Tijd om eens naar een Crewmeet te gaan, dan wil je gelijk niet meerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zulke toffe mensen in het echt gezien nu.
Ja, op een culinair kapsel zit ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tijd om eens naar een Crewmeet te gaan, dan wil je gelijk niet meer![]()
Cquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:24 schreef MissBliss het volgende:
C:rew
Met spaties staat stom.quote:
Ja?quote:
Jaquote:
Ken je ShowChat geschiedenis.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, op een culinair kapsel zit ik niet te wachten.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat voor meet met Dizer in verband wordt gebracht
Iemand heeft mijn geschiedenisboekje gejatquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ken je ShowChat geschiedenis.![]()
![]()
Thee zonder suiker.!
Zoek een oud topic op met OP met topiclijst!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn geschiedenisboekje gejat [afbeelding]
geinterseerd op deze forumquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Merciquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Nee, dat zou mega unhandy zijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als ie stijf is heb ik er geen last vanMaar hij staat natuurlijk niet de hele dag stijf
En "afdelingen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |