Nee, leef je uitquote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef prupke het volgende:
[..]
* prupke zet wel de eagles opof liever bob dylan??
Ah...dat kan ik ook opzetten iddquote:Op zondag 4 november 2007 22:06 schreef prupke het volgende:
* prupke cdtje van metallica in de speler doet en volume in de sc ver open zet
ff allemaal genieten van een muziekje
Succesquote:Op maandag 5 november 2007 08:35 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eindelijk tentamen van dat moeilijke vak
Toitoi!quote:Op maandag 5 november 2007 08:35 schreef Chanty het volgende:
Vandaag eindelijk tentamen van dat moeilijke vak
Brrrrr. Dat moet je niet hebben als het kouder begint te worden. Zit er genoeg waterdruk op?quote:Op maandag 5 november 2007 09:01 schreef prupke het volgende:
mogguh
net verwarmingsmonteur maar gebeld want de ketel valt steeds uit
Succes!quote:
Soms vraag ik me af of Fok geen testomgeving heeftquote:Template error
[in topicFF.tpl line 98]: syntax error: unexpected {else} (Smarty_Compiler.class.php, line 471).
Jawel hoor....daar zit je nu inquote:Op maandag 5 november 2007 15:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of Fok geen testomgeving heeft.
Niks zo efficiënt als test = productie... Niks simulaties om potentieel kritische situaties te voorspellen, gewoon installeren en waarnemen...quote:
Woeiquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 5 november 2007 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo efficiënt als test = productie... Niks simulaties om potentieel kritische situaties te voorspellen, gewoon installeren en waarnemen...![]()
Die TV-cameraman staat ook wel erg goed.quote:Op maandag 5 november 2007 14:38 schreef Yoni het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit je dan met je 1,5 m focusafstand![]()
Bron: photographs taken at the exact right time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |