quote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik snap dat niet hè, dat mannen altijd zo nodig verliefd moeten worden. En ik ben altijd heel aanrakerig t.o.v. mensen die ik graag mag en mannen kunnen dat wel eens verkeerd interpreteren. Bah. Ik sta daar totaal niet bij stil.
Er zat ook een kerel achter ons die de hele tijd naar me zat te loeren met zo'n "ga je mee naar achteren?"-blik. Brr.
Brr inderdaad. Ik snap dat nooit, heb ook wel eens een meisje achter me aan gehad. Was een goede vriendin, maar ze heeft het totaal verpest door het toch te blijven proberen terwijl ik toch echt niet op meisjes val (in elk geval niet op haarquote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed.
[..]
Ik vind hem wel stoer! Ik weet 't alleen niet wat betreft de ceintuur, dat is altijd een moeilijke met winterjassen, want door de dikke stof en omdat je vaak een dikke trui aan hebt 's winters lijkt je taille vaak breder dan dat ie is. Maar volgens mij issie ook goed zonder ceintuur te dragen toch? Dan vind ik hem denk ik nog leuker.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg
Hier issie dan.
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel. Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee
. Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest
). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan?.
Ja, dat is echt niet leuk meer nee. De helft van de tijd kan ie de pagina niet vinden, is de lay-out verneukt of ontzetend traagquote:Op donderdag 1 november 2007 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurd, duurt me allemaal te lang![]()
Nou dat is niet iets waar ik vrolijk van zou worden hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Laatste toets vandaag, ik ben vrolijk ... (en ik heb niet geleerd, dit vak is onmogelijk te halen als je de hele periode niets hebt uitgevoerd) ... dus lekker relaxed dagje![]()
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef Bagel het volgende:
ik zit op mn thuis weegschaal nu onder de 65, maar gister was ik in de sportschool op de weegschaal gaan staan... (wt t, altijd op dezelfde wegen!) daar was ik 69.1 en hij schijnt te kloppen volgens iedereenik hou voor mn wegingen voorlopig toch maar de thuisschaal aan denk ik!
Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef Miss_S het volgende:
het kriebelt wel afentoe een beetje maar nog niet irritant
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nuquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezen![]()
Ik wil stiekem ook weer een piercing... Maar heb nog even geen geld/tijd/'aandacht' ervoor.
Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
ik hoop ook dat het zo blijftquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzo
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nu
wat voor een piercing zou jij willen?
ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel. En verder heb ik nog een tepelpiercingquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.
En ja, dat is dus ergens 'daar beneden'![]()
Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules. Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
![]()
4 tot 9 maanden zeggen zequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.
En ja, dat is dus ergens 'daar beneden'![]()
Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules. Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
![]()
Ja, dat idee had ik zelf ook al...Bovendien vind ik een verticale mooier. Misschien moet ik gewoon een tweede poging doen, met een dikker staafje enzo, dat schijnt ook al te schelen. Ik had 1,6 mm, maar het kan ook met 2 mm meteen, en dan 'snijdt' het minder, zeggen ze.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel.
IEHHHHHHHHquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Miss_S het volgende:
(en tepelpiercing)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
IEHHHHHHHH![]()
Echt, als ik daaraan denk krimp ik al in elkaar. AU!
Maar dat kan heel goed aan mij liggen, alles dat ook maar in de buurt van mijn tepels komt mep ik met grof geweld weg, dus een piercer met een naald heeft helemaal geen kans![]()
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeerquote:
je werkgever ziet in ieder geval niets van je clithoodpiercing als het goed isquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Omg, een clithoodpiercing. Waar is dat goed voor? De enige plek waar ik een piercing zou willen is in m'n tong of door m'n onderlip, maar m'n moeder heeft me vaak genoeg gewaarschuwd dat ik het huis dan niet meer in kom
. M'n tattoos zijn al erg genoeg en die kan ik altijd nog verbergen. Bovendien vind ik het oog op mijn afstuderen niet zo verstandig om een piercing in m'n gezicht te nemen. Daar houden veel werkgevers volgens mij niet zo van
Ja, die ene seconde kan me ook niet zoveel boeien, maar dat er daarna een piercing zit door een zeer gevoelig deel van je lijf..Waar misschien kleding langs komt enzo, echt, ik moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
nee, door het velletje dat over je clit heen hangt, niet door je clit zelf neequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
De naam zegt het al, het zit in het kapseltje (soort voorhuidjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
En yay, Fok! is lekker snel!. Nu even een eitje bakken voor mij en Mark
.
ja normaal wel maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten![]()
Daar denk ik af en toe ook nog wel aan hoor, behalve aan het opraken van de olievoorraad danquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken![]()
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad![]()
Leren voor tentamen van maandag en verder relaxenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Gewas het volgende:
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.
En het is weekend.Wat gaan jullie doen dit weekend?
nee deed echt helemaal geen pijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing
deed het pijn? <- ikke ben een mietje
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?![]()
(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
Sterker nog, dan heb je goeie kans dat het helemaal geen problemen oplevert. Zeker een clithoodpiercing, dat geneest echt belachelijk snel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging
Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...Ha! Ik weet een goed beroep voor je! Script-continuiteit bij de film!! Best leuk hoor! Dan kan je misschien de filmacademie gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net de voorlaatste les van Evy gedaan (1x10 en 2x12 minuten met 1 minuutje ertussen, maar volgens mij had ik die vorige week ook al een keertje gedaan, beetje vaag hoe dat schommeltZondag de laatste les en dan door naar de 10 km!
denk dat je bedoelt dat van het auto ongeluk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik)
En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet)
Haha ik weet ook wel dat het geen echt risico is, daarom postte ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
Yups eindexamengala ... weet niet zeker of ik er wel zin in heb (en ik weet zeker dat mn vriend er absoluut niet heen wil) ... hekel aan jurken, en de muziek die daar komt, maar vrees wel dat ik daar heen ga. Examen kan wel op een andere dag, maar dat had ik vorige keer ook al, en mijn ouders kijken er naar uit om mij een keer te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinneringMaar goed, ik ben ook gek op gala's
Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
dat klinkt wel foutquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor.
Join the clubquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En m'n tentamen gehaald
quote:
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil etenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd met je vader Conleche
Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten.
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen.
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
Wat laat ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
Ik sta meestal om half 10 op. De galerie gaat namelijk pas om 11 uur open. Als ik in Belgie ben om te schilderen sta ik vaak rond tienen op. Als ik er een keer vroeg uit moet voor het een of ander, ben ik direct van slagquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....quote:Op zondag 4 november 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Iedereen nog op bed?
Thuis eten wij altijd Kroepoek en emping bij indische gerechten, de smaak is wat bitter moet je aan wennen en het komt van de Melindjoe vrucht, ben wel benieuwd of daar nou verschil in zit qua Kcal (denk het eigenlijk niet)quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Wat is Emping?
En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnenIk ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
Veel succes danquote:Op zondag 4 november 2007 13:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen![]()
Dank je!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand![]()
slet nog welquote:Op zondag 4 november 2007 13:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jij slet!
![]()
Ik sliep helemaal alleen, helaas![]()
Dan nogquote:Op zondag 4 november 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slet nog welnee gewoon mn vriendje
![]()
ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zinquote:Op zondag 4 november 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst
als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doenquote:Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen![]()
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen![]()
Ik vrees dat het bij de belasting toch anders werkt. Het enige wat er misschien nog kan gebeuren dat ik vraag aan m'n accountant of ze 2007 bv heel laag willen inschatten, zodat ik daar dan nu nog niks over hoef te betalen. Ik vind belasting betalen best: MAAR NIET 3 JAAR IN 2 MAANDEN!!! (ik heb het echt over belachelijke bedragen, hoe kunnen ze nu denken dat je dat ergens in een sok hebtquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal
niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
vraag me dat dinsdag om 2 uur nog maar een keertjequote:Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!
![]()
![]()
(toch?)
Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..quote:Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het kokenHeb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
Nergens... Je moet het maar gewoon doenquote:Op zondag 4 november 2007 17:59 schreef Huppelei het volgende:
Waar kan ik zelfdisipline vinden?
Ik heb er gister eerst 4 uur over gedaan om alles op te schrijven, en vandaag nieuw toetsenbord aangesloten ( oude pakte steeds letters niet) en alles uitgetyped, dus ben er ook wel ruim 7 uur mee bezig geweest totaal. Morgen voor het tentamen nog ff allemaal doorlezen en dan komt het vast wel goedquote:Op zondag 4 november 2007 18:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..![]()
Ben er nu al 2 halve dagen mee bezig en ik ben iets over de helft. Met typen alleen!![]()
Het is niet leuk meer.
Even mijn eigen blijheidspost teruglezen![]()
Ja maar ja maar, ik heb er eerst zo ongeveer 40 uur over gedaan om het samen te vatten. En nu ben ik alleen nog maar die samenvatting aan het overtypen. Maar het ergste is dat ik 'm ook nog uit mijn hoofd moet leren.quote:Op zondag 4 november 2007 18:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er gister eerst 4 uur over gedaan om alles op te schrijven, en vandaag nieuw toetsenbord aangesloten ( oude pakte steeds letters niet) en alles uitgetyped, dus ben er ook wel ruim 7 uur mee bezig geweest totaal. Morgen voor het tentamen nog ff allemaal doorlezen en dan komt het vast wel goed
Zo lang? Ik vind 7 uur echt niet lang..quote:Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik doe nu MBO, en had niet verwacht dat ik op het MBO nog zo lang zou bezig zijn met een tentamen. Op het HBO was ik ook wel veel langer bezig hoor, kon ik het ook niet de 2 dagen van te voren doen.
O ja hoor, die opleidingen bestaan hoorquote:Op zondag 4 november 2007 18:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo lang? Ik vind 7 uur echt niet lang..![]()
Ik hoop niet dat er opleidingen zijn waarbij je echt maar een paar uur of helemaal niet hoeft te leren..![]()
Ach, ik vind mezelf gewoon heel erg zielig op dit moment![]()
Daarom doe ik dus ook niet aan samenvattingenquote:Op zondag 4 november 2007 18:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, ik heb er eerst zo ongeveer 40 uur over gedaan om het samen te vatten. En nu ben ik alleen nog maar die samenvatting aan het overtypen. Maar het ergste is dat ik 'm ook nog uit mijn hoofd moet leren.
![]()
Ach, boeiend, ik ga morgen lekker nieuwe schoenen kopen![]()
Hmz, en waar studeerde je ook alweer?quote:Denk niet dat ik ooit een boek van meer dan 300 pagina's heb moeten leren voor een tentamen...
Jaaaa ok, dan laat ik al die literaire werken die ik moest lezen even achterwege. Je hebt gelijk: ik heb wel grotere tentamens gehadquote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz, en waar studeerde je ook alweer?
* egeltje1985 gaat koffers pakken.Nee hoor, maar kheb hier in Utrecht meestal toch wel grotere tentamens. Mijn laatste tentamen ging over 4 prozaboeken en 5 niet-proza-werken. Bij die laatste zaten werken van psychiaters en criminologen uit 1950 e.d. Leuk... Maar... Ik had daarvoor een 8,3.
En over afvallen:
Ik heb me dit weekend redelijk ingehouden. Zaterdag les 7 van Evy. 's Avonds feestje, 2,5 glazen wijn en 2 tucjes. Vandaag: 2 afgebakken broodjes en chinees (beetje rijst, vis en kip). Kben afgelopen week alles bij elkaar wel drie keer uit eten geweest. Maar ik heb niet te veel gegeten. Maar ik weet niet of er wat af is deze week...
Je bent wel komisch iigquote:Op maandag 5 november 2007 12:57 schreef conleche het volgende:
Gelukkig, gelukkig, gelukkig! Ik heb het voor elkaar gekregen dat de accountant een briefje gaat schrijven dat 2007 véél lager gaat uitvallen dan dat de belasting nu denkt. Moet ik wel op den duur dus bijbetalen, maar daar kan ik dan tenminste maandelijks wat voor opzij leggen. Nu moet ik nóg m'n hele spaarrekening leegtrekken om 2006 te kunnen betalen, maar ik zie weer een stukkie kip aan de kerstdishorizon verschijnen![]()
O ja gisteren dus in totaal 8 bonbons gegeten. En maar zeuren dat ik niet onder de 65 kom
![]()
Klopt. Als je net begint met trainen, dan verbrand je eerst je koolhydraten. Als die op zijn, dan schakelt je lichaam over naar het verbranden van vetten. Daarom zeggen ze ook altijd dat je als je gaat fitnessen eerst krachttraining moet doen, zodat je koolhydratne op raken en dat je daarna met cardio je vet goed kunt verbrandenquote:Op maandag 5 november 2007 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens van een vriend van me dat je beter lange tijd langzaam kunt hardlopen (bijna wandelen) ipv korte tijd snel als je vet wilt verbranden (als je snel loopt, verbrand je koolhydraten). Dus dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. Eens kijken hoe ik het dan volhoud.
wat ga je de rest van de dagen doen?quote:Op maandag 5 november 2007 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Tentamen was echt easyIk ga voor de 9 of hoger
En mn nieuwe rooster is echt relaxed
Maandag van half 9 tot 12 en dinsdag van 9 tot half 3, maar dan heb ik nog een paar tussenuren en ben ik evengoed nog een uur eerder thuis dan deze periode
Zo eerst maar es lunchen
Dit meen je toch niet hequote:
Ik mag er nog net bij, maar als het goed is morgen niet meerquote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Okey, door het topic van Yvonne ben ik erachter dat ik te licht ben om bij de landmacht te mogen...![]()
Nou, ze testen je conditie ook wel vrij grondig, dus als dat gewicht vooral uit vet bestaat, val je sowieso wel af. Ze willen gewoon geen kleine dunne mensen, blijkbaar. Je moet dik zijn van de spierenquote:Op maandag 5 november 2007 15:23 schreef conleche het volgende:
Wel belachelijk trouwens een minimum gewicht van 65 kilo. Hun minimumlengte is 1m65, als je dan 65 weegt ben je imo al aan de zware kant. Zeker als het als minimumgewicht wordt genomen!
Normaal gesproken zou ik dan stage moeten lopen, maar daar ben ik dus mee gestopt. Ik heb me weer aangemeld als Alphahulp, maar ze hadden op dit moment nog geen werk voor me, en zouden me bellen als ze dat wel hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 15:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat ga je de rest van de dagen doen?
misschien een stomme vraag maar waar betaal jij alles van?quote:Op maandag 5 november 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dan stage moeten lopen, maar daar ben ik dus mee gestopt. Ik heb me weer aangemeld als Alphahulp, maar ze hadden op dit moment nog geen werk voor me, en zouden me bellen als ze dat wel hebbenDus zolang ze geen werk voor me hebben kan ik lekker relaxen
En heb ik natuurlijk genoeg tijd om naar de sportschool te gaan
ja maar hoelang kan je wachten tot er werk is?quote:Op maandag 5 november 2007 16:18 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar dat zeg ik toch ook, dat ik me weer heb aangemeld om te gaan werken als Alphahulp, maar dat ze deze week nog niks voor me hebben. Tenzij er iemand ziek wordt ofzo. Ik heb van de zomer ook gewoon 4 maanden gewerkt om mn schoolgeld te kunnen betalen enzo....
En ik betaal alles gewoon van mn stufi, krijg niks van mn ouders ofzo
Net boodschappen gedaan, en alleen maar gezonde dingen meegneomen, avondeten met veel groenten enzo, en helemaal geen chips of koekjes ofzo
Bij Alphahulp wordt er per week een planning gemaakt. Aangezien ik vorige week gebeld heb nadat de planning gemaakt was, hadden ze dus nog niks voor me, tenzij er van de week iemand ziek wordt. Voor aankomende week zit ik gewoon weer bij de planning in. Maar het werk als alphahulp is erg wisselend. Van de zomer heb ik weken gehad dat ik 18 uur werkte, maar ook dat ik 30 uur werkte. En dit is gewoon werk dat ik ontzettend leuk vind om te doenquote:Op maandag 5 november 2007 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar hoelang kan je wachten tot er werk is?
volgens mij is er overal genoeg werk te doen
je hoeft geen verklaring af te leggenquote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij Alphahulp wordt er per week een planning gemaakt. Aangezien ik vorige week gebeld heb nadat de planning gemaakt was, hadden ze dus nog niks voor me, tenzij er van de week iemand ziek wordt. Voor aankomende week zit ik gewoon weer bij de planning in. Maar het werk als alphahulp is erg wisselend. Van de zomer heb ik weken gehad dat ik 18 uur werkte, maar ook dat ik 30 uur werkte. En dit is gewoon werk dat ik ontzettend leuk vind om te doenEn dat er dan weken bij zitten dat ik wat minder werk vind ik geen probleem, red het zo ook wel. En ook al heb ik geen werk/stage, heb nog wel een huishouden en een vriend ( waarbij ik ook vaak het huishouden doe) en familie om te bezoeken, dus vervelen doe ik me niet hoor
En dat is voor jullie doen zo weinig aan school hoef te besteden is omdat ik een MBO-opleiding doe, en de meesten van jullie HBO/WO en dat is een groot verschil....
Maar goed, nu voelt het een beetje alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen, en daar heb ik weinig zin in, dus wou het hierbij laten
Nee in de jeugdhulpverlening waar ik wil gaan werken is een 40-urige werkweek geen standaard. De meesten werken 28-32 uur en dat vind ik ook prima, hou ook graag tijd over voor leuke dingenquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je hoeft geen verklaring af te leggen
valt me alleen al een tijdje op dat je niet veel tijd besteed aan werk/stage/school meer niet
je zal toch ooit 40 uur in de week moeten gaan werken elke week lijkt me
lekkerquote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee in de jeugdhulpverlening waar ik wil gaan werken is een 40-urige werkweek geen standaard. De meesten werken 28-32 uur en dat vind ik ook prima, hou ook graag tijd over voor leuke dingenOp mijn stage waren er 2 die 36 uur per week werkten, ( teamleider en een man die er al heel lang werkt) en de rest werkte allemaal minder, en dat is in heel veel instanties zo in de hulpverlening
Komt omdat er in de hulpverlening vaak overdag geen clienten zijn, omdat ze dan op school zitten of naar de dagopvang gaan. Dus heb je eigenlijk alleen avonddiensten of 's ochtends vroeg een paar uurtjes als ze uit bed komen....
Tja, dat zal wel verschil uitmaken dan. Mijn vader en stiefvader werk(t)en wel veel, maar mn moeder werkt maar 12 uur per week. Natuurlijk geeft het een goed gevoel als je werkt, maar ik vind tijd voor mezelf ook gewoon belangrijkquote:Op maandag 5 november 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lekker
het zal wel dat ik van huis uit ben opgegroeid met ouders die 80+ in de week werken
dat ik het belangrijk vind om te werken
mijn studie is zo ongeveer 25 uur aanwezig zijn en 25 uur thuiswerkenquote:Op maandag 5 november 2007 17:22 schreef Alcarin het volgende:
En ik heb dan weer een studie (eigenlijk alleen de laatste 2 jaar) waarbij je ongeveer 10 uur per week daadwerkelijk aanwezig moet zijn, maar uiteindelijk wel 50 uur per week bezig bent, als je het een beetje bij wilt houden![]()
4 dagen van 8 uur per dag of ook maar een paar uur :pquote:Op maandag 5 november 2007 17:31 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, ik ga hiena natuurlijk nog in 3 jaar in deeltijd SPH doen, dus 4 dagen werken en 1 dag in de week naar school, dat gaat wel pittig worden natuurlijkEn hele dagen niks doen doe ik niet, ik ben altijd wel druk met het huishouden enzo
Het eten staat hier op, pasta met 400 gram groenten en saus. Zie wel hoe ver ik kom, ze hadden geen pakjes meer van 200 gram groenten.
Zit nog te twijfelen of iik gewoon ga fitnessen vanavond of ga bodypumpen.
Hier een ochtendloper: ik ontbijt erg licht (beetje fruit of een boterhammetje) en loop dan een half uurtje later. Helemaal niets eten zorgt dat ik me vervelend voel, maar meer eten (of zuivel ofzo) zorgt voor vies opboeren. 'k Vind het zelf perfect zo, want later op de dag is m'n motivatie minder en ik loop ook niet graag in het (half)donker in het bos.quote:Op maandag 5 november 2007 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens een vraag: ik zat me te bedenken dat ik misschien wel liever 's ochtends loop ipv eind vd middag / 's avonds. Probleem is alleen dat het niets wordt als ik eerst ga ontbijten, vervolgens 2 uur ga wachten en dan eens een keer ga hardlopen. Dat kost teveel tijd.
Zou ik ook gewoon voorafgaand aan het ontbijt kunnen hardlopen of gaat dat me opbreken? Graag jullie tips / advies. Misschien moet ik het ook gewoon eens uitproberen.
Voor mij is dat ook 'pittig', hoor. Ik ben het namelijk ook niet gewend om te werken.quote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
4 dagen van 8 uur per dag of ook maar een paar uur :p
maar zoals je zegt dat 4 dagen werken en ik dag school pittig gaat worden, zegt eigenlijk genoeg
volgens mij is dat heel normaal maar jij vind het pittig
maar een voordeel je hebt wel een heel schoon huis dan
ik had ook niet verwacht hele dagen bezig te zijn maar dat ben ik nu echt wel, maar zal wel bij het eerste jaar horenquote:Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook 'pittig', hoor. Ik ben het namelijk ook niet gewend om te werken.
Vooral vorig jaar deed ik vaker niets dan iets. Nu is het voor het eerst sinds mijn 2e jaar dat ik weer elke dag aan de studie moet. Maar nog steeds ben ik geen hele dagen bezig.
Ja, in het eerste jaar heb je veel colleges, je houdt alles braaf bij, want je weet niet wat je moet verwachten op het tentamen enzo.quote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had ook niet verwacht hele dagen bezig te zijn maar dat ben ik nu echt wel, maar zal wel bij het eerste jaar horen
vorig jaar heb ik stage gelopen dus werkte ik ook elke dag
quote:Op maandag 5 november 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, in het eerste jaar heb je veel colleges, je houdt alles braaf bij, want je weet niet wat je moet verwachten op het tentamen enzo.
Daarna word je wel weer wat losser.
Ik heb ook totaal geen zin om 40 uur in de week te gaan werken, ik zou het liefste 36 uur doen, en dan 4x9. Niet vanwege de vermoeiendheid (dat went wel), maar meer omdat je dan nog een dag hebt om dingen te regelen enzo. Ik heb ooit een half jaar fulltime gewerkt, gewoon elke dag 8 uur, maar dan heb je dus het probleem dat je een dag vrij moet nemen omdat ze de kachel komen inspecteren, en op zaterdagochtend als een gek naar het postkantoor moet omdat dat om 12 uur dicht gaatquote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Tja, ik ben gewoon niet gewend om echt 40 uur in de week wat te doen. Op de SPH had ik ook altijd maar heel weinig les, en moest ik thuis wel wat meer doen, maar dat was niet echt een probleem. En nu op de SPW heb ik en weinig les, en hoef ik eigenlijk ook nog maar weinig thuis te doen. Van de zomer heb ik dus weken gehad dat ik 30 uur moest werken, en dat hield ik wel goed vol, maar ik vind 40 uur best veel klinken.
Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerktquote:Op maandag 5 november 2007 18:04 schreef Sylvana het volgende:
Ja precies, en Peter heeft nu gewoon amper tijd/zin om het huishouden te doen, dus doe ik dat maar meestal voor hem. Maar kan goed begrijpen dat als je de hele dag gewerkt hebt dat je dan geen puf meer hebt voor het huishouden. Dus dan is 1 dag vrij ook wel handig om dat te doen. En idd, vorige week werd zijn wamachine bezorgd, en moest ik dus de hele dag bij hem blijven om die wasmachine te kunnen binnenlaten.
Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoorquote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor![]()
dat is ook nietquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor![]()
Idd, komt op mij nu een beetje op mij over alsof het "slecht" is als je niet fulltime wilt werken laterquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
ALTIJD????????quote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
begin van het school jaar is pas 2 maanden geledenquote:Op maandag 5 november 2007 18:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.
Doe datquote:
ik vroeg duidelijk wanneer je het voor het laatst maanden had volgehoudenquote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Wat eten wij allemaal vanavond?
Ik zelfgemaakte tomatensoep![]()
Alleen jammer dat dat altijd lekkerder is als je het bewaart.
Ik dus pasta met groenten en rode saus. Was erg lekker, alleen een beetje veel, niet alles opgegeten.quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Pff, zo vroeg..quote:Op maandag 5 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjesen sla en komkomer en kip
Wij eten gegrilde kip (aan het spit uit de oven) en een salade erbij met van die groene asperge-tips erdoor.quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
jaquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant![]()
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
ja preciesquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...
en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
Als ik later werk en nog steeds met Peter heb, dan verdien ik meer, ook al werk ik maar parttime. Peter heeft nl alleen havo en werkt gewoon in een magazijn, dus echt veel geld verdient ie er niet meequote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...
en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebtquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Chicolate het volgende:
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld
(hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)
Zin in chocola!
Een heel weekend naar het bos?quote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt![]()
Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje![]()
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Een heel weekend naar het bos?.
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?
Succes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bosquote:
Huisjes in de bossen zijn geweldigquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos.
Zwaai je ff als je langskomt dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos.
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Huisjes in de bossen zijn geweldig![]()
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp![]()
Geen centrale verwarming, maar een open haard![]()
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit![]()
Nee, alleen aan familie (echt verhuren is het ook niet, je 'boekt' het en stort een vrijwillige bijdrage voor onderhoud). Het is ook echt een oud familiehuisje, ze hebben er de oorlog nog in overleefd enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?
En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.
En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
Alleen voelt het misschien niet zo lekker om met een volle maag te sporten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
Sowieso doet fietsen bij mij helemaal niets. Ik kan fietsen wat ik wil, krijg er alleen dikkere kuiten vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?
En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.
En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
Oepsquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt![]()
Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje![]()
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd![]()
Jaaaa, ik heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
Maar, huisje in bos is leukhelemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Ewelina het volgende:
En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen
En ik ben toe aan vakantie.
Soms moet dat even, als het maar niet elke dag isquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:
En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten![]()
Oeh, leesvoerquote:Op woensdag 7 november 2007 07:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kastaaltijd grappig
zometeen weer lekker sporten
Balen zeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend![]()
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
Heb niet eens commentaar teruggekregen, m'n inzage is gewoon teruggestuurd zonder verandering...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Balen zeg!![]()
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?![]()
Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens![]()
Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
Ik werk in het weekend, en alleen op zondag wil ik nog wel eens blijven liggen. Nu word ik eigenlijk standaard rond 7 uur wakker, en als de wekker niet staat om 7.30u...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen![]()
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap).
Inderdaad, het is nooit goed. Eerst was mijn doel om broeken maat 42 te passen (of gewoon om overal broeken te kunnen kopen). Nu pas ik makkelijk in maat 42, bij de meeste winkels zelfs 40, en ben ik nog niet tevredenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed![]()
Kweek je niet gewoon spieren?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)
net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer![]()
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
spieren zou kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kweek je niet gewoon spieren?
Anders moet je even meten
klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker![]()
Volgens mij is het juist andersom. Ik weet niet meer precies wat er nou kapot ging door het roosteren, maar ik heb een kennis met darmproblemen, die altijd geroosterd brood at. Toen heeft een dietiste haar aangeraden om dat niet meer te doen, nu eet ze normaal brood en zijn haar klachten een stuk minder.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom.Ik vind het iig lekkerder!
Dat is per persoon verschillend en ligt eraan hoeveel je beweegt op een dag enzo. Als je erg actief bent, heb je er meer nodig dan wanneer je niet erg actief bent. Dus op sommige dagen eet ik er bijvoorbeeld 2, en op andere dagen 4. Kun je niet echt 1 goed antwoord op geven.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie
Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus
Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
morgen naar de bios (en ja dan neem ik ook iets te snacken) en vrijdag avond ga ik uiteten en daarna uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?![]()
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch...)
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36
![]()
Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!![]()
Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeftof het nou tentamens of wat anders is
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eetquote:Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzoEr is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te makenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef roooosje het volgende:
[..]
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
geeft ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef roooosje het volgende:
[..]. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden
.
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
Je capslock staat aan. En niemand wil je aanvallen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....
En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.
Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie
Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
heb je dan al eens geprobeert om een lang je voedingspatroon aan te passen? (en dan bedoel ik niet een week maar echt 3 maand ofzo)quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....
En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.
Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie
Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
heel jammer genoeg zitten er dokters ook (vaak) naastquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
Ja, als je pds hebt dan merk je wel verschil als je pittig eet of niet, alleen bij mij is dat dus niet zo. Bij mij zit er dus iets dat er niet hoort, en ik heb dus geen pds of een spastische darm.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
Foto, heb ik nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek. Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.
Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo. Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |