Rustig maar, ik ben niet boos dat hij mij Eppo noemt ik wilde alleen weten wat het betekend. Ik ga er verder geen stennis over schoppen. Ik respecteer zijn mening waar hij recht op heeft.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef dndiek het volgende:
Handel dit ff verder via de PM af of zo
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef dndiek het volgende:
Handel dit ff verder via de PM af of zo
Check.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:14 schreef ruud_fr het volgende:
[Tournament] Favoriete Feyenoorder aller tijden (ronde 1a)
mag dicht![]()
Ik vind het eigenlijk vrij weinig met voetbal te maken hebben. Enkel de clubs hebben hun naam aan de teams verbonden, en de auto's rijden in de clubkleuren. Laat maar lekker bij mitt, heeft hij ook een extra topicquote:Op donderdag 22 november 2007 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Superleague Formula: Football meets racing. Incluis PSV.
Hier of in SPT?
Als je de topictitel selecteert en kopieert met een posticon ervoor dan staat er 'PI topictitel' als je plaktquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
A: Hoe komt die PI er voor?
B: Mag ie weg?
dank u.
PI AFC Ajax-topic #834
Subtiele hint zeg!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Dank je, ben alleen niet te spreken over die lelijke banners
.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
ben alleen niet te spreken over die lelijke banners.
Ja, dichtquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
nieuwe champions league indeling
Overbodig.
[Centraal] Voetbalfilmpjes topic #1quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Raymania hoe kan ik ook weer van die gifjes maken.
Done.quote:Op zondag 2 december 2007 10:34 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld ronde 2B
mag een slotje op. Het sleuteltje voer je maar aan de eendjes.
Dankjewel RayMania, dat je het nu ook eens bij "de andere kant" ziet... Weet jij trouwens waar die posts van NJ over dat bannen zijn gebleven in de MvB-topic, ik kan ze niet meer vindenquote:Op zondag 2 december 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Hier ben ik Tennessee.
Over Marco van Basten weer, ga nu effe deleten.
Edit: Poeh, was dat alles.
Hier.quote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waar die posts van NJ over dat bannen zijn gebleven in de MvB-topic, ik kan ze niet meer vinden
Ha, dank je! Ik zat veel verder terug te zoeken... wat is het dan stil geweest sinds die post zeg...quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan huren we toch gewoon een hitman in?
enz...quote:
Anderen doen nu precies hetzelfde wat jij doet hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Tennessee het volgende:
ok, het zal wel een slecht idee zijn maar ik wou het toch even kwijt; kunnen we niet een topic openen over de TT en de OP van de MvB-reeks? Dan kunnen we het daar hebben over de TT en de OP, want daar schijnt toch best wel meer behoefte aan te zijn dan alleen van mijn kant.
Dat vind ik niet, en daar wil ik best verder op ingaan, als dat mag...quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Anderen doen nu precies hetzelfde wat jij doet hoor.
Ik zat dat dus de hele tijd af te vragen, dacht eerst dat het een club wasquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staat een heel suf foutje in dat linkjes topic.
[Griekenland] Het niet zo heel grote Alfa Ethniki topic. staat onder het kopje Griekse clubs.
Maar het is geen club, maar de naam van de Griekse competie.... Hij hoort dus onder het kopje Europese competities..
Kan iemand dat aanpassen please.
Nee, slecht idee. Wij zijn duidelijk geweest en NJ ookquote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef Tennessee het volgende:
ok, het zal wel een slecht idee zijn maar ik wou het toch even kwijt; kunnen we niet een topic openen over de TT en de OP van de MvB-reeks? Dan kunnen we het daar hebben over de TT en de OP, want daar schijnt toch best wel meer behoefte aan te zijn dan alleen van mijn kant.
okquote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, slecht idee. Wij zijn duidelijk geweest en NJ ook.
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:56 schreef Tennessee het volgende:
overigens wordt er weer flink gebaggerd vind ik...
[..]
[..]
enz...
dankjewel, veel plezier bij de wedstrijdenquote:Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.
Ethnikos Asteras is een club, maar daar zou ik dan weer geen topic voor openen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zat dat dus de hele tijd af te vragen, dacht eerst dat het een club was.
Zal het snel aanpassen.
Helaas mag dat niet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, en daar wil ik best verder op ingaan, als dat mag...
voor jou ook even een kleine correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!quote:Op zondag 2 december 2007 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ethnikos Asteras is een club, maar daar zou ik dan weer geen topic voor openen..
Thanks iig.
En daar is dit FB topic voor bedoeld?quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor jou ook even een correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!![]()
laat me met rust, stalker!quote:Op zondag 2 december 2007 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
En daar is dit FB topic voor bedoeld?
Je kan ook gewoon een PM sturen hoor.
Ik heb het opgeschreven zoals hij het zegtquote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor jou ook even een kleine correctie, in je sig... het is of "gets its ass kicked" of "get their asses kicked" maar niet "gets their asses kicked"... leuke quote trouwens!![]()
okquote:Op zondag 2 december 2007 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb het opgeschreven zoals hij het zegt.
zijn die wedstrijden al bijna afgelopen, want we hebben inmiddels topics met doodsverwensingen in de titel...quote:Op zondag 2 december 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal na De Wedstrijden eens een blik werpen.
ben benieuwd of het ze lukt Het grote Marco Van Basten Bondscoach-topic #68 binnen 90 minuten vol te baggeren zodat ze verder kunnen met de MvB moet ontslagen worden reeks...quote:Op zondag 2 december 2007 20:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De wedstrijden duren nog 90 minuten.
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.quote:Op zondag 2 december 2007 19:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zijn die wedstrijden al bijna afgelopen, want we hebben inmiddels topics met doodsverwensingen in de titel...
klopt, was er maar één, sorry, een s teveel, ik was druk bezig rustig te blijven en heb per ongeluk overdreven, mijn excuus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nog niet afgelopen. Ik zie maar één topic (die allang dicht is), geen meerderen.
(ik vond vooral dat vetgedrukte stukje grappig - zelden een betere beschrijving van DAM gelezenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hem een prutser vindt en zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt
Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
Waarna hij doodleuk beweert dat hij niet off topic is ...quote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Prima.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:51 schreef RayMania het volgende:
Ik heb het zojuist allemaal weggehaald en gewaarschuwd.
En jij dacht dat 2 dochters opvoeden zwaar wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:50 schreef Doc het volgende:
Volgens mij heeft die arme jongen niet echt in de gaten hoe hij op dit forum gezien wordt...
sjimz vroeg het zelf, min of meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom is het St Niklaas topic dicht?
Er is toch ook een topic over Otelul?
Tuurlijk niet. Ik ben fan iig. Zou er graag een topic over zien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
sjimz vroeg het zelf, min of meer.
Wel, op msn.quote:
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.quote:
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt ie naar mij op msn om te vragen of ie weer open mag, of ik even kon likken bij jou.
Wat een schobbejak is het!
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet, hij is pokeren met collega's, liegert.
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik jequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij kwam nog naar me toe net voordat ie ging Patiencen in zn eentje.
Ontmaagd me maar met je noten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kappen nu met die slowchat, anders ban ik je.
Ik zal Karl even bellen ja.quote:
Zie de post van dndiek. Het 'MvB gaat weg topic' beschouwen als een nieuwstopic, daarna gewoon verder in het centrale MvB-topic. En daarnaast kan een speculatietopic lopen. [herhaling]quote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef RayMania het volgende:
Hmm, even over nadenken.
Dicht.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] De Grootste Cultheld ronde 3
wil je weer dan?quote:Op zondag 9 december 2007 01:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. O nee, ik ben al even geen mod meer.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
Zoiets wordt vaak gezegd als er een verandering aanstaande isquote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
We hebben een goed team nu, dat gaat niet veranderen. Vaduz is helemaal niet objectief ook.
quote:Op zondag 9 december 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
Dat is voor mij een weet en voor jullie een vraagquote:Op zondag 9 december 2007 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie ga je vervangen, Bos?
Aangepastquote:Op zondag 9 december 2007 14:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kan een van de mod's de topic titel veranderen in "Boskamp Dendert Door"![]()
Dit topic: Belgisch Voetbal #37: Boskamp Dendert Door
Voortaan je tweede biertje laten staanquote:Op zondag 9 december 2007 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Excuses voor de nachtelijke onrust, ik wil niet stoken in het modgeheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |