1 |
Gezellig, staan we allemaal onder de zelfde douchequote:
Woeiquote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
Iedereen tijdelijk op de text_only layout
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
Dat was toch het idee met de nieuwe layout of heb ik het nou mis?quote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]ze moeten toch eens gewoon alles vanaf scratch opnieuw opbouwen heb ik het idee.
het gaat absoluut niet goed met die servers...
overigens...
een text only layout met een enorme banner onderin?typisch fok...
Zegt hij die al klaagt als hij een treinkaartje moet kopenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag trouwens de taxi naar mijn werk genomen.
Eigenlijk was het de bus. Maar dan compleet voor mezelf.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zegt hij die al klaagt als hij een treinkaartje moet kopen
Bullcrap wat je zegt mschol, de boel opnieuw opbouwen lost het probleem niet op... probleem is een verouderde versie van MySQL4 en het niet laden van static data vanaf een static serverquote:Op donderdag 1 november 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]ze moeten toch eens gewoon alles vanaf scratch opnieuw opbouwen heb ik het idee.
het gaat absoluut niet goed met die servers...
overigens...
een text only layout met een enorme banner onderin?typisch fok...
Is wel een denkfout die veel mensen makenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:04 schreef FredvZ het volgende:
Niks mis met de software idd.
Mogguh trouwens.
Eensch!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Wat vinden jullie van de stelling: "Als ze oud genoeg is om te roken is ze oud genoeg om door Bertje vernederd te worden" ?
maar als ze weten waar het probleem ligt...quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Bullcrap wat je zegt mschol, de boel opnieuw opbouwen lost het probleem niet op... probleem is een verouderde versie van MySQL4 en het niet laden van static data vanaf een static server
(Wat men nu bijvoorbeeld wel doet door forum plaatjes via i.fok.nl te laden)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:27 schreef Geqxon het volgende:
Wat vinden jullie van de stelling: "Als ze oud genoeg is om te roken is ze oud genoeg om door Bertje vernederd te worden" ?
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als ze weten waar het probleem ligt...
waarom fixen ze het dan niet? (en daarbij: ik wist niet wat de problemen waren, ik ben iig in het geval van fok gebruiker een domme, klagende gebruiker [afbeelding])
Welkom in 2006quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5
Volgens mij is het uitgesteld, las ik vanochtend in één van de updates over de werkzaamheden van afgelopen nacht...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze gaan aankomend weekend migreren van MySQL4 naar MySQL5
Link?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Volgens mij is het uitgesteld, las ik vanochtend in één van de updates over de werkzaamheden van afgelopen nacht...
Ik vind daar niet terug dat de migratie is uitgesteld hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:36 schreef JortK het volgende:
FOK!forum is "door omstandigheden" traag deel 5
ik draai hier ook nog mysql 4...quote:
En draai je daar gigantische websites op?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai hier ook nog mysql 4...
bij de hosting van mijn broer idem.. (net als php4, om het simpele feit dat die stabiel draaien)
ik niet (en ik zie ook absoluut geen reden om te upgraden ofzo hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En draai je daar gigantische websites op?
Goede voornemensquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vond 3, 5 en 10 wel erg herkenbaar. [afbeelding]
Maar eens wat aan gaan doen in 2008. [afbeelding]
Met VOIP bellen op je mobiel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef phluphy het volgende:
Ik vond 3, 5 en 10 wel erg herkenbaar.![]()
Maar eens wat aan gaan doen in 2008.![]()
Je gaat een keer een kantel punt bereiken he... dat is ook wat er met Fok! is gebeurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet (en ik zie ook absoluut geen reden om te upgraden ofzo hoor [afbeelding]), m'n broer heeft een behoorlijk drukke site jah maar dat werkt tot nu toe prima...
Enkel als er goed gebruik gemaakt wordt van de database; voor kleine sites is 't volgens mij nog niet echt nodig. Behalve als je gebruik wilt gaan maken van de mogelijkheden van MySQL 5.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Je gaat een keer een kantel punt bereiken he... dat is ook wat er met Fok! is gebeurd [afbeelding]
Dat denk je maar, totdat er straks iemand met urgentie blablabla opeens voor je staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:31 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens op een huis gereageerd en we staan daarvoor op de eerste plaats
We merken het welquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat denk je maar, totdat er straks iemand met urgentie blablabla opeens voor je staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |