Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem opquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke kreeg 100.000 EURO boete voor het lenen, zonder te vragen, dat wel, van een......oogpotlood!
Hoevaak hebben Amanda en Nadia zonder te vragen in de make-upkoffer van Lieke gezeten?
Hoevaak zijn ze daarvoor beboet?
KUDT DGK_Redactie
+ 1quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:39 schreef agter het volgende:
Het programma en de streams worden voor mij steeds minder aantrekkelijk om te volgen.
Dit is te danken aan de beslissingen die de redactie NIET maakt.
Lieke boetes voor een oogpotlood, en Brian helemaal niets.
Bah.
Hoe help je een programma om zeep?
Willen ze eind december helemaal geen kijkers meer? Is dat het?
Sommige mensen worden gestraft voor het minste of geringste, en andere helemaal nooit.
Zo vind ik er geen zak meer aan.
En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Nadia zegt juist dat Lieke al haar slipjes inpikt en in har la stopt...
Meestal vindt ze dat een compliment.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Def schatte Amanda's leeftijd op 28 jaar
Jaap heeft daar toch niets over te zeggen. Dat is aan het hokjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....
Goed gedaan Huub!!!!
Ik heb geen streams, nooit gehad ook, volg alleen maar dgk via cossen, maar ik ben het ook goed zat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef riri het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk...en de akties van Brian de laatste dagen leveren geen enkele sanctie tegen hem op
Lieke hoeft van mij niet te winnen,dat is het niet....maar iemand die zo sterk is geweest tegen al dat gebash van dat lage soort mensen waarvan die akties ook nog eens goedgekeurd worden door achter is voor mij onbegrijpelijk....mensen als nadia en dennix en ook amanda en brian die daar langer blijven zitten omdat hun spel zo goed is?????????????
Ik begrijp het niet
Ik zit er heel dik tegen aan het kijken op te geven
Ach, volgens mij zegt Naad dat alleen maar om te zieken, sneaken, is ze goed in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef kybe het volgende:
[..]
En dan pakt Nadia er maar elke keer 1 terug?En spreekt zij haar daar niet over aan?
En dan gaat Huub die vrouw versieren dus geeft Nadia alleen maar meer ammunitie om Lieke mee te raken?
maar ja we kennen onze huubke nu toch wel een beetjequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Als Lieke eruit is en Jaap switcht naar de anderen heeft Huub zijn langste tijd in de kooi gehad....
Goed gedaan Huub!!!!
Als je tegen je ega al moet opboxen geeft al aan dat het niet goed zit.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat een kromme redenatie. Ik heb juist een gruwelijke hekel aan mensen die hun voor-sommigen-onuitstaanbare-gedrag afdoen met \'ja schatje, zo ben ik nou eenmaal\'.Jezelf zijn is nooit \'n excuus als jij zelf gewoon ronduit irritant bent voor anderen. Huub heeft ook gewoon z\'n minpuntjes, en alleen omdat ie dat \'erkent\' en omdat ie daar eerlijk in is, wil niet zeggen dat hij in \'n relatie niets hoeft in te leveren.
Lieke wil hem niet veranderen, Lieke wil dat ie in sommige dingen wat meer aan haar kant staat. Lijkt me meer dan fair, dat hij Huub is doet daar niets aan af. Ook Lieke levert niet in, maar Huub ook niet. Ze hebben beide een behoorlijke ego en willen beide niet als een hondje achter de ander aan huppelen, en dat stoot af. Zeker als de een van begin af aan al populairder is geweest en de ander daar steeds tegenop heeft moeten boxen (het blijft een spel).
Je moet een ander niet willen veranderen inderdaad, maar als iemand arrogant is of z\'n trots in de weg heeft staan is het helemaal niet zo gek dat je daar wat aan zou kunnen aanpassen. Zeker in een relatie lever je dingen in, ook Huub. Hoeft niet, maar doet ie dat niet, dan heeft Lieke wat te zeiken en dat is wat je nu ziet. IMO niet onterecht.
Geduld is een schone zaak..........maar ik geef het op....quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
Waar we dus nog immer wachten op Brian's EXIT.![]()
Maar als Jaap gaat switchen dan vliegt hij een maand erna er zelf net zo hard uit. Zou Jaap het dan nog doen?? Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Goed gedaan Huub!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |