1 |
Gezellig, staan we allemaal onder de zelfde douchequote:
Woeiquote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
Dat was toch het idee met de nieuwe layout of heb ik het nou mis?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]ze moeten toch eens gewoon alles vanaf scratch opnieuw opbouwen heb ik het idee.
het gaat absoluut niet goed met die servers...
overigens...
een text only layout met een enorme banner onderin?typisch fok...
Zegt hij die al klaagt als hij een treinkaartje moet kopenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens de taxi naar mijn werk genomen.
Eigenlijk was het de bus. Maar dan compleet voor mezelf.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zegt hij die al klaagt als hij een treinkaartje moet kopen
Bullcrap wat je zegt mschol, de boel opnieuw opbouwen lost het probleem niet op... probleem is een verouderde versie van MySQL4 en het niet laden van static data vanaf een static serverquote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]ze moeten toch eens gewoon alles vanaf scratch opnieuw opbouwen heb ik het idee.
het gaat absoluut niet goed met die servers...
overigens...
een text only layout met een enorme banner onderin?typisch fok...
Is wel een denkfout die veel mensen makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:04 schreef FredvZ het volgende:
Niks mis met de software idd.
Mogguh trouwens.
Eensch!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Wat vinden jullie van de stelling: "Als ze oud genoeg is om te roken is ze oud genoeg om door Bertje vernederd te worden" ?
maar als ze weten waar het probleem ligt...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Bullcrap wat je zegt mschol, de boel opnieuw opbouwen lost het probleem niet op... probleem is een verouderde versie van MySQL4 en het niet laden van static data vanaf een static server
(Wat men nu bijvoorbeeld wel doet door forum plaatjes via i.fok.nl te laden)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Wat vinden jullie van de stelling: "Als ze oud genoeg is om te roken is ze oud genoeg om door Bertje vernederd te worden" ?
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als ze weten waar het probleem ligt...
waarom fixen ze het dan niet? (en daarbij: ik wist niet wat de problemen waren, ik ben iig in het geval van fok gebruiker een domme, klagende gebruiker [afbeelding])
Welkom in 2006quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5
Volgens mij is het uitgesteld, las ik vanochtend in één van de updates over de werkzaamheden van afgelopen nacht...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5
Link?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Volgens mij is het uitgesteld, las ik vanochtend in één van de updates over de werkzaamheden van afgelopen nacht...
Ik vind daar niet terug dat de migratie is uitgesteld hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:36 schreef JortK het volgende:
FOK!forum is "door omstandigheden" traag deel 5
ik draai hier ook nog mysql 4...quote:
En draai je daar gigantische websites op?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai hier ook nog mysql 4...
bij de hosting van mijn broer idem.. (net als php4, om het simpele feit dat die stabiel draaien)
ik niet (en ik zie ook absoluut geen reden om te upgraden ofzo hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En draai je daar gigantische websites op?
Goede voornemensquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vond 3, 5 en 10 wel erg herkenbaar. [afbeelding]
Maar eens wat aan gaan doen in 2008. [afbeelding]
Met VOIP bellen op je mobiel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
Ik vond 3, 5 en 10 wel erg herkenbaar.![]()
Maar eens wat aan gaan doen in 2008.![]()
Je gaat een keer een kantel punt bereiken he... dat is ook wat er met Fok! is gebeurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet (en ik zie ook absoluut geen reden om te upgraden ofzo hoor [afbeelding]), m'n broer heeft een behoorlijk drukke site jah maar dat werkt tot nu toe prima...
Enkel als er goed gebruik gemaakt wordt van de database; voor kleine sites is 't volgens mij nog niet echt nodig. Behalve als je gebruik wilt gaan maken van de mogelijkheden van MySQL 5.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat een keer een kantel punt bereiken he... dat is ook wat er met Fok! is gebeurd [afbeelding]
Dat denk je maar, totdat er straks iemand met urgentie blablabla opeens voor je staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens op een huis gereageerd en we staan daarvoor op de eerste plaats
We merken het welquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat denk je maar, totdat er straks iemand met urgentie blablabla opeens voor je staat.
* WyriHaximus is trots dat die niet op hem slaanquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef phluphy het volgende:
Je weet dat je in 2007 leeft als je.......
1. Je per ongeluk je paswoord intoetst op de Magnetron ...
2. Je in geen jaren 'patience' gespeeld hebt met echte kaarten...
3. Je een lijst hebt van 12 telefoonnummers voor een familie van drie personen...
4. Je een e-mail stuurt naar de persoon van het bureau naast het jouwe...
5. Je reden om geen contact te houden met bepaalde familie of vrienden is dat ze geen e-mail adressen hebben...
6. Je je eigen oprit oprijdt en dan met je gsm belt om te zien of er iemand binnen is om de boodschappen mee uit je auto te laden...
7. Elke reclame-spot op tv een website vermeldt onderaan het scherm...
8. Je huis verlaten zonder je gsm, die je de eerste 20, 30 of zelfs veertig jaar van je leven niet gehad hebt, is nu reden om in paniek te raken en als een gek terug naar huis te keren om het verrekte ding op te halen...
10. Je 's morgens opstaat en eerst online gaat alvorens koffie te zetten...
11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )
12. Dat je dit allemaal al knikkend en lachend leest...
13. Erger nog, je weet precies naar wie je deze mail gaat doorsturen...
14. Je zelfs te bezig bent om te merken dat er geen nummer 9 is op deze lijst....
15. Dat je zelfs terug gescrold bent om te checken of er inderdaad geen nummer 9 IS !
sorry, 3 kan ik zelfs niet aan voldoen.... dat zijn er maar 3 maximaalquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef phluphy het volgende:
Je weet dat je in 2007 leeft als je.......
1. Je per ongeluk je paswoord intoetst op de Magnetron ...
2. Je in geen jaren 'patience' gespeeld hebt met echte kaarten...
3. Je een lijst hebt van 12 telefoonnummers voor een familie van drie personen...
4. Je een e-mail stuurt naar de persoon van het bureau naast het jouwe...
5. Je reden om geen contact te houden met bepaalde familie of vrienden is dat ze geen e-mail adressen hebben...
6. Je je eigen oprit oprijdt en dan met je gsm belt om te zien of er iemand binnen is om de boodschappen mee uit je auto te laden...
7. Elke reclame-spot op tv een website vermeldt onderaan het scherm...
8. Je huis verlaten zonder je gsm, die je de eerste 20, 30 of zelfs veertig jaar van je leven niet gehad hebt, is nu reden om in paniek te raken en als een gek terug naar huis te keren om het verrekte ding op te halen...
10. Je 's morgens opstaat en eerst online gaat alvorens koffie te zetten...
11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )
12. Dat je dit allemaal al knikkend en lachend leest...
13. Erger nog, je weet precies naar wie je deze mail gaat doorsturen...
14. Je zelfs te bezig bent om te merken dat er geen nummer 9 is op deze lijst....
15. Dat je zelfs terug gescrold bent om te checken of er inderdaad geen nummer 9 IS !
dat was reden voor mij om 2 jaar geleden m'n crt weg te flikkerenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:15 schreef FredvZ het volgende:
Heb nou een nieuw scherm voor mn neus staan
nouja, nieuw. Een afdankertje van een collega. Is een stuk groter, das wel lekker, maar het scherm is echt mega wazig. Dus weet eigenlijk nog niet of ik hier wel zo blij mee ben.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef FredvZ het volgende:
Goed ze komen er hier net achter dat een breedbeeld LCD toch niet helemaal lekker werkt icm een ATi Rage 128 Ultra met toch wel zeker 16MB videogeheugen.
De oplossing is gevonden, de monitor is gewoon omgeruild met die van een andere collega.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef FredvZ het volgende:
Goed ze komen er hier net achter dat een breedbeeld LCD toch niet helemaal lekker werkt icm een ATi Rage 128 Ultra met toch wel zeker 16MB videogeheugen.
2 maar?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:56 schreef FredvZ het volgende:
Tel de Remote Desktop-sessies
[ afbeelding ]
Tis een sessie in een sessiequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
2 maar?
Ja dus 2 sessiesquote:
Hmm ff aanpassen zo danquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef JortK het volgende:
Wyri er zit een bug op je site, ik heb een comment gemaakt op je screenshots item op je blog, maar wanneer je kijkt op je site geeft die aan dat er geen comments zijn
Ik ken dat hele Winamp Remote nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:56 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik ervoor kan zorgen dat Winamp Remote een filmpje in een lagere resolutie doorzend ipv alleen de compressie te verhogen?
Je kan wel in mijn opberg kast komen wonen, heb je de hele dag gezelschap van de wasmachinequote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon zit ook aan een huisje te denken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon zit ook aan een huisje te denken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:27 schreef Geqxon het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik geen broertjes of zusjes meer ga krijgen. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:40 schreef Geqxon het volgende:
De drogisterij belde. De bestelling voor menopauze pillen ligt klaar. [afbeelding]
Welke foutmelding krijg je Kuuk?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Hallo lieve DIG SC'ers [afbeelding].
Ik heb een vraag, sinds vanmiddag ben ik trots bezitter van de ATI Radeon Sapphire HD 2600 pro. En ik heb gepoogd de drivers te updaten via de webzijde van ATI, maar bij installeren hiervan krijg ik een foutmelding.
Ben ik dan al fully up to date? [afbeelding]. Want m'n spellen blijven niet echt tof weergegeven. [afbeelding].
Oh, en ik geloof niet dat ik om warez vraag nu toch? [afbeelding]. Dat is althans niet mijn bedoeling. [afbeelding].
"Setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system.".quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
Welke foutmelding krijg je Kuuk?
hmm, en wat had je hiervoor? Ook zo'n kaartje?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system.".
Er staat niks over je memory op deze screensquote:Op zondag 4 november 2007 11:02 schreef Dibble het volgende:
mogguh![]()
Misschien een n00bvraagje maargoed, ik wil wat extra ram prikken bij mijn pc maar weet echt niet welk soortik heb en dan heb je ook nog allemaal soorten pins enz waar k geen bout van snap
, k wil op weg naar de 1 GB
![]()
hier de specs
[ afbeelding ]
ik heb even rondgekeken maar weet dus niet welk soort, SD of DDR geheugen? DDR2 kan sowieso niet denk ik is namelijk een ouwe bak.
nog meer specs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
check eerste plaatje, staat toch 512 mb enso ?quote:Op zondag 4 november 2007 11:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er staat niks over je memory op deze screens
yep idd dat is inderdaad je ram..quote:Op zondag 4 november 2007 11:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
check eerste plaatje, staat toch 512 mb enso ?![]()
kan ik dat ook aan het ram kaart fysiek zien dat het om SD gaat? Dan kan ik mijn kaart checken wat voor soort het is.quote:Op zondag 4 november 2007 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
yep idd dat is inderdaad je ram..
gezien je moederbord specs gok ik dat je SDram moet hebben... (maar kan het niet met 100% zekerheid zeggen)
Hiervoor had ik een nvidia GeForce 4 MX 4000 128mb DDR.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
hmm, en wat had je hiervoor? Ook zo'n kaartje?
Ja, beter help je me even met mijn probleemquote:
Het kán zijn dat je huidige drivers problemen veroorzaken met de installatie.quote:Op zondag 4 november 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, beter help je me even met mijn probleem [afbeelding].
Nog wat meer info: bij de videokaart zaten drivers (duh) 7.8. Updaten naar 7.9 of 7.10 gaat dus mis.
Zou ik m'n drivers eraf kunnen pleuren en dan 7.7 kunnen installeren?
Of zou het aan de resolutie van mijn beeldscherm kunnen liggen? 1440x900.
OVerigens is die Sapphire een 512MB DDR2.
JD probeerde dat gisteren bij zijn kaart, maar goed. Ik ga het eens proberen. Dat kan bij configuratiescherm-software en dan ATI meuk eraf mikken toch?quote:Op zondag 4 november 2007 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
Het kán zijn dat je huidige drivers problemen veroorzaken met de installatie.
Gooi de drivers er eens af en installeer enkel de 'display drivers' die te downloaden is vanaf http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp ?
deze code lijkt opzich prima te werkenquote:RewriteCond %{HTTP_HOST} !^images\.mschol\.eu [NC]
RewriteRule ^(.*) http://images.mschol.eu/$1 [R=301]
Je geeft hem een 301 redirectquote:Op zondag 4 november 2007 12:30 schreef mschol het volgende:
had ati niet een driver clean tool? (er schijnt bij een normale deinstallatie nogal wat rotzooi achter te blijven..)
en ik heb ook een leuk vraagje:
in een htaccess bestand staat het volgende:
[..]
deze code lijkt opzich prima te werken
maar als ik dus mschol.eu/images intik...
redirect hij naar:
http://images.mschol.eu/d:/mschol.eu/images
en das niet de bedoeling natuurlijk..
wat doe ik verkeerd?
en dit doe ik omdat mijn folder structuur er momenteel zo uitziet:
<schijfletter>\<domein>\<subdomein>\ etc...
waar kan ik de betekenis en andere mogelijkheden vinden van die letters? :$quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je geeft hem een 301 redirect. (R=301). Je kunt L,QSA eens proberen
.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waar kan ik de betekenis en andere mogelijkheden vinden van die letters? :$
Eerst zoeken dan blerrenquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
[afbeelding]
al gevonden idd [afbeelding]
Mja, ik had voor de gein de huidige drivers (die op het schijfje zijn meegeleverd) gedownload, maar die pakt ie ook niet! En van het schijfje weer wel. Heel maf. Ik denk dat het een ATI probleem is dan?quote:Op zondag 4 november 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
Dan weet ik het zo ook ff niet
Wel een complete herinstallatie van Windows, maar 'there should be an easier way'
Heb je onder Hardwarebeheer je videokaart al gedeinstalleerd?quote:Op zondag 4 november 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik had voor de gein de huidige drivers (die op het schijfje zijn meegeleverd) gedownload, maar die pakt ie ook niet! En van het schijfje weer wel. Heel maf. Ik denk dat het een ATI probleem is dan?
Ik ben ze al aan het platmailen.
Wrong!quote:Op zondag 4 november 2007 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe meestal het omgekeerde, 2x zoveel kans op de oplossing(en)
dat logt hij met de volgende rewrite:quote:10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (4) RewriteCond: input='mschol.eu' pattern='^mschol.eu$' => matched
10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (4) RewriteCond: input='/images/' pattern='^(.*)' => matched
10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (2) [per-dir d:/mschol.eu/images/] rewrite -> http://.mschol.eu
10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (2) [per-dir d:/mschol.eu/images/] implicitly forcing redirect (rc=302) with http://.mschol.eu
10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (1) [per-dir d:/mschol.eu/images/] escaping http://.mschol.eu for redirect
10.0.0.155 - - [04/Nov/2007:15:46:31 +0100] [mschol.eu/sid#95b1b0][rid#73c23a8/initial] (1) [per-dir d:/mschol.eu/images/] redirect to http://.mschol.eu [REDIRECT/302]
lijkt erop alsof hij het niet pakt? maar ik kan ook nergens een werkend voorbeeld vindenquote:RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mschol.eu$
RewriteCond %{REQUEST_URI} ^(.*)
RewriteRule ^(.*)$ http://$1.mschol.eu
mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexpquote:Op zondag 4 november 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
en dan te bedenken dat ik nog aan mod_rewrite moet gaan beginnen
There you goquote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexp [afbeelding] .
agreesquote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexp.
Idd het is geweldige shit als je het eenmaal goed kanquote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Regexp
Al lukt die van mij nog steeds niet
Hmm.. nee.quote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Heb je onder Hardwarebeheer je videokaart al gedeinstalleerd?
Nou, ik moet zo weg.. Dus ik laat het nu sowieso even voor wat het is.quote:
ander soort stekkertje helpt vaak (geen idee van de benaming... Z/W beeld is vaak met composiet aansluiting als ik me goed herrinner)quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ander soort stekkertje helpt vaak (geen idee van de benaming... Z/W beeld is vaak met composiet aansluiting als ik me goed herrinner)
Hoop gekut, ik kijk wel gewoon via de PCquote:Op zondag 4 november 2007 19:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat NTCS / PAL verkeerd staat, of anders Composite / S-Video.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok wtf me cavia krijgt capsones [afbeelding] . Beest heeft net een schone bak, schoone water back met water, genoeg hooi en stra, een volle bak voedsel. En wat doet hij, hij gooit ze voetsel door ze bak en gaat de hele dag al lopen piepen dat hij niet te vreden is [afbeelding] !
daar zijn et beesten voorquote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe doet mijn beest dat ook. Aandachtvrager
Johquote:Op maandag 5 november 2007 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn et beesten voor [afbeelding]
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zekerquote:Op maandag 5 november 2007 09:27 schreef phluphy het volgende:
Vliegen is veel goedkoper Bertje!
Na een succesvolle Googleactie van een medeFok!ker blijkt dat de nieuwe drivers AGP kaarten niet ondersteund. Dus ik ga terug naar de winkel.quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef Geqxon het volgende:
Rechtermuisknop op "Deze Computer" > Hardware > Apparaatbeheer > Beeldschermadapters.
Hier staat je videokaart, en misschien ook je oude videokaart. Op allebei: Rechtermuisknop > Installatie ongedaan maken. Daarna naar het configuratiescherm > Software en alles van je videokaart een software weggooien. Even opnieuw opstarten, en deze keer de drivers direct van Ati.com downloaden en installeren.
Wel eerst in een afsluitbaar doorzichtig zakje doen hèquote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zeker
5 liter brandbare benzine in het vliegtuig, lekkerquote:Op maandag 5 november 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wel eerst in een afsluitbaar doorzichtig zakje doen hè
Oeps. Had niet door dat je de brommer mee wilde nemen.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zeker
Het lijkt mij echt geweldig om met de brommer door het Britse platteland te scheuren.quote:Op maandag 5 november 2007 09:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeps. Had niet door dat je de brommer mee wilde nemen.
Andere bestemming kiezen? Alhoewel Engeland leuk is!![]()
Wat moet jij met hyves?quote:Op maandag 5 november 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
En Hyves is kut. Btw.
autsjquote:Op maandag 5 november 2007 11:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin opzoeken. Om er achter te komen dat ze hawt is.
Spreek voor jezelf!quote:Op maandag 5 november 2007 07:08 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat hij sex wil!
Ja en dan heeft hij aandacht dan gaat hij kijken waar ik ze eten heb verstoptquote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe doet mijn beest dat ook. Aandachtvrager
Truequote:
* piep *quote:Op maandag 5 november 2007 07:08 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat hij sex wil!
quote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en dan heeft hij aandacht dan gaat hij kijken waar ik ze eten heb verstopt.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin opzoeken. Om er achter te komen dat ze hawt is.
quote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Spreek voor jezelf!
Of een verbastering op HOT.quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Acronym Definition
HAWT Have/Having A Wonderful Time![]()
![]()
HAWT Horizontal-Axis Wind Turbine![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Of een verbastering op HOT.
Kennis is macht.quote:Op maandag 5 november 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Je leert. Dat is hawt.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=HAWT
Vijn, denk je een vers origineel CDtje gebruiken voor je unattended installaties, werkt dat kreng dus écht niet met oudere serialsquote:Op maandag 5 november 2007 11:51 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand toevallig of MS in Windows XP Pro SP2C ook alle updates heeft meegebakken die uitgekomen zijn sinds SP2?
Valt nog meequote:Op maandag 5 november 2007 16:02 schreef Geqxon het volgende:
19 jaar.
Oh Noes!quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik blijf rein tot de dood.
De koffie?quote:Op maandag 5 november 2007 17:07 schreef phluphy het volgende:
Daar kan een 19-jarige hormonenbol wel tegen.![]()
volgens mijn 1 liter...quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel liter water er in een senseo-machine past?
quote:Hoeveel kopjes koffie kan ik achter elkaar zetten?
Wanneer het reservoir tot het MAX-niveau gevuld is, kunnen vijf kopjes koffie achter elkaar gezet worden. Wanneer er niet meer voldoende water in het reservoir aanwezig is (het MIN-niveau is bereikt), zal het lampje van de aan-uit knop snel gaan knipperen en moet het reservoir bijgevuld worden. Je kunt hierna gewoon verder gaan met koffiezetten.
quote:Senseo watertank XL.
Type HD 7982/70.
- Geschikt voor 7810/10, /60 /70.
- Geschikt voor senseo II.
- Capaciteit 10 kopjes.
- 1,5 liter inhoud.
- Kleur blauw.
http://www.softwarepatch.com/tips/howto-delete-xp.htmlquote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef svann het volgende:
Navond! Even hier een vraagje.
Bij het opschonen van mijn pc kwam ik een file tegen die niet delete-, shred- of rename-baar is.
Broken Social Scene - Spirit If[1]... Geen bestandstype vermeld, grootte 0 bytes.
Het zit muurvast in een mapje met "U9NRFY88", waar ook niets mee gedaan kan worden omdat bestand Broken enz. niet gevonden wordt.
Geen halszaak, maar bijzonder irritant zoiets!
Iemand enig idee hoe ik dat toch delete?
Misschien even spybot draaien?quote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef svann het volgende:
Navond! Even hier een vraagje. [afbeelding]
Bij het opschonen van mijn pc kwam ik een file tegen die niet delete-, shred- of rename-baar is.
Broken Social Scene - Spirit If[1]... Geen bestandstype vermeld, grootte 0 bytes.
Het zit muurvast in een mapje met "U9NRFY88", waar ook niets mee gedaan kan worden omdat bestand Broken enz. niet gevonden wordt.
Geen halszaak, maar bijzonder irritant zoiets!
Iemand enig idee hoe ik dat toch delete?
Eensch met mschol !quote:Op maandag 5 november 2007 20:24 schreef mschol het volgende:
adaware laat vaak te veel door, spybot is veel grondiger met opschonen van spyware
LINK!quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Na, hawt.... wel heel erg cute.
Herkansing danquote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, verkeerde link.
U FAIL!quote:[21:46] <Gateway> !bier grolsch
[21:46] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Duvel
[21:47] <Gateway> herkansing
[21:47] <Gateway> !bier grolsch
[21:47] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Jupiler
[21:47] <Gateway> nog een herkansing dan.......
[21:47] <Gateway> !bier grolsch
[21:47] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Kanon
kan, maar is mij nog niet overkomen...quote:Op maandag 5 november 2007 21:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Spybot is erg goed maar wel hardhandig dus het kan het 1 en ander slopen als je pech hebt.
Lucky fothermockerquote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, maar is mij nog niet overkomen...
de vraag die ik dan gelijk stel: Hoe groot is de kans dat je je systeem verkloot met spybot...quote:
Ik wel twee keer zelfsquote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag die ik dan gelijk stel: Hoe groot is de kans dat je je systeem verkloot met spybot...
dat ik het nog nooit heb gehad kan natuurlijk gewoon geluk zijn....
Die willen maar niet komenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo en hoe staat het met de dames hier?![]()
Ik vind die ALI-G zo niet grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:06 schreef FredvZ het volgende:
Iemand nog interesse in DVD's voor een regenachtige zondagmiddag? [GRATIS] DVD's: "Excess baggage" & "Ali G, Aiii"
Hehe, als je haar nou lief een PM stuurt?quote:
Ok! * WyriHaximus gaat plurry een PM sturenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind die ALI-G zo niet grappig..
Zelfs, gratis, niet echt belang bij.
[..]
Hehe, als je haar nou lief een PM stuurt?
quote:<DrEechmen> So... earlier today, I was watching one of my family's cats hitting a cord hanging from our blinds for about 10 minutes or so, and I started thinking 'gee, the danged animal is so darned easily amused'... and then I realized that I'd been staring at a cat playing with a string for ten minutes.
quote:
Cavia hungry? Dingdong.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]!
![]()
* WyriHaximus was gister verbaast dat ze cavia ze doosje snoepies in 3 minuten open had
Ik werd gemist.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok! * WyriHaximus gaat plurry een PM sturen![]()
Is dat die *piep*piep* cavia?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus was gister verbaast dat ze cavia ze doosje snoepies in 3 minuten open had
HOU VAN MIJ!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik werd gemist.![]()
Goedemorgen lieve nerdjes!![]()
Nee, hij zat de hele avond al te vreten, en hij is gek op die snoepies dus laat ik hem er wat voor doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Cavia hungry? Dingdong.. Gezonde eetlust!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik werd gemist.![]()
Goedemorgen lieve nerdjes!![]()
Nee dat is bertjequote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is dat die *piep*piep* cavia?
Dacht ie misschien dat het viagra was!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
That must be a pretty sight. Cavia on viagra...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Is dat die *piep*piep* cavia?
Dacht ie misschien dat het viagra was!![]()
Ben ik zo'n herrieschopper/druktemaker dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:! Het is zo stil hier als jij er niet bent
.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Nee dat is bertje.
Bertje aan de viagra? Dat overleeft ie niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... ♥ ik mis je ♥
Nee maar je laat het hier altijd wel opbloeien met je aanwezigheidquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ben ik zo'n herrieschopper/druktemaker dan?![]()
I will make everyman jealousquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
That must be a pretty sight. Cavia on viagra...
Jullie halen het beste in me naar boven.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar je laat het hier altijd wel opbloeien met je aanwezigheid.
Zit wat in, hij staat nu al stijf van de hormonen die hij al niet kwijt kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje aan de viagra? Dat overleeft ie niet!![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Jullie halen het beest in me naar boven.![]()
Altijd leuk als je bij klanten zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:31 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bertje aan de viagra? Dat overleeft ie niet!![]()
Als er nou wat leuks en gewilligs rond loopt is het toch geen probleemquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Altijd leuk als je bij klanten zit.
Het punt is alleen wel dat wij enkel software ontwikkelen, hardware dient de klant zelf aan te leveren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als er nou wat leuks en gewilligs rond loopt is het toch geen probleem![]()
Ok dat is wel een probleem ja, mogen jullie de hardware dan ook niet ff goed doorsmeren voordat het live gaat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het punt is alleen wel dat wij enkel software ontwikkelen, hardware dient de klant zelf aan te leveren.
Binnenkort mijn harde schijven maar eens even gaan mounten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ok dat is wel een probleem ja, mogen jullie de hardware dan ook niet ff goed doorsmeren voordat het live gaat?
Lekker jumpenquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:28 schreef FredvZ het volgende:
Zet ik net een CD aan (Tuning Jump Vol 3, ja waarom ik hem heb weet ik ook niet) en die had me toch een belabberde intro. Zo'n vrouwke met een te Nederlands accent in het Engels: "Trie. Toe. Wan."
De rest is overigens ook niet veel soeps.
Bij mij gaat KPN op de 15de werkenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen op deze wonderschone woensdagmorgen! [afbeelding]
De dag dat KPN aan Harry's hok gaat werken. [afbeelding]
En de dag dat ik naar mijn nieuwe huissie ga, om vanalles op te meten, foto's te maken en zo! [afbeelding]
Let erop hè die muisarm. Probeer anders om elk uur een paar minuutjes (5-10 is voldoende) rust te houden (iig niet achter je pc bezig te zijn. Het kan 6-8 weken duren (misschien wel langer!) voordat 't geheel genezen is.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:45 schreef FredvZ het volgende:
MogguhVerslapen Ziek aan het worden Geen zin Muisarm in wording
Zal me een lekker dagje worden.
Succes Harry en Plurry
Succes
Ga elk uur wel een extra bak koffie halen en het apparaat schoonmakenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Let erop hè die muisarm. Probeer anders om elk uur een paar minuutjes (5-10 is voldoende) rust te houden (iig niet achter je pc bezig te zijn. Het kan 6-8 weken duren (misschien wel langer!) voordat 't geheel genezen is.
Da's iig iets goeds; ik heb mezelf er ook op betrapt dat ik > 2uur achter elkaar achter de pc zat, kreeg toen ook last van schouders/polsen, en heb voor mezelf deze 'restrictie' gezet.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ga elk uur wel een extra bak koffie halen en het apparaat schoonmaken [afbeelding]
Laten we het hopen! Ow en wel showen die hap van je hequote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen op deze wonderschone woensdagmorgen!![]()
De dag dat KPN aan Harry's hok gaat werken.![]()
En de dag dat ik naar mijn nieuwe huissie ga, om vanalles op te meten, foto's te maken en zo!![]()
Dankje dankje laten we hopen dat ze het nu wel goed doen, zoniet dan komt er vrolijk weer een week op ze minst bijquote:Op woensdag 7 november 2007 08:45 schreef FredvZ het volgende:
MogguhVerslapen Ziek aan het worden Geen zin Muisarm in wording
Zal me een lekker dagje worden.
Succes Harry en Plurry
Succes
Kloptquote:Op woensdag 7 november 2007 08:51 schreef phluphy het volgende:
Sjowhan, jij bent al lekker snel aan de beurt hé? Deze maand al, toch?![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
je zou evt. een 'anti-rsi' programma kunnen installeren; Workrave (freeware), Workpace personal (shareware) of RSI Guard (dunno) kunnen installeren. Zelf heb ik een Workpacelicensie aangeschaft
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Die programma's gaan altijd op de verkeerde momenten zeuren. Op mijn HBO hebben ze jaren geleden Workpace draaien. Doffe ellende, wil je net een compilatie starten, ging dat ding zeuren. Kwam ook regelmatig voor dat die meuk ook VHDL-macro ontwrichtte. Komt er bij mij dus echt niet in!
* WyriHaximus zit complete dagen achter de computer en veranderd eingelijk constant van houding (zit dus gewoon niet stil) en haalt vaak te drinken en heeft nergens last vanquote:Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Die programma's gaan altijd op de verkeerde momenten zeuren. Op mijn HBO hebben ze jaren geleden Workpace draaien. Doffe ellende, wil je net een compilatie starten, ging dat ding zeuren. Kwam ook regelmatig voor dat die meuk ook VHDL-macro ontwrichtte. Komt er bij mij dus echt niet in!
normaal heb ik thuis ook nergens last van, maar dit bureau is toch niet helemaal optimaal denk ik. En hier heb ik geen fancy G5-muis natuurlijkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus zit complete dagen achter de computer en veranderd eingelijk constant van houding (zit dus gewoon niet stil) en haalt vaak te drinken en heeft nergens last van![]()
Als dat helpt het weg te gaan moet je eens gaan praten lijkt mijquote:Op woensdag 7 november 2007 10:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
normaal heb ik thuis ook nergens last van, maar dit bureau is toch niet helemaal optimaal denk ik. En hier heb ik geen fancy G5-muis natuurlijk
Nopes, er werken slechds 7 man.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is dan ook wel weer zo. Dacht dat het om 1 of andere om een groot bedrijf ging
.
Karma is a fucking bitch! Loop net naar buiten krijg ik me toch in eens een pijn in me onder rugquote:Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus zit complete dagen achter de computer en veranderd eingelijk constant van houding (zit dus gewoon niet stil) en haalt vaak te drinken en heeft nergens last van![]()
Doe's ni zo engquote:Op woensdag 7 november 2007 11:31 schreef Geqxon het volgende:
Collega's laten schrikken door op te tafel te kloppen en gelijktijdig vingers te laten knakken is tof.
flauw....quote:Op woensdag 7 november 2007 11:31 schreef Geqxon het volgende:
Collega's laten schrikken door op te tafel te kloppen en gelijktijdig vingers te laten knakken is tof.
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:31 schreef Geqxon het volgende:
O MY GAWD O MY FUCKING GAWD MIJN HAND AUW!
Lazyness FTW!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
flauw....
rapport gekregen gister, my god.. voer niks uit en nog doe ik alles op me sloffen..
Uw oplossingen:quote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef Geqxon het volgende:
* schopt tegen IE6 aan *
Blijven we allebei aktief modden?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Uw oplossingen:
http://www.microsoft.com/downloads/info.aspx?na=0&p=1&SrcDisplayLang=en&SrcCategoryId=&SrcFamilyId=&u=%2fdownloads%2fdetails.aspx%3fFamilyID%3d9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b%26displaylang%3den
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
http://www.opera.com/download/get.pl?id=29979&thanks=true&sub=true
ehmja, we zitten idd in sommige topics wel erg veel gras voor elkaars voeten te maaienquote:Op woensdag 7 november 2007 16:17 schreef Godlike02 het volgende:
Blijven we allebei aktief modden?![]()
Anders kan ik er net zo goed mee gaan stoppen.
Uw oplossing:quote:Op woensdag 7 november 2007 17:12 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus schopt tegen connexxion omdat hij door hun ze trien heeft gemist![]()
worden *nu* ingeladen. Moet ze eerst nog goed uitzoeken en zo, het zijn er nogal veel!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Phluphy deerne, heeft u uwen foto's al?
* WyriHaximus stuitert rond als een ADHD jochie op een kilo speed en 20 liter redbull!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Uw oplossing:
[ afbeelding ]
(dat werkt beter dan schoppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow een een kleine aanvaring met 2 jongeren maar rustig uit gepraat en opgelost. * WyriHaximus laat samen met hun ff zien hoe het ook kan
phluphy for president!
* WyriHaximus stuitert vrolijk met plurryquote:Op woensdag 7 november 2007 19:27 schreef phluphy het volgende:
Yeah
Harry!
Ik stuiter met je mee!
![]()
Ik wist wel dat vandaag een bijzondere dag zou worden!![]()
Ik heb inmiddels alle foto's vanons (a.s.) huis
gedingest. Klik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |