abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54313278
een clithoodpiercing geeft extra stimulatie tijdens de sex, maar het is ook weer niet zo dat je hem de hele dag voelt hoor, dus je productiviteit wordt er niet minder van, en ik denk sowieso al de hele dag aan sex

Ik zit nu aan mn lunch, voor vanavond als Peter chips gaat eten ga ik denk ik maar vokoren toastjes met 20+ smeerkaas eten. Lekker, maar wel gezond
pi_54313317
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Idd ik vind het wel meevallen, was ff 1 seconde pijn toen hij de naald er doorheen haalde, maar daarna deed het niet meer zeer
Ja, die ene seconde kan me ook niet zoveel boeien, maar dat er daarna een piercing zit door een zeer gevoelig deel van je lijf..Waar misschien kleding langs komt enzo, echt, ik moet er niet aan denken!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:12:35 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54313331
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè .

En yay, Fok! is lekker snel! . Nu even een eitje bakken voor mij en Mark .
Niet meer actief op Fok!
pi_54313379
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Maar waar zit zo'n clithoodpiercing dan precies? Toch niet echt door je clit heen hè .
nee, door het velletje dat over je clit heen hangt, niet door je clit zelf nee
pi_54313391
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:

En yay, Fok! is lekker snel! . Nu even een eitje bakken voor mij en Mark .
De naam zegt het al, het zit in het kapseltje (soort voorhuidje ) dat eroverheen zit.
Tepelpiercing vind ik absoluut niet mooi, clithood, tja hoeft van mij niet, denk toch dat het meer afdwalende gedachten op zou leveren (en dat heb ik al zoveel...) En de rest is zichtbaar dus komt sowieso niet in aanmerking...
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:17:37 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54313448
Ik denk al vaak genoeg aan seks, dus ik hoef ook niet zo nodig zo'n ding .

Zonet trouwens een goede daad verricht in de supermarkt: er was een oud omaatje die met een vergrootglas bij de eieren stond te turen en ze leek er niet echt uit te komen. Toen heb ik de reddende engel gespeeld en haar aan het door haar gewenste merk eieren geholpen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54313509
net mijn lunch op
ben benieuwd of ik geen honger ga krijgen voor het avondeten
pi_54313542
maar dan neem je toch gewoon een stuk fruit ofzo tussendoor?

Ik heb om 12 uur gelunched, dan ga ik echt wel tussendoor nog wat eten, als we pas om 18-19 uur warm gaan eten.

Het beste is om de 2 uur wat te eten he, om je verbranding op peil te houden.
pi_54313554
ja ik neem waarschijnlijk ook nog wel wat fruit
maar wij eten altijd om 5 uur al warm dus hoef niet zo lang te wachten
pi_54313574
tja, maar toch nog bijna 5 uur dan, zou ik toch tussendoor nog 1 keer wat eten hoor
pi_54313604
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad

Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54313620
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:

Miss_S: als je bang bent dat je honger krijgt, moet je gewoon meer eten
ja normaal wel maar vandaag ff niet
pi_54313665
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Wat een sletten hier allemaal zeg, de hele dag aan seks denken
Ik denk ook nog wel eens aan andere dingen, zoals mijn studie, de was, Kerst of het opraken van de olievoorraad
Daar denk ik af en toe ook nog wel aan hoor, behalve aan het opraken van de olievoorraad dan

Ik ga zo ff een hete douche nemen, opelijk is mn spierpijn dan wat minder en dan toch maar het huis schoonmaken, beetje in beweging blijven is wel goed natuurlijk
pi_54317090
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.

En het is weekend. Wat gaan jullie doen dit weekend?

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2007 14:48:30 ]
pi_54317215
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Gewas het volgende:
De twee kilo die ik was aangekomen is er alweer af.

En het is weekend. Wat gaan jullie doen dit weekend?
Leren voor tentamen van maandag en verder relaxen Misschien nog ff naar de stad of langs mn schoonouders
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:02:35 #66
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54317426
Succes met leren, vanaf maandag doe ik met je mee
Morgen afscheidsfeestje van een vriend van me die een half jaar op reis gaat dus ik ga daar niet op calorieen bezuinigen. Ook een nieuwe winterjas trouwens maar als ik de hele tijd buiten post loop doe ik dat (mits droog) gewoon in een trui dus heb ik gewoon een sjaal en colbertje extra mee.
TNT kleding zal nog wel even duren
Bernie en ik zijn tof.
pi_54317496
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing

deed het pijn? <- ikke ben een mietje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54317656
Weekend? Wat is dat?
Ik kom er net achter dat het inderdaad vrijdag is. Maar ik leer gewoon door in het weekend
pi_54317872
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:05 schreef DarkElf het volgende:
hellow ladies, beetje late reactie maareuh: leuke foto's allemaal en Miss-s, leuke piercing

deed het pijn? <- ikke ben een mietje
nee deed echt helemaal geen pijn
pi_54317945
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee deed echt helemaal geen pijn
Nou mooi!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:20:42 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54319121
Ja weekend!

Straks komen mijn ouders met een pan macaroni en een toetje (hopelijk havermout, maar dat zal wel niet ). Morgen ga ik bezig met een artikel waarmee ik een hoger cijfer op mijn stage kan krijgen. Verder net overleg gehad over een onderzoekscollege wat ik nog moet doen. Ik werkte nml samen met een ander meisje, maar dat lukte niet echt, dus hebben we besloten ieder ons weegs te gaan. In ieder geval heb ik nu een nieuw onderwerp en daar ga ik me vanaf maandag maar eens in verdiepen.
Lijntechnisch gezien gaat het prima hier . Heb nog niet 1 keer gezondigd deze week (op 1 keer uit eten gaan na dan, maar dat is niks vgl met wat ik allemaal deed de laatste weken).
Niet meer actief op Fok!
pi_54319326
ik wil ook wel een navelpiercing :p
en oorpiercings

vind mezelf trouwens te braaf voor clithood, maar wel vet!
pi_54319427
OMG, dit is voor het eerst dat ik iets merk van een generatiekloof. de clithoodpiercings en tepelpiercings vliegen me hier om de oren en ik heb er zelfs nog nooit over nagedacht zo erg wil ik niet zo'n ding hebben Ik vind het niet mooi, maar bovenal vind ik het eng (stel dat ze uitschieten, of dat het gaat zweren. O mèn, ik zit nu al met m'n benen gekruist
pi_54319458
Oeh ik ben niet de enige die stiekem wel een piercing wil ... niet in de gevoelige delen voor mij, alleen al omdat ik niet wil dat zo'n piercer daar kijkt Maar zou graag een ringetje door mijn onderlip hebben. Zal er wel nooit komen ... Tattoo komt er misschien wel ooit ...

En weekend: ik ga morgen de hele dag naar de VU, open dag. Dus 7 uur opstaan, kranten lopen, auto in, hele dag luisteren en info opzuigen, naar huis en helemaal brak zijn ... Zondag kerk en jeugdvereniging (oh joy ) en hopelijk wat relaxen ... Heb niet eens tijd om naar de kapper te gaan, de komende 4 weken eigenlijk niet ... (en mn pony hangt tot op mn wang als ik em normaal kam ipv naar de zijkant, zit nu al vreselijk in de weg)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54319495
ik ben niet zo een pieircing persoon hoor en clithood en tepelpiercings vind ik meer voor vrouwen die seks uit stralen en en en en geen idee. had eigenlijk niet verwacht dat iemand van hier die zou hebben
pi_54319508
onderlip vind ik ook vet, maar dan plaats je jezelf gelijk in zo een hoekje
pi_54319542
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
pi_54319785

Ik heb links die 3 onderste

en heb rechts 1 gaatje, wil rechtsboven 2 diamantjes, 1 of ander bekend meisje had dat maar ben de naam vergeten
pi_54319834
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
pi_54320220
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
Sterker nog, dan heb je goeie kans dat het helemaal geen problemen oplevert. Zeker een clithoodpiercing, dat geneest echt belachelijk snel.
Ik wil 'm terug! Misschien mag ik er wel 1 van mezelf, als de moeilijke vakken voorbij zijn dit jaar

Ik heb trouwens in mijn oorlellen ook piercings (labret), die zitten veel lekkerder dan oorbellen, want ze hebben een platte achterkant
pi_54320878
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54320967
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ik weet een goed beroep voor je! Script-continuiteit bij de film!! Best leuk hoor! Dan kan je misschien de filmacademie gaan doen.

Heb net de voorlaatste les van Evy gedaan (1x10 en 2x12 minuten met 1 minuutje ertussen, maar volgens mij had ik die vorige week ook al een keertje gedaan, beetje vaag hoe dat schommelt Zondag de laatste les en dan door naar de 10 km!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:49:07 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54320989
Nou, komen m'n ouders nog, want ik heb honger .
Niet meer actief op Fok!
pi_54321047
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
pi_54321313
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
denk dat je bedoelt dat van het auto ongeluk?
tja je kan tijdens een auto ongeluk ook wel ernstig gewond raken ookal heb je geen navelpiercing
pi_54321422
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54321704
Dat lijkt me nou niet echt een reeel risico. Staat er ook bij trouwens

Ik heb het ineens erg warm, want ik heb net soep op
pi_54321807
Vandaag gegeten tot nog toe:

Ontbijt: 1 geroosterde volkoren boterham met filet, ui en een halfzacht gekookt eitje (top-combi)

Lunch: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en ui.
1 cup a soup (geroosterde paprika/tomaat)

Tussendoor: 1 glas jus d'orange
klein bakje cassave-chips

Ik ga nu naar de Appie om het avondeten te kopen, heb nog geen idee...
pi_54323938
Mijn avondeten voor vanavond:

150 gram gekookte aardappels
150 gram visfilet met kerriemarinade
salade
gewokte hollandse groentemix

Net lekker een uurtje gewandeld door Amsterdam
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54325385
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
Haha ik weet ook wel dat het geen echt risico is, daarom postte ik het ook niet ... maar moest daar gewoon aan denken ...

Sporten was weer lekker, flink moe nu ... en te horen gekregen dat mn taekwondo examen hoogswaarschijnlijk op dezelfde avond valt als mn schoolgala. Ja, nu moet ik dus kiezen en dat wil ik niet ... Gala is 1x in mn hele middelbareschooltijd, examen is ook maar 1x per jaar ondertussen.
pi_54325604
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54325812
Mijn avondeten was: Chinese wokgroenten met tjap tjoi mix, met gemarineerde kipfilet en basmatirijst en koriander. Toetje: sinaasappel festini-ijsje. Ik ga proberen om nu vanavond niets meer te eten.
pi_54325983
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
Yups eindexamengala ... weet niet zeker of ik er wel zin in heb (en ik weet zeker dat mn vriend er absoluut niet heen wil) ... hekel aan jurken, en de muziek die daar komt, maar vrees wel dat ik daar heen ga. Examen kan wel op een andere dag, maar dat had ik vorige keer ook al, en mijn ouders kijken er naar uit om mij een keer te zien en dat mogen ze alleen bij mn examens ... Hoop maar dat het alsnog op een andere dag gedaan wordt
pi_54331949
Ik ben naar het cafe geweest. Er stond opeens allemaal politie voor de deur want er was een rookbom naar binnen gegooid door iemand.
pi_54332032
En er stond een irritante vent die alle fietsen verplaatste. Ik moest mijn fiets ook ergens anders neerzetten (de politie stond erbij).
pi_54333719
goedemorgen
ligt iedereen nog op bed?
ik ben alweer een uurtje aan het leren, zometeen maar eens gaan ontbijten
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:13:25 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54333737
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor . Ik zit ruzie te maken met de 'n'-toets van m'n laptop. Er zit iets onder, waardoor 'ie het niet goed doet. Waarom gebeurt dit altijd met knoppen die je vaak nodig hebt ipv dat de 'z' of de 'x' moeilijk gaan doen....

Verder is er een schilder bezig op het balkon, aan de andere kant van mijn raam. Hij kan mij zo in bed zien liggen . Dadelijk maar even douchen dan .

En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54333741
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor .
dat klinkt wel fout
pi_54333787
Goedemorgen!

Ik heb gisteren chips op!! Een halve zak nog wel. En m'n tentamen gehaald maar verder weinig nieuws.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54333953
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Join the club
Positief is dat je (ik tenminste) erna altijd wat vocht afvalt, en ik weeg nu 71 kg
En ik heb gisteren een reep chocolade op
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En m'n tentamen gehaald
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')