abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54319508
onderlip vind ik ook vet, maar dan plaats je jezelf gelijk in zo een hoekje
pi_54319542
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54319785

Ik heb links die 3 onderste

en heb rechts 1 gaatje, wil rechtsboven 2 diamantjes, 1 of ander bekend meisje had dat maar ben de naam vergeten
pi_54319834
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor hoekje dan? Bij de 'alternatievelingen'?

(btw, ik weet nog wel een leuk artikeltje over een meisje met een navelpiercing, die dr bijna dood aan ging ... griezelige zooi, daar hoef ik dr geen)
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
pi_54320220
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef Miss_S het volgende:
als je gewoon naar een goede piercer gaat en het goed verzorgd ga je er niet dood aan
Sterker nog, dan heb je goeie kans dat het helemaal geen problemen oplevert. Zeker een clithoodpiercing, dat geneest echt belachelijk snel.
Ik wil 'm terug! Misschien mag ik er wel 1 van mezelf, als de moeilijke vakken voorbij zijn dit jaar

Ik heb trouwens in mijn oorlellen ook piercings (labret), die zitten veel lekkerder dan oorbellen, want ze hebben een platte achterkant
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54320878
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54320967
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga dat artikel opzoeken xD ... zal het zo even editten om te laten zien ... ze ging dr echt wel bijna dood aan ... en dat was niet vanwege de verzorging

Trouwens, ben vanmiddag naar Alles is Liefde geweest ... met 3 stelletjes. Het is wel aardig, denk dat ik te nuchter hier voor ben, maarre ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha! Ik weet een goed beroep voor je! Script-continuiteit bij de film!! Best leuk hoor! Dan kan je misschien de filmacademie gaan doen.

Heb net de voorlaatste les van Evy gedaan (1x10 en 2x12 minuten met 1 minuutje ertussen, maar volgens mij had ik die vorige week ook al een keertje gedaan, beetje vaag hoe dat schommelt Zondag de laatste les en dan door naar de 10 km!
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:49:07 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54320989
Nou, komen m'n ouders nog, want ik heb honger .
Niet meer actief op Fok!
pi_54321047
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
pi_54321313
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
denk dat je bedoelt dat van het auto ongeluk?
tja je kan tijdens een auto ongeluk ook wel ernstig gewond raken ookal heb je geen navelpiercing
pi_54321422
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef Chicolate het volgende:
Ach, ik ben eraan gewend dat ik vaak let op kleine foutjes ... zeker als het verhaal me weinig boeit (en mn vriend zag het ook, we zijn dus net zo erg vrees ik )

En de bijna fatale navelpiercing: (ok, ze is een speciaal geval enzo, maar het kan dus wel) http://www.telegraaf.nl/b(...)piercing.html?p=14,1 (mensen met zwakke maag/die niet tegen littekens kunnen, klik maar niet )
zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54321704
Dat lijkt me nou niet echt een reeel risico. Staat er ook bij trouwens

Ik heb het ineens erg warm, want ik heb net soep op
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54321807
Vandaag gegeten tot nog toe:

Ontbijt: 1 geroosterde volkoren boterham met filet, ui en een halfzacht gekookt eitje (top-combi)

Lunch: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en ui.
1 cup a soup (geroosterde paprika/tomaat)

Tussendoor: 1 glas jus d'orange
klein bakje cassave-chips

Ik ga nu naar de Appie om het avondeten te kopen, heb nog geen idee...
pi_54323938
Mijn avondeten voor vanavond:

150 gram gekookte aardappels
150 gram visfilet met kerriemarinade
salade
gewokte hollandse groentemix

Net lekker een uurtje gewandeld door Amsterdam
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54325385
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo hee, het zal je gebeuren! Maar goed, er zijn massa's mensen met piercings en hoe vaak hoor je zoiets als dit nou?
Haha ik weet ook wel dat het geen echt risico is, daarom postte ik het ook niet ... maar moest daar gewoon aan denken ...

Sporten was weer lekker, flink moe nu ... en te horen gekregen dat mn taekwondo examen hoogswaarschijnlijk op dezelfde avond valt als mn schoolgala. Ja, nu moet ik dus kiezen en dat wil ik niet ... Gala is 1x in mn hele middelbareschooltijd, examen is ook maar 1x per jaar ondertussen.
pi_54325604
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54325812
Mijn avondeten was: Chinese wokgroenten met tjap tjoi mix, met gemarineerde kipfilet en basmatirijst en koriander. Toetje: sinaasappel festini-ijsje. Ik ga proberen om nu vanavond niets meer te eten.
pi_54325983
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Is het een eindexamengala? Dan zou ik daarheen gaan... dat is maar 1x in je middelbare schooltijd en een mooie herinnering Maar goed, ik ben ook gek op gala's

Kan er niet wat geregeld worden mbt het taikwondo examen?
Yups eindexamengala ... weet niet zeker of ik er wel zin in heb (en ik weet zeker dat mn vriend er absoluut niet heen wil) ... hekel aan jurken, en de muziek die daar komt, maar vrees wel dat ik daar heen ga. Examen kan wel op een andere dag, maar dat had ik vorige keer ook al, en mijn ouders kijken er naar uit om mij een keer te zien en dat mogen ze alleen bij mn examens ... Hoop maar dat het alsnog op een andere dag gedaan wordt
pi_54331949
Ik ben naar het cafe geweest. Er stond opeens allemaal politie voor de deur want er was een rookbom naar binnen gegooid door iemand.
pi_54332032
En er stond een irritante vent die alle fietsen verplaatste. Ik moest mijn fiets ook ergens anders neerzetten (de politie stond erbij).
pi_54333719
goedemorgen
ligt iedereen nog op bed?
ik ben alweer een uurtje aan het leren, zometeen maar eens gaan ontbijten
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:13:25 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54333737
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor . Ik zit ruzie te maken met de 'n'-toets van m'n laptop. Er zit iets onder, waardoor 'ie het niet goed doet. Waarom gebeurt dit altijd met knoppen die je vaak nodig hebt ipv dat de 'z' of de 'x' moeilijk gaan doen....

Verder is er een schilder bezig op het balkon, aan de andere kant van mijn raam. Hij kan mij zo in bed zien liggen . Dadelijk maar even douchen dan .

En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54333741
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik lig nog op bed, maar ik lig niet te niksen, hoor .
dat klinkt wel fout
pi_54333787
Goedemorgen!

Ik heb gisteren chips op!! Een halve zak nog wel. En m'n tentamen gehaald maar verder weinig nieuws.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54333953
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
En tot slot ben ik ongesteld: ook al niet fijn. Hopelijk ben ik vanavond wel fit genoeg om te gaan hardlopen.
Join the club
Positief is dat je (ik tenminste) erna altijd wat vocht afvalt, en ik weeg nu 71 kg
En ik heb gisteren een reep chocolade op
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En m'n tentamen gehaald
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')