quote:Op donderdag 1 november 2007 00:52 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik snap dat niet hè, dat mannen altijd zo nodig verliefd moeten worden. En ik ben altijd heel aanrakerig t.o.v. mensen die ik graag mag en mannen kunnen dat wel eens verkeerd interpreteren. Bah. Ik sta daar totaal niet bij stil.
Er zat ook een kerel achter ons die de hele tijd naar me zat te loeren met zo'n "ga je mee naar achteren?"-blik. Brr.
Brr inderdaad. Ik snap dat nooit, heb ook wel eens een meisje achter me aan gehad. Was een goede vriendin, maar ze heeft het totaal verpest door het toch te blijven proberen terwijl ik toch echt niet op meisjes val (in elk geval niet op haarquote:Op donderdag 1 november 2007 00:56 schreef Viking84 het volgende:
Laatste post uit het vorige deel. Niet geheel on-topic, maar goed.
[..]
Ik vind hem wel stoer! Ik weet 't alleen niet wat betreft de ceintuur, dat is altijd een moeilijke met winterjassen, want door de dikke stof en omdat je vaak een dikke trui aan hebt 's winters lijkt je taille vaak breder dan dat ie is. Maar volgens mij issie ook goed zonder ceintuur te dragen toch? Dan vind ik hem denk ik nog leuker.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
http://i15.photobucket.com/albums/a362/viking84/DSCN1310.jpg
Hier issie dan.
Ik heb de handschoenen niet aan op de foto, die liggen op tafel. Maar om even een idee te krijgen. Ben er iig superblij mee
. Ik had al 8 jaar dezelfde winterjas en die vond ik nu echt te groot (terwijl ik, toen ik hem kocht een kilo of 65 zal zijn geweest
). Ik houd nu gewoon niet meer van ruim zittende kleren
De rood met roze en paarse sjaal maakt het geheel wat fleuriger, iets minder donker en de handschoenen zijn dus ook donker roze.
Wat vinden jullie ervan?.
Ja, dat is echt niet leuk meer nee. De helft van de tijd kan ie de pagina niet vinden, is de lay-out verneukt of ontzetend traagquote:Op donderdag 1 november 2007 16:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik Fok echt te traag voor woorden de laatste tijd. De helft van de keren geef ik het maar op, ik hoop dat ze het snel vranderen, want zo gaat de lol er snel af. Ik ga nu bv. bijna alleen nog maar naar dit topic en kijk nooit meer rond of er nog ergens iets gebeurd, duurt me allemaal te lang![]()
Nou dat is niet iets waar ik vrolijk van zou worden hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Laatste toets vandaag, ik ben vrolijk ... (en ik heb niet geleerd, dit vak is onmogelijk te halen als je de hele periode niets hebt uitgevoerd) ... dus lekker relaxed dagje![]()
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:22 schreef Bagel het volgende:
ik zit op mn thuis weegschaal nu onder de 65, maar gister was ik in de sportschool op de weegschaal gaan staan... (wt t, altijd op dezelfde wegen!) daar was ik 69.1 en hij schijnt te kloppen volgens iedereenik hou voor mn wegingen voorlopig toch maar de thuisschaal aan denk ik!
Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:24 schreef Miss_S het volgende:
het kriebelt wel afentoe een beetje maar nog niet irritant
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nuquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je hebt trouwens wel goede timing, in de herfst piercings laten zetten is wel het beste volgens mij. Dan hoef je niet te zwemmen in vies chloorwater enzo, kan het rustig genezen![]()
Ik wil stiekem ook weer een piercing... Maar heb nog even geen geld/tijd/'aandacht' ervoor.
Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
ik hoop ook dat het zo blijftquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat had ik ook, als ik het 's ochtends onder de douche had schoon gemaakt was het verder ook goeed, geen last gehad van ontstekingen ofzo
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
ja ik wou het eigenlijk in de lente al maarja dan krijg je de zomer daarom heb ik ook maar even gewacht tot nu
wat voor een piercing zou jij willen?
ik moet mijn piercing 2x per dag schoon maken maar eigenlijk zit er niets om schoon te maken, geen wondvocht ofzo
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel. En verder heb ik nog een tepelpiercingquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.
En ja, dat is dus ergens 'daar beneden'![]()
Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules. Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
![]()
4 tot 9 maanden zeggen zequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Goed dat je daar ook echt over hebt nagedacht! Veel mensen doen nl. maar wat met piercings.
Ik wil een clithoodpiercing, die had ik al eerder, maar hij zat niet helemaal goed. Maar nu hij eruit is mis ik 'm eigenlijk wel...Misschien moet ik een horizontale ipv verticaal.
En ja, dat is dus ergens 'daar beneden'![]()
Schoonmaken is trouwens toch wel belangrijk, ook al zie je niets. Zout water rules. Ik geloof dat navelpiercings er extreem lang over doen om te genezen, echt maanden
![]()
Ja, dat idee had ik zelf ook al...Bovendien vind ik een verticale mooier. Misschien moet ik gewoon een tweede poging doen, met een dikker staafje enzo, dat schijnt ook al te schelen. Ik had 1,6 mm, maar het kan ook met 2 mm meteen, en dan 'snijdt' het minder, zeggen ze.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou geen horizonotale nemen als ik jou was. Ik heb een horizontale en merk er amper wat van. Ik zit er juist aan te denken om nu een verticale te laten zetten. en hoor ook van anderen dat ze met een horizontale niet echt meer gestimuleerd worden daar, en bij een verticale wel.
IEHHHHHHHHquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:48 schreef Miss_S het volgende:
(en tepelpiercing)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:52 schreef Alcarin het volgende:
[..]
IEHHHHHHHH![]()
Echt, als ik daaraan denk krimp ik al in elkaar. AU!
Maar dat kan heel goed aan mij liggen, alles dat ook maar in de buurt van mijn tepels komt mep ik met grof geweld weg, dus een piercer met een naald heeft helemaal geen kans![]()
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeerquote:
je werkgever ziet in ieder geval niets van je clithoodpiercing als het goed isquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Omg, een clithoodpiercing. Waar is dat goed voor? De enige plek waar ik een piercing zou willen is in m'n tong of door m'n onderlip, maar m'n moeder heeft me vaak genoeg gewaarschuwd dat ik het huis dan niet meer in kom
. M'n tattoos zijn al erg genoeg en die kan ik altijd nog verbergen. Bovendien vind ik het oog op mijn afstuderen niet zo verstandig om een piercing in m'n gezicht te nemen. Daar houden veel werkgevers volgens mij niet zo van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |