Stabiele seksleven? Wat heb ik gemist?!quote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dizer![]()
Ik mis je
Ik haat jouw stabiele seksleven
Dude... hoe eentonigquote:Op zondag 4 november 2007 22:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dizer![]()
Ik mis je
Ik haat jouw stabiele seksleven
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadquote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Dizer het volgende:
Ik hou meer van spontaniteit... een trio op een zaterdag avond na het stappen bijvoorbeeld.
FTW, news travels fastquote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je 2 meiden een kusje op hun blozende wangetjes hebt gegeven, wil nog niet zeggen dat je een trio hebt gehad Diz.
MissBlisssssssquote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizeroonie!
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadEigenlijk best kneuzig voor een biseksueel
![]()
MSN lieverdquote:Op zondag 4 november 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
FTW, news travels fast.
Jullie zijn ook echt een stelltje roddeltantes zeg![]()
.
Of heb ik het ergens zelf gepost?.
Ik wilde er een verwijzing naar Dizers labiele persoonlijkheid in plaatsenquote:Op zondag 4 november 2007 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Stabiele seksleven? Wat heb ik gemist?!![]()
Sowieso klinkt "stabiel seksleven" echt suf. Als een stel dat het alleen op zaterdagochtend doet, mits geen afspraken die middag.![]()
Zeg dan "regelmatig neuken", dat klinkt tenminste nog stoer![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat je 2 meiden een kusje op hun blozende wangetjes hebt gegeven, wil nog niet zeggen dat je een trio hebt gehad Diz.
Doe dat dan ook, huilliequote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wilde er een verwijzing naar Dizers labiele persoonlijkheid in plaatsen
Mijn msn logs zeggen me wat andersquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het niet aan jou verteld
Wie wil dat nou nietquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een trio gehadEigenlijk best kneuzig voor een biseksueel
![]()
Wat een kneuzige woordgrapquote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Dizer het volgende:
domputer
quote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlisssssss [afbeelding]
Ik heb over je gedroomd vannacht [afbeelding]
Ik vind jou wel het type dat aan de lopende band trio's houdt terwijl hij zichzelf al trioneukende bekijkt in de gigantische spiegel langs het bed en dan een air-high-five aan zichzelf geeftquote:Op zondag 4 november 2007 22:51 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ook niet
Wel met twee bezopen wijven getongd, maar drie van mijn vrienden (gelijk) daarna ook. Een keer wel een mogelijkheid op een trio gehad, maar een van die wijven was erg lelijk en blijkbaar zei ik iets verkeerds want het is niet doorgegaan![]()
Die twee waren, hoe kan het ook anders, ook bezopen
Ik ben blij dat ik niet meer drink
Verkapte "ik heb wel een trio gehad"-postquote:Op zondag 4 november 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Trio's zijn zoooo overrated.
Whehehe.quote:Op zondag 4 november 2007 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb wel een trio gehad"-post![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |