Oliebollen zijn al vanaf 1 november verkrijgbaar volgens mijquote:Op woensdag 7 november 2007 14:54 schreef didotcicero het volgende:
Oliebollen? Is dat niet iets voor 31 dec? Of is dat nu ook al vervroegd omdat de kerstballen al in juni in de winkels liggen? Blijkt maar weer eens dat het instellen van de wintertijd weldegelijk negatief effect heeft op het functioneren van mensen.
oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partnerquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg deze site door van een ex-collega: http://www.achterhetkijkglas.nl/index.html Met een beetje geluk krijg ik ook nog een uitnodiging voor de officiële opening van de expositie. Ben heel benieuwd naar de rest van het project iig
Coolquote:Op woensdag 7 november 2007 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
oe eens kijken of mij dat ook gaat lukken, bedrijf is niet voor niets een partner
Zelfde verhaal als bij mijn oma ongeveer, die is in augustus overleden. Daar was het ook teveel uitgezaaid en zij maar denken dat ze wel weer beter werd... Vooral genieten van de tijd die je nu nog met m hebt dat dat voor hem in elk geval nog een mooie tijd wordt. Ik denk altijd dat als de kans toch maar klein is dat het goedkomt, ze het beter kunnen laten en iets tegen de pijn kunnen geven zodat iemand van zijn laatste maanden kan genieten ipv kuren en operaties die alleen maar meer ellende opleveren. Niet leuk voor familie en vrienden, maar als hij nu nog even kan genieten is dat wel weer een fijne gedachte om bij je te houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Yoni het volgende:
Nee heeft geen zin. Chemo was wel een optie, maar dat heeft maar 15% kans op aanslaan, dus hij heeft gezegd dat niet te willen en opereren is zinloos. Opa denkt dat ie nog wel een paar jaar mee gaat, wij weten dat dit een kwestie van maanden is.
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Yoni het volgende:
Opa weet wel dat hij niet meer beter wordt, alleen denkt hij dat het minder snel zal gaan dan wij. Is ook wel prima zo, laat die positiviteit maar lekker blijvenHij is nu in het ziekenhuis alweer plannen aan het maken over hoe zijn leven nu weer in te delen. Hij wil een scootmobiel gaan aanvragen en meer gaan internetten
![]()
Er komt nu wel thuiszorg en een bed in de kamer enzo. En we gaan ook wel vast kijken naar een hospice of iets dergelijks, we willen hem niet in een verzorgingshuis stoppen. Hij past niet tussen die oude demente mensen
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
Dat wachten klopt. Heb het verscheidene malen gezien, en wilskracht doet een hoop.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftVaak kan dat ook nog een hoop doen hoor. Belangrijkste is dat ie gelukkig is en geen pijn heeft.
mijn oma had mijn ouders beloofd dat ze op hen zou wachten tot ze terug zouden komen uit Zuid Afrika, want ze wilde nog weten hoe het daar was. Mijn ouders waren net twee dagen terug toen ze overleed. Leek echt alsof ze had gewacht...
Sterkte!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
die snap ik niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 07:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
@ Prupke, is dat ter vervanging van t gejatte water bij Sanadrome?
Zo blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Jij daar?quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |