En zie daar het probleem.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik kom hier echt sporadisch langs
Ach, het is dan idd beter niet te posten dan een bord voor je kop te hebben en net als F3 elke dag stoïcijns "quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
en dan gaat het over dingen die ik totaal niet kan volgen. Ja, logisch dat je dan weer tijdelijk afhaakt
.
Okee, mooi.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het is dan idd beter niet te posten dan een bord voor je kop te hebben en net als F3 elke dag stoïcijns "" te posten.
Ja, of ze doet de link gewoon in een keer goed. Sowieso interesseert het me eigenlijk nietquote:
@ moet . worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
alleen werkt de link niet [afbeelding].
Het staat er echt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja zo'n quote is makkelijk vernueckbaar [afbeelding]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp inquote:
Welke wijn vinden jullie het lekkerstquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp in.
Dat is *zo* 1945quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Of je brengt gewoon een keitof ss-onderwerp in.
rosé.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Welke wijn vinden jullie het lekkerst?
Ik drink zo af en toe wel eens rosébier in de kroegquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:37 schreef BVO het volgende:
Dan niet in de kroeg ofzo - das wel heel gay -
Nouja, dat kan nog. Maar om tussen al dat bierdrinkend volk aan de rosé te zitten geeft toch wel bedenkingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik drink zo af en toe wel eens rosébier in de kroeg.
En is goed voor hart- en bloedvatenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rode wijn is het beste. Stroomt door m'n aderen
Maar ik blijf het vies vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
En is goed voor hart- en bloedvaten!
Smaken verschillen nu eenmaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En jouw favoriet is witte Chenet?! En jij durft een oordeel te hebben over rode wijn?!!!
Dat blijktquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal.
Witte Chenet is best een goede hoor, als je niet teveel geld wilt uitgeven aan een wijntjequote:
Ik koop altijd de huiswijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
als je niet teveel geld wilt uitgeven aan een wijntje.
Dankjequote:Op vrijdag 2 november 2007 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar verder moet je het zelf weten hoor
En de plee is ook gelijk weer kalkvrijquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dankje. Voordeel van die ohzo cheape witte Chenet is dat je tanden er tenminste wit van blijven
![]()
Ahuhquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En de plee is ook gelijk weer kalkvrij
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door de kromme hals kom je makkelijk onder de randjes!
AH kom ik nooitquote:Op vrijdag 2 november 2007 23:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die van AH is best te drinken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |