Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem opquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
+ 1quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef agter het volgende:
Het programma en de streams worden voor mij steeds minder aantrekkelijk om te volgen.
Dit is te danken aan de beslissingen die de redactie NIET maakt.
Lieke boetes voor een oogpotlood, en Brian helemaal niets.
Bah.
Hoe help je een programma om zeep?
Willen ze eind december helemaal geen kijkers meer? Is dat het?
Sommige mensen worden gestraft voor het minste of geringste, en andere helemaal nooit.
Zo vind ik er geen zak meer aan.
En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
Meestal vindt ze dat een compliment.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Def schatte Amanda's leeftijd op 28 jaar
Jaap heeft daar toch niets over te zeggen. Dat is aan het hokjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....
Goed gedaan Huub!!!!
Ik heb geen streams, nooit gehad ook, volg alleen maar dgk via cossen, maar ik ben het ook goed zat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef riri het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem op
Lieke hoeft van mij niet te winnen,dat is het niet....maar iemand die zo sterk is geweest tegen al dat gebash van dat lage soort mensen waarvan die akties ook nog eens goedgekeurd worden door achter is voor mij onbegrijpelijk....mensen als nadia en dennix en ook amanda en brian die daar langer blijven zitten omdat hun spel zo goed is?????????????
Ik begrijp het niet
Ik zit er heel dik tegen aan het kijken op te geven
Ach, volgens mij zegt Naad dat alleen maar om te zieken, sneaken, is ze goed in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef kybe het volgende:
[..]
En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?
En dan gaat Huub die vrouw versieren dus geeft Nadia alleen maar meer ammunitie om Lieke mee te raken?
maar ja we kennen onze huubke nu toch wel een beetjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....
Goed gedaan Huub!!!!
Als je tegen je ega al moet opboxen geeft al aan dat het niet goed zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met \'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal\'.Jezelf zijn is nooit \'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z\'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat \'erkent\' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in \'n relatie niets hoeft in te leveren.
Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).
Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z\'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
Geduld is een schone zaak..........maar ik geef het op....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
Waar we dus nog immer wachten op Brian's EXIT.![]()
Maar als Jaap gaat switchen dan vliegt hij een maand erna er zelf net zo hard uit. Zou Jaap het dan nog doen?? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Goed gedaan Huub!!!!
Daag, Jaap switcht echt niet naar Brian hoor. Dan is het ook ajuus Jaap, als Jaap slim is gaat ie aan Huub hangen, Huub heeft verder niemand. Brian heeft genoeg back-ups, die kan zelfs Dennis weer zo ver krijgen, en anders heeft ie die twee teefjes wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ja we kennen onze huubke nu toch wel een beetje
als hij je niet meer nodig denkt te hebben kan je opzouten
btw als lieke weggaat maakt jaap idd een switch ......naar brian
huubje er uit bij de volgende ontslagronde , nixje huilend naar huis
4 personen over
bingo FINALE !!
Noukje wacht, net als iedereen hier.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
btw... waars noukje?
Dat mag geen haar meer genoemd worden!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vieze gore smerige vette niet uitziende hoerige haar van Amanda....![]()
Dat zal hij nooit doen. Hij heeft een tijdje geleden al gezegd dat hij het liefste met Huub speelt. Als hij naar Brian switched, dat ligt hij er zeker uit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar ja we kennen onze huubke nu toch wel een beetje
als hij je niet meer nodig denkt te hebben kan je opzouten
btw als lieke weggaat maakt jaap idd een switch ......naar brian
huubje er uit bij de volgende ontslagronde , nixje huilend naar huis
4 personen over
bingo FINALE !!
je schuift nu echt teveel af op Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Goed gedaan Huub!!!!
Hebben jullie het over mij?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Noukje wacht, net als iedereen hier.![]()
Als je in de gouden kooi een relatie hebt is het al niet goedquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:45 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als je tegen je ega al moet opboxen geeft al aan dat het niet goed zit.![]()
Voordat Lieke in het spel kwam, wist ze al hoe Huub was.....en als ik kijk naar de Huub die net in de kooi kwam en de Huub die ik nu zie, dan zie ik al een heel andere Huub.
Maar Lieke voelt zich in mindere mate gesteunt en Huub speelt het spel zoals hoe hij het al maanden speelt ......en is dat slecht ?
Nee Beiden hebben gelijk...Lieke speelt haar spel en Huub denkt aan zijn 50%, dus die denkt het al te weten, want zo is Huub.
Maar wat is wijsheid, heel de dag en 24/7 op elkaars lip zitten werkt in geen 1 relatie, je hebt niets meer te vertellen, je maakt de zelfde dingen mee, zeker als je geen type bent die heel de dag over \"tangen\" kan ouwehoeren.
Je gaat vitten en narren tegen de mensen die je het dichts na staan en dan zijn \"slechte\" eigenschappen, waar je normaal mee om zou kunnen gaan, ineens bere grote ergenissen en iets klein wordt enorm opgeblazen.
Maargoed ik kan niet kijken of Lieke stuurt hem weg......daar zou iedereen moe van worden en regageren, met oke best.
Je vergeet die smoezelige huid met die verschrikkelijk onnatuurlijke wenkbrauwtjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
Dat vieze gore smerige vette niet uitziende hoerige haar van Amanda....![]()
Zal Brian wel worden, maar blijf hopenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
Ik hoop dat Dennis strax ook even mee mag rappen met Def !!!
en dan die neptieten en die smerige tattoo's....en die stem!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:52 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je vergeet die smoezelige huid met die verschrikkelijk onnatuurlijke wenkbrauwtjes![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Dennix momenteel nog de minst erge vind van BAND.![]()
Maar weet ie wel dat ie erin zit dan ?? Volgens mij staat ie er nog 100% buitenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Dennix momenteel nog de minst erge vind van BAND.![]()
Maar het is noekje!quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Iemand vroeg waar je was. Ik denk, je wacht vast ook op de exit van Brian.![]()
Ja hoi, nog evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
btw... waars noukje?
Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in dequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ookzolang hij zn muil dichthoudt! en geen ijs eet
Ohquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het is noekje!![]()
[..]
Ja hoi, nog even![]()
Als je dat plechtig belooft dan kom ik zeker!!! Ook op de DHPquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in de
drankjes doen en dat mijn echtgenoot niet zelf gaat zingen...............
I promise ! Zowiezo vind ik ijs in je drank nogal pauperquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Als je dat plechtig belooft dan kom ik zeker!!! Ook op de DHP![]()
Wat ben je toch eerlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het openen van de COS maar ik heb helemaal niet zitten wachten op Def.![]()
Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou het niet erg vinden als Dennix bij bijvoorbeeld Huub zou komen. Als hij nu eens inziet dat Nadia gewoon een kreng is, En Brian en Amanda teveel zichzelf aan het voorliegen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Die is normaal gesproken zo wild/druk toch? What happend...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef arneaux het volgende:
Def Rhymz. OMG.
Wees gerust, ze vertelde tegen DefR dat ze uit Amsterdam kwamquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef EdAtTheBar het volgende:
Nadia komt uit Nijmegen!
Wat schaam ik me nu als Nijmegenaar.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
I promise ! Zowiezo vind ik ijs in je drank nogal pauper
en we hebben qua muziek toch al een avondvullend programma met Thomas Berge !!![]()
even serieus...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vooruit, ik nodig je uit op onze bruiloft !! En ik zal beloven dat we geen ijs in de
drankjes doen en dat mijn echtgenoot niet zelf gaat zingen...............
"I love it, when you talk dirthy "quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dan die neptieten en die smerige tattoo's....en die stem!![]()
al met al een lekker type dus....
sorry, ik liet mij even gaan![]()
Lieke wil alleen zijn Huub is al een paar keer bij haar geweesdquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Is hij er alleen om haar een trap na te geven?
Als Lieke vertrekt zie ik Jaap niet meer switchen... niemand zal Jaap meer vetrouwen met z'n wispelturig gedrag....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:46 schreef Larisje het volgende:
[..]
Maar als Jaap gaat switchen dan vliegt hij een maand erna er zelf net zo hard uit. Zou Jaap het dan nog doen?? Ik denk het niet.
En DEF is 25 (voor de media)quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees gerust, ze vertelde tegen DefR dat ze uit Amsterdam kwam
Brian slaat er altijd vol gevoel op losquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Waar ik me al een tijdje aan stoor is de term "gevoelsmens".
Natasia, Amanda, de hele familie Kubatz noemen zich "gevoelsmensen"
Dat is gewoon een aardige term voor "niet nadenken, niet relativeren zijn, maar direct reageren/ageren". En omdat het zo'n aardige term is betekent het ook dat je je nooit schuldig hoeft te voelen dat je fout zit.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Huub die altijd zei....als ik er doorheen zat was altijd Lieke er voor mij...altijd
Waar is Huub voor Lieke?
Ik merk d'r anders niets van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
2 avonden geleden heeft Lieke een gesprek met Anita aangevraagd.
Lieke merkte dat alles met Huub, ten koste ging van haar motivatie en ze kan nergens haar ei kwijt.
Lieke vindt Anita een objectief persoon, die haar af en toe weer met beide benen op de grond zet.
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
trustenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, m'n wijntje is op, ik ga pitten. Moet er om 4:00 ur weer uit...
Tot morgen!
Da's vroeg, trusten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Sonique het volgende:
Mensen, m'n wijntje is op, ik ga pitten. Moet er om 4:00 ur weer uit...
Tot morgen!
Het was maar een grapje, overal komt hij er gewoon voor uit dat hij uit 1970 komtquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:03 schreef Py het volgende:
[..]
En DEF is 25 (voor de media)![]()
Hij is bijna 40.![]()
Ja, dat isquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Waar ik me al een tijdje aan stoor is de term "gevoelsmens".
Natasia, Amanda, de hele familie Kubatz noemen zich "gevoelsmensen"
Dat is gewoon een aardige term voor "niet nadenken, niet relativeren zijn, maar direct reageren/ageren". En omdat het zo'n aardige term is betekent het ook dat je je nooit schuldig hoeft te voelen dat je fout zit.
Lieke wil constant RUIMTEquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Ze gaf nota bene Lieke de schuld van het 6-2 incident.quote:
Ja, want Huub wil het naadje van de kous weten. Het zal toch niet zo zijn dat Lieke iets doet waar hij buiten staat, en er geen invloed op uit kan oefenen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom, kom, niet zo overdrijven zeg. Huub wil wel praten, vandaag is hij al tig keer naar haar toegegaan, maar zij houdt constant de boot af.
Waarschijnlijk is ze overwerktquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Handig een butler tijdens een feestje zeg.
Ze heeft Lieke toch een fles rose gebracht ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef Dreamboy het volgende:
Handig een butler tijdens een feestje zeg.
Yo.... hij is net al 2x naar haar toegekomen, maar ze stuurt hem steeds weg.... dat ze later wil praten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
quote:
Iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee die had Lieke zelf gehaald.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft Lieke toch een fles rose gebracht ?
Lieke wijst Huub af.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
Welke muziek, ik hoor kutherriequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
ik pies bijna in mn broek! Ze deinen ook precies op de muziek!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Buiten is ruimte genoeg voor Lieke.quote:
Nou muziek.....muziek........als zij d'r muil zou houden mag je van muziek spreken !!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
ik pies bijna in mn broek! Ze deinen ook precies op de muziek!
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Yo.... hij is net al 2x naar haar toegekomen, maar ze stuurt hem steeds weg.... dat ze later wil praten.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef tipsch het volgende:
Hoe laat is dit afgelopen? Wanner kunnen we rekenen op de brief die er komt voor de sancties/exit voor Brian en Amanda?
Trustenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, ik vond het erg leuk om vandaag mee te praten, bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Tot morgen!
ja 0% probeert 1% weer 100% te scoren , vndaar dat ie vanmiddag na Carlo's's training nog ff door is gegaan met zn balletje in de tuin, ging niet echt goed geloof ikquote:
Welterusten en tot morgen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal, ik vond het erg leuk om vandaag mee te praten, bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Tot morgen!
Dat zou ik ook willen als ik met het "type Huub" iets zou hebben. Jezus, die hanerige betweter, daar is toch niet mee te leven? Ok, hij heeft af en toe z'n aardige momentjes, maar hij rendeert bij het opzoeken van de tweespalt, het gevecht aangaan en net zo lang ouwenelen dat hij op "zijn manier" z''n gelijk gehaald heeft. Daarnaast is hij ook nog eens vrij snel aangebrand en schuwt ook hij het fysieke niet.quote:
Da's klinklare onzin.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:01 schreef riri het volgende:
Waar is Huub voor Lieke?
Was dat maar waar avonne. We wachten dus nog stééds op Brian's EXIT.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Is er nog enige actie aangekondigd? Ookal is het in combinatie met het woord "morgen"?
Het zijn de moeilijke vragen van Huub, waar ze geen goed antwoord op kan geven. DZe heeft een innerlijk conflict. Haar gevoel zegt dat ze van hem houd, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.
Als je doelt op wat Huub gisteren zei moet ik je teleurstellen. Wat Huub wrs bedoelde is dat hij vanaf morgen het land in mag om samen met Brian de singles te promoten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
Is er nog enige actie aangekondigd? Ookal is het in combinatie met het woord "morgen"?
Nah laten we daar BUITEN nu genoeg van hebben...quote:
Ik wacht ook nog steeds met je mee hoor Tipschquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat maar waar avonne. We wachten dus nog stééds op Brian's EXIT.![]()
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook willen als ik met het "type Huub" iets zou hebben. Jezus, die hanerige betweter, daar is toch niet mee te leven? Ok, hij heeft af en toe z'n aardige momentjes, maar hij rendeert bij het opzoeken van de tweespalt, het gevecht aangaan en net zo lang ouwenelen dat hij op "zijn manier" z''n gelijk gehaald heeft. Daarnaast is hij ook nog eens vrij snel aangebrand en schuwt ook hij het fysieke niet.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke trapt hem keer op keer weg wanneer Huub er voor haar is, dus Lieke regelt dat helemaal zelf. Ze kan haar probleempjes maar beter met wildvreemden blijven bespreken, is eeen stuk gemakkelijker, kan ze lekker blijven afgeven.
![]()
Dan moet je ook die zelfde Huub niet in je gesprek trekken naar derden toequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat het elke keer hetzelfde liedje is met Huub en daar heeft ze nu ff geen oren na. Ik vind het heel begrijpelijk van Lieke.
Lieke is natuurlijk niet geheel en al zuiver op de graat vind ik persoonlijk. Best of the rest?, maar ze speelt het sociaal wenselijk gedrag wel een beetje erg veel. Mocht ze echt zo zijn, dan is zo'n ideale schoondochter meer saai dan aantrekkelijk.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.
Redactie kan het niet maken om ons nog veel langer te laten wachten. Begin wel aardig pissig te worden inmiddels.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds met je mee hoor Tipsch![]()
![]()
Let me see those hands.....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom zit Nix er altijd door heen te zingen en eindigt elke zin van hem op Yeeeeaaaah?
Ik ook niet, wie dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef Dreamboy het volgende:
Kim weet nog niet eens dat er een nieuwe bewoner is.
[ afbeelding ]
Ik ook, heb geloof ik nog nooit zoveelquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Redacie kan het niet maken om ons nog veel langer te laten wachten. Begin wel aardig pissig te worden inmiddels.![]()
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook, heb geloof ik nog nooit zoveelen
smileys gebruikt
![]()
![]()
Maar wil deze keer voet bij stuk houden en me niet laten afleiden door alle afleidingsmaneuvres die ze er steeds doorheen gooien.![]()
![]()
dat scheetige witte paardje waar Lieke en Kim nu zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.![]()
Zou er nu zo aan meebetalen, maar dan de tekst: 'Wifebeater Brian moet EXIT'.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft VOL trouwens al een vliegtuigje besteld ? Op de sleep: EXIT voor Brian !!!!
Een witte miniknol ofzoiets. Vriendje voor Fries.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
Die schimmel ponyquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef patist het volgende:
wie is tanner?
denk dat ze wat anders heeft overschatquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat Huub betreft heb je gelijk, daarentegen wist Lieke waar ze met Huub aan begon, ik denk dat ze zichzelf overschat heeft, maar als je ruimte wilt, moet je niet in DGK gaan zitten.
Ik wacht ook nog steeds op een EXIT van Brian, morgen en overmorgen, ik blijf wachten, tot ik een ons weeg!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Precies, we wachten "gewoon lekker" op de terechte EXIT van Brian. Tussendoor wat COS doen, niets mis mee.![]()
Ze kan ook zeggen dat ze wil nadenken over Huub's vragen... dat ze iets meer tijd nodig heeft.... Maar ik krijg het idee dat ze dat een soort van zwakte vind en er dan en bewust voor kiest een strijd aan te gaan. Dan merkt ze dat ze ongelijk heeft en is ze weer LoopmaarweerwegLIEKE. E om daarna toe tegeven lijkt niet in haar aard te zitten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het zijn de moeilijke vragen van Huub, waar ze geen goed antwoord op kan geven. DZe heeft een innerlijk conflict. Haar gevoel zegt dat ze van hem houd, maar ook weer niet.
Houdt ze van 'gouden Huub' of van de echte Huub. Haat ze nu 'gouden Huub' of de echte Huub. Vragen die ze voor zichzelf nog niet echt heeft kunnen beantwoorden en daarom vlucht voor de keiharde en rechtstreekse vragen van Huub (in tweevoud)
Of Brian wint, of er functioneert GEEN LIFT MEER in Heel Het Gooi !!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef KimiK het volgende:
dat JdM en DGK-redactie bedreigd worden.
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een EXIT van Brian, morgen en overmorgen, ik blijf wachten, tot ik een ons weeg!
Kan ie gelijk een lift krijgen van dat rap-volk in da housequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef trettie het volgende:
Eruit met die gast op de bank en een vette exit brief en wel NU NU NU NU
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat ze wat anders heeft overschat
de betrouwbaarheid en de principesvan huub
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachten![]()
![]()
![]()
Allemaal mediageile kneusjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
Er is ook geen ontkomen aan he. Bijna op elke stream die je aanzet hoor je opeens nix weer kwelen![]()
En als je weet hoe allergisch ik daar ondertussen voor ben, brrrrrrr![]()
Waarom zijn trouwens al die mensen daar ? Ik zie een heleboel mensen bij elkaar die voor geen meter bij elkaar passen. Is het 1 band![]()
Precies... waar Huub zich snel over dingen heen kan zetten heeft zij gewoon meer tijd nodig. Niks mis mee... maar ipv de oorzaak bij zichzelf te zoeken doet ze dat bij Huub.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.
Ik denk dat ze gedacht heeft dat ze Huub wel kon kneden naar haar maatstaven.
Huub heeft precies hetzelfde, maar hij zet zich makkelijker over tegenslag heen.
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau overlegd hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.
Omdat ze hierna als gastspeelster het huis inkomt ???quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. dit is je laatste avond toch ?
Kim. ja maar ik heb het nog niet gezegt.
heeft ze ook wel bewezen, in het verleden, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien, maar ook zichzelf. Ze ziet zichzelf als een hele sterke persoonlijkheid, dat wordt haar ook steeds verteld, dus logisch dat ze dat gaat geloven, maar ik krijg van Lieke toch ook de indruk dat ze er niet tegen kan als het niet gaat zoals zij het wil.
Huub heeft precies hetzelfde, maar hij zet zich makkelijker over tegenslag heen.
Laat ze maar eens wat draaiboeken herschijven, doen ze daar bij die redactie nog es wat nuttigs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De enige hoop die ik heb is dat er op hoog niveau overleg gepleegt moet worden en indien er een exit voor Brian aankomt dat er een hoop draaiboeken herschreven moeten worden.
Dan hoop ik nog even mee, dit idee staat me wel aan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
Maar krijg toch de indruk dat Brian ook nog niet helemaal zeker is van zijn zaak. Vanmiddag moesten ze allemaal op de bank (om de kalenderfilmpjes te kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
Jaja, Nix en de dames gaan Lieke zieken als Brian en Huub weg zijn, stoer hequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef avonne het volgende:
simpel voorbeeldjequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op veel rotte eieren, tomaten en ander bedorven etenswaar, morgen in Gemert.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op hoog niveau? Ik had begrepen dat John de Mol himself gisteren die Ludo Voeten heeft gebeld voor die optredens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoop ik eigenlijk ook nog steeds op, het zal een hele operatie worden om Brian die kooi uit te krijgen, niets of niemand zal veilig zijn als hij te horen krijgt dat hij exit is. Dus wordt er nu op hoog niveau overlegd hoe ze het zo veilig mogelijk kunnen doen, hoop ik (tegen beter weten in).
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval op veel rotte eieren, tomaten en ander bedorven etenswaar, morgen in Gemert.
Nog een paar spreekkoren erbij - You're trash and you know you are en dan kijken of het nog steeds zo'n patjepeejer is, als hij terugkomt.
En als ze terug zijn uit Gemert, verwacht ik een terechte EXIT van Brian
Het beetje geloofwaardigheid wat er nog was, is bij mij weg totdat hij eruit gaat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Me too, ik vind een EXIT voor B gewoon terecht, snap niet dat we zolang moeten wachten![]()
![]()
![]()
Akelaquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia soliciteerd naar een functie bij de padvinders??
[ afbeelding ]
Ach laat me nou even lekker fantaseren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
op hoog niveau? Ik had begrepen dat John de Mol himself gisteren die Ludo Voeten heeft gebeld voor die optredens.
LIjkt me niet dat hij gebeld wordt om iemand stilletjes af te voeren.
Zijn er dan echt mannen die dit sexy vinden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia soliciteerd naar een functie bij de padvinders??
[ afbeelding ]
Kan toch een laatste afscheidscadeautje zijn om Bwian vast een beetje te laten wennen aan de buitenwereldquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach laat me nou even lekker fantaseren.![]()
Logopedie, ook al zo'n nutteloze aktie van de redactie voor Amanda.quote:
Dus toch nog iets positiefs.......quote:
Ik weet niet wie haar een verbod had opgelegd, maar The Almighty is gevraagd en het mocht van Bwian... Antwoord dus Ja , hoeveel glazen is echter niet bekendquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:44 schreef lorence1 het volgende:
heeft amanda al gezopen of mag het echt niet meer?
Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef rooie3 het volgende:
Gooi kim er maar in.Dan heeft Lieke ook iemand en zijn die andere meiden mooi jaloers.
Het was voor de meeste al duidelijk hoor.quote:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
simpel voorbeeldje
huub heeft tegen haar aan lopen lullen dat hij het spel absoluut niet wilde spelen dmv uitlokken fysiekgeweld
hij heeft uitgebreid de moeite genomen om haar/destreamers duidlijk te maken dat hij zich niet meer tot zulk gedrag wilde verlagen
wat probeert hij afgelopen dagen....mensen uitlokken tot fysiek geweld
lieke spreekt hem er op aan wat gebeurd er huubje wordt boos en meld haar dat hij aan niemand verantwoording schuldig is
daarna lult hij nog een uur tegen haar aan om alles goed te prasten
ze vallen niet zo op
maar ik denk dat lieke een zeer lange lijst van dit soor akkefietjes kan maken
Vind wel dat Lieke dat heeft verdiend.Kan ze mooi kletsen met een meid en Huub kan zijn spel gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...![]()
Dat sjaaltje is wel leuk om haar te wurgen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mannen die dit sexy vinden?![]()
Alleen al een puntje voor haar omdat ze niet meedoet met die low-lifesquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Die kop van Nadia omdat Kim zoveel aandacht krijgt![]()
En dit is precies wat Lieke heeft gemist.Een redelijk normale meid waarmee je ook nog over wat anders kan kletsen dan over uiterlijk of sexpraatjes.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vond de gesprekken tussen die twee ook al leuk....een heel verschil met die twee haartangen...![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat sjaaltje is wel leuk om haar te wurgen....![]()
Daar zat ik net ook al aan te denken. Zou het wel leuk vinden. Eindelijk een normale meid naast Lieke.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
misschien wordt kim wel nieuwe gastspeelster
die komen toch niet, tis morgen zaterdagquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef SIRA het volgende:
Palma en/of Herma kunnen morgen weer mooi zeiken.. vloer ligt nl vol met zooi.
Nodig dan ook mensen met enige klasse uit. Zo vraag je er natuurlijk om.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:53 schreef SIRA het volgende:
Palma en/of Herma kunnen morgen weer mooi zeiken.. vloer ligt nl vol met zooi.
Tis haar laatste avond als butler dat wel en de rest weet het nog niet behalve Liekequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
misschien wordt kim wel nieuwe gastspeelster
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis haar laatste avond als butler dat wel en de rest weet het nog niet behalve Lieke
Wat dacht je van dit verhaal - John de Mol was mede-vennoot met Ludo Voeten :quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
op hoog niveau? Ik had begrepen dat John de Mol himself gisteren die Ludo Voeten heeft gebeld voor die optredens.
LIjkt me niet dat hij gebeld wordt om iemand stilletjes af te voeren.
quote:Eind jaren zeventig, toen Peter Koelewijn platen maakte met Willeke Alberti, was zij getrouwd met John de Mol Jr., die op dat moment al bezig was zijn TV produktie bedrijf uit te bouwen.
Peter en John kenden elkaar al een hele tijd. (Vijftien jaar later werd de TV tycoon voor een paar jaar mede-vennoot van het door Koelewijn en Ludo Voeten opgerichte Rocket Management). Na het grote succes van “Carolientje” zocht Peter naar een goede opvolger.
Echt?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Palma komt voorlopig niet meer heb ik begrepen.
Waarom niet? Wil Brian aanvliegen?
Amanda en Nadia kunnen haar wl schietenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou het voor Lieke wel erg leuk vinden als Kim de nieuwe gastspeelster wordt! Ook leuk voor Naad en Amaan en Br
Ahhh mag ze slapen blijven please...?quote:
Br ook!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda en Nadia kunnen haar wl schieten
Ze werkt gewoon voor een uitzendburo, dus kan makkelijk tochquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de nieuwe gastspeler is, Kim heeft net een nieuwe baan, vertelde ze.
Ze is gewoon blij dat ze even een gewone vrouw heeft waar ze mee kan babbelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft zin in Kim.
Jaaaa laten we daar op wachten....quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:02 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft zin in Kim.
Een nogal dik opgelegde verhaallijn?!?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke mist echt een vriendin, dat moge duidelijk zijn
[ afbeelding ]
... en nog veel meer...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ze is gewoon blij dat ze even een gewone vrouw heeft waar ze mee kan babbelen.
Dat nummer van Huub is zo kut.... 2 regels tekst en niets eens orgineel hoe hij het zong... schandalig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Huub doet erg enthousiast op Brians nummer.
Hij is de enige
Ik denk dat het hem toch even aan het denken zet.
jullie kunnen zoveel willen, maar ik geloof er niks van. Ze wou niet eens 1 nachtje blijven slapen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:04 schreef Desii het volgende:
Van mij mag Kim er idd in als gastspeler..... ze is heel liev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |