autsjquote:Op maandag 5 november 2007 11:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin opzoeken. Om er achter te komen dat ze hawt is.
Spreek voor jezelf!quote:Op maandag 5 november 2007 07:08 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat hij sex wil!
Ja en dan heeft hij aandacht dan gaat hij kijken waar ik ze eten heb verstoptquote:Op maandag 5 november 2007 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af en toe doet mijn beest dat ook. Aandachtvrager
Truequote:
* piep *quote:Op maandag 5 november 2007 07:08 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat hij sex wil!
quote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en dan heeft hij aandacht dan gaat hij kijken waar ik ze eten heb verstopt.
quote:Op maandag 5 november 2007 11:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin opzoeken. Om er achter te komen dat ze hawt is.
quote:Op maandag 5 november 2007 12:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Spreek voor jezelf!
Of een verbastering op HOT.quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Acronym Definition
HAWT Have/Having A Wonderful Time![]()
![]()
HAWT Horizontal-Axis Wind Turbine![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Of een verbastering op HOT.
Kennis is macht.quote:Op maandag 5 november 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Je leert. Dat is hawt.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=HAWT
Vijn, denk je een vers origineel CDtje gebruiken voor je unattended installaties, werkt dat kreng dus écht niet met oudere serialsquote:Op maandag 5 november 2007 11:51 schreef FredvZ het volgende:
Weet iemand toevallig of MS in Windows XP Pro SP2C ook alle updates heeft meegebakken die uitgekomen zijn sinds SP2?
Valt nog meequote:Op maandag 5 november 2007 16:02 schreef Geqxon het volgende:
19 jaar.
Oh Noes!quote:Op maandag 5 november 2007 16:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik blijf rein tot de dood.
De koffie?quote:Op maandag 5 november 2007 17:07 schreef phluphy het volgende:
Daar kan een 19-jarige hormonenbol wel tegen.![]()
volgens mijn 1 liter...quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel liter water er in een senseo-machine past?
quote:Hoeveel kopjes koffie kan ik achter elkaar zetten?
Wanneer het reservoir tot het MAX-niveau gevuld is, kunnen vijf kopjes koffie achter elkaar gezet worden. Wanneer er niet meer voldoende water in het reservoir aanwezig is (het MIN-niveau is bereikt), zal het lampje van de aan-uit knop snel gaan knipperen en moet het reservoir bijgevuld worden. Je kunt hierna gewoon verder gaan met koffiezetten.
quote:Senseo watertank XL.
Type HD 7982/70.
- Geschikt voor 7810/10, /60 /70.
- Geschikt voor senseo II.
- Capaciteit 10 kopjes.
- 1,5 liter inhoud.
- Kleur blauw.
http://www.softwarepatch.com/tips/howto-delete-xp.htmlquote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef svann het volgende:
Navond! Even hier een vraagje.
Bij het opschonen van mijn pc kwam ik een file tegen die niet delete-, shred- of rename-baar is.
Broken Social Scene - Spirit If[1]... Geen bestandstype vermeld, grootte 0 bytes.
Het zit muurvast in een mapje met "U9NRFY88", waar ook niets mee gedaan kan worden omdat bestand Broken enz. niet gevonden wordt.
Geen halszaak, maar bijzonder irritant zoiets!
Iemand enig idee hoe ik dat toch delete?
Misschien even spybot draaien?quote:Op maandag 5 november 2007 19:40 schreef svann het volgende:
Navond! Even hier een vraagje. [afbeelding]
Bij het opschonen van mijn pc kwam ik een file tegen die niet delete-, shred- of rename-baar is.
Broken Social Scene - Spirit If[1]... Geen bestandstype vermeld, grootte 0 bytes.
Het zit muurvast in een mapje met "U9NRFY88", waar ook niets mee gedaan kan worden omdat bestand Broken enz. niet gevonden wordt.
Geen halszaak, maar bijzonder irritant zoiets!
Iemand enig idee hoe ik dat toch delete?
Eensch met mschol !quote:Op maandag 5 november 2007 20:24 schreef mschol het volgende:
adaware laat vaak te veel door, spybot is veel grondiger met opschonen van spyware
LINK!quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef Geqxon het volgende:
Na, hawt.... wel heel erg cute.
Herkansing danquote:Op maandag 5 november 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, verkeerde link.
U FAIL!quote:[21:46] <Gateway> !bier grolsch
[21:46] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Duvel
[21:47] <Gateway> herkansing
[21:47] <Gateway> !bier grolsch
[21:47] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Jupiler
[21:47] <Gateway> nog een herkansing dan.......
[21:47] <Gateway> !bier grolsch
[21:47] * +ConD4 geeft Gateway een ijskoude Kanon
kan, maar is mij nog niet overkomen...quote:Op maandag 5 november 2007 21:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Spybot is erg goed maar wel hardhandig dus het kan het 1 en ander slopen als je pech hebt.
Lucky fothermockerquote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
kan, maar is mij nog niet overkomen...
de vraag die ik dan gelijk stel: Hoe groot is de kans dat je je systeem verkloot met spybot...quote:
Ik wel twee keer zelfsquote:Op maandag 5 november 2007 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
de vraag die ik dan gelijk stel: Hoe groot is de kans dat je je systeem verkloot met spybot...
dat ik het nog nooit heb gehad kan natuurlijk gewoon geluk zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |