Ja, die ene seconde kan me ook niet zoveel boeien, maar dat er daarna een piercing zit door een zeer gevoelig deel van je lijf..Waar misschien kleding langs komt enzo, echt, ik moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
nee, door het velletje dat over je clit heen hangt, niet door je clit zelf neequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
De naam zegt het al, het zit in het kapseltje (soort voorhuidjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
En yay, Fok! is lekker snel!. Nu even een eitje bakken voor mij en Mark
.
ja normaal wel maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten![]()
Daar denk ik af en toe ook nog wel aan hoor, behalve aan het opraken van de olievoorraad danquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken![]()
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad![]()
Leren voor tentamen van maandag en verder relaxenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Gewas het volgende:
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.
En het is weekend.Wat gaan jullie doen dit weekend?
nee deed echt helemaal geen pijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing
deed het pijn? <- ikke ben een mietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |