Mij nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef Zhenar het volgende:
Dizer geeft mij genoeg aandacht hoor, GH![]()
Mitchell is een held.quote:
G_H is m'n dushii.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mij niet
En uiteindelijk gaat het allemaal om mijVraag maar aan D_A
Je staat toch al op de lijstquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah meeten. Was ik maar langer gebleven.
Arme jij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Mij niet
En uiteindelijk gaat het allemaal om mijVraag maar aan D_A
Is dat niet wat drastisch? Je krijgt heus wel weer eens een kans om je piemel te gebruiken hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zo maar eens effe die dooie punten af laten knippen![]()
Valse nichtquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat niet wat drastisch? Je krijgt heus wel weer eens een kans om je piemel te gebruiken hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat niet wat drastisch? Je krijgt heus wel weer eens een kans om je piemel te gebruiken hoor [afbeelding]
Overtollige voorhuidquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Valse nicht
Ook daar kan er trouwens best een puntje af hoor![]()
Maar ik heb ook zulke toffe mensen in het echt gezien nuquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een meetslet ben je geworden.
Jazekerquote:
Tijd om eens naar een Crewmeet te gaan, dan wil je gelijk niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zulke toffe mensen in het echt gezien nu.
Ja, op een culinair kapsel zit ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijd om eens naar een Crewmeet te gaan, dan wil je gelijk niet meer![]()
Cquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
C:rew
Met spaties staat stom.quote:
Ja?quote:
Jaquote:
Ken je ShowChat geschiedenis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, op een culinair kapsel zit ik niet te wachten.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat voor meet met Dizer in verband wordt gebracht
Iemand heeft mijn geschiedenisboekje gejatquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je ShowChat geschiedenis.![]()
![]()
Thee zonder suiker.!
Zoek een oud topic op met OP met topiclijst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn geschiedenisboekje gejat [afbeelding]
geinterseerd op deze forumquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Merciquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Nee, dat zou mega unhandy zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als ie stijf is heb ik er geen last vanMaar hij staat natuurlijk niet de hele dag stijf
En "afdelingen"quote:
De eerste serieuze, geinteresseerde reply op Dizers openingspost van een aantal jaar geledenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een meet, dolletjes.
Ik had het idee dat hij daar aan toe was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De eerste serieuze, geinteresseerde reply op Dizers openingspost van een aantal jaar geleden
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij daar aan toe was.
Dizer? Wie wat dat ook alweer?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidZijn schrijfstijl is enorm verbeterd en aangezien hij nooit meer op Fok komt, heb ik het idee dat hij psychisch ook weer wat stabieler is. (Het is bewezen dat langdurige Fokkers gestoord zijn.)
De verhalen over jouw gesloten inrichting kwamen anders pas naar boven toen je langdurig afwezig wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidZijn schrijfstijl is enorm verbeterd en aangezien hij nooit meer op Fok komt, heb ik het idee dat hij psychisch ook weer wat stabieler is. (Het is bewezen dat langdurige Fokkers gestoord zijn.)
Die gast die studeert aan de Universiteit maar nog steeds de meest grove spellingsfouten maaktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dizer? Wie wat dat ook alweer?
Serieus? Ik dacht dat ik dat imago juist zelf had gecultiveerd na een "ruzie" met Buupquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De verhalen over jouw gesloten inrichting kwamen anders pas naar boven toen je langdurig [b]af[/u]wezig was![]()
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dizer? Wie wat dat ook alweer?
Nou meid? Really?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...
Die is onder de gordel MBquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...
Ja heel veel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou meid? Really? [afbeelding]
En nog wat gemist? [afbeelding]
Dacht ik al.quote:
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die is onder de gordel MB [afbeelding]
Alsof D_A op Dizer had moeten wachten [afbeelding]
Het is aan elkaar genaaid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.
Wat een radicale god zeg. Nou, doei D_A, halloooooo Valentijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.
Zat er glas in? Of is het nog steeds een mysterie hoe die snee er kwam?quote:
Nog steeds een mysterie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zat er glas in? Of is het nog steeds een mysterie hoe die snee er kwam?
Bizar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog steeds een mysterie. [afbeelding]
Wat ik van jou heb gezien, ben jij echt de personificatie van de harde, frigide heks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Anti Feestdagen Topic] Scrooges verenigt u!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Re het volgende:
welke mongool heeft lopen vertellen dat de Boom Chicago Pub kwis op woensdag is?
En ik dus a.s. ma nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]maandag
Dan kan Z wel!!!
Zhenar
Nee, alhoewel ik het niet uitsluit (jouw meetgeschiedenis kennendequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met D_A.
Wat ik gisteren deed doe ik in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik het niet uitsluit (jouw meetgeschiedenis kennende).
Weggaan voordat Dizer komt? Of meeten met Re en MB?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik gisteren deed doe ik in ieder geval niet meer.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Re het volgende:
welke mongool heeft lopen vertellen dat de Boom Chicago Pub kwis op woensdag is?
Eerst meeten in A'dam en dan om 22:00 besluiten ook nog even naar een meet te gaan in Utrecht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weggaan voordat Dizer komt? Of meeten met Re en MB?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst meeten in A'dam en dan om 22:00 besluiten ook nog even naar een meet te gaan in Utrecht.
Ik ben dinsdag vrij, goed plan.quote:
Nu kom ik sowieso niet meer!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
jij de week erna dan flikkeren we zhenar uit het team
Huilie.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu kom ik sowieso niet meer! [afbeelding] [afbeelding] !
De week erna ga ik lekker bromancen met Zquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
jij de week erna dan flikkeren we zhenar uit het team
Joh, één keer komt je domme aard naar boven, dan ga je je toch niet als een huillie gedragenquote:
Nee, tuurlijk wil ik wel meequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Joh, één keer komt je domme aard naar boven, dan ga je je toch niet als een huillie gedragenDat doet Haaibaa......dat doet MB toch ook niet
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
lekker bromancen
quote:
En nu wil je zeker noooooit meer terugkomen?!quote:
nou, voorlopig niet neequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef Zhenar het volgende:
En nu wil je zeker noooooit meer terugkomen?!![]()
Hier is het same old, same oldquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, voorlopig niet nee![]()
al verlang ik nu wel even naar een goed bed en een warme douche, moet ik zeggen![]()
hoe is het bij jullie?!
vertel me alles!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Afgezien van mijn en Giechel_Ho's bromance dan![]()
We gaan een bromance film zienquote:
Vraag maar aan GH; hij heeft een hilarisch toffe definitiequote:
Dan heb je iets om naar uit te kijken voor als je terug komtquote:
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken.quote:
oh, hoiquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg helemaal geen zwaaitje.
Daar ben ik natuurlijk veel te outcrowd voor.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk steeds aan 'brothers' & 'romance'... klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken. [afbeelding]
Al een Aragorn-lookalike gespot?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of ik veel te kippig!! ik heb zand in m´n ogen van 3 dagen Mordor
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je zandavontuur klonk zó tof!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of ik veel te kippig!! ik heb zand in m´n ogen van 3 dagen Mordor
ATB!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken.
Gelukkig, niet de enigequote:
nee, maar wel een Sam!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al een Aragorn-lookalike gespot?
Je had ons laatst ook moeten meeten toen we in DH waren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig, niet de enige. Maar ik wil ook een beetje bij de Showchat-crew horen. Maar het is zo incrowd hier dat dat bijna niet lukt
.
WTF, babette is hier toch pas voor het eerst sinds ze weggingquote:
slome pc en tegelijk aan het mailenquote:
dat was het ookquote:Je zandavontuur klonk zó tof!
wist niet dat ik ook uitgenodigd wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had ons laatst ook moeten meeten toen we in DH waren.
Jij bent al langgeleden geaccepteerd, maar toen was je ineens weer wegquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar het is zo incrowd hier dat dat bijna niet lukt.
Check je PM.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, babette is hier toch pas voor het eerst sinds ze wegging
Je had jezelf moeten aanmelden, zo gaat dat bij meets.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wist niet dat ik ook uitgenodigd was.
Veel plezier daar nog, babette! Ik ga tv kijkenquote:[b]Op vrijdag 2 november 2007 23:24 schreef babette21 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babs [afbeelding]
Dizer, je bent vals! [afbeelding] Naar Rotterdam komen en dan niet eens wat laten horen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En GH: DAT WEET IK [afbeelding] [afbeelding]
En ja, ik heb gedronken [afbeelding]!
Ik ook nietquote:
quote:Dit bericht werd verzonden naar Airelle, alwaysthebest, Bupatih, DaMart, Dizer, Giechel_Ho, Lynx666, MissBliss, PeRi, Re, rena, Svensational, Tha_Erik, XcUZ_Me en Zhenar.
KUT-LYNXquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
EN WTF IS DAT GEZEIK DAT SMILIES IN QUOTES INEENS [AFBEELDING] HETEN![]()
![]()
![]()
Ik kom hier echt sporadisch langs, dan check ik het topic, en dan gaat het over dingen die ik totaal niet kan volgenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent al langgeleden geaccepteerd, maar toen was je ineens weer weg.
alleen werkt de link nietquote:
Ja zo'n quote is makkelijk vernueckbaarquote:
En zie daar het probleem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kom hier echt sporadisch langs
Ach, het is dan idd beter niet te posten dan een bord voor je kop te hebben en net als F3 elke dag stoïcijns "quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
en dan gaat het over dingen die ik totaal niet kan volgen. Ja, logisch dat je dan weer tijdelijk afhaakt
.
Okee, mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het is dan idd beter niet te posten dan een bord voor je kop te hebben en net als F3 elke dag stoïcijns "" te posten.
Ja, of ze doet de link gewoon in een keer goed. Sowieso interesseert het me eigenlijk nietquote:
@ moet . worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
alleen werkt de link niet [afbeelding].
Het staat er echt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja zo'n quote is makkelijk vernueckbaar [afbeelding]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp inquote:
Welke wijn vinden jullie het lekkerstquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp in.
Dat is *zo* 1945quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp in.
rosé.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Welke wijn vinden jullie het lekkerst?
Ik drink zo af en toe wel eens rosébier in de kroegquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:37 schreef BVO het volgende:
Dan niet in de kroeg ofzo - das wel heel gay -
Nouja, dat kan nog. Maar om tussen al dat bierdrinkend volk aan de rosé te zitten geeft toch wel bedenkingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik drink zo af en toe wel eens rosébier in de kroeg.
En is goed voor hart- en bloedvatenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rode wijn is het beste. Stroomt door m'n aderen
Maar ik blijf het vies vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
En is goed voor hart- en bloedvaten!
Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En jouw favoriet is witte Chenet?! En jij durft een oordeel te hebben over rode wijn?!!!
Dat blijktquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal.
Witte Chenet is best een goede hoor, als je niet teveel geld wilt uitgeven aan een wijntjequote:
Ik koop altijd de huiswijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
als je niet teveel geld wilt uitgeven aan een wijntje.
Dankjequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar verder moet je het zelf weten hoor
En de plee is ook gelijk weer kalkvrijquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dankje. Voordeel van die ohzo cheape witte Chenet is dat je tanden er tenminste wit van blijven
![]()
Ahuhquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En de plee is ook gelijk weer kalkvrij
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door de kromme hals kom je makkelijk onder de randjes!
AH kom ik nooitquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van AH is best te drinken
.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja Xm, jij drinkt wijn uit pakken. Niet zeiken dus.
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:25 schreef Svensational het volgende:
Rena, kun jij niet een cursus "Ik kan beschreven situaties interpreteren, uitlezen, beschrijven en daaropvolgend mijn oordeel over geven" gaan volgen?
Tuurlijk nietquote:
shot coke met een barbiturateninfuus?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon lekker dood.
Huillie opmerkingquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, of ze doet de link gewoon in een keer goed. Sowieso interesseert het me eigenlijk niet.
Maar gisteravond gewoon glaasjes wijn in een restaurant.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou ja Xm, jij drinkt wijn uit pakken. Niet zeiken dus.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar wel een Sam!!
Er was een groep van 7 man ofzo, en één leek er écht op Sam, dus die groep noemden we steeds de Fellowship![]()
TMIquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
volgens mij heb ik een fikse voedselvergiftiging te pakken
Ik ben al sinds 04:00 up and "running"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar gisteravond gewoon glaasjes wijn in een restaurant.
Waar ik overigens niet snel meer heenga voorlopig, want volgens mij heb ik een fikse voedselvergiftiging te pakken
Ik ben al sinds 04:00 up and "running"![]()
![]()
Awquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik ben gewoon ziek. Net zoals iedereen wel eens ziek wordt. Met bonkend hoofd, auw lijf, enz enz
de maandag komt meestal na de zondag iddquote:Op zondag 4 november 2007 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is dat morgen al?
Jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat is Alles is Liefde een geweldige film![]()
Ai, das kutquote:Op zondag 4 november 2007 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, niet bepaald, vannacht scheelde het echt bijna niks of ik was flauwgevallen. Helemaal draaierig, tunnelvisie, gelijk zo klam als het maar kan. Nee dat was niet tof.
Jaquote:
Leuk genoeg om seks te krijgen naderhand?quote:Op zondag 4 november 2007 22:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat is Alles is Liefde een geweldige film![]()
ze is me nu aan het berijdsen dusd excvus voort dr ttypfoutrenquote:Op zondag 4 november 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuk genoeg om seks te krijgen naderhand?![]()
Nee dusquote:Op zondag 4 november 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
ze is me nu aan het berijdsen dusd excvus voort dr ttypfoutren
quote:Op zondag 4 november 2007 22:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
ze is me nu aan het berijdsen dusd excvus voort dr ttypfoutren
Ik vermaak me nu ook echt tijdens de downtijd jaquote:Op zondag 4 november 2007 22:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Geil hoor, neuken voor het beeldsherm
Doet het zweet zo erotisch oplichten hè? Vooral in FokSilver
![]()
Dat woord had ik nooit uit jouw mond verwachtquote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
vriendschapsdate
quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat woord had ik nooit uit jouw mond verwacht![]()
![]()
Jij bent zeker "het broertje"
![]()
![]()
Een "vriendschapsdate" mag alleen als het een bromance betreft![]()
Dizerquote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef Dizer het volgende:
FTW, naamtopic?Hoi. Ik was jullie een beetje vergeten
quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu het broertje, maar wel het vieze, stoute broertje dat dat kontje (ooit) heeft getapt, fuck yeah
Ik mis de muur die er voor de meet wasHeb enorm veel moeite om in karakter te blijven
Stabiele seksleven? Wat heb ik gemist?!quote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dizer![]()
Ik mis je
Ik haat jouw stabiele seksleven
Dude... hoe eentonigquote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dizer![]()
Ik mis je
Ik haat jouw stabiele seksleven
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadquote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Dizer het volgende:
Ik hou meer van spontaniteit... een trio op een zaterdag avond na het stappen bijvoorbeeld.
FTW, news travels fastquote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je 2 meiden een kusje op hun blozende wangetjes hebt gegeven, wil nog niet zeggen dat je een trio hebt gehad Diz.
MissBlisssssssquote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizeroonie!
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadEigenlijk best kneuzig voor een biseksueel
![]()
MSN lieverdquote:Op zondag 4 november 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
FTW, news travels fast.
Jullie zijn ook echt een stelltje roddeltantes zeg![]()
.
Of heb ik het ergens zelf gepost?.
Ik wilde er een verwijzing naar Dizers labiele persoonlijkheid in plaatsenquote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stabiele seksleven? Wat heb ik gemist?!![]()
Sowieso klinkt "stabiel seksleven" echt suf. Als een stel dat het alleen op zaterdagochtend doet, mits geen afspraken die middag.![]()
Zeg dan "regelmatig neuken", dat klinkt tenminste nog stoer![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je 2 meiden een kusje op hun blozende wangetjes hebt gegeven, wil nog niet zeggen dat je een trio hebt gehad Diz.
Doe dat dan ook, huilliequote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wilde er een verwijzing naar Dizers labiele persoonlijkheid in plaatsen
Mijn msn logs zeggen me wat andersquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het niet aan jou verteld
Wie wil dat nou nietquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadEigenlijk best kneuzig voor een biseksueel
![]()
Wat een kneuzige woordgrapquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Dizer het volgende:
domputer
quote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlisssssss [afbeelding]
Ik heb over je gedroomd vannacht [afbeelding]
Ik vind jou wel het type dat aan de lopende band trio's houdt terwijl hij zichzelf al trioneukende bekijkt in de gigantische spiegel langs het bed en dan een air-high-five aan zichzelf geeftquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel met twee bezopen wijven getongd, maar drie van mijn vrienden (gelijk) daarna ook. Een keer wel een mogelijkheid op een trio gehad, maar een van die wijven was erg lelijk en blijkbaar zei ik iets verkeerds want het is niet doorgegaan![]()
Die twee waren, hoe kan het ook anders, ook bezopen
Ik ben blij dat ik niet meer drink
Verkapte "ik heb wel een trio gehad"-postquote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Trio's zijn zoooo overrated.
Whehehe.quote:Op zondag 4 november 2007 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb wel een trio gehad"-post![]()
![]()
Dat we de auto hadden gepakt zodat we naar Re op zijn werk konden gaan om hem op te halen. Maar je reed erg langzaam dus nam ik het stuur over en ik ging dus te hard en dat vond je niet leuk, dus ik kijk opeens naast me en ik zie je niet meer, terwijl ik aan het autorijden ben, was je uitgestapt (op de snelweg) en ik zag je in mijn achterspiegel. Dus ik stoppen en ik pik je weer op en je mog zelf verder rijden maar toen ging de wekkerquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind jou wel het type dat aan de lopende band trio's houdt terwijl hij zichzelf al trioneukende bekijkt in de gigantische spiegel langs het bed en dan een air-high-five aan zichzelf geeft![]()
whehequote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat we de auto hadden gepakt zodat we naar Re op zijn werk konden gaan om hem op te halen. Maar je reed erg langzaam dus nam ik het stuur over en ik ging dus te hard en dat vond je niet leuk, dus ik kijk opeens naast me en ik zie je niet meer, terwijl ik aan het autorijden ben, was je uitgestapt (op de snelweg) en ik zag je in mijn achterspiegel. Dus ik stoppen en ik pik je weer op en je mog zelf verder rijden maar toen ging de wekker
quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat we de auto hadden gepakt zodat we naar Re op zijn werk konden gaan om hem op te halen. Maar je reed erg langzaam dus nam ik het stuur over en ik ging dus te hard en dat vond je niet leuk, dus ik kijk opeens naast me en ik zie je niet meer, terwijl ik aan het autorijden ben, was je uitgestapt (op de snelweg) en ik zag je in mijn achterspiegel. Dus ik stoppen en ik pik je weer op en je mog zelf verder rijden maar toen ging de wekker [afbeelding]
We geloven er toch niks van Bobjequote:
Niet teasen, maar pleasenquote:
Niemand kan cynische metaforen bedenken zoals jijquote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
We geloven er toch niks van BobjeFoto's willen we zien. Ik kan nu naar de kroeg en heb een half uurtje later een aardige oudere vrouw en een dikke zeug in mijn bed, maar dat is geen trio
Dat is jezelf als Utrecvhtseheuvelrug wandelaar vergelijken met iemand die in z'n nakie de Mount Everest heeft beklommen
Ik in ieder geval één keer... voor zover ik me het kan herinnerenquote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb nog nooit over Fokkers gedroomd
Ja, godver, daar gaat onze hot lezbianz action MB!quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind trio's ook overrated.
quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind trio's ook overrated.
Okeeee, haal de zakelijk, doch sexy sig maar weer van stalquote:Op zondag 4 november 2007 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, godver, daar gaat onze hot lezbianz action MB!![]()
![]()
Nu herinner ik me opeens die Fok!kers droom weerquote:Op zondag 4 november 2007 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, godver, daar gaat onze hot lezbianz action MB!![]()
![]()
Jij bent ook gemakkelijk te paaien zegquote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Okeeee, haal de zakelijk, doch sexy sig maar weer van stal
quote:Op zondag 4 november 2007 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Mensen die trio's overrated vinden hebben alleen maar derde-wiel-ervaringen gehad![]()
Zo'n droom hadden George, en later Meredith, ookquote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu herinner ik me opeens die Fok!kers droom weer![]()
So not truequote:Op zondag 4 november 2007 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Mensen die trio's overrated vinden hebben alleen maar derde-wiel-ervaringen gehad [afbeelding]
Kan ik het helpen dat ik het geil vind als ik in de sig van XM staquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent ook gemakkelijk te paaien zegEén lesbische referentie en meneer staat weer vooraan de rij te kwijlen
![]()
Met babette toch?quote:Op zondag 4 november 2007 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, godver, daar gaat onze hot lezbianz action MB! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je zou denken dat Truus genoeg ervaring heeft om jouw (samen met Natasja) te plezieren.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]. Nee hoor.
Maar ik vind het gewoon niks. Ik ben liever gefocust op één iemand. Ofzo.
Met z'n drieën?quote:
Het inzepenquote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zo'n droom hadden George, en later Meredith, ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |