quote:
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil etenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd met je vader Conleche
Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten.
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen.
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
Wat laat ja.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
Ik sta meestal om half 10 op. De galerie gaat namelijk pas om 11 uur open. Als ik in Belgie ben om te schilderen sta ik vaak rond tienen op. Als ik er een keer vroeg uit moet voor het een of ander, ben ik direct van slagquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....quote:Op zondag 4 november 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Iedereen nog op bed?
Thuis eten wij altijd Kroepoek en emping bij indische gerechten, de smaak is wat bitter moet je aan wennen en het komt van de Melindjoe vrucht, ben wel benieuwd of daar nou verschil in zit qua Kcal (denk het eigenlijk niet)quote:Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Wat is Emping?
En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.quote:Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnenIk ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
Veel succes danquote:Op zondag 4 november 2007 13:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen![]()
Dank je!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 13:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand![]()
slet nog welquote:Op zondag 4 november 2007 13:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jij slet!
![]()
Ik sliep helemaal alleen, helaas![]()
Dan nogquote:Op zondag 4 november 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slet nog welnee gewoon mn vriendje
![]()
ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zinquote:Op zondag 4 november 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst
als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doenquote:Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen![]()
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen![]()
Ik vrees dat het bij de belasting toch anders werkt. Het enige wat er misschien nog kan gebeuren dat ik vraag aan m'n accountant of ze 2007 bv heel laag willen inschatten, zodat ik daar dan nu nog niks over hoef te betalen. Ik vind belasting betalen best: MAAR NIET 3 JAAR IN 2 MAANDEN!!! (ik heb het echt over belachelijke bedragen, hoe kunnen ze nu denken dat je dat ergens in een sok hebtquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal
niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
vraag me dat dinsdag om 2 uur nog maar een keertjequote:Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!
![]()
![]()
(toch?)
Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..quote:Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het kokenHeb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |