Nee, alhoewel ik het niet uitsluit (jouw meetgeschiedenis kennendequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met D_A.
Wat ik gisteren deed doe ik in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik het niet uitsluit (jouw meetgeschiedenis kennende).
Weggaan voordat Dizer komt? Of meeten met Re en MB?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik gisteren deed doe ik in ieder geval niet meer.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Re het volgende:
welke mongool heeft lopen vertellen dat de Boom Chicago Pub kwis op woensdag is?
Eerst meeten in A'dam en dan om 22:00 besluiten ook nog even naar een meet te gaan in Utrecht.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weggaan voordat Dizer komt? Of meeten met Re en MB?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerst meeten in A'dam en dan om 22:00 besluiten ook nog even naar een meet te gaan in Utrecht.
Ik ben dinsdag vrij, goed plan.quote:
Nu kom ik sowieso niet meer!quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
jij de week erna dan flikkeren we zhenar uit het team
Huilie.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu kom ik sowieso niet meer! [afbeelding] [afbeelding] !
De week erna ga ik lekker bromancen met Zquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:25 schreef Re het volgende:
[..]
jij de week erna dan flikkeren we zhenar uit het team
Joh, één keer komt je domme aard naar boven, dan ga je je toch niet als een huillie gedragenquote:
Nee, tuurlijk wil ik wel meequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Joh, één keer komt je domme aard naar boven, dan ga je je toch niet als een huillie gedragenDat doet Haaibaa......dat doet MB toch ook niet
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
lekker bromancen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |