Ik zou me d'r nog wel iets bij kunnen voorstellen als het gaat om dubbele discussies, die nagenoeg identiek zijn. Maar ik heb ook wel topics gesloten zien worden omdat de topictitel 'dubbel' was -- terwijl de discussie in die topics over totaal verschillende dingen ging.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iedereen heeft wel een punt en ook weer niet.
Ik vraag me altijd af hoe mensen zouden reageren als ze een boze brief zouden sturen naar de gemeente, UPC, de Belastingdienst, de mediamarkt of weet-ik-veel-welk bedrijf, waarop dat bedrijf dan een nette brief terugstuurt met als aanhef 'geachte mijnheer/mevrouw, heeft u niets beters te doen?'quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ten eerste wat een geneuzel,
Wat een waardeloos, nikszeggend antwoord Rock.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ten tweede worden er regelmatig topics elkaars kant opgeschopt.
Ten derde blijf je altijd een groep topics houden waarvan het de vraag is of het in NWS of in POL hoort
Ten vierde wordt soms topic in NWS gesloten en soms in POL. Er valt voor beide vaak wel wat te zeggen.
Dus conclusie: soms zit het mee soms zit het tegen.
Wat een onzin dit. Dan kan POL net zo goed opgedoekt worden, want het gaat hier toch grotendeels over de actualiteit. 80% van de topics zou dus gewoon in NWS kunnen. Dus wat is het bestaansrecht van POL dan, die overige 20%?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ten tweede worden er regelmatig topics elkaars kant opgeschopt.
Ten derde blijf je altijd een groep topics houden waarvan het de vraag is of het in NWS of in POL hoort
Ten vierde wordt soms topic in NWS gesloten en soms in POL. Er valt voor beide vaak wel wat te zeggen.
Dus conclusie: soms zit het mee soms zit het tegen.
Dank je, ik moest toch echt even m'n best doen na je rare vraag.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat een waardeloos, nikszeggend antwoord Rock.Gefeliciteerd met deze prestatie.
Alle politiek gerelateerde nws topics horen in principe in POL. Dat is de afspraak. Soms gaat het beter dan de andere keer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Dan kan POL net zo goed opgedoekt worden, want het gaat hier toch grotendeels over de actualiteit. 80% van de topics zou dus gewoon in NWS kunnen. Dus wat is het bestaansrecht van POL dan, die overige 20%?
quote:Op zondag 2 december 2007 07:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op een dergelijke onbenul als jij die zich probeert op een ronduit onbeschofte manier over andermans rug door persoonlijke aanvallen zich intelligent voor te doen zou eigenlijk niemand meer moeten reageren
Je hebt altijd een grote bek op anderen van persoonlijk worden? Je diskwalificeert je van elke discussie ermee, en dit niet alleen hier maar in al die andere janktopics van jou van hoe a-sociaal wel de VVD is tot alle beter bedeelden criminelen zijn en die het niet met je eens zijn voor dom uitmaken.
Weet je wat, hier een doodsverwensing van mij. Val dood verder met je communistische gefulmineer.
Uitlokken en nu janken om een ban? Je bent echt een dieptriest figuur zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoppa.
Vogelaar vreest problemen met Polen :
[..]
Laat weinig aan duidelijkheid te wensen over. Ik vertrouw erop dat jullie dit doorgeven aan admin. Een ban lijkt mij op zijn plaats.
Ik zou de post van haar, die ze daarvoor plaatste ook maar eens goed lezen. Dr. Nikita liet een post eerder zich nogal laatdunkend over mij uit en dat is bepaald niet de eerste keer. En ja, daar spreek ik mij dan over uit, ik hoef immers niet alles zomaar te slikken. Ik confronteerde haar vervolgens dat ze niet weet waarover ze praatte aangaande het issue armoedeval. Als die confrontatie haar klaarblijkelijk te pijnlijk is, komt ze tot 2x toe met een doodsverwensing aan mijn adres. Mijn klacht over haar lijkt mij dan derhalve opportuun en gegrond.quote:Op zondag 2 december 2007 14:40 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Eerst persoonlijke aanvallen uitlokken en nu janken om een ban? Je bent echt een dieptriest figuur zeg.
Hoe zat 't ook alweer met 't gezegde 'wie vraagt om een ban, krijgt er zelf ook een?'quote:Op zondag 2 december 2007 13:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Laat weinig aan duidelijkheid te wensen over. Ik vertrouw erop dat jullie dit doorgeven aan admin. Een ban lijkt mij op zijn plaats.
Gelukkig huil je lekker mee.quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef SmoothPussy het volgende:
Tellen is je sterkste punt niet. In janken blink je weer uit.
Hoe ziek je kan zijn: mensen doodwensen omdat ze een mening hebben die deze user niet aanstaat.......quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Als je niet communistisch leutert hoef je daar niet druk om te maken, daar was de verwensing voor en imo terecht dat communisten dood mogen vallen.
Wie de schoen past trekke hem aan.
We hebben het hier over supporters, zoals CPN Ella, van massamoordenaars.quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe ziek je kan zijn: mensen doodwensen omdat ze een mening hebben die deze user niet aanstaat.......! Weliswaar meer impliciet gesteld dan Nikita, maar niet minder erg wmb....
Oja.quote:Op zondag 2 december 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We hebben het hier over supporters, zoals CPN Ella, van massamoordenaars.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
En daar gaan we weer:
Vogelaar vreest problemen met Polen
[..]
Hoe ziek je kan zijn: mensen doodwensen omdat ze een mening hebben die deze user niet aanstaat.......! Weliswaar meer impliciet gesteld dan Nikita, maar niet minder erg wmb....
quote:
Omdat dat maar vierentwintig uur na de originele plaatsing kan.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef pberends het volgende:
Aanloop naar presidentsverkiezingen VS 2008 [Deel 4]
Waarom kan ik m'n OP niet meer wijzigen?
Wat een schijtzooi zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat dat maar vierentwintig uur na de originele plaatsing kan.
Nieuwsberichtquote:Op zondag 2 december 2007 22:26 schreef gronk het volgende:
Nou jaaaaa! Zelfs in FB je eigen nieuwsberichten spammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |