was wel zeker (aangezien hij niet meer kon lopen) was alleen de vraag of het vandaag kon maar ook dat is gelukt...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:17 schreef phluphy het volgende:
Dat was toch nog niet helemaal zeker?
vervelend manquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel zeker (aangezien hij niet meer kon lopen) was alleen de vraag of het vandaag kon maar ook dat is gelukt...
om een uur of 4-5 heeft de dierenarts em thuis de 2 spuitjes gegeven...
waarbij hij, bij de 2de spuit, nogal wat stuiptrekkingen had... (maar aangezien de spieren al helemaal verlamd waren door de narcose prik zou hij dat niet merken en zou hij allang wegzijn)
volgens dierenarts was dit normaal bij oudere honden (hij was 15 jaar en 2 maanden), de lichamen zijn zo sterk dat ze blijven vechten tot dat het echt helemaal niet meer gaat..
vervolgens rond uur of 7 naar het crematorium gebracht... (stompwijk, van SHCN)
het zal vooral wennen zijn... ik liet hem al uit sinds ik 10 was....quote:
Sterkte man *insert knuffel icon due to lack of it*!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel zeker (aangezien hij niet meer kon lopen) was alleen de vraag of het vandaag kon maar ook dat is gelukt...
om een uur of 4-5 heeft de dierenarts em thuis de 2 spuitjes gegeven...
waarbij hij, bij de 2de spuit, nogal wat stuiptrekkingen had... (maar aangezien de spieren al helemaal verlamd waren door de narcose prik zou hij dat niet merken en zou hij allang wegzijn)
volgens dierenarts was dit normaal bij oudere honden (hij was 15 jaar en 2 maanden), de lichamen zijn zo sterk dat ze blijven vechten tot dat het echt helemaal niet meer gaat..
vervolgens rond uur of 7 naar het crematorium gebracht... (stompwijk, van SHCN)
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:13 schreef phluphy het volgende:
och mschol![]()
Ik vind dat altijd zo afschuwelijk, ook al was het een oude hond.![]()
Sterkte met het gemis de komende tijd.
thnx.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sterkte man *insert knuffel icon due to lack of it*!
Nee, ik vind mijn baas ook geen schat.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:11 schreef phluphy het volgende:
Lekker Fred! Alhoewel ik betwijfel of Corry Konings daar destijds over zong.![]()
Brrrrrrr.quote:Weten jullie nog dat ik 2 wkn geleden dat implantaat in mijn arm kreeg? Het is het helemaal ontstoken. Was vanochtend bij de huisarts. Het moet binnen een paar dagen vanzelf overgaan, anders moet ie eruit gesneden worden.*auw*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 1 november 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
Niemand gaat zomaar in mijn phluph snijden
Certified melkboer? Pizzakoerier?quote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef JortK het volgende:
Laatste examen ook gehaald, nu ben ik certified![]()
Exact consultantquote:Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Certified melkboer? Pizzakoerier?
nueckenquote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Nerd-Helden
![]()
Maar: beter 1 klein sneetje dan op den duur de hele arm eraf.![]()
Gefeliciteerd JortK!Certified Nerd!
![]()
* phluphynerds
Beter een snee in je arm...quote:Op donderdag 1 november 2007 12:15 schreef phluphy het volgende:
Nerd-Helden
![]()
Maar: beter 1 klein sneetje dan op den duur de hele arm eraf.![]()
Gefeliciteerd JortK!Certified Nerd!
![]()
* phluphynerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |