Zelfde verhaal als bij mijn oma ongeveer, die is in augustus overleden. Daar was het ook teveel uitgezaaid en zij maar denken dat ze wel weer beter werd... Vooral genieten van de tijd die je nu nog met m hebt dat dat voor hem in elk geval nog een mooie tijd wordt. Ik denk altijd dat als de kans toch maar klein is dat het goedkomt, ze het beter kunnen laten en iets tegen de pijn kunnen geven zodat iemand van zijn laatste maanden kan genieten ipv kuren en operaties die alleen maar meer ellende opleveren. Niet leuk voor familie en vrienden, maar als hij nu nog even kan genieten is dat wel weer een fijne gedachte om bij je te houden.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:30 schreef Yoni het volgende:
Nee heeft geen zin. Chemo was wel een optie, maar dat heeft maar 15% kans op aanslaan, dus hij heeft gezegd dat niet te willen en opereren is zinloos. Opa denkt dat ie nog wel een paar jaar mee gaat, wij weten dat dit een kwestie van maanden is.
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Yoni het volgende:
Opa weet wel dat hij niet meer beter wordt, alleen denkt hij dat het minder snel zal gaan dan wij. Is ook wel prima zo, laat die positiviteit maar lekker blijvenHij is nu in het ziekenhuis alweer plannen aan het maken over hoe zijn leven nu weer in te delen. Hij wil een scootmobiel gaan aanvragen en meer gaan internetten
![]()
Er komt nu wel thuiszorg en een bed in de kamer enzo. En we gaan ook wel vast kijken naar een hospice of iets dergelijks, we willen hem niet in een verzorgingshuis stoppen. Hij past niet tussen die oude demente mensen
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
De kanker bij mijn opa, die in juni geopereerd is aan een darmtumor, is terug. We wisten dat niet alles weg was, maar normaal duurt het bij oude mensen heel lang voordat zoiets weer gaat groeien. Helaas was het in dit geval niet zo, de tumor is terug op oude grootte en uitgezaaid naar lever en nieren.
*weg happy bui*
Dat wachten klopt. Heb het verscheidene malen gezien, en wilskracht doet een hoop.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wel tof dat ie zoveel wilskracht heeftVaak kan dat ook nog een hoop doen hoor. Belangrijkste is dat ie gelukkig is en geen pijn heeft.
mijn oma had mijn ouders beloofd dat ze op hen zou wachten tot ze terug zouden komen uit Zuid Afrika, want ze wilde nog weten hoe het daar was. Mijn ouders waren net twee dagen terug toen ze overleed. Leek echt alsof ze had gewacht...
Sterkte!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
die snap ik niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 07:16 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
@ Prupke, is dat ter vervanging van t gejatte water bij Sanadrome?
Zo blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Jij daar?quote:Op donderdag 8 november 2007 07:46 schreef freud het volgende:
Ik hier?
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef freud het volgende:
Het zal me benieuwen of de storm die ze voorspellen een beetje fotografeerbaar is. Ik zou het liefste naar het strand gaan om wat mooie woeste oplaten te schieten. Camera wel erg goed inpakken natuurlijk, want anders wordt hij gezandstraald...
uv filter gezandstraald krijgen is iig nog altijd fijner dan de lens zelfquote:Op donderdag 8 november 2007 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?
Voornamelijk aan de kust vertelden ze op de radio.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Chanty het volgende:
Als die storm maar wacht tot ik weer thuisben dan
ziet er hier nu nog wel ok uit t weer... tnx sugar
Dat zou goed kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2007 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
uv filter gezandstraald krijgen is iig nog altijd fijner dan de lens zelf
en camera inpakken denk ik, zak erom heen?
Nee dan is het goed. Welke zender? Dan weet ik waar ik moet gaan klagen als ik straks wegwaaiquote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Voornamelijk aan de kust vertelden ze op de radio.
Wat een feestquote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ga ook maar bijtijds weg vandaag denk ik. Ook nog proberen wat mooie plaatjes mee te pakken!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
538quote:Op donderdag 8 november 2007 09:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Welke zender? Dan weet ik waar ik moet gaan klagen als ik straks wegwaai
Dat is het zwembad hier in de stadquote:Op donderdag 8 november 2007 06:56 schreef Ynske het volgende:
Aquadrome moest het zijn, dat zwembad waar al het water uit pleite is
Eerder een nat verhaalquote:Op donderdag 8 november 2007 11:21 schreef loehoes het volgende:
[..]
Dat is het zwembad hier in de stadraar verhaal.
Ik heb een hoes gekocht voor mijn cam. Kan er in de stromende regen mee rondlopen en er zit dikke padding omheen, dus zolang ik niet vol in de wind ga staan met mijn lens, zit het wel goed denk ik. Het is alleen de hoeveelheid mega fijn stof in de lucht wat me wat verontrust ook...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig woon ik vrijwel aan het strand, en dacht er ook aan. Maar hoe voorkom je dat de camera gezandstraald wordt, en vooral de lens? Camera armor of zoiets?
Aaaaahw verdommequote:Op woensdag 7 november 2007 18:25 schreef Yoni het volgende:
*weg happy bui*
Sterkte ermee Yoni!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:06 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aaaaahw verdomme [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik werk bij Mise en Place, een horecauitzend bureau. En dan moet je dus op bedrijfsfeesten,evenementen, bruiloften, diners e.d werken.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:08 schreef lowonenergy het volgende:
haha dat is inderdaad een eindje van elkaar verwijderd !!
Wat ga je doen in Veldhoven Loes!
vandaar de vraagquote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb een hoes gekocht voor mijn cam. Kan er in de stromende regen mee rondlopen en er zit dikke padding omheen, dus zolang ik niet vol in de wind ga staan met mijn lens, zit het wel goed denk ik. Het is alleen de hoeveelheid mega fijn stof in de lucht wat me wat verontrust ook...
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef sanger het volgende:
[..]
538
Over wegwaaien hoef jij je niet druk te maken. Genoeg mensen die je zullen proberen te vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |