De eerste serieuze, geinteresseerde reply op Dizers openingspost van een aantal jaar geledenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een meet, dolletjes.
Ik had het idee dat hij daar aan toe was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De eerste serieuze, geinteresseerde reply op Dizers openingspost van een aantal jaar geleden
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij daar aan toe was.
Dizer? Wie wat dat ook alweer?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidZijn schrijfstijl is enorm verbeterd en aangezien hij nooit meer op Fok komt, heb ik het idee dat hij psychisch ook weer wat stabieler is. (Het is bewezen dat langdurige Fokkers gestoord zijn.)
De verhalen over jouw gesloten inrichting kwamen anders pas naar boven toen je langdurig afwezig wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij is Dizer die periode ontgroeidZijn schrijfstijl is enorm verbeterd en aangezien hij nooit meer op Fok komt, heb ik het idee dat hij psychisch ook weer wat stabieler is. (Het is bewezen dat langdurige Fokkers gestoord zijn.)
Die gast die studeert aan de Universiteit maar nog steeds de meest grove spellingsfouten maaktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dizer? Wie wat dat ook alweer?
Serieus? Ik dacht dat ik dat imago juist zelf had gecultiveerd na een "ruzie" met Buupquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De verhalen over jouw gesloten inrichting kwamen anders pas naar boven toen je langdurig [b]af[/u]wezig was![]()
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dizer? Wie wat dat ook alweer?
Nou meid? Really?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...
Die is onder de gordel MBquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nog gezien, maar toen was jij al weg...
Ja heel veel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou meid? Really? [afbeelding]
En nog wat gemist? [afbeelding]
Dacht ik al.quote:
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die is onder de gordel MB [afbeelding]
Alsof D_A op Dizer had moeten wachten [afbeelding]
Het is aan elkaar genaaid.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.
Wat een radicale god zeg. Nou, doei D_A, halloooooo Valentijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat had hij moeten doen idd. Maar god straft meteen: nu heeft hij een snee.
Zat er glas in? Of is het nog steeds een mysterie hoe die snee er kwam?quote:
Nog steeds een mysterie.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zat er glas in? Of is het nog steeds een mysterie hoe die snee er kwam?
Bizar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog steeds een mysterie. [afbeelding]
Wat ik van jou heb gezien, ben jij echt de personificatie van de harde, frigide heks.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Anti Feestdagen Topic] Scrooges verenigt u!
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:00 schreef Re het volgende:
welke mongool heeft lopen vertellen dat de Boom Chicago Pub kwis op woensdag is?
En ik dus a.s. ma nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]maandag
Dan kan Z wel!!!
Zhenar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |