imo.
Jeetje manquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef sanger het volgende:
Sterkte...quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef sanger het volgende:
Dit verhaal is extra leuk als je Freudje ook nog eens aardig kunt visualiserenquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:38 schreef freud het volgende:
GAAAP
Bedankt he!
Sterktequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef sanger het volgende:
sterkte @sangerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef sanger het volgende:
Ze heeft nu nog een pijnstiller en is nog wat suf van de narcose, de komende daagjes zal ze natuurlijk wel iets voelen, blijft een wond, maar ze was alweer nieuwsgierig aan het rondkijkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef Dutch50 het volgende:
...... en heeft poes er zelf nog last van ???
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze heeft nu nog een pijnstiller en is nog wat suf van de narcose, de komende daagjes zal ze natuurlijk wel iets voelen, blijft een wond, maar ze was alweer nieuwsgierig aan het rondkijken
stoicijns die dieren. Vertroetel maar even lekker, maar niet te lang anders denken ze dat het zo hoortquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze heeft nu nog een pijnstiller en is nog wat suf van de narcose, de komende daagjes zal ze natuurlijk wel iets voelen, blijft een wond, maar ze was alweer nieuwsgierig aan het rondkijken
De wedstrijd zelf was volgens mij Zweden tegen nog iets, en het was in de Spont, of achter de Kwinne zoals je beschrijft. ^^ Dat Ceresdorp lijkt me een reëele stelling.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gok er op, dat het een interland korfbalwedstrijd is tussen Nederland en Germanium, waarbij de Ceresdorper Scheidsrechter nogal zijn voorkeur laat merken voor onze oosterburen.![]()
In welke sporthal op Knoal heb je deze baggerfoto gemaakt? Dat ding achter de Kwinne of die van het Pagecentrum?![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef Ronalld het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf was volgens mij Zweden tegen nog iets, en het was in de Spont, of achter de Kwinne zoals je beschrijft. ^^ Dat Ceresdorp lijkt me een reëele stelling.Gefeliciteerd!
badank puckzzz maarquote:
dat beest is zo eigenwijs. Ze wil perse hoog liggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
stoicijns die dieren. Vertroetel maar even lekker, maar niet te lang anders denken ze dat het zo hoort![]()
nee zij klikte waardoor ik dat bericht kreeg en ik kliktequote:Op vrijdag 9 november 2007 19:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heeft zij voor je op 'openen' geklikt?
Ik zat hier ook met traantjes in mijn ogen toen ze bij me op schoot kroop, lekker veilig, en me half versufd aankeek en indutte.... emooooquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef prupke het volgende:avond
leuk he chanty zo'n "beschonken" katje
verder is er geen bal aan , ik heb zitten janken als een klein kind toen sukke geholpen was. Ze woog toen net 2 kilo en werd ze nog ff leeg gelepeld ook
maar goed .
Vannacht geen ramkraak gehad .... dus rustig geslapen
en nu heb ik eindelijk na 12 uur werk WEEKEND!!!!!!
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
ow jij hebt ook zo's stuiterbeest
ik hou meer van het halve voorbereidenis voor ons leuker
Zo net ff recept gezocht en gevonden : dus morgen worden het zalmpasteitjes met tzatziki (of hoe je dat ook schrijven mag )
hoe laat ben je er?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
JaLiev stuiterbeestjuh
Klinkt lekker, hoe laat moet ik er morgen zijn?
Wat lievquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
hoe laat ben je er?
ik hou meestal rekening met de ander
brabant it is indeedquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat lievBrabant was het hè? Aten ze daar niet stipt om half zes? :p
Zo hoort het op een goed feestquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]
brabant it is indeed
wij zijn niet zo stipt hoor![]()
we zijn over het algemeen wel op tijd op een afspraak dat wel , alleen het tijdstip dat we afgesproken om naar huis te gaan ... dat gaat eigenlijk nooit door
tis de gezelligheid he
Dan moet je lekker gaan slapen en goed bijtankenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo hoort het op een goed feestIk begin hier nu toch moe te worden
Op zich niet zo gek aangezien ik afgelopen nacht maar iets van 4 uur slaap heb gehad dankzij mijn eigen hyperactiviteit
Dat ga ik ook doen jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan moet je lekker gaan slapen en goed bijtanken
slaap lekker en knuf aan dat stuiterding van jequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen jamorgen weer een nieuwe dag om te stuiteren, samen met poezel
trustenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:57 schreef prupke het volgende:
[..]
slaap lekker en knuf aan dat stuiterding van je
en een gedichtje voor de nacht van Bas Moeyaert :quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
trustengeef jouw stuitertjes ook maar een aai over de bol
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
en een gedichtje voor de nacht van Bas Moeyaert :
Geef me je jas
van bont van teddyberen.
Leg je arm om me heen
en al je winterkleren.
Zoen me
tot ik warm word.
Zoen me
tot ik spin.
Trek je eigen huid dan uit,
stop mij eronder in.
Sus me met je hartslag:
wij ons wij ons wij ons.
Maak van dit veel te grote bed
een heel klein fort van dons.
truste
quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:34 schreef Ynske het volgende:
Maar goed vandaag tot 22 uur op t werk tijd om mijn foto's van 2 shoots uit te zoeken en te bewerken.
Lang leve betaald sjoepen.
niet zeiken, je bent niet de enigequote:
Bij jou hoort erbij, hier niet echt zeg maar, is niemand verderquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeiken, je bent niet de enige
waarom moet je dan nu weer opdraven?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou hoort erbij, hier niet echt zeg maar, is niemand verder
Lekker rustig dus?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou hoort erbij, hier niet echt zeg maar, is niemand verder
Rustig is niet leuk op het werk. Ik heb zelf altijd de neiging om dan helemaal niets te doen. Met en beetje afleiding moet je de druk dan weer zo lekker opvoerenquote:
quote:
Groot blijkbaarquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:42 schreef Chanty het volgende:
Grrrrr wat is het probleem voor sommige mensen om gewoon te wachten totdat hun nummertje aan de beurt is op het postkantoor![]()
![]()
Ik werk het lekkerst als iedereen "opgerot" is op kantoor. Dan gaat de muziek aan en wat harder en dan komen de meeste dingen uit mijn handenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:35 schreef An24 het volgende:
Rustig is niet leuk op het werk. Ik heb zelf altijd de neiging om dan helemaal niets te doen. Met en beetje afleiding moet je de druk dan weer zo lekker opvoeren![]()
Een iPod op een stel computerboxjes en dan vooral al die muziek draaien die de rest van de collega's nooit kunnen waarderenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel
En de radio harden niet op sky
Dat gaat me te ver zo snel, maar als dit vaker voorkomt danquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een iPod op een stel computerboxjes en dan vooral al die muziek draaien die de rest van de collega's nooit kunnen waarderenAlles met een flink tempo en veel en zwaar gitaarwerk
Mjah ik zet ook de muziek hard als er wel collega's zijn...scheeltquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk het lekkerst als iedereen "opgerot" is op kantoor. Dan gaat de muziek aan en wat harder en dan komen de meeste dingen uit mijn handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |