quote:
En nu wil je zeker noooooit meer terugkomen?!quote:
nou, voorlopig niet neequote:Op vrijdag 2 november 2007 22:58 schreef Zhenar het volgende:
En nu wil je zeker noooooit meer terugkomen?!![]()
Hier is het same old, same oldquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, voorlopig niet nee![]()
al verlang ik nu wel even naar een goed bed en een warme douche, moet ik zeggen![]()
hoe is het bij jullie?!
vertel me alles!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Afgezien van mijn en Giechel_Ho's bromance dan![]()
We gaan een bromance film zienquote:
Vraag maar aan GH; hij heeft een hilarisch toffe definitiequote:
Dan heb je iets om naar uit te kijken voor als je terug komtquote:
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken.quote:
oh, hoiquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik krijg helemaal geen zwaaitje.
Daar ben ik natuurlijk veel te outcrowd voor.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk steeds aan 'brothers' & 'romance'... klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken. [afbeelding]
Al een Aragorn-lookalike gespot?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of ik veel te kippig!! ik heb zand in m´n ogen van 3 dagen Mordor
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je zandavontuur klonk zó tof!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
of ik veel te kippig!! ik heb zand in m´n ogen van 3 dagen Mordor
ATB!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Mannen die naar een chickfilm gaan? Beste wat ik er van kan maken.
Gelukkig, niet de enigequote:
nee, maar wel een Sam!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Al een Aragorn-lookalike gespot?
Je had ons laatst ook moeten meeten toen we in DH waren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig, niet de enige. Maar ik wil ook een beetje bij de Showchat-crew horen. Maar het is zo incrowd hier dat dat bijna niet lukt
.
WTF, babette is hier toch pas voor het eerst sinds ze weggingquote:
slome pc en tegelijk aan het mailenquote:
dat was het ookquote:Je zandavontuur klonk zó tof!
wist niet dat ik ook uitgenodigd wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had ons laatst ook moeten meeten toen we in DH waren.
Jij bent al langgeleden geaccepteerd, maar toen was je ineens weer wegquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar het is zo incrowd hier dat dat bijna niet lukt.
Check je PM.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF, babette is hier toch pas voor het eerst sinds ze wegging
Je had jezelf moeten aanmelden, zo gaat dat bij meets.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
wist niet dat ik ook uitgenodigd was.
Veel plezier daar nog, babette! Ik ga tv kijkenquote:[b]Op vrijdag 2 november 2007 23:24 schreef babette21 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babs [afbeelding]
Dizer, je bent vals! [afbeelding] Naar Rotterdam komen en dan niet eens wat laten horen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En GH: DAT WEET IK [afbeelding] [afbeelding]
En ja, ik heb gedronken [afbeelding]!
Ik ook nietquote:
quote:Dit bericht werd verzonden naar Airelle, alwaysthebest, Bupatih, DaMart, Dizer, Giechel_Ho, Lynx666, MissBliss, PeRi, Re, rena, Svensational, Tha_Erik, XcUZ_Me en Zhenar.
KUT-LYNXquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
EN WTF IS DAT GEZEIK DAT SMILIES IN QUOTES INEENS [AFBEELDING] HETEN![]()
![]()
![]()
Ik kom hier echt sporadisch langs, dan check ik het topic, en dan gaat het over dingen die ik totaal niet kan volgenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent al langgeleden geaccepteerd, maar toen was je ineens weer weg.
alleen werkt de link nietquote:
Ja zo'n quote is makkelijk vernueckbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |