abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 14:54:37 #141
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_54429989
Oliebollen? Is dat niet iets voor 31 dec? Of is dat nu ook al vervroegd omdat de kerstballen al in juni in de winkels liggen? Blijkt maar weer eens dat het instellen van de wintertijd weldegelijk negatief effect heeft op het functioneren van mensen.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 14:55:39 #142
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54430020
Oeeeeh oliebollen
pi_54430215
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef didotcicero het volgende:
Oliebollen? Is dat niet iets voor 31 dec? Of is dat nu ook al vervroegd omdat de kerstballen al in juni in de winkels liggen? Blijkt maar weer eens dat het instellen van de wintertijd weldegelijk negatief effect heeft op het functioneren van mensen.
Oliebollen zijn al vanaf 1 november verkrijgbaar volgens mij En ze waren errug ok Ze waren zelfs nog warm en zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 november 2007 @ 15:04:31 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54430253
Oliebollen waren zelfs al in oktober te krijgen
maar vind dat iets voor eind december, niet aan t begin van de herfst.
maar dat vind ik ook met pepernoten, iets voor december en niet voor augustus/september
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54432231
Kreeg deze site door van een ex-collega: http://www.achterhetkijkglas.nl/index.html Met een beetje geluk krijg ik ook nog een uitnodiging voor de officiële opening van de expositie. Ben heel benieuwd naar de rest van het project iig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54432335
En als je je foto's nog voor een leuk bedrag wil verkopen: http://www.fotoboulevard.com/ Schrik niet van de prijzen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 november 2007 @ 16:26:30 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54432374
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg deze site door van een ex-collega: http://www.achterhetkijkglas.nl/index.html Met een beetje geluk krijg ik ook nog een uitnodiging voor de officiële opening van de expositie. Ben heel benieuwd naar de rest van het project iig
oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partner
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54433345
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partner
Cool Opening is 13 december.
pi_54434729
http://limpeiven.blogspot.com/
www.limpeiven.com
opsomming van in bezit zijnde foto-apparatuur, staat namelijk heel erg cool en draagt bij aan status alhier...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 november 2007 @ 18:19:40 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54434989
Pfff volgens mij heb ik een konijn hier dat kleurstoffen of iets dergelijkgs gegeten heeft
is me hier rond aan t rennen, springen, klimmen als de gekste en dan ineens komt ie weer knuffelen.... om vervolgens weer van voren af aan te beginnen
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 18:25:37 #151
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54435140
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.

*weg happy bui*
  woensdag 7 november 2007 @ 18:28:14 #152
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_54435213
Sterkte, ze gaan er zeker niets meer aan doen of wel?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 18:30:57 #153
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54435288
Nee heeft geen zin. Chemo was wel een optie, maar dat heeft maar 15% kans op aanslaan, dus hij heeft gezegd dat niet te willen en opereren is zinloos. Opa denkt dat ie nog wel een paar jaar mee gaat, wij weten dat dit een kwestie van maanden is.
  woensdag 7 november 2007 @ 18:35:37 #154
52229 Chanty
pi_54435378
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Yoni het volgende:
Nee heeft geen zin. Chemo was wel een optie, maar dat heeft maar 15% kans op aanslaan, dus hij heeft gezegd dat niet te willen en opereren is zinloos. Opa denkt dat ie nog wel een paar jaar mee gaat, wij weten dat dit een kwestie van maanden is.
Zelfde verhaal als bij mijn oma ongeveer, die is in augustus overleden. Daar was het ook teveel uitgezaaid en zij maar denken dat ze wel weer beter werd... Vooral genieten van de tijd die je nu nog met m hebt dat dat voor hem in elk geval nog een mooie tijd wordt. Ik denk altijd dat als de kans toch maar klein is dat het goedkomt, ze het beter kunnen laten en iets tegen de pijn kunnen geven zodat iemand van zijn laatste maanden kan genieten ipv kuren en operaties die alleen maar meer ellende opleveren. Niet leuk voor familie en vrienden, maar als hij nu nog even kan genieten is dat wel weer een fijne gedachte om bij je te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanty op 07-11-2007 18:54:36 ]
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 18:45:16 #155
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54435587
Opa weet wel dat hij niet meer beter wordt, alleen denkt hij dat het minder snel zal gaan dan wij. Is ook wel prima zo, laat die positiviteit maar lekker blijven Hij is nu in het ziekenhuis alweer plannen aan het maken over hoe zijn leven nu weer in te delen. Hij wil een scootmobiel gaan aanvragen en meer gaan internetten

Er komt nu wel thuiszorg en een bed in de kamer enzo. En we gaan ook wel vast kijken naar een hospice of iets dergelijks, we willen hem niet in een verzorgingshuis stoppen. Hij past niet tussen die oude demente mensen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 7 november 2007 @ 18:46:47 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54435633
Yoni, woorden kunnen niet veel voor je doen. T is nooit fijn om een dierbare te verliezen. Sterkte daarmee. Probeer iig zoveel mogelijk van hem te genieten. En probeer in je achterhoofd te houden dat je wel al die jaren van hem hebt mogen genieten, met hem hebt mogen delen en hij je heeft zien opgroeien tot een volwassen vrouw. Niet om hard te zijn, maar er zijn veel mensen die dat geluk niet hebben gehad.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 7 november 2007 @ 18:54:07 #157
52229 Chanty
pi_54435807
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Yoni het volgende:
Opa weet wel dat hij niet meer beter wordt, alleen denkt hij dat het minder snel zal gaan dan wij. Is ook wel prima zo, laat die positiviteit maar lekker blijven Hij is nu in het ziekenhuis alweer plannen aan het maken over hoe zijn leven nu weer in te delen. Hij wil een scootmobiel gaan aanvragen en meer gaan internetten

Er komt nu wel thuiszorg en een bed in de kamer enzo. En we gaan ook wel vast kijken naar een hospice of iets dergelijks, we willen hem niet in een verzorgingshuis stoppen. Hij past niet tussen die oude demente mensen
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeft Vaak kan dat ook nog een hoop doen hoor. Belangrijkste is dat ie gelukkig is en geen pijn heeft.

mijn oma had mijn ouders beloofd dat ze op hen zou wachten tot ze terug zouden komen uit Zuid Afrika, want ze wilde nog weten hoe het daar was. Mijn ouders waren net twee dagen terug toen ze overleed. Leek echt alsof ze had gewacht...
pi_54435996
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.

*weg happy bui*

*knuffelsmily* Sterkte meis
pi_54438236
quote:

*weg happy bui*
Sterkte. Ook voor je moeder en zo...
pi_54438770
Yoni, sterkte. Hoe oud is je opa, als ik vragen mag?
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeft Vaak kan dat ook nog een hoop doen hoor. Belangrijkste is dat ie gelukkig is en geen pijn heeft.

mijn oma had mijn ouders beloofd dat ze op hen zou wachten tot ze terug zouden komen uit Zuid Afrika, want ze wilde nog weten hoe het daar was. Mijn ouders waren net twee dagen terug toen ze overleed. Leek echt alsof ze had gewacht...
Dat wachten klopt. Heb het verscheidene malen gezien, en wilskracht doet een hoop.
Mijn vader was al lange tijd ernstig ziek. Op woensdag vertelden wij hem dat hij opa werd, twee dagen later overleed hij. Mijn oma ongeveer hetzelfde verhaal, maar dan met de zwangerschap van mijn neef (die daar al heel lang mee bezig was, zeg maar). En zo ken ik nog meer verhalen.
Ik ben er van overtuigd dat wilskracht (of in ieder geval positiviteit) 75% van het kunnen is.
pi_54438983
quote:

*weg happy bui*
Sterkte!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 7 november 2007 @ 21:08:56 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54439489
Yoni, wat een rotnieuws. Sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 november 2007 @ 21:17:09 #163
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54439745
ralpje, mijn opa is 87 Oud dus en hij heeft een mooi leven gehad. Maar hij is nog niet klaar met leven, kon tot mei alles nog, is enorm bij de tijd (ook qua hedendaagse techniek zoals internet, dvd-recorders etc) en ontzettend ondernemend (veel op vakantie, veel wandelen incl.vierdaagse enz).

Tis nogal dubbel dus. Enerzijds weet je dat ie 'eens' moet gaan en dat het een oude man is. Maar anderzijds.....
pi_54440151
Mwa, oud is relatief. Je bent zo oud als je je voelt, zeggen ze niets voor niets.
En ach, alle clichés zijn al opgerakeld, denk ik zo. Ik kan alleen jou (en je familie) sterkte wensen.
pi_54441102
avond

zo ben een beetje brak na 5 uurtjes slapen en er dan 10 moeten werken

@yoni : sterkte
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf woensdag 7 november 2007 @ 22:07:48 #166
73911 ultra_ivo
pi_54441457
Sterkte Yoni
Toen mijn opa stierf was 't ook alsof hij gewacht had totdat de hele familie was aangekomen (deel woont in het buitenland). De nacht daarna stierf hij.
pi_54442621
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh

@ Prupke, is dat ter vervanging van t gejatte water bij Sanadrome?
die snap ik niet?

@ freud: paar knopjes indrukken en dan ga je naar hogere sferen
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 november 2007 @ 06:56:18 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54448136
Aquadrome moest het zijn, dat zwembad waar al het water uit pleite is
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf donderdag 8 november 2007 @ 07:46:47 #169
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54448373
Ik hier?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54448427
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Zo blijkt.

Ik niet, want moet werken. Daarna weekend...eindelijk..
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 8 november 2007 @ 08:08:26 #171
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54448491
weekend...wil ik oooooooook

maar heb morgen nog een of andere wazige training
  donderdag 8 november 2007 @ 08:23:30 #172
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_54448609
quote:
Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Jij daar?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 8 november 2007 @ 08:57:23 #173
52229 Chanty
pi_54448953
Mogguh
Vandaag laatste tentamen, statistiek, dan heb ik het weer even achter de rug
Heb iig goede hoop voor dit tentamen zul je zien dat het juist helemaal niet lukt
  FOK!Fotograaf donderdag 8 november 2007 @ 08:59:39 #174
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54448980
Het zal me benieuwen of de storm die ze voorspellen een beetje fotografeerbaar is. Ik zou het liefste naar het strand gaan om wat mooie woeste oplaten te schieten. Camera wel erg goed inpakken natuurlijk, want anders wordt hij gezandstraald...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 8 november 2007 @ 09:00:48 #175
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54449000
Sterkte Yoni. Zulks nieuws is nooit leuk.

Vandaag krijgt mijn vader te horen of hij leukemie heeft, of iets anders. Dat hij iets heeft is iig zeker. Tot op heden stellen ze de diagnose echter iedere keer weer uit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')