Ja, die ene seconde kan me ook niet zoveel boeien, maar dat er daarna een piercing zit door een zeer gevoelig deel van je lijf..Waar misschien kleding langs komt enzo, echt, ik moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
nee, door het velletje dat over je clit heen hangt, niet door je clit zelf neequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
De naam zegt het al, het zit in het kapseltje (soort voorhuidjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè![]()
.
En yay, Fok! is lekker snel!. Nu even een eitje bakken voor mij en Mark
.
ja normaal wel maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten![]()
Daar denk ik af en toe ook nog wel aan hoor, behalve aan het opraken van de olievoorraad danquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken![]()
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad![]()
Leren voor tentamen van maandag en verder relaxenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Gewas het volgende:
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.
En het is weekend.Wat gaan jullie doen dit weekend?
nee deed echt helemaal geen pijnquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing
deed het pijn? <- ikke ben een mietje
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?![]()
(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
Sterker nog, dan heb je goeie kans dat het helemaal geen problemen oplevert. Zeker een clithoodpiercing, dat geneest echt belachelijk snel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging
Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...Ha! Ik weet een goed beroep voor je! Script-continuiteit bij de film!! Best leuk hoor! Dan kan je misschien de filmacademie gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net de voorlaatste les van Evy gedaan (1x10 en 2x12 minuten met 1 minuutje ertussen, maar volgens mij had ik die vorige week ook al een keertje gedaan, beetje vaag hoe dat schommeltZondag de laatste les en dan door naar de 10 km!
denk dat je bedoelt dat van het auto ongeluk?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik)
En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet)
Haha ik weet ook wel dat het geen echt risico is, daarom postte ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
Yups eindexamengala ... weet niet zeker of ik er wel zin in heb (en ik weet zeker dat mn vriend er absoluut niet heen wil) ... hekel aan jurken, en de muziek die daar komt, maar vrees wel dat ik daar heen ga. Examen kan wel op een andere dag, maar dat had ik vorige keer ook al, en mijn ouders kijken er naar uit om mij een keer te zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinneringMaar goed, ik ben ook gek op gala's
Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
dat klinkt wel foutquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor.
Join the clubquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En m'n tentamen gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |