mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexpquote:Op zondag 4 november 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
en dan te bedenken dat ik nog aan mod_rewrite moet gaan beginnen
There you goquote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexp [afbeelding] .
agreesquote:Op zondag 4 november 2007 16:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mod_rewrite is niet bar moeilijk, het is het hele pleuris regexp.
Idd het is geweldige shit als je het eenmaal goed kanquote:Op zondag 4 november 2007 17:03 schreef Geqxon het volgende:
Regexp
Al lukt die van mij nog steeds niet
Hmm.. nee.quote:Op zondag 4 november 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Heb je onder Hardwarebeheer je videokaart al gedeinstalleerd?
Nou, ik moet zo weg.. Dus ik laat het nu sowieso even voor wat het is.quote:
ander soort stekkertje helpt vaak (geen idee van de benaming... Z/W beeld is vaak met composiet aansluiting als ik me goed herrinner)quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ander soort stekkertje helpt vaak (geen idee van de benaming... Z/W beeld is vaak met composiet aansluiting als ik me goed herrinner)
Hoop gekut, ik kijk wel gewoon via de PCquote:Op zondag 4 november 2007 19:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat NTCS / PAL verkeerd staat, of anders Composite / S-Video.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok wtf me cavia krijgt capsones [afbeelding] . Beest heeft net een schone bak, schoone water back met water, genoeg hooi en stra, een volle bak voedsel. En wat doet hij, hij gooit ze voetsel door ze bak en gaat de hele dag al lopen piepen dat hij niet te vreden is [afbeelding] !
daar zijn et beesten voorquote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe doet mijn beest dat ook. Aandachtvrager
Johquote:Op maandag 5 november 2007 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn et beesten voor [afbeelding]
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zekerquote:Op maandag 5 november 2007 09:27 schreef phluphy het volgende:
Vliegen is veel goedkoper Bertje!
Na een succesvolle Googleactie van een medeFok!ker blijkt dat de nieuwe drivers AGP kaarten niet ondersteund. Dus ik ga terug naar de winkel.quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef Geqxon het volgende:
Rechtermuisknop op "Deze Computer" > Hardware > Apparaatbeheer > Beeldschermadapters.
Hier staat je videokaart, en misschien ook je oude videokaart. Op allebei: Rechtermuisknop > Installatie ongedaan maken. Daarna naar het configuratiescherm > Software en alles van je videokaart een software weggooien. Even opnieuw opstarten, en deze keer de drivers direct van Ati.com downloaden en installeren.
Wel eerst in een afsluitbaar doorzichtig zakje doen hèquote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zeker
5 liter brandbare benzine in het vliegtuig, lekkerquote:Op maandag 5 november 2007 09:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wel eerst in een afsluitbaar doorzichtig zakje doen hè
Oeps. Had niet door dat je de brommer mee wilde nemen.quote:Op maandag 5 november 2007 09:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan mijn brommer met de handbagage inchecken zeker
Het lijkt mij echt geweldig om met de brommer door het Britse platteland te scheuren.quote:Op maandag 5 november 2007 09:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeps. Had niet door dat je de brommer mee wilde nemen.
Andere bestemming kiezen? Alhoewel Engeland leuk is!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |