abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 00:53:20 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54294381

Het vorige deel: Slank de herfst in #106

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_54294399
Okee Slaap lekker !
  donderdag 1 november 2007 @ 00:56:18 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54294432
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed .
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik snap dat niet hè, dat mannen altijd zo nodig verliefd moeten worden. En ik ben altijd heel aanrakerig t.o.v. mensen die ik graag mag en mannen kunnen dat wel eens verkeerd interpreteren. Bah. Ik sta daar totaal niet bij stil.
Er zat ook een kerel achter ons die de hele tijd naar me zat te loeren met zo'n "ga je mee naar achteren?"-blik . Brr.
Niet meer actief op Fok!
pi_54295629
Tvp, haast, verslapen, proefwerk nederlands, niet geleerd!
pi_54295879
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed .
[..]
Brr inderdaad. Ik snap dat nooit, heb ook wel eens een meisje achter me aan gehad. Was een goede vriendin, maar ze heeft het totaal verpest door het toch te blijven proberen terwijl ik toch echt niet op meisjes val (in elk geval niet op haar ). Einde vriendschap dan maar, als het niet normaal kan...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54295944
nog steeds blij met mijn piercing
vandaag maar weer eens proberen te leren, is gister niet veel van gekomen

het gezond doen gaat hier zoals normaal, ik eet niet teveel en zit steeds tussen de 70 en 71
  donderdag 1 november 2007 @ 08:29:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54295959
Ik heb mijn motivatie om gezond te doen ineens ook weer terug, hopelijk blijft het hangen . Vanavond weer hardlopen, morgen ook (omdat ik gisteren niet gegaan ben). Heb een paar keer dezelfde les gedaan, omdat ik een tijdje niet had gelopen, maar nu ga ik weer een stapje verder . Nu eerst even douchen en dan idd weer aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_54296301
Wat grappig, jongens hebben bij mij nou juist altijd de neiging om niet verliefd te worden, maar juist lekker vrienden te blijven. Mijn vriendenkring is dan ook voor het grootste deel jongens. Vond ik trouwens nooit leuk, had nooit een vriend ofzo, want ze waren alleen uit op vriendschap en kletsen ... das uiteindelijk nog wel goed gekomen, maar ik ga nog steeds het liefst om met jongens ...

* Chicolate geeft dr zelf een schop onder haar kont, hup, leren jij
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54296467
Ik háát de weegschaal, hij knipperde tussen de 64,9 en de 65 en guess waar die op blijft stilstaan
pi_54296520
Na m'n buik nog eens goed bekeken te hebben gisteren (nav. al die foto's hier) heb ik besloten dat daar toch echt wat vanaf moet, zeker vanaf de zijkant gezien. Dus ik ga weer goed en opbouwend sporten vanaf zondag (dan kan ik pas weer) en niet teveel vreten. Alleen, vanavond ga ik naar een concertje, dus dan zal er vast wel wat alcohol ingaan....

Van verliefdheid onder vriendenkring heb ik ook nooit last van. Ik gooi het maar op m'n chagrijnigkijkendheid ofzo
Het mooi kotsende meisje.
pi_54296681
Koffie is ok, zo 's morgens vroeg
pi_54297421
Gisteren echt heel slecht gegeten...

een muffin op, daarna bleek m'n geplande avondmaaltijd niet door te kunnen gaan (aardappeltjes waren al bedorven) toen heb ik maar een aantal kippepootjes gegeten met daarbij wat groente...

en toen had ik nog honger... en toen kwam m'n vriend die ook nog niet gegeten had en toen hebben we maar bij de Sparerib express besteld... 1 portie BBQ ribs met een extra pofaardappel.

Was wel lekker maar niet erg gezond.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54298538
bleh gisteren helemaal niet gezond gedaan...

vandaag maar weer eens extra mijn best doen
  donderdag 1 november 2007 @ 15:22:14 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54300924
Ik heb een nieuwe winterjas!
En een nieuwe sjaal.
En nieuwe handschoenen.

.

Ik zal Mark straks even een foto laten maken . Dan post ik die hier .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:20:45 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54301321
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg

Hier issie dan .
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel . Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee . Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest ). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_54301609
zo tussen het leren door nog half uurtje op de crosstrainer gestaan
dus ben behoorlijk nuttig bezig vandaag
pi_54301669
Ik ga vanaf vandaag ook weer meedoen

Als ik moet wachten tot ik de uitslagen van mn darmproblemen heb dan ben ik nog een maand verder.

Actieplan:

- 2-3 keer in de week sporten ( fitness/groepslessen)
- Geen kant-en-klaarmaaltijden meer
- Meer groente en fruit
- Meer vezels
- Meer zuivel
- Maar 1 keer per week chips/nootjes/brie ( en niet zoals nu bijna elke avond)

Zal me morgenochtend even wegen, en mezelf weer ff in het lijstje zetten

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 01-11-2007 17:39:24 ]
pi_54301741
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg

Hier issie dan .
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel . Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee . Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest ). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan? .
Ik vind hem wel stoer! Ik weet 't alleen niet wat betreft de ceintuur, dat is altijd een moeilijke met winterjassen, want door de dikke stof en omdat je vaak een dikke trui aan hebt 's winters lijkt je taille vaak breder dan dat ie is. Maar volgens mij issie ook goed zonder ceintuur te dragen toch? Dan vind ik hem denk ik nog leuker.
BTW je hoofd is hier vrolijk en grappig!!

Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurt, duurt me allemaal te lang

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 01-11-2007 18:08:37 ]
pi_54301837
Leuke jas Viking, ben het trouwens met conleche eens over de ceintuur.
pi_54301988
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurd, duurt me allemaal te lang
Ja, dat is echt niet leuk meer nee. De helft van de tijd kan ie de pagina niet vinden, is de lay-out verneukt of ontzetend traag
pi_54302991
Haha, ze hebben het begrepen, de lay out sucks nu, maar het gaat wel weer up-tempo. Deze oldskool toch liever dan die trage stroop. (zelfs de smiley's ontbreken nu, nu ja dan maar zo: ) nee ik bedoelde deze:
pi_54303007
Idd, ik moet ook nog erg wennen aan de nieuwe lay-out, is niet echt fijn lezen, maar wel sneller nu

Ik heb nte het eten op, dus ga dan rond een uur of 8 richting sportschool denk ik
pi_54305200
Ik krijg alsnog dat ik de helft van de tijd de topics niet kan openen omdat er geen contact gemaakt kan worden met de database ... nouja, moet maar even ... (en aaaarg hier moest zo'n *zucht* kijkende smiley maar ik weet echt niet hoe ik die typ )

Stoere jas Viking En je ziet er echt lekker vrolijk uit (kan me herinneren dat je vorige foto er ook zo blij uit zag, dat is leuk)

... wat moet ik doen om tijdens het avondeten wat meer honger te hebben? Ik heb nu al twee dagen dat ik alleen de sla of groente opkrijg ... vandaag macaroni, na een paar happen misselijk ... het is niet dat ik overdag nou zo geweldig veel eet, en voel me behoorlijk slap tijdens naar school fietsen enzo Nu gaat het nog, maar wil niet nog slapper worden ...
  donderdag 1 november 2007 @ 21:49:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54306333
Fok! was idd enorm traag en nu ziet het er niet uit, maar het gaat in ieder geval wel een stuk sneller .
Ik heb niet zoveel gegeten vandaag. Wel goed op zich, een balansdagje na gisteren, maar dit was wel erg weinig. Vanochtend drie vezelrijkecrackers met light jam, daarna een banaan, rond een uur of 15 een bruine bol gezond van Bart, rond 20 uur een halve ananas en net nog 2 boterhammen.
Bedankt voor de feedback op mijn jas. Jullie hebben vast gelijk . Morgen zal ik mijn moeder nog even laten kijken wat zij ervan vindt . Overigens had ik op het moment dat ik die jas aan had alleen een t-shirt eronder. De ceintuur kan er gewoon af gehaald worden. Er zit ook 'vachtje' aan de jas. Als het dan koud is, heb je meteen een soort van sjaal. Maar ik vind het niet erg mooi, dus heb die er vanaf gehaald. 'Vachtjes' zijn echt in de mode atm.

Ook weer aan het hardlopen geweest. Morgen maar weer . Ik heb het gevoel dat m'n motivatie weer helemaal terug is, dus op naar de 70 nu! .
Niet meer actief op Fok!
pi_54306764
bah voel me echt dik
morgenvroeg maar eerst weer sporten
pi_54306990
Zo, ik ben weer terug van de sportschool, voor het eerst sinds 2 maanden weer geweest, en het was erg lekker

Eerst een kwartier op de crosstrainer ( 111 kcal), toen een half uur krachttraining en daarna tijdens de eerste helft van Feyenoord-Groningen 3 kwartier gefietst ( 240 kcal) Goed bezig geweest dus
pi_54308424
Goeiemorgen

echt fijn al dat jojen door mn darmklachten. Was eerst rond de 59, toen 5 kg afgevallen, en nou weeg ik weer 59.8

Dus neem dat wel als startgewicht

Heb echt spierpijn in mn bovenbenen, kan amper lopen. Maarja, was ook wel te verwachten na bijna 2 maanden niet sporten.

Edit: hhhmm, nou een bmi van 24

Toen ik begon vorig jaar was dat 22.1 ofzo

Oftewel, had beter gewoon niet kunnen beginnen met afvallen
pi_54309376
Goeiemorgen allemaal

Laatste toets vandaag, ik ben vrolijk ... (en ik heb niet geleerd, dit vak is onmogelijk te halen als je de hele periode niets hebt uitgevoerd) ... dus lekker relaxed dagje
pi_54309900
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal

Laatste toets vandaag, ik ben vrolijk ... (en ik heb niet geleerd, dit vak is onmogelijk te halen als je de hele periode niets hebt uitgevoerd) ... dus lekker relaxed dagje
Nou dat is niet iets waar ik vrolijk van zou worden hoor

Flip Kowlier gisteren was erg leuk! Hij was ontzettend vrolijk en maakte veel grapjes, het concert duurde ook wel tot 12 uur

Viking: Leuke jas ja! maar zie ik daar al kerstlampjes? Is dat niet een beetje vroeg?
(nu is t forum wel snel maar gisteren was het verschrikkelijk idd.)
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:05:20 #30
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54310266
Goedemorgen allemaal. Even een mega druk weekje gehad. Te erg voor woorden. Heb nog helemaal niet gesport deze week. Dat wordt dit weekend goed joggen!!!!!!!

Ik durg niet eens op de weegschaal te stappen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54310475
net ontbeten met 100gram griekse yoghurt en een beetje perzik

nu nog iets voor vanmiddag verzinnen
pi_54312195
Goeie morgen allemaal!

@ Miss_S, die piercing staat heel mooi! begint t al te jeuken? (als piercings helen gaan ze heeel irritant kriebelen!) (heb er zelf 1 in mn neus)

@Viking84, idd leuke jas! waar heb je die sjaal gekocht? H&M toevallig? ik heb namelijk net zoiets!

ik zit op mn thuis weegschaal nu onder de 65, maar gister was ik in de sportschool op de weegschaal gaan staan... (wt t, altijd op dezelfde wegen!) daar was ik 69.1 en hij schijnt te kloppen volgens iedereen ik hou voor mn wegingen voorlopig toch maar de thuisschaal aan denk ik!
pi_54312249
het kriebelt wel afentoe een beetje maar nog niet irritant

vanmiddag eten we groentesoep dus dat is wel gezond
pi_54312490
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef Bagel het volgende:
ik zit op mn thuis weegschaal nu onder de 65, maar gister was ik in de sportschool op de weegschaal gaan staan... (wt t, altijd op dezelfde wegen!) daar was ik 69.1 en hij schijnt te kloppen volgens iedereen ik hou voor mn wegingen voorlopig toch maar de thuisschaal aan denk ik!
Scheelt dat echt zoveel?
Ik wil eigenlijk ook wel eens een andere weegschaal proberen, ik heb sterke vermoedens dat die van mij niet helemaal betrouwbaar is. Maar ja, als er dan door die andere weegschaal zomaar weer 4 kilo bij komt...
Dan wil ik die er natuurlijk ook weer af hebben, hoewel ik weet dat dat nergens op slaat

Ik zou trouwens ook wel mijn vetpercentage willen laten meten, heeft iemand een idee of dat ergens kan zonder lid te worden van iets?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54312584
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef Miss_S het volgende:
het kriebelt wel afentoe een beetje maar nog niet irritant
Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezen
Ik wil stiekem ook weer een piercing... Maar heb nog even geen geld/tijd/'aandacht' ervoor.
pi_54312616
Idd een mooi navelpiercing Miss_S. Ik zou echt never nooit een navelpiercing nemen met mijn buik Heb wel 2 andere piercings

Ik was van plan om vandaag het huis te gaan schoonmaken, maar denk dat ik dat maar een andere keer doe, echt vet spierpijn.

Zo maar lekker douchen en dan eten

Vanochtend al ontbeten met 2 rijstwafels, zometeen brood met honing en appelstroop, al lang niet meer gehad
pi_54312634
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezen
Ik wil stiekem ook weer een piercing... Maar heb nog even geen geld/tijd/'aandacht' ervoor.
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nu

wat voor een piercing zou jij willen?

ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
pi_54312667
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzo
pi_54312693
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzo
ik hoop ook dat het zo blijft
navelpiercing duurt wel lang met genezen
pi_54312729
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nu

wat voor een piercing zou jij willen?

Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.
En ja, dat is dus ergens 'daar beneden'

Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules . Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
pi_54312806
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.

Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules . Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel. En verder heb ik nog een tepelpiercing
pi_54312821
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:

[..]

4 tot 9 maanden zeggen ze

en een clithoodpiercing wil ik ook ooit nog eens (en tepelpiercing) maar goed eerst maar met een navelpiercing beginnen
pi_54312860
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel.
Ja, dat idee had ik zelf ook al...Bovendien vind ik een verticale mooier. Misschien moet ik gewoon een tweede poging doen, met een dikker staafje enzo, dat schijnt ook al te schelen. Ik had 1,6 mm, maar het kan ook met 2 mm meteen, en dan 'snijdt' het minder, zeggen ze.
pi_54312897
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Miss_S het volgende:
(en tepelpiercing)
IEHHHHHHHH
Echt, als ik daaraan denk krimp ik al in elkaar. AU!
Maar dat kan heel goed aan mij liggen, alles dat ook maar in de buurt van mijn tepels komt mep ik met grof geweld weg, dus een piercer met een naald heeft helemaal geen kans
pi_54312930
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Alcarin het volgende:

[..]

IEHHHHHHHH
Echt, als ik daaraan denk krimp ik al in elkaar. AU!
Maar dat kan heel goed aan mij liggen, alles dat ook maar in de buurt van mijn tepels komt mep ik met grof geweld weg, dus een piercer met een naald heeft helemaal geen kans

zolang duurt die pijn toch niet
pi_54313069
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zolang duurt die pijn toch niet
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:02:48 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54313143
Omg, een clithoodpiercing . Waar is dat goed voor? De enige plek waar ik een piercing zou willen is in m'n tong of door m'n onderlip, maar m'n moeder heeft me vaak genoeg gewaarschuwd dat ik het huis dan niet meer in kom . M'n tattoos zijn al erg genoeg en die kan ik altijd nog verbergen. Bovendien vind ik het oog op mijn afstuderen niet zo verstandig om een piercing in m'n gezicht te nemen. Daar houden veel werkgevers volgens mij niet zo van
Niet meer actief op Fok!
pi_54313160
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Omg, een clithoodpiercing . Waar is dat goed voor? De enige plek waar ik een piercing zou willen is in m'n tong of door m'n onderlip, maar m'n moeder heeft me vaak genoeg gewaarschuwd dat ik het huis dan niet meer in kom . M'n tattoos zijn al erg genoeg en die kan ik altijd nog verbergen. Bovendien vind ik het oog op mijn afstuderen niet zo verstandig om een piercing in m'n gezicht te nemen. Daar houden veel werkgevers volgens mij niet zo van
je werkgever ziet in ieder geval niets van je clithoodpiercing als het goed is
pi_54313172
ik moet bij het onderwerp clithoodpiercing toch altijd denken aan het (wrs. broodje aap verhaal), waarin een meisje met verdoving onder de MRI moet, vergeet te zeggen dat ze zo'n ding heeft, en dat dat niet goed afliep
Verder snap ik het nut er niet zo goed van, tenminste, ik ga ervan uit dat het lekker zou moeten zijn (want het is niet goed als je 'm niet voelt zitten), maar dan heb je toch de hele dag zin in seks lijkt me en dan kan je nergens anders aan denken, lijkt me niet uhh goed voor je productiviteit op de werkvloer ed?
Een paar jaar geleden wilde ik erg graag een tongpiercing, maar van m'n studie mag ik 'm (en andere zichtbare piercings) een behoorlijk deel van de tijd toch niet in, dus ik heb besloten op oorbellen na piercingloos door het leven te gaan.
pi_54313273
Ik wil 'm vooral omdat ik het mooi vind. En als ik er nog iets (goeds) van voel, is dat ook prima. Maar je voelt het dan niet de hele dag hoor, je broek zit toch ook de hele dag er tegenaan normaal gesproken, en daar word je ook niet opgewonden van (ik niet iig).

Voor zover ik weet krijg je geen problemen met MRI, omdat zo'n staafje van titanium is.
pi_54313278
een clithoodpiercing geeft extra stimulatie tijdens de sex, maar het is ook weer niet zo dat je hem de hele dag voelt hoor, dus je productiviteit wordt er niet minder van, en ik denk sowieso al de hele dag aan sex

Ik zit nu aan mn lunch, voor vanavond als Peter chips gaat eten ga ik denk ik maar vokoren toastjes met 20+ smeerkaas eten. Lekker, maar wel gezond
pi_54313317
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
Ja, die ene seconde kan me ook niet zoveel boeien, maar dat er daarna een piercing zit door een zeer gevoelig deel van je lijf..Waar misschien kleding langs komt enzo, echt, ik moet er niet aan denken!
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:12:35 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54313331
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè .

En yay, Fok! is lekker snel! . Nu even een eitje bakken voor mij en Mark .
Niet meer actief op Fok!
pi_54313379
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè .
nee, door het velletje dat over je clit heen hangt, niet door je clit zelf nee
pi_54313391
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:

En yay, Fok! is lekker snel! . Nu even een eitje bakken voor mij en Mark .
De naam zegt het al, het zit in het kapseltje (soort voorhuidje ) dat eroverheen zit.
Tepelpiercing vind ik absoluut niet mooi, clithood, tja hoeft van mij niet, denk toch dat het meer afdwalende gedachten op zou leveren (en dat heb ik al zoveel...) En de rest is zichtbaar dus komt sowieso niet in aanmerking...
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:17:37 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54313448
Ik denk al vaak genoeg aan seks, dus ik hoef ook niet zo nodig zo'n ding .

Zonet trouwens een goede daad verricht in de supermarkt: er was een oud omaatje die met een vergrootglas bij de eieren stond te turen en ze leek er niet echt uit te komen. Toen heb ik de reddende engel gespeeld en haar aan het door haar gewenste merk eieren geholpen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54313509
net mijn lunch op
ben benieuwd of ik geen honger ga krijgen voor het avondeten
pi_54313542
maar dan neem je toch gewoon een stuk fruit ofzo tussendoor?

Ik heb om 12 uur gelunched, dan ga ik echt wel tussendoor nog wat eten, als we pas om 18-19 uur warm gaan eten.

Het beste is om de 2 uur wat te eten he, om je verbranding op peil te houden.
pi_54313554
ja ik neem waarschijnlijk ook nog wel wat fruit
maar wij eten altijd om 5 uur al warm dus hoef niet zo lang te wachten
pi_54313574
tja, maar toch nog bijna 5 uur dan, zou ik toch tussendoor nog 1 keer wat eten hoor
pi_54313604
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad

Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten
pi_54313620
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:

Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten
ja normaal wel maar vandaag ff niet
pi_54313665
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad
Daar denk ik af en toe ook nog wel aan hoor, behalve aan het opraken van de olievoorraad dan

Ik ga zo ff een hete douche nemen, opelijk is mn spierpijn dan wat minder en dan toch maar het huis schoonmaken, beetje in beweging blijven is wel goed natuurlijk
pi_54317090
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.

En het is weekend. Wat gaan jullie doen dit weekend?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2007 14:48:30 ]
pi_54317215
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Gewas het volgende:
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.

En het is weekend. Wat gaan jullie doen dit weekend?
Leren voor tentamen van maandag en verder relaxen Misschien nog ff naar de stad of langs mn schoonouders
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:02:35 #66
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54317426
Succes met leren, vanaf maandag doe ik met je mee
Morgen afscheidsfeestje van een vriend van me die een half jaar op reis gaat dus ik ga daar niet op calorieen bezuinigen. Ook een nieuwe winterjas trouwens maar als ik de hele tijd buiten post loop doe ik dat (mits droog) gewoon in een trui dus heb ik gewoon een sjaal en colbertje extra mee.
TNT kleding zal nog wel even duren
Bernie en ik zijn tof.
pi_54317496
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing

deed het pijn? <- ikke ben een mietje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54317656
Weekend? Wat is dat?
Ik kom er net achter dat het inderdaad vrijdag is. Maar ik leer gewoon door in het weekend
pi_54317872
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing

deed het pijn? <- ikke ben een mietje
nee deed echt helemaal geen pijn
pi_54317945
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee deed echt helemaal geen pijn
Nou mooi!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:20:42 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54319121
Ja weekend!

Straks komen mijn ouders met een pan macaroni en een toetje (hopelijk havermout, maar dat zal wel niet ). Morgen ga ik bezig met een artikel waarmee ik een hoger cijfer op mijn stage kan krijgen. Verder net overleg gehad over een onderzoekscollege wat ik nog moet doen. Ik werkte nml samen met een ander meisje, maar dat lukte niet echt, dus hebben we besloten ieder ons weegs te gaan. In ieder geval heb ik nu een nieuw onderwerp en daar ga ik me vanaf maandag maar eens in verdiepen.
Lijntechnisch gezien gaat het prima hier . Heb nog niet 1 keer gezondigd deze week (op 1 keer uit eten gaan na dan, maar dat is niks vgl met wat ik allemaal deed de laatste weken).
Niet meer actief op Fok!
pi_54319326
ik wil ook wel een navelpiercing :p
en oorpiercings

vind mezelf trouwens te braaf voor clithood, maar wel vet!
pi_54319427
OMG, dit is voor het eerst dat ik iets merk van een generatiekloof. de clithoodpiercings en tepelpiercings vliegen me hier om de oren en ik heb er zelfs nog nooit over nagedacht zo erg wil ik niet zo'n ding hebben Ik vind het niet mooi, maar bovenal vind ik het eng (stel dat ze uitschieten, of dat het gaat zweren. O mèn, ik zit nu al met m'n benen gekruist
pi_54319458
Oeh ik ben niet de enige die stiekem wel een piercing wil ... niet in de gevoelige delen voor mij, alleen al omdat ik niet wil dat zo'n piercer daar kijkt Maar zou graag een ringetje door mijn onderlip hebben. Zal er wel nooit komen ... Tattoo komt er misschien wel ooit ...

En weekend: ik ga morgen de hele dag naar de VU, open dag. Dus 7 uur opstaan, kranten lopen, auto in, hele dag luisteren en info opzuigen, naar huis en helemaal brak zijn ... Zondag kerk en jeugdvereniging (oh joy ) en hopelijk wat relaxen ... Heb niet eens tijd om naar de kapper te gaan, de komende 4 weken eigenlijk niet ... (en mn pony hangt tot op mn wang als ik em normaal kam ipv naar de zijkant, zit nu al vreselijk in de weg)
pi_54319495
ik ben niet zo een pieircing persoon hoor en clithood en tepelpiercings vind ik meer voor vrouwen die seks uit stralen en en en en geen idee. had eigenlijk niet verwacht dat iemand van hier die zou hebben
pi_54319508
onderlip vind ik ook vet, maar dan plaats je jezelf gelijk in zo een hoekje
pi_54319542
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
pi_54319785

Ik heb links die 3 onderste

en heb rechts 1 gaatje, wil rechtsboven 2 diamantjes, 1 of ander bekend meisje had dat maar ben de naam vergeten
pi_54319834
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
pi_54320220
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
Sterker nog, dan heb je goeie kans dat het helemaal geen problemen oplevert. Zeker een clithoodpiercing, dat geneest echt belachelijk snel.
Ik wil 'm terug! Misschien mag ik er wel 1 van mezelf, als de moeilijke vakken voorbij zijn dit jaar

Ik heb trouwens in mijn oorlellen ook piercings (labret), die zitten veel lekkerder dan oorbellen, want ze hebben een platte achterkant
pi_54320878
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54320967
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ik weet een goed beroep voor je! Script-continuiteit bij de film!! Best leuk hoor! Dan kan je misschien de filmacademie gaan doen.

Heb net de voorlaatste les van Evy gedaan (1x10 en 2x12 minuten met 1 minuutje ertussen, maar volgens mij had ik die vorige week ook al een keertje gedaan, beetje vaag hoe dat schommelt Zondag de laatste les en dan door naar de 10 km!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:49:07 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54320989
Nou, komen m'n ouders nog, want ik heb honger .
Niet meer actief op Fok!
pi_54321047
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
pi_54321313
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
denk dat je bedoelt dat van het auto ongeluk?
tja je kan tijdens een auto ongeluk ook wel ernstig gewond raken ookal heb je geen navelpiercing
pi_54321422
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54321704
Dat lijkt me nou niet echt een reeel risico. Staat er ook bij trouwens

Ik heb het ineens erg warm, want ik heb net soep op
pi_54321807
Vandaag gegeten tot nog toe:

Ontbijt: 1 geroosterde volkoren boterham met filet, ui en een halfzacht gekookt eitje (top-combi)

Lunch: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en ui.
1 cup a soup (geroosterde paprika/tomaat)

Tussendoor: 1 glas jus d'orange
klein bakje cassave-chips

Ik ga nu naar de Appie om het avondeten te kopen, heb nog geen idee...
pi_54323938
Mijn avondeten voor vanavond:

150 gram gekookte aardappels
150 gram visfilet met kerriemarinade
salade
gewokte hollandse groentemix

Net lekker een uurtje gewandeld door Amsterdam
pi_54325385
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
Haha ik weet ook wel dat het geen echt risico is, daarom postte ik het ook niet ... maar moest daar gewoon aan denken ...

Sporten was weer lekker, flink moe nu ... en te horen gekregen dat mn taekwondo examen hoogswaarschijnlijk op dezelfde avond valt als mn schoolgala. Ja, nu moet ik dus kiezen en dat wil ik niet ... Gala is 1x in mn hele middelbareschooltijd, examen is ook maar 1x per jaar ondertussen.
pi_54325604
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
pi_54325812
Mijn avondeten was: Chinese wokgroenten met tjap tjoi mix, met gemarineerde kipfilet en basmatirijst en koriander. Toetje: sinaasappel festini-ijsje. Ik ga proberen om nu vanavond niets meer te eten.
pi_54325983
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
Yups eindexamengala ... weet niet zeker of ik er wel zin in heb (en ik weet zeker dat mn vriend er absoluut niet heen wil) ... hekel aan jurken, en de muziek die daar komt, maar vrees wel dat ik daar heen ga. Examen kan wel op een andere dag, maar dat had ik vorige keer ook al, en mijn ouders kijken er naar uit om mij een keer te zien en dat mogen ze alleen bij mn examens ... Hoop maar dat het alsnog op een andere dag gedaan wordt
pi_54331949
Ik ben naar het cafe geweest. Er stond opeens allemaal politie voor de deur want er was een rookbom naar binnen gegooid door iemand.
pi_54332032
En er stond een irritante vent die alle fietsen verplaatste. Ik moest mijn fiets ook ergens anders neerzetten (de politie stond erbij).
pi_54333719
goedemorgen
ligt iedereen nog op bed?
ik ben alweer een uurtje aan het leren, zometeen maar eens gaan ontbijten
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:13:25 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54333737
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor . Ik zit ruzie te maken met de 'n'-toets van m'n laptop. Er zit iets onder, waardoor 'ie het niet goed doet. Waarom gebeurt dit altijd met knoppen die je vaak nodig hebt ipv dat de 'z' of de 'x' moeilijk gaan doen....

Verder is er een schilder bezig op het balkon, aan de andere kant van mijn raam. Hij kan mij zo in bed zien liggen . Dadelijk maar even douchen dan .

En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54333741
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor .
dat klinkt wel fout
pi_54333787
Goedemorgen!

Ik heb gisteren chips op!! Een halve zak nog wel. En m'n tentamen gehaald maar verder weinig nieuws.
pi_54333953
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Join the club
Positief is dat je (ik tenminste) erna altijd wat vocht afvalt, en ik weeg nu 71 kg
En ik heb gisteren een reep chocolade op
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En m'n tentamen gehaald
Gefeliciteerd!
pi_54334028
Goeiemorgen

Gefeliciteerd dat je je tentamen hebt gehaald veiligheidsspeldje Ik ga vanmiddag er ff voor zitten om te leren.

Gisteravond was ik bij mn schonouders en zij aten chips en ik heb gewoon helemaal niks genomen

Als ontbijt vanochtend 2 plakken ontbijtkoek, tussen de middag brood met kaas en komkommer en vanavond chicken tonight en ipv chips volkoren toastjes met 20+ smeerkaas
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:56:16 #102
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54334539
Straks even hardlopen. Les 7 alweer. Vanavond een feestje. Ik hoop dat ik me in weet te houden met drank en chips enzo... Ik vind het wel steeds moeilijker worden soms. Maar ik ga stug door. Gisteren in het Sanadome was heel leuk. Lekker relaxed. En ik zag er toch niet heel slecht uit in bikini.
pi_54335419
Mogge! Ik kom nu pas net m'n bed uitgerold Maar ik las een spannend boek vannacht, dat ik pas om 4h30 heb weggelegd. Ik moet zo naar mijn vader want die is jarig. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen taart neem als het van een soort is die ik erg lekker vind. Als het iets is wat ik zelf nooit zou kopen, neem ik het nu ook niet. Gelukkig dringen zij nooit aan, dat is wel prettig. Heb gisteravond toch nog een bakje ananasstukjes gegeten, die avond, dat blijft m'n zwakke punt.

Gefeliciteerd, veiligheidsspeldje!

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 03-11-2007 11:58:53 ]
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:53:58 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54335463
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klinkt wel fout
.
Nu je het zegt, haha.
Ik was even een onderzoeksvoorstelletje aan het updaten (ja, echt waar! ).
En m'n 'n' doet weer normaal! Al had ik wel Marks hulp nodig om de toets er weer op te krijgen nadat ik hem er eenmaal af getrokken had .

Zometeen even boodschappen doen voor het weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_54335470
Gefeliciteerd met je vader Conleche

Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?

Ik ga zo maar eens lunchen en me dan op mn studieboeken storten
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:55:37 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54335498
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd met je vader Conleche

Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten .
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54335553
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten .
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen .
Ja dat. Maar het mislukt iedere keer.
pi_54335620
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
pi_54335744
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:37:55 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54336047
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Niet meer actief op Fok!
pi_54336242
Das idd wel erg laat ja, kun je niet eerder eten? En als je idd laat op staat 's ochtends kan ik me ook voorstellen dat je 's avonds nog honger hebt dan. En een stuk fruit is dan toch niet zo erg lijkt mij
pi_54336454
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Ik sta meestal om half 10 op. De galerie gaat namelijk pas om 11 uur open. Als ik in Belgie ben om te schilderen sta ik vaak rond tienen op. Als ik er een keer vroeg uit moet voor het een of ander, ben ik direct van slag . Wat dat betreft is het maar goed dat ik niet meer bij de film werk: toen moest ik er wel altijd supervroeg uit en ik was toen ook vrijwel altijd moe, want het lukte me maar niet om vroeg naar bed te gaan......
pi_54337034
Ik stond vanmorgen al om 7 uur naast mn bed ...

Maar de open dag van de vu was erg nuttig. Ze gaven duidelijk informatie en waren heel eerlijk over de beroepskansen van studenten. Op een of andere manier vertrouw ik het nu wel (ze konden ook voorbeelden geven van mensen die inderdaad in de juiste sector terecht zijn gekomen). Ik weet het nog niet zeker, maar ben alweer een stap verder. En belangrijkste: ik heb zo ongelooflijk het gevoel dat ik dit leuk zou vinden

Gisteravond lekker aan de popcorn en chips gezeten (honger na training, en heb me absoluut niet ingehouden ) maar vanmorgen zag het er allemaal supernetjes uit de in de spiegel, denk dat er niets aan is, misschien wel wat af. Het getalletje weet ik niet, boeit ook niet ... (en moest om 10 uur in Amsterdam zijn, was nog bijna te laat)
pi_54337150
ff pauze. Ben al 2 uur bezig en pas halverwege hoofdstuk 1 met samenvatten, en moet de rest van hoofdstuk 1, hoofstuk 2 en een klein gedeelte van hoofdstuk 4 nog, dus ben nog wel ff bezig.

Nu lekker cherrytomaatjes aan het eten
pi_54337467
Goeie morg... ehhh... middag!

Hier nog n ongestelde (wist wel dat vrouwen in 1 huis t tegelijk kregen, maar op n forum dus blijkbaar ook :p) t is alleen nogal balen, want t is door mn pil heen. (heb m gewoon netjes geslikt) dus moet wéér naar de dokter voor n andere (dat gaat de 4e worden) (heb n nogal rare hormoonhuishouding) en dan wil mijn vervelende dokter vast ook weer dat ik bloed laat prikken enz! brrr!

't lijnen gaat trouwens wel weer wat beter, ondanks die teleurstellende weegschaal. (die in de sportschool klopt nu 100% cker, heb er wat andere mensen op laten staan en iedereen kreeg t zelfde resultaat als bij hun thuis. heb er uiteindelijk zelfs wat gewichtjes die volgens de opdruk samen 10kg waren enop gelegd en dat klopte ook) Donderdagavond baalde ik wel flink, en toen had mn moeder ook nog eens balisto's in huis en ergens n kinder bueno gekregen...

maar goed, ik heb vandaag weer hardgelopen (les 8 van evy en n btje extra) en ben weer helemaal aan de gezonde voeding!
pi_54340488
Daarstaks naar de kapper geweest, bijknippen ... en ben niet blij Die muts heeft mn pony veel te kort geknipt, en met veel moeite lijkt de schade mee te vallen, maar kan niet zeggen dat ik hier blij mee ben. Gelukkig is de rest van mn haar niet zo mislukt.

En kleine chocoladeletter gekocht om mn frustratie weg te eten , gelukkig was ie erg lekker en is het maar een kleintje (en zou het zo weer doen, mjam chocola)
pi_54341827
Dat is balen van je pony chicolate

Ik heb er 4 uur over gedaan om een samenvattng van H1 te maken, H2 doe ik morgen wel, geen zin meer.

Nu eten aan het koken, kip tandoori
pi_54346638
ik weeg al een hele tijd 64 zoveel lijkt blijvend!

was vanochtend trouwens ook al vroeg wakker maar was aan t lurken, niet aan t posten hier
pi_54347520
Schade bij m'n vader: 1 petit fourtje (héérlijk) en een groot bord met Chinees eten, ze had van allerlei gerechten laten komen. Niet zo heel best dus
pi_54353413
Goeiemiddag

Iedereen nog op bed?

Ik heb alles gisteren al wel op papier samengevat voor mn tentamen, zo ff een nieuw toetsenbord installeren ( Deze pakt niet alle letters gelijk en gaat soms automatisch op hoofdletters over) en dan nog ff alles uittypen en dan komt het wel goed morgen

Peter ligt nog te slapen, dus duurt nog wel ff voor we gaan lunchen. Dus net maar wel alvast 2 plakken ontbijtkoek genomen

Verder een rustig dagje, beetje tv kijken enzo
pi_54353837
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Iedereen nog op bed?
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen
pi_54354007
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnen Ik ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
  zondag 4 november 2007 @ 13:24:09 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54354117
Weet er iemand trouwens ook hoeveel Kcal er in Kroepoek en Emping zit?

Edit:
Kroepoek - 100g = 501Kcal
Bernie en ik zijn tof.
pi_54354168
Wat is Emping?

En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
  zondag 4 november 2007 @ 13:30:45 #125
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54354281
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Wat is Emping?

En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
Thuis eten wij altijd Kroepoek en emping bij indische gerechten, de smaak is wat bitter moet je aan wennen en het komt van de Melindjoe vrucht, ben wel benieuwd of daar nou verschil in zit qua Kcal (denk het eigenlijk niet)

die rechter op het plaatje dus
Bernie en ik zijn tof.
pi_54354385
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnen Ik ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
pi_54354473
emping bitter? het is meer... hartig
weetje welke echt lekker is,
die niet van de supermarkt maar de "echte" met rode kleverige zoete pittige saus
pi_54354475
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
Veel succes dan
pi_54354489
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen

ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand
pi_54354508
ik ga morgen trouwens een weekje naar het buitenland, lekker eten van jeugdherbergen eten not.

succes met leren, iedereen die moet leren !
pi_54354523
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:42 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes dan
Dank je!
pi_54354555
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand
Jij slet!

Ik sliep helemaal alleen, helaas
pi_54354615
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jij slet!

Ik sliep helemaal alleen, helaas
slet nog wel nee gewoon mn vriendje

ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
pi_54354715
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slet nog wel nee gewoon mn vriendje

ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
Dan nog
Ik heb trouwens ook geen piercings hoor
pi_54354905
Middag!
Vanochtend lekker hardgelopen 40 minuten en ik was ERG moe achteraf, daar is het nu wel erg fijn weer voor Net komen lopen naar het MC, dus heb vandaag zat beweging.
en vandaag natuurlijk weer fijn aan m'n artikel en de powerpoint ervan werken.

Succes met alle tentamens enzo weer voor degenen die daar binnenkort weer last van hebben!
pi_54355729
ik ben ook druk bezig met leren en verslagen maken die dinsdag af moeten zijn
ik weet nu al dat het morgen beter zal gaan omdat het dan af moet maarja doe nu maar de simpele dingen alvast
pi_54355965
Ik ben een beetje in paniek, want ik heb laatst de belasting over 2005 betaald en dat was fors, maar ik kreeg nu 2 aanslagen binnen over 2006 én over 2007, allebei te betalen voor eind dit jaar. Zijn ze nu helemaal gek geworden, hoe kan je nu in 2 maanden tijd belasting moeten betalen over 3 jáár. Als ik het morgen niet voor elkaar krijg om uitstel te krijgen, zitten we met kerst dit jaar aan het droge brood

Wel goed voor de lijn, dat droge brood....
pi_54357140
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst

als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
pi_54357701
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst

als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin ) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
pi_54358316
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin ) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen
pi_54358435
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen
Weet je dat dat waarschijnlijk best lekker is, zo'n geprakt bonbonnetje op een stokbroodje!

Luxe hagelslag.
pi_54358518
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal

niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
pi_54359018
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal

niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
Ik vrees dat het bij de belasting toch anders werkt. Het enige wat er misschien nog kan gebeuren dat ik vraag aan m'n accountant of ze 2007 bv heel laag willen inschatten, zodat ik daar dan nu nog niks over hoef te betalen. Ik vind belasting betalen best: MAAR NIET 3 JAAR IN 2 MAANDEN!!! (ik heb het echt over belachelijke bedragen, hoe kunnen ze nu denken dat je dat ergens in een sok hebt )

Misschien moet ik net als Georgina Verbaan naakt in de Play Boy. (die deed dat ook om haar belastingschuld af te betalen.) Ow. wacht, ik zit hier in Slank de herfst in met een reden. De Play Boy wil me niet eens. Kijk nu ben ik dus dubbel depri: én een belastingschuld én de Play Boy die me niet wil.
pi_54359057
ik zie het niet meer zitten de verslagen willen niet echt lukken
pi_54359232
yeah, maar als je het geld niet hebt kan je het gewoon niet betalen: realiteit.
Denk er gewoon maar niet aan tot maandag half9, bel dan je mannetje en vraag hoe het zit.
pi_54360106
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic

Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!

(toch?)
pi_54360740
Waar kan ik zelfdisipline vinden?
pi_54360771
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic

Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!

(toch?)
vraag me dat dinsdag om 2 uur nog maar een keertje
pi_54361045
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het koken Heb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
pi_54361119
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het koken Heb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..
Ben er nu al 2 halve dagen mee bezig en ik ben iets over de helft. Met typen alleen!
Het is niet leuk meer.
Even mijn eigen blijheidspost teruglezen
pi_54361137
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:59 schreef Huppelei het volgende:
Waar kan ik zelfdisipline vinden?
Nergens... Je moet het maar gewoon doen
pi_54361161
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..
Ben er nu al 2 halve dagen mee bezig en ik ben iets over de helft. Met typen alleen!
Het is niet leuk meer.
Even mijn eigen blijheidspost teruglezen
Ik heb er gister eerst 4 uur over gedaan om alles op te schrijven, en vandaag nieuw toetsenbord aangesloten ( oude pakte steeds letters niet) en alles uitgetyped, dus ben er ook wel ruim 7 uur mee bezig geweest totaal. Morgen voor het tentamen nog ff allemaal doorlezen en dan komt het vast wel goed

Jij veel succes nog dan

Chicken tonight is bijna klaar
pi_54361224
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er gister eerst 4 uur over gedaan om alles op te schrijven, en vandaag nieuw toetsenbord aangesloten ( oude pakte steeds letters niet) en alles uitgetyped, dus ben er ook wel ruim 7 uur mee bezig geweest totaal. Morgen voor het tentamen nog ff allemaal doorlezen en dan komt het vast wel goed
Ja maar ja maar, ik heb er eerst zo ongeveer 40 uur over gedaan om het samen te vatten. En nu ben ik alleen nog maar die samenvatting aan het overtypen. Maar het ergste is dat ik 'm ook nog uit mijn hoofd moet leren.

Ach, boeiend, ik ga morgen lekker nieuwe schoenen kopen
pi_54361288
Tja, ik doe nu MBO, en had niet verwacht dat ik op het MBO nog zo lang zou bezig zijn met een tentamen. Op het HBO was ik ook wel veel langer bezig hoor, kon ik het ook niet de 2 dagen van te voren doen.
pi_54361474
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik doe nu MBO, en had niet verwacht dat ik op het MBO nog zo lang zou bezig zijn met een tentamen. Op het HBO was ik ook wel veel langer bezig hoor, kon ik het ook niet de 2 dagen van te voren doen.
Zo lang? Ik vind 7 uur echt niet lang..
Ik hoop niet dat er opleidingen zijn waarbij je echt maar een paar uur of helemaal niet hoeft te leren..
Ach, ik vind mezelf gewoon heel erg zielig op dit moment
pi_54362225
ik heb dinsdag mijn eerste tentames
en kan niet zeggen dat ik echt veel geleerd heb
wel inderdaad een uur of 5 besteed aan samenvatten maar toen wist ik het eigenlijk wel (tenminste denk dat ik nu genoeg weet)

maar zoals ik zei het zijn mijn eerste tentames dus misschien kom ik er wel achter dat ik veel meer moet doen

de verslagen gaan nu trouwens redelijk
pi_54364995
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:29 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zo lang? Ik vind 7 uur echt niet lang..
Ik hoop niet dat er opleidingen zijn waarbij je echt maar een paar uur of helemaal niet hoeft te leren..
Ach, ik vind mezelf gewoon heel erg zielig op dit moment
O ja hoor, die opleidingen bestaan hoor

Sterkte iig

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 04-11-2007 21:06:03 ]
pi_54366004
Veel succes voor alle leerenden, ik hoef voorlopig even niet meer ... januari ofzo, dan krijg ik weer een stapel. Deze week ging gevoelsmatig beter dan verwacht, nu nog de cijfers zien

Verder niet echt iets te melden, alleen dat ik vandaag steeds de hik heb en dat nu wel vermoeiend begint te worden Vooral in mn buik en borst
  zondag 4 november 2007 @ 22:19:03 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54367453
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, ik heb er eerst zo ongeveer 40 uur over gedaan om het samen te vatten. En nu ben ik alleen nog maar die samenvatting aan het overtypen. Maar het ergste is dat ik 'm ook nog uit mijn hoofd moet leren.

Ach, boeiend, ik ga morgen lekker nieuwe schoenen kopen
Daarom doe ik dus ook niet aan samenvattingen .
Ik heb het liefst eigen boeken of kopieën van artikelen, zodat ik lekker passages kan markeren, opmerkingen erbij kan zetten... Als ik het dan echt moet leren, lees ik vrij vluchtig over de niet-gemarkeerde passages heen en de gemarkeerde passages neem ik dan goed in me op.
Maar goed, ik denk dat wat ik allemaal moet leren voor 1 tentamen een koekje is vgl bij wat jij moet leren. Denk niet dat ik ooit een boek van meer dan 300 pagina's heb moeten leren voor een tentamen...

Ik heb een goed weekend achter de rug! . Straks nog even lezen in bed en morgen moet ik een stom artikel voor m'n stage schrijven. Als ik het wel doe (en goed doe) krijg ik alsnog een 7 op m'n stage en anders blijft het een 6, dus de keus is snel gemaakt voor een ambitieus type als ik .

Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik me nog maar 1 keer per week ga wegen, nml. op woensdag. Dan is de schade van het weekend er ook weer af .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 november 2007 @ 22:57:10 #160
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54368716
quote:
Denk niet dat ik ooit een boek van meer dan 300 pagina's heb moeten leren voor een tentamen...
Hmz, en waar studeerde je ook alweer?
* egeltje1985 gaat koffers pakken.

Nee hoor, maar kheb hier in Utrecht meestal toch wel grotere tentamens. Mijn laatste tentamen ging over 4 prozaboeken en 5 niet-proza-werken. Bij die laatste zaten werken van psychiaters en criminologen uit 1950 e.d. Leuk... Maar... Ik had daarvoor een 8,3.

En over afvallen:
Ik heb me dit weekend redelijk ingehouden. Zaterdag les 7 van Evy. 's Avonds feestje, 2,5 glazen wijn en 2 tucjes. Vandaag: 2 afgebakken broodjes en chinees (beetje rijst, vis en kip). Kben afgelopen week alles bij elkaar wel drie keer uit eten geweest. Maar ik heb niet te veel gegeten. Maar ik weet niet of er wat af is deze week...
  maandag 5 november 2007 @ 07:57:05 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54372929
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hmz, en waar studeerde je ook alweer?
* egeltje1985 gaat koffers pakken.

Nee hoor, maar kheb hier in Utrecht meestal toch wel grotere tentamens. Mijn laatste tentamen ging over 4 prozaboeken en 5 niet-proza-werken. Bij die laatste zaten werken van psychiaters en criminologen uit 1950 e.d. Leuk... Maar... Ik had daarvoor een 8,3.

En over afvallen:
Ik heb me dit weekend redelijk ingehouden. Zaterdag les 7 van Evy. 's Avonds feestje, 2,5 glazen wijn en 2 tucjes. Vandaag: 2 afgebakken broodjes en chinees (beetje rijst, vis en kip). Kben afgelopen week alles bij elkaar wel drie keer uit eten geweest. Maar ik heb niet te veel gegeten. Maar ik weet niet of er wat af is deze week...
Jaaaa ok, dan laat ik al die literaire werken die ik moest lezen even achterwege. Je hebt gelijk: ik heb wel grotere tentamens gehad .

Ik had vanochtend weer een leuk gewicht (heb ik me toch weer gewogen ), maar ik ga pas woensdag updaten . Woensdag updatedag! .
Niet meer actief op Fok!
pi_54373134
Verdomme, hier moet ik nu ook echt mee bezig, ik ben 1.86 en weeg iets van 80 kilo, terug naar de 73 van voor m'n studententijd
In de zomer val ik altijd veel af, ik sport en werk dan dagelijks, maar na de zomer begint m'n studentenleventje weer en gaat het totaal de verkeerde kant weer op
pi_54374313
Oei! Ik heb vanmiddag presentatie over m'n artikel, die is nog niet echt af en ik ben benieuwd of het goed gaat komen
pi_54375277
ik heb mijn verslagen af, geen idee of het goed genoeg is maar goed dat krijg ik over een maand wel te horen
het is de eerste periode dus vind het toch wel moeilijk om te weten wat er van je verwacht word
  maandag 5 november 2007 @ 11:07:54 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54375530
Bleh, ik moet nog 500 woorden en ik weet nu al niks meer .
En ik wil graag met een ander vak bezig . Nou, nog even doorzetten, anders zit ik er morgen weer mee te klooien en dan komt het nooit af.
Niet meer actief op Fok!
pi_54377101
Tentamen was echt easy Ik ga voor de 9 of hoger

En mn nieuwe rooster is echt relaxed

Maandag van half 9 tot 12 en dinsdag van 9 tot half 3, maar dan heb ik nog een paar tussenuren en ben ik evengoed nog een uur eerder thuis dan deze periode

Zo eerst maar es lunchen

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 05-11-2007 12:44:52 ]
pi_54378071
Gelukkig, gelukkig, gelukkig! Ik heb het voor elkaar gekregen dat de accountant een briefje gaat schrijven dat 2007 véél lager gaat uitvallen dan dat de belasting nu denkt. Moet ik wel op den duur dus bijbetalen, maar daar kan ik dan tenminste maandelijks wat voor opzij leggen. Nu moet ik nóg m'n hele spaarrekening leegtrekken om 2006 te kunnen betalen, maar ik zie weer een stukkie kip aan de kerstdishorizon verschijnen

O ja gisteren dus in totaal 8 bonbons gegeten. En maar zeuren dat ik niet onder de 65 kom
  maandag 5 november 2007 @ 13:12:57 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54378460
Zo.

Klááááááár .

Ben ik even blij dat ik van die ellende af ben . Ga zometeen even eten en dan naar de hoortoestellenspecialist (want m'n hoortoestel fluit en nu hoor ik dus niks ) en dan ga ik even genieten van het feit dat ik gewoon klaar ben . Nou ja, iig tot morgen dan .

Als ik nu maar wel een 7 krijg (ik moet de opdracht gewoon naar tevredenheid maken om een extra punt te krijgen voor m'n stage en dat wordt dan dus een 7).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 november 2007 @ 13:17:49 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54378575
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, gelukkig, gelukkig! Ik heb het voor elkaar gekregen dat de accountant een briefje gaat schrijven dat 2007 véél lager gaat uitvallen dan dat de belasting nu denkt. Moet ik wel op den duur dus bijbetalen, maar daar kan ik dan tenminste maandelijks wat voor opzij leggen. Nu moet ik nóg m'n hele spaarrekening leegtrekken om 2006 te kunnen betalen, maar ik zie weer een stukkie kip aan de kerstdishorizon verschijnen

O ja gisteren dus in totaal 8 bonbons gegeten. En maar zeuren dat ik niet onder de 65 kom
Je bent wel komisch iig .
En veiligheidsspeldje met haar opmerking over bonbons op droog brood .

Ik heb een heel goed weekend achter de rug. Alleen gisteravond nog 2 crackers gegeten en een beker hot chocomilk. Maar dat moet af en toe eens kunnen. 'Vroeger' dronk ik dagelijks 2 bekers en nu heb ik daar niet meer zoveel behoefte aan.

Gisteren trouwens de marathon van NY gezien. Wat prachtig om te zien zeg, Paula Radcliffe en Gete Wami. Respect voor die vrouwen . Zo hard als zij lopen, houd ik nog geen minuut vol.

Ik hoorde trouwens van een vriend van me dat je beter lange tijd langzaam kunt hardlopen (bijna wandelen) ipv korte tijd snel als je vet wilt verbranden (als je snel loopt, verbrand je koolhydraten). Dus dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Eens kijken hoe ik het dan volhoud.
Niet meer actief op Fok!
pi_54378775
quote:
Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoorde trouwens van een vriend van me dat je beter lange tijd langzaam kunt hardlopen (bijna wandelen) ipv korte tijd snel als je vet wilt verbranden (als je snel loopt, verbrand je koolhydraten). Dus dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Eens kijken hoe ik het dan volhoud.
Klopt. Als je net begint met trainen, dan verbrand je eerst je koolhydraten. Als die op zijn, dan schakelt je lichaam over naar het verbranden van vetten. Daarom zeggen ze ook altijd dat je als je gaat fitnessen eerst krachttraining moet doen, zodat je koolhydratne op raken en dat je daarna met cardio je vet goed kunt verbranden
  maandag 5 november 2007 @ 14:57:37 #171
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54380931
Okey, door het topic van Yvonne ben ik erachter dat ik te licht ben om bij de landmacht te mogen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54381209
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Tentamen was echt easy Ik ga voor de 9 of hoger

En mn nieuwe rooster is echt relaxed

Maandag van half 9 tot 12 en dinsdag van 9 tot half 3, maar dan heb ik nog een paar tussenuren en ben ik evengoed nog een uur eerder thuis dan deze periode

Zo eerst maar es lunchen
wat ga je de rest van de dagen doen?
pi_54381523
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:
Dit meen je toch niet he
Nu word ik pas echt jaloers
pi_54381555
quote:
Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Okey, door het topic van Yvonne ben ik erachter dat ik te licht ben om bij de landmacht te mogen...
Ik mag er nog net bij, maar als het goed is morgen niet meer

Wel belachelijk trouwens een minimum gewicht van 65 kilo. Hun minimumlengte is 1m65, als je dan 65 weegt ben je imo al aan de zware kant. Zeker als het als minimumgewicht wordt genomen!

Vandaag gegeten tot nog toe:
Ontbijt:2 volkoren boterhammen met filet/ui
Tussendoor: glas optimel ananasdrink
Lunch: kop verse kippensoep

Heb ook net de laatste les van Evy gelopen en het was dezelfde les als vorige week (1x10en 1x20 minuten) Dat verbaasde me, want ik dacht dat we de laatste les wel zonder pauze zouden lopen. Maar goed, dan gaan we overmorgen maar direct weer door met de training voor 10 km. Hoewel ik niet weet of ik die helemaal ga volgen, want 10 km is toch iedere keer een uur en met douchen en zo erbij ben je behoorlijk wat tijd kwijt. Nou goed, dat zien we dan wel. Ben best trots op mezelf dat ik het zo goed heb volgehouden en zo makkelijk vooral! Behalve die ene keer op de loopband in de sportschool heb ik niet één keer de neiging gehad om op te geven. En vooral als ik in het bos loop vind ik het ook gewoon echt heel lekker om te doen.
pi_54381585
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:23 schreef conleche het volgende:
Wel belachelijk trouwens een minimum gewicht van 65 kilo. Hun minimumlengte is 1m65, als je dan 65 weegt ben je imo al aan de zware kant. Zeker als het als minimumgewicht wordt genomen!
Nou, ze testen je conditie ook wel vrij grondig, dus als dat gewicht vooral uit vet bestaat, val je sowieso wel af. Ze willen gewoon geen kleine dunne mensen, blijkbaar. Je moet dik zijn van de spieren
pi_54382245
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik dan stage moeten lopen, maar daar ben ik dus mee gestopt. Ik heb me weer aangemeld als Alphahulp, maar ze hadden op dit moment nog geen werk voor me, en zouden me bellen als ze dat wel hebben Dus zolang ze geen werk voor me hebben kan ik lekker relaxen En heb ik natuurlijk genoeg tijd om naar de sportschool te gaan
pi_54382415
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik dan stage moeten lopen, maar daar ben ik dus mee gestopt. Ik heb me weer aangemeld als Alphahulp, maar ze hadden op dit moment nog geen werk voor me, en zouden me bellen als ze dat wel hebben Dus zolang ze geen werk voor me hebben kan ik lekker relaxen En heb ik natuurlijk genoeg tijd om naar de sportschool te gaan
misschien een stomme vraag maar waar betaal jij alles van?
lijkt me toch een mooi moment om nu te gaan werken en bij verdienen, altijd handig als student
want valt me toch altijd wel op dat je erg veel vrije tijd hebt, en als je dan een keer een halve dag iets moet doen dat je gaat zeuren dat je het zo druk hebt

dit klinkt waarschijnlijk weer fouter dan ik bedoel, maar ik weet van mezelf dat ik gelukkiger ben als ik echt lekker bezig ben in mijn leven en niet maar een beetje op mijn kamer hang
pi_54382686
Ja, maar dat zeg ik toch ook, dat ik me weer heb aangemeld om te gaan werken als Alphahulp, maar dat ze deze week nog niks voor me hebben. Tenzij er iemand ziek wordt ofzo. Ik heb van de zomer ook gewoon 4 maanden gewerkt om mn schoolgeld te kunnen betalen enzo....

En ik betaal alles gewoon van mn stufi, krijg niks van mn ouders ofzo

Net boodschappen gedaan, en alleen maar gezonde dingen meegneomen, avondeten met veel groenten enzo, en helemaal geen chips of koekjes ofzo
pi_54382896
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:18 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar dat zeg ik toch ook, dat ik me weer heb aangemeld om te gaan werken als Alphahulp, maar dat ze deze week nog niks voor me hebben. Tenzij er iemand ziek wordt ofzo. Ik heb van de zomer ook gewoon 4 maanden gewerkt om mn schoolgeld te kunnen betalen enzo....

En ik betaal alles gewoon van mn stufi, krijg niks van mn ouders ofzo

Net boodschappen gedaan, en alleen maar gezonde dingen meegneomen, avondeten met veel groenten enzo, en helemaal geen chips of koekjes ofzo
ja maar hoelang kan je wachten tot er werk is?
volgens mij is er overal genoeg werk te doen
pi_54383043
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar hoelang kan je wachten tot er werk is?
volgens mij is er overal genoeg werk te doen
Bij Alphahulp wordt er per week een planning gemaakt. Aangezien ik vorige week gebeld heb nadat de planning gemaakt was, hadden ze dus nog niks voor me, tenzij er van de week iemand ziek wordt. Voor aankomende week zit ik gewoon weer bij de planning in. Maar het werk als alphahulp is erg wisselend. Van de zomer heb ik weken gehad dat ik 18 uur werkte, maar ook dat ik 30 uur werkte. En dit is gewoon werk dat ik ontzettend leuk vind om te doen En dat er dan weken bij zitten dat ik wat minder werk vind ik geen probleem, red het zo ook wel. En ook al heb ik geen werk/stage, heb nog wel een huishouden en een vriend ( waarbij ik ook vaak het huishouden doe) en familie om te bezoeken, dus vervelen doe ik me niet hoor

En dat is voor jullie doen zo weinig aan school hoef te besteden is omdat ik een MBO-opleiding doe, en de meesten van jullie HBO/WO en dat is een groot verschil....

Maar goed, nu voelt het een beetje alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen, en daar heb ik weinig zin in, dus wou het hierbij laten
pi_54383176
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Bij Alphahulp wordt er per week een planning gemaakt. Aangezien ik vorige week gebeld heb nadat de planning gemaakt was, hadden ze dus nog niks voor me, tenzij er van de week iemand ziek wordt. Voor aankomende week zit ik gewoon weer bij de planning in. Maar het werk als alphahulp is erg wisselend. Van de zomer heb ik weken gehad dat ik 18 uur werkte, maar ook dat ik 30 uur werkte. En dit is gewoon werk dat ik ontzettend leuk vind om te doen En dat er dan weken bij zitten dat ik wat minder werk vind ik geen probleem, red het zo ook wel. En ook al heb ik geen werk/stage, heb nog wel een huishouden en een vriend ( waarbij ik ook vaak het huishouden doe) en familie om te bezoeken, dus vervelen doe ik me niet hoor

En dat is voor jullie doen zo weinig aan school hoef te besteden is omdat ik een MBO-opleiding doe, en de meesten van jullie HBO/WO en dat is een groot verschil....

Maar goed, nu voelt het een beetje alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen, en daar heb ik weinig zin in, dus wou het hierbij laten
je hoeft geen verklaring af te leggen
valt me alleen al een tijdje op dat je niet veel tijd besteed aan werk/stage/school meer niet
je zal toch ooit 40 uur in de week moeten gaan werken elke week lijkt me
pi_54383256
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je hoeft geen verklaring af te leggen
valt me alleen al een tijdje op dat je niet veel tijd besteed aan werk/stage/school meer niet
je zal toch ooit 40 uur in de week moeten gaan werken elke week lijkt me
Nee in de jeugdhulpverlening waar ik wil gaan werken is een 40-urige werkweek geen standaard. De meesten werken 28-32 uur en dat vind ik ook prima, hou ook graag tijd over voor leuke dingen Op mijn stage waren er 2 die 36 uur per week werkten, ( teamleider en een man die er al heel lang werkt) en de rest werkte allemaal minder, en dat is in heel veel instanties zo in de hulpverlening Komt omdat er in de hulpverlening vaak overdag geen clienten zijn, omdat ze dan op school zitten of naar de dagopvang gaan. Dus heb je eigenlijk alleen avonddiensten of 's ochtends vroeg een paar uurtjes als ze uit bed komen....
pi_54383331
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee in de jeugdhulpverlening waar ik wil gaan werken is een 40-urige werkweek geen standaard. De meesten werken 28-32 uur en dat vind ik ook prima, hou ook graag tijd over voor leuke dingen Op mijn stage waren er 2 die 36 uur per week werkten, ( teamleider en een man die er al heel lang werkt) en de rest werkte allemaal minder, en dat is in heel veel instanties zo in de hulpverlening Komt omdat er in de hulpverlening vaak overdag geen clienten zijn, omdat ze dan op school zitten of naar de dagopvang gaan. Dus heb je eigenlijk alleen avonddiensten of 's ochtends vroeg een paar uurtjes als ze uit bed komen....
lekker
het zal wel dat ik van huis uit ben opgegroeid met ouders die 80+ in de week werken
dat ik het belangrijk vind om te werken

en ik voel me ook echt veel beter als ik gewoon elke dag werk (of naar school ga) ipv twee halve dagen school

maar goed weer ontopic
net een half uurtje op de crosstrainer gestaan en ik wou een lijstje gaan invullen met mijn gewicht vul ik gewoon 91 in ipv 71, echt stom hoe ik dat nog gewend ben
pi_54383899
quote:
Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lekker
het zal wel dat ik van huis uit ben opgegroeid met ouders die 80+ in de week werken
dat ik het belangrijk vind om te werken
Tja, dat zal wel verschil uitmaken dan. Mijn vader en stiefvader werk(t)en wel veel, maar mn moeder werkt maar 12 uur per week. Natuurlijk geeft het een goed gevoel als je werkt, maar ik vind tijd voor mezelf ook gewoon belangrijk Het leven bestaat niet alleen uit werken, genieten is ook belangrijk....

Ik ga zo maar es met eten beginnen, zodat ik ook vroeg naar de sportschool kan
pi_54383954
Hoi!

Net m'n presentatie moeten doen. De powerpoint was achteraf gezien niet erg handig, maar ik heb me er redelijk doorheen kunnen slaan, ondanks dat ik wel zenuwachtig was.
W.b. werken en studie: GNK staat bekend als zwaar, heb er een bijbaantje bij voor 25-30 uur/mnd, maar ik wil wel gewoon tijd overhouden om af en toe lekker te kunnen lamballen ofzo, helemaal productief zijn is aan mij niet besteed iig.
Het is bij mij wel zo dat hoe minder je les hebt, hoe meer nutteloze dingen je gaat doen, dus dan moet je juist oppassen dat je wel genoeg aan school/studie blijft doen.
pi_54384113
En ik heb dan weer een studie (eigenlijk alleen de laatste 2 jaar) waarbij je ongeveer 10 uur per week daadwerkelijk aanwezig moet zijn, maar uiteindelijk wel 50 uur per week bezig bent, als je het een beetje bij wilt houden
  maandag 5 november 2007 @ 17:27:05 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54384200
Ik herken me in Miss_S: ook ik voel me niet prettig als ik niets doe. Het gekke is dat ik wel altijd uit kijk naar niets doen, maar áls ik dan eens een keer kan niksen vind ik het vreselijk. De dagen duren dan zo lang en ik voel me de hele tijd schuldig, omdat ik nog van alles moet doen.
Ik wil na mijn studie wel een baan voor 4 dagen per week, zodat ik de 5e dag kan gebruiken voor zelfontplooiing (dus een deeltijdstudie, schrijven, misschien een cursusje...). Wel bezig blijven natuurlijk .

Net hardgelopen op een langzamer tempo. Ging lekker. Moest nogal lang uitlopen naar huis, dus toen nog even 2 minuten eraan vastgeplakt in redelijk hoog tempo. Even Paula Radcliffe proberen te evenaren . Zal zo even douchen en dan eten klaar maken. Mark wilde friet eten, maar dat is momenteel een big no no bij mij. Eerst weer eens wat afvallen .

Ik heb trouwens een vraag: ik zat me te bedenken dat ik misschien wel liever 's ochtends loop ipv eind vd middag / 's avonds. Probleem is alleen dat het niets wordt als ik eerst ga ontbijten, vervolgens 2 uur ga wachten en dan eens een keer ga hardlopen. Dat kost teveel tijd.
Zou ik ook gewoon voorafgaand aan het ontbijt kunnen hardlopen of gaat dat me opbreken? Graag jullie tips / advies . Misschien moet ik het ook gewoon eens uitproberen.

Ik ga sowieso niet meer 's avonds lopen. Vind een uur of 16:30 ook wel een lekker tijdstip, al is het dan wel vrij druk op de weg. Nu kan ik douchen, eten maken en heb ik de rest vd avond voor mezelf. Anders ga ik eten, 2 uur op m'n gat zitten tv kijken of lezen en dan moet ik nog eens hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54384266
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:22 schreef Alcarin het volgende:
En ik heb dan weer een studie (eigenlijk alleen de laatste 2 jaar) waarbij je ongeveer 10 uur per week daadwerkelijk aanwezig moet zijn, maar uiteindelijk wel 50 uur per week bezig bent, als je het een beetje bij wilt houden
mijn studie is zo ongeveer 25 uur aanwezig zijn en 25 uur thuiswerken
en dan nog 8 uur in de week stage

en dan nog elke dag een uur sporten

en renske dat heb ik ook dat ik uit kijk naar dagen dat ik niets hoef te doen maar als het dan eindelijk zo ver is verveel ik me weer
pi_54384295
Nouja, het is maar tot februari dat ik geen stage loop he, daarna ga ik gewoon weer 2 dagen in de week naar school en 3 dagen in de week stage lopen. En ik ga hiena natuurlijk nog 3 jaar in deeltijd SPH doen, dus 4 dagen werken en 1 dag in de week naar school, dat gaat wel pittig worden natuurlijk En hele dagen niks doen doe ik niet, ik ben altijd wel druk met het huishouden enzo

Het eten staat hier op, pasta met 400 gram groenten en saus. Zie wel hoe ver ik kom, ze hadden geen pakjes meer van 200 gram groenten.

Zit nog te twijfelen of ik gewoon ga fitnessen vanavond of ga bodypumpen.
pi_54384340
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, ik ga hiena natuurlijk nog in 3 jaar in deeltijd SPH doen, dus 4 dagen werken en 1 dag in de week naar school, dat gaat wel pittig worden natuurlijk En hele dagen niks doen doe ik niet, ik ben altijd wel druk met het huishouden enzo

Het eten staat hier op, pasta met 400 gram groenten en saus. Zie wel hoe ver ik kom, ze hadden geen pakjes meer van 200 gram groenten.

Zit nog te twijfelen of iik gewoon ga fitnessen vanavond of ga bodypumpen.
4 dagen van 8 uur per dag of ook maar een paar uur :p
maar zoals je zegt dat 4 dagen werken en ik dag school pittig gaat worden, zegt eigenlijk genoeg
volgens mij is dat heel normaal maar jij vind het pittig

maar een voordeel je hebt wel een heel schoon huis dan
pi_54384395
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:27 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb trouwens een vraag: ik zat me te bedenken dat ik misschien wel liever 's ochtends loop ipv eind vd middag / 's avonds. Probleem is alleen dat het niets wordt als ik eerst ga ontbijten, vervolgens 2 uur ga wachten en dan eens een keer ga hardlopen. Dat kost teveel tijd.
Zou ik ook gewoon voorafgaand aan het ontbijt kunnen hardlopen of gaat dat me opbreken? Graag jullie tips / advies . Misschien moet ik het ook gewoon eens uitproberen.
Hier een ochtendloper: ik ontbijt erg licht (beetje fruit of een boterhammetje) en loop dan een half uurtje later. Helemaal niets eten zorgt dat ik me vervelend voel, maar meer eten (of zuivel ofzo) zorgt voor vies opboeren. 'k Vind het zelf perfect zo, want later op de dag is m'n motivatie minder en ik loop ook niet graag in het (half)donker in het bos.
's Ochtends vroeg studeren is sowieso niet effectief voor mij, dus dat interfereert ook niet eigenlijk.

Ohja het is idd. wel zo dat ik me schuldig kan voelen bij het lamballen, maar als ik iets doe waar ik naar uit zag (concert bv.) dan helemaal niet. Dus: goede afweging maken, als je thuis op de bank hangt kan je altijd nog gaan studeren...
  maandag 5 november 2007 @ 17:35:53 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54384411
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

4 dagen van 8 uur per dag of ook maar een paar uur :p
maar zoals je zegt dat 4 dagen werken en ik dag school pittig gaat worden, zegt eigenlijk genoeg
volgens mij is dat heel normaal maar jij vind het pittig

maar een voordeel je hebt wel een heel schoon huis dan
Voor mij is dat ook 'pittig', hoor. Ik ben het namelijk ook niet gewend om te werken.
Vooral vorig jaar deed ik vaker niets dan iets. Nu is het voor het eerst sinds mijn 2e jaar dat ik weer elke dag aan de studie moet. Maar nog steeds ben ik geen hele dagen bezig.
Niet meer actief op Fok!
pi_54384440
Tja, ik ben gewoon niet gewend om echt 40 uur in de week wat te doen. Op de SPH had ik ook altijd maar heel weinig les, en moest ik thuis wel wat meer doen, maar dat was niet echt een probleem. En nu op de SPW heb ik en weinig les, en hoef ik eigenlijk ook nog maar weinig thuis te doen. Van de zomer heb ik dus weken gehad dat ik 30 uur moest werken, en dat hield ik wel goed vol, maar ik vind 40 uur best veel klinken.

Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
pi_54384480
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor mij is dat ook 'pittig', hoor. Ik ben het namelijk ook niet gewend om te werken.
Vooral vorig jaar deed ik vaker niets dan iets. Nu is het voor het eerst sinds mijn 2e jaar dat ik weer elke dag aan de studie moet. Maar nog steeds ben ik geen hele dagen bezig.
ik had ook niet verwacht hele dagen bezig te zijn maar dat ben ik nu echt wel, maar zal wel bij het eerste jaar horen
vorig jaar heb ik stage gelopen dus werkte ik ook elke dag
  maandag 5 november 2007 @ 17:41:21 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54384554
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik had ook niet verwacht hele dagen bezig te zijn maar dat ben ik nu echt wel, maar zal wel bij het eerste jaar horen
vorig jaar heb ik stage gelopen dus werkte ik ook elke dag
Ja, in het eerste jaar heb je veel colleges, je houdt alles braaf bij, want je weet niet wat je moet verwachten op het tentamen enzo.
Daarna word je wel weer wat losser .
Niet meer actief op Fok!
pi_54384586
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, in het eerste jaar heb je veel colleges, je houdt alles braaf bij, want je weet niet wat je moet verwachten op het tentamen enzo.
Daarna word je wel weer wat losser .

dat had ik op mijn vorige opleiding ook
ben benieuwd of we deze periode wel een dag vrij krijgen
pi_54384855
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik ben gewoon niet gewend om echt 40 uur in de week wat te doen. Op de SPH had ik ook altijd maar heel weinig les, en moest ik thuis wel wat meer doen, maar dat was niet echt een probleem. En nu op de SPW heb ik en weinig les, en hoef ik eigenlijk ook nog maar weinig thuis te doen. Van de zomer heb ik dus weken gehad dat ik 30 uur moest werken, en dat hield ik wel goed vol, maar ik vind 40 uur best veel klinken.

Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
Ik heb ook totaal geen zin om 40 uur in de week te gaan werken, ik zou het liefste 36 uur doen, en dan 4x9. Niet vanwege de vermoeiendheid (dat went wel), maar meer omdat je dan nog een dag hebt om dingen te regelen enzo. Ik heb ooit een half jaar fulltime gewerkt, gewoon elke dag 8 uur, maar dan heb je dus het probleem dat je een dag vrij moet nemen omdat ze de kachel komen inspecteren, en op zaterdagochtend als een gek naar het postkantoor moet omdat dat om 12 uur dicht gaat
pi_54385050
Ja precies, en Peter heeft nu gewoon amper tijd/zin om het huishouden te doen, dus doe ik dat maar meestal voor hem. Maar kan goed begrijpen dat als je de hele dag gewerkt hebt dat je dan geen puf meer hebt voor het huishouden. Dus dan is 1 dag vrij ook wel handig om dat te doen. En idd, vorige week werd zijn wamachine bezorgd, en moest ik dus de hele dag bij hem blijven om die wasmachine te kunnen binnenlaten.
pi_54385080
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Sylvana het volgende:
Ja precies, en Peter heeft nu gewoon amper tijd/zin om het huishouden te doen, dus doe ik dat maar meestal voor hem. Maar kan goed begrijpen dat als je de hele dag gewerkt hebt dat je dan geen puf meer hebt voor het huishouden. Dus dan is 1 dag vrij ook wel handig om dat te doen. En idd, vorige week werd zijn wamachine bezorgd, en moest ik dus de hele dag bij hem blijven om die wasmachine te kunnen binnenlaten.
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
pi_54385170
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.
pi_54385442
Ik heb ongeveer 27 uur les per week, en dan nog (vooral verder in de periode) flink nog wat huiswerk. Kom zeker rond toetsweken en inleverdata echt wel aan de 40 a 50 uur per week. Vind het niet erg, ben gewend hard te werken, maar kan me ook prima vermaken zonder werk Leukere van wel wat doen is het bevredigende gevoel dat een afgesloten onderdeel geeft, dat heb je minder bij lekker luieren (maar dagje hangen/film kijken ofzo vind ik nog steeds heerlijk zo nu en dan)

En ik geloof niet dat ik nog echt gezond eet nu ... 3 cijfers teruggehad, inclusief een onvoldoende voor een vak waar ik echt hard voor geleerd had. En onterechte puntenaftrek bij een praktische opdracht (ze vond mn tabelletje niet mooi, maar de info erin was prima, en we hadden nog nooit tabellen gemaakt voor dat vak) die daardoor ook niet zo hoog uitviel als verwacht. Echt niet leuk. Hopelijk komen de goede cijfers nog

Ondertussen: drop, chocola, winegums en andere zoetigheid gegeten op school
pi_54385617
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor
pi_54385693
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor
Mee eens. Als je rond kan komen, wat geeft het dan?
Daarnaast maakt het ook nog flink uit wat voor werk je doet. In de zomervakantie heb ik vaak koekjes ingepakt, dan was ik veel lammer dan vakkenvullen of een dagdienst PZ bijvoorbeeld (al is dat ook geen licht werk).
pi_54385782
Ik werk nu gemiddeld 2 à 3 dagen per week in de galerie, ik doe thuis ook nog ± 1 dag in de week aan de galerie (website bijhouden, schilderijen wegbrengen etc.) Dan moet ik 3 administraties bijhouden. (die van Peter, die van de galerie en die van mezelf) dan heb ik nog 2 huishoudens. Hoewel er in Belgie 1x in de week een werkster komt. De rest van de dagen schilder ik. Best druk dus en hoewel ik m'n eigen tijd in kan delen, bedenk ik me soms ineens dat ik al máánden, niet één keer een dag helemaal niks heb gedaan. Het gaat altijd maar door. Maar aan de andere kant is mijn leven toch wel relaxt, omdat ik m'n eigen tijd meestal wel kan indelen.

Toen ik in Frankrijk woonde toen ik een jaar of 20 was werkte ik 's winters 36 uur per week en 's zomers 70 uur in de week. Daarna bij de film was het vaak ook belachelijk: meestal 6 dagen in de week, tussen de 12 en 16 uur per dag. Dus ik beklaag me nu helemaal niet.

Fok gebruik ik eigenlijk, zoals ik vroeger een sigaretje opstak, pauzetje tussendoor
pi_54385902
quote:

[..]

dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
pi_54385940
quote:

[..]

Idd, komt op mij nu een beetje op mij over alsof het "slecht" is als je niet fulltime wilt werken later
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
ALTIJD????????

Dit is pas 2 weken zo en waarschijnlijk kan ik volgende week al weer werken, dus ik vind 3 weken nou niet echt ALTIJD hoor
pi_54385963
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.
begin van het school jaar is pas 2 maanden geleden
en ik kan me herinneren dat je niet meteen stage had en nu ookal weer een tijdje niet meer
maar ik ga mijn mond erover houden
pi_54385992
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
pi_54385997
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:42 schreef Miss_S het volgende:
maar ik ga mijn mond erover houden
Doe dat

Wat eten wij allemaal vanavond?
Ik zelfgemaakte tomatensoep
Alleen jammer dat dat altijd lekkerder is als je het bewaart.
pi_54386016
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
ik vroeg duidelijk wanneer je het voor het laatst maanden had volgehouden
en dan kom je met dat voorbeeld dus dat klopt dan niet echt
pi_54386028
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Doe dat

ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjes en sla en komkomer en kip
pi_54386055
quote:

[..]

Doe dat

Ik dus pasta met groenten en rode saus. Was erg lekker, alleen een beetje veel, niet alles opgegeten.
pi_54386071
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjes en sla en komkomer en kip
Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant
pi_54386093
quote:

[..]

Doe dat

Wij eten gegrilde kip (aan het spit uit de oven) en een salade erbij met van die groene asperge-tips erdoor.
pi_54386228
Ik ga naar de sportschool

Ga toch maar gewoon fitnessen, en daarna lekker een half uurtje in de sauna
pi_54386269
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant
ja dat moet dan wel

ach ja ben niet anders gewend
  maandag 5 november 2007 @ 19:04:26 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_54386436
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:

hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...

en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_54386538
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...

en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
ja precies
moet er ook niet aan denken dat ik thuis moet blijven om het huishouden en zo te doen omdat mijn vriend fulltime werkt en daar geen puf meer voor heeft dan

en je krijgt er inderdaad zoveel voor terug, dat merk ik echt
pi_54386736
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Als ik later werk en nog steeds met Peter heb, dan verdien ik meer, ook al werk ik maar parttime. Peter heeft nl alleen havo en werkt gewoon in een magazijn, dus echt veel geld verdient ie er niet mee Dus ik ben niet afhankelijk van hem dan ofzo. Maar ik ben gewoon niet zo ambitieus. Wil ook niet 7 dagen in de wek thuis zitten, maar 4 dagen in de week werken vind ik meer dan zat

En nu ga ik echt naar de sportschool
  maandag 5 november 2007 @ 19:21:43 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54386830
Oh, ik heb weer een relletje gemist zie ik . Lief zijn voor elkaar, hoor .
Ik heb mijn eten weer op. Morgen kip kerrie en overmorgen weer pannenkoeken, denk ik . Dan moet ik alleen nog wat bedenken voor dodag, vrijdag eet ik bij mijn ouders en dit weekend kan ik wel weer even boerenkool stamppot klaarmaken .
Niet meer actief op Fok!
pi_54387004
ik ga vrijdag uit eten met mijn nichtje
en die vroeg of ik daarna ook nog iets wou gaan drinken
volgens mij gaat het dus niet een heel gezond weekendje worden
pi_54388663
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in ... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld (hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)

Zin in chocola!
pi_54388856
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Chicolate het volgende:
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in ... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld (hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)

Zin in chocola!
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt

Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd
pi_54391148
Sporten was weer erg lekker

Eerst een kwartier op de crosstrainer, toen een half uur krachttraining ( 8 apparaten) en toen nog een half uur op de crosstrainer. Weer aardig wat kcal verbrand dus

Alleen beetje jammer dat de sauna bezet was, dat had mn rug toch wel fijn geleken als iik daar in kon. Nouja, misschien van de week nog
pi_54397379
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
  dinsdag 6 november 2007 @ 07:47:36 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54397456
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt

Een heel weekend naar het bos? .
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?

Je brengt me op een idee: ik wil zondag ook lekker naar het bos .
Niet meer actief op Fok!
pi_54397516
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Een heel weekend naar het bos? .
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?

Huisje van familie
pi_54397523
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
Succes!
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:01:15 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54397546
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Huisje van familie
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos .
Niet meer actief op Fok!
pi_54397604
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos .
Huisjes in de bossen zijn geweldig
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp
Geen centrale verwarming, maar een open haard
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit
pi_54398919
Goeiemorgen allemaal
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zwaai je ff als je langskomt dan?

Ik zit lekker aan het iontbijt, rijstwafels en een vitalineabakje

De spierpijn is al een stuk minder dan toen ik vorige week gegaan was, dus mn lichaam begint al weer een beetje te wennen aan het sporten
pi_54400186
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Huisjes in de bossen zijn geweldig
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp
Geen centrale verwarming, maar een open haard
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
pi_54401321
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?

En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.

En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
pi_54401402
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
Nee, alleen aan familie (echt verhuren is het ook niet, je 'boekt' het en stort een vrijwillige bijdrage voor onderhoud). Het is ook echt een oud familiehuisje, ze hebben er de oorlog nog in overleefd enzo
pi_54401409
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?

En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.

Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
pi_54401447
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
Alleen voelt het misschien niet zo lekker om met een volle maag te sporten.
pi_54401482
Nouja, neem aan dat je dan ook niet direct na het eten gaat sporten, maar 1-2 uur wacht. Als ik om 18 uur heb warmgegeten ga ik altijd pas rond half 8/8 uur naar de sportschool toe. Dan is het eten wel gezakt
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:57:41 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54401486
Je hoeft natuurlijk ook niet metéén na het eten te sporten. Ik ga voortaan dus om een uur of 16:30 / 17:00 hardlopen. Dan douchen en vervolgens eten maken en dan heb ik de rest vd avond nog voor mezelf . Als ik om 16:30 ga hardlopen heb ik zeker weten geen last van steken of een volle maag, want ik eet na de lunch om 12 uur niets meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_54401581
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:

Sowieso doet fietsen bij mij helemaal niets. Ik kan fietsen wat ik wil, krijg er alleen dikkere kuiten van
Mijn zus fietst elke dag 2 uur met een kidkar achter de fiets om de kinderen naar school te brengen en dat helpt ook geen bal.
Op de één of andere manier gaat van fietsen je hartslag niet echt heel hard omhoog. HEt is wel goed voor je conditie trouwens
pi_54401625
Een vriend van me is anders wel 25 kg afgevallen toen hij elke dag 1 uur heen en 1 uur terug naar zijn werk ging fietsen En daarnaast natuurlijk gezond at.

Maar bij mezelf merk ik ook weinig verschil, en op de crosstrainer verband ik ook veel meer kcal, dus dat doe ik meer. Ik fiets alleen als warming-up/cooling down.
pi_54402214
Gisterenavond had ik nog het plan om deze ochtend hard te gaan lopen, maar een combinatie van regen, verkoudheid en ongesteldheid maakte dat ik dat maar een keertje overgeslagen heb.
Wel een nieuwe rugtas gezocht voor m'n vriendje, maar het is helemaal niet zo makkelijk om een goede stevige te vinden, dus dat wordt ws. nog een hele zoektocht.
Heb ook zo'n skinny gepast (ook op aandringen van vriendje, die vindt ze erg mooi ). Corduroy ging nog wel, maar jeans zat echt raar, en een broek van je kuiten af moeten stropen is echt niets voor mij

Vanavond werken, maar eigenlijk geen zin in, want ze zijn allemaal dingen aan het vernieuwen in het kader van patientvriendelijkheid, wat er eigenlijk op neer komt dat je veel meer moet doen in hetzelfde tijdstip en van alles moet bijhouden
pi_54405555
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oeps Ja daar had ik het over

Maar, huisje in bos is leuk helemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...

Ik ga vanavond eindelijk weer lekker trainen. Best gek, maar ik mis het echt als ik een dag niet kan sporten. En meteen vragen wanneer mn examen nou is enzo Nu eerst maar eens de tandarts bellen ...
pi_54406405
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
Maar, huisje in bos is leuk helemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...
Jaaaa, ik heb er zo'n zin in
Eerst nog maar even doorbikkelen
pi_54407859
tentames gingen niet heel geweldig tenminste de laatste niet maar daar leek de hele klas problemen mee te hebben

had wel een verslag terug gekregen en daar had ik een 7,5 voor
pi_54412449
7,5 terug voor presentatie

M'n avondeten voor vandaag: 150 gram gekookte aardappels, 2 kleine chipolataworstjes en een enorme bak witlofsalade

En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen

En ik ben toe aan vakantie.
pi_54413261
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Ewelina het volgende:
En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen

En ik ben toe aan vakantie.
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap ).

Ik ben intussen helemaal gaar van het leren, heb overzichten in overvloed, maar geen overzicht
Morgen maar weer door... Mijn moeder riep over MSN nog even: 'ach ja, meer dan je best kun je niet doen'. Fijn dat mijn ouders het accepteren als ik nog wat langer studeer

En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten
pi_54415499
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:

En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten
Soms moet dat even, als het maar niet elke dag is

Ik ben helemaal bont en blauw: kan bijna niet meer typen door alle trappen op de gewrichten van mn handen, dikke scheen, door mn enkel/voet gezakt en mn grote teen dubbelgeklapt ... en dat allemaal aan de rechterkant Maar training was voor de rest wel heerlijk, en examen is verzet, dus ik kan naar gala en naar examen, hoef niet te kiezen
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:58:36 #248
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54417619
Hallo allemaal!
Mijn uren voor komend blok (met 3 vakken, dat is dus 1 meer dan de 2 die je moet doen) 8 uur en 45 minuten. Maar weesch maar niet bang, ik moet thuis ook nog dingen doen. Boeken lezen enzo. Maar ik ben donderdag en vrijdag vrij... Wel werk ik af en toe (vanuit huis, enquetes samenvatten) en ik zit dit jaar in het bestuur van mijn studievereniging. Toch vind ik het qua collegeuren wel wat weinig soms... Net of je niet echt waar voor je (college)geld krijgt.

OT:
Maandag gewogen. 75,6
Nog steeds niet echt afgevallen dus, maar ik update het nu toch maar. Afgelopen week ben ik wel 3 keer uit eten geweest, dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet aangekomen ben. Wel is mijn buik platter volgens mij. Dat hardlopen traint mn spieren best wel, denk ik zo.
Gisteren was ik weer eens in de sportschool. Mijn hartslag gaat nu veel minder snel omhoog dan voor het hardlopen. Het heeft echt nut. Vandaag heb ik wel een beetje spierpijn... Zwaardere gewichten op dat armen-naar-voren-doe-ding.
En ik probeer nu elke dag buikspieroefeningen te doen. Dus over een paar maanden ben ik superslank en supergespierd.
  woensdag 7 november 2007 @ 07:34:14 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54421802
Egeltje, we hebben nog meer gemeen dan onze studie: nml ook onze lengte en ons huidige gewicht (nou ja, ongeveer dan ). Ik ben bij 86 kg begonnen en ik weeg nu dus 75,4 (100 gram meer dan de vorige keer dat ik woog, maar nu ben ik weer serieus bezig en toen niet ).
Dat van die collegeuren herken ik ook. Vooral mijn moeder heeft het daar nogal moeilijk mee . "Het kost ons handen vol geld en je hoeft er bijna nooit naartoe".

Nu ga ik even douchen en eten en dan maar eens studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_54421874
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kasta altijd grappig

zometeen weer lekker sporten
  woensdag 7 november 2007 @ 08:08:26 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54421980
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kasta altijd grappig

zometeen weer lekker sporten
Oeh, leesvoer . Even in jouw post history loeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_54422510
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
pi_54422558
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
Balen zeg!
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?

Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens

Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
pi_54422616
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Balen zeg!
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?

Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens

Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
Heb niet eens commentaar teruggekregen, m'n inzage is gewoon teruggestuurd zonder verandering...
Ik denk dat ik gewoon 'stiekem' aan m'n keuze onderzoek ga beginnen, en dan zeg ik lekker tegen het DCO dat ik gewoon snel was
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed
pi_54422861
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap ).
Ik werk in het weekend, en alleen op zondag wil ik nog wel eens blijven liggen. Nu word ik eigenlijk standaard rond 7 uur wakker, en als de wekker niet staat om 7.30u...

Nou ja ik vind het nu gewoon fijn dat ik nu relaxed kan opstaan Moet alleen nog wel heel veel doen voor studie...

Vanochtend 59,4 op de weegschaal
pi_54423005
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed
Inderdaad, het is nooit goed. Eerst was mijn doel om broeken maat 42 te passen (of gewoon om overal broeken te kunnen kopen). Nu pas ik makkelijk in maat 42, bij de meeste winkels zelfs 40, en ben ik nog niet tevreden
Mensen beginnen al tegen me te zeggen dat het 'zo wel goed is' met dat afvallen van mij, en dat ik niet nog meer moet afvallen omdat dan mijn figuur eraan gaat. Maar ik geloof anderen nooit

Eigenlijk wil ik gewoon krachttraining gaan doen, om strakker te worden! Maar daar heb ik voorlopig geen tijd voor geloof ik, misschien als ik met mijn scriptie bezig ben en wat rust heb
pi_54423167
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)

net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
pi_54423226
Dat herken ik wel...dat het nooit goed is

Ik begon bij 73 kilo, vond mezelf toen ronduit vadsig, en ik was al blij als ik de 65 zou halen en dat leek al onhaalbaar voor mij...

nu weeg ik 59,4 en is het nog niet goed

Toen ik op de middelbare school zat vond ik mezelf overigens ook te dik -of beter gezegd, mijn buik vond ik te dik/niet strak genoeg, toen woog ik rond de 53 kilo Ik had maat 34 (daar was ik dan wel weer trots op...)

Streef is nu 55 kg, dan vind ik het wel mooi geweest Ik hou van mijn rondingen en die moeten er niet af Ik ben veels te blij dat ik ze nu eindelijk heb, op de middelbare school was ik echt zo'n plank
pi_54423251
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)

net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
Kweek je niet gewoon spieren?

Anders moet je even meten
pi_54423301
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kweek je niet gewoon spieren?

Anders moet je even meten
spieren zou kunnen
en ik zie er wel slanker uit dus het zal vast goed komen
maar ik wil gewoon ooit eens onder die 70 (voor de feestdagen het liefst anders word het volgend jaar)
pi_54424054
Zo m'n verslag is af! Een bevalling was het wel! Naar mijn mening ziet het er goed uit en is de inhoud relevant en 3900 woorden ong. dus het moet eigenlijk wel goed komen.
Het volgende blok is statistiek en dat is niet m'n favoriet maar dat moet maar.
Straks ga ik toch hardlopen, dat ik gisteren niet gedaan heb (als het niet keihard regent tenminste, dat kan ik hier niet zien)
pi_54424168

Ik nam enthousiast een hap van een appel, blijkt 'ie rot te zijn (of nou ja, een of andere appelziekte te hebben, want hij smaakt naar schimmel).
BAH
pi_54425679
Goeiemorgen

Balen dat je dat tentamen nog moet herkansen veiligheidsspeltje en dat je ws niet aan je onderzoek mag beginnen tot die tijd. Maar mooi dat je verslag af is

Ik ga vanavond een uurtje bodypumpen, en dan hopelijk daarna in de sauna. En dan morgenavond nog 1,5 uur fitnessen en dan ben ik 3 keer geweest deze week En dan kijken hoe het met mn gewicht is gesteld vrijdagochtend Qua eten gaat ook goed, hele week nog geen chips ofzo gegeten
  woensdag 7 november 2007 @ 11:53:17 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54425706
Goed bezig, Sylvana .
Ik heb alweer een dag dat ik niets uitvoer . Straks overleg met m'n scriptiebegeleider en dat motiveert wel weer. Ik zal nu al wel op zoek moeten naar proefpersonen voor m'n onderzoek, dus dan doe ik in ieder geval weer iets nuttigs .
Niet meer actief op Fok!
pi_54427304
net 1,5 tosti op met slankie kaas
pi_54427442
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker
pi_54427471
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker
klinkt lekker
ik wil nu ook vaker geroosterde boterhammen eten
pi_54428124
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom. Ik vind het iig lekkerder!

Gisteren 35 minuten achtereen hardgelopen en het ging heerlijk. Je merkt echt dat er na een minuut of 20 stofjes vrijkomen, die maken dat je zonder centje pijn maar door kunt lopen. Ik kan goed begrijpen dat je hieraan verslaafd kan raken! Het regende trouwens wel, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, want ik ga daarna gewoon onder de douche en het is nog niet zó koud buiten dat je teveel afkoelt.
pi_54428313
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom. Ik vind het iig lekkerder!
Volgens mij is het juist andersom. Ik weet niet meer precies wat er nou kapot ging door het roosteren, maar ik heb een kennis met darmproblemen, die altijd geroosterd brood at. Toen heeft een dietiste haar aangeraden om dat niet meer te doen, nu eet ze normaal brood en zijn haar klachten een stuk minder.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit alleen voor haar geldt
  woensdag 7 november 2007 @ 14:15:49 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54428994
Volgens mij gaan bij het roosteren van brood de vezels kapot. Daardoor verteer je het makkelijker. Maar dat is niet positief, want je krijgt sneller honger. Ik zag laatst bij tell sell op tv dat ze een broodrooster verkochten en erbij vertelden dat het beter voor je was, want je kon het sneller verteren omdat de vezels kapot waren. En daarna op een andere zender kun je reclame zien over yoghurt met toegevoegde vezels. Ahja...

@Viking: jah, ik zag de overeenkomsten ook al in het rijtje. Het wordt bijna eng...

Kheb net twee crackers op met smeerkaas en een bruin hard broodje. Zometeen nog een breaker light (yoghurt in een zakje) met toegevoegde vezels en goede bacteriën en andere blabla.
  woensdag 7 november 2007 @ 14:27:09 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54429303
Yay, ik heb toch nog een 7 gekregen voor m'n stage. M'n aanvullende opdracht is dus goedgekeurd .
Net scriptieoverleg gehad en dat gaat ook allemaal volgens plan, al vind ik soms dat het allemaal niet zo opschiet. Daar lijkt mijn begeleider geen last van te hebben. Alles gaat goed dus . Alleen heb ik net de serie 'Desperate Housewives' ontdekt. Jaja, die bestaat al een tijdje, ik weet het, maar ik wist niet dat 'ie zó leuk was . Heb vanochtend een stuk of 4 afleveringen gekeken . Hoezo soggen . Morgen echt weer serieus aan de slag en daar mogen jullie mij best aan herinneren als ik morgen weer zit te soggen .

Lijntechnisch gezien gaat het goed. Vanochtend yoghurt met cruesli (ik ben de muesli met aspartaan even zat) en vanmiddag drie bammetjes. Straks weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_54429380
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie

Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus

Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 07-11-2007 16:49:40 ]
pi_54432960
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
pi_54433038
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
Dat is per persoon verschillend en ligt eraan hoeveel je beweegt op een dag enzo. Als je erg actief bent, heb je er meer nodig dan wanneer je niet erg actief bent. Dus op sommige dagen eet ik er bijvoorbeeld 2, en op andere dagen 4. Kun je niet echt 1 goed antwoord op geven.

Luister gewoon naar je lichaam...
pi_54433313
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie

Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus

Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
pi_54433472
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzo Er is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
pi_54435469
Zo, ik ga ook weer eens (proberen) mee te doen.

Waar ik nu naar streef is 5 killo af te vallen.
Een deadline heb ik nog niet gezet

Ben gisteren begonnen met 10 min joggen en ben van plan dit langzaam op te bouwen.
pi_54435657
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
  woensdag 7 november 2007 @ 18:54:26 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54435816
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch... )
pi_54436164
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch... )
morgen naar de bios (en ja dan neem ik ook iets te snacken) en vrijdag avond ga ik uiteten en daarna uit

en december beurs waren allerlei etens dingen voor de kerstdagen je
heb wel veel vis dingen op maar ook champagne en witte wijn
en ijs
pi_54436297
Ik heb ook een vreetweekend ingepland, en ik begin morgen al: na mijn tentamen ga ik een reep van de lekkerste chocolade kopen die ik tegen kom, en die met veel smaak opvreten. Omdat ik zo braaf ben geweest met studeren
En in het bos dit weekend zal ook wel het nodige lekkere eten aanwezig zijn, maar dan loop ik ook de hele dag, dus misschien valt het nog best mee qua kilo's. En zo niet, dan lekker niet, dit weekend wordt alleen maar leuk en ik ga niet denken aan hoeveel suiker er in chocolademelk zit
pi_54436988
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht ... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36

Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!

Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeft of het nou tentamens of wat anders is
pi_54438011
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht ... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36

Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!

Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeft of het nou tentamens of wat anders is
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?

Vandaag nog gegeten na dat copieuze ontbijt:

soort muesli bar van Kellogs
zakje snack a jacks cheese

80 gram kalfsoester
80 gram ovenfriet
150 gram rauwkost (zo'n kant en klaar zakje met paprika, kool, wortel en ui), aangemaakt met lepel light mayo en lepel thaise chilisaus
toetje: optimel vanillevla met een mandarijntje.
pi_54438104
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzo Er is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet .
Pretentieus geneuzel.
pi_54438155
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef roooosje het volgende:

[..]

PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet .
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
pi_54438229
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden .
Pretentieus geneuzel.
pi_54438270
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef roooosje het volgende:

[..]

. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden .
geeft ook niet
maar misschien handig om te weten dat er al 10 voor het hetzelfde hebben gezegd zonder enig effect

ik voel de wijn en champagne nog steeds trouwens van 4 uur geleden
pi_54438987
Bodypumpen was echt zweten, was al lang niet meer geweest. Meeste oefeningn kon ik wel op zelfde gewicht, paar oefeningen kilootje lichter gedaan. lekker gezweet, en voldaan na afloop Sauna was helaas al weer bezet
pi_54439036
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....

En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.

Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie

Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 07-11-2007 20:59:34 ]
pi_54439466
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....

En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.

Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie

Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
Je capslock staat aan. En niemand wil je aanvallen.
Pretentieus geneuzel.
pi_54439553
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb je dan al eens geprobeert om een lang je voedingspatroon aan te passen? (en dan bedoel ik niet een week maar echt 3 maand ofzo)
misschien zal het niet alles oplossen maar kwaad zal het zeker niet doen
pi_54439567
Zo komt het wel over, vooral weer van Miss_S die zegt dat het al 10 keer gezegd is, terwijl ik al vaak zat heb aangegeven dat het daar bij mij niet aan ligt. Zij kent mijn situatie niet precies, dus kan ze er ook niks over zeggen....

Bij mij zit er gewoon iets wat er niet hoort, ze zijn er alleen nog niet achter wat het is en datgene wat er zit zal altijd voor problemen zorgen, ongeacht wat ik eet.
pi_54439568
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
pi_54439634
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
heel jammer genoeg zitten er dokters ook (vaak) naast
en ik heb zelf ook last van een prikkelbare darm
pi_54439653
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ja, als je pds hebt dan merk je wel verschil als je pittig eet of niet, alleen bij mij is dat dus niet zo. Bij mij zit er dus iets dat er niet hoort, en ik heb dus geen pds of een spastische darm.

En nu hou ik erover op, is nu wel duidelijk allemaal
pi_54442258

Pretentieus geneuzel.
pi_54443094
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?
Foto, heb ik niet Ik heb hem ook nog helemaal niet thuis enzo, moet eerst nog een keer terug om te vermaken, en daarna nog een keer om de jurk zelf eindelijk op te halen (en besloten dat alleen mn moeder mag weten hoe ie eruit ziet voor het gala is, gewoon klein geheimpje zeg maar. Voor iedereen, inclusief mn vriend)

Gekocht in Amsterdam, bij Robin. Mooie zaak, en de verkoopster was echt heel vriendelijk en geduldig. Bleef maar naar nieuwe dingen zoeken en hield zich keurig aan het budget dat ik had, dus probeerde me niets duurders te verkopen
  woensdag 7 november 2007 @ 23:20:40 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54444262
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek . Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.

Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo . Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_54444390
Mooi dat je al 2 docenten hebt gevonden voor je onderzoek en dat het hardlopen zo goed ging!

Maar hoezo heb jij geen sleulel dan

Hier een goeie dag gehad, gewoon 3 keer een maaltijd gegeten, voldoende zuivel gehad ( 2 vitalineabakjes), fruit en nog een klein potje groenten vanavond toen ik thuis kwam van het sporten
pi_54444419
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek . Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.

Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo . Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten .

Das hét moment om een beetje te stretchen!!!
  woensdag 7 november 2007 @ 23:36:57 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54444851
Aangezien we altijd samen lopen, neemt alleen Mark een sleutel mee.
Maar ik maakte het verhaaltje iets zieliger dan het was : vorige keer moest ik wel wachten tot hij terug was, maar nu was onze andere huisgenote ook thuis .

En je hebt gelijk, Conleche, alleen vergeet ik dat stretchen na afloop steeds. Doe het steevast als ik warmgelopen ben en dan ook nog alleen de kuiten. Daar zat ook lange tijd mijn probleemzonde, maar heb nu nergens meer last van.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')