abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54334028
Goeiemorgen

Gefeliciteerd dat je je tentamen hebt gehaald veiligheidsspeldje Ik ga vanmiddag er ff voor zitten om te leren.

Gisteravond was ik bij mn schonouders en zij aten chips en ik heb gewoon helemaal niks genomen

Als ontbijt vanochtend 2 plakken ontbijtkoek, tussen de middag brood met kaas en komkommer en vanavond chicken tonight en ipv chips volkoren toastjes met 20+ smeerkaas
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:56:16 #102
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54334539
Straks even hardlopen. Les 7 alweer. Vanavond een feestje. Ik hoop dat ik me in weet te houden met drank en chips enzo... Ik vind het wel steeds moeilijker worden soms. Maar ik ga stug door. Gisteren in het Sanadome was heel leuk. Lekker relaxed. En ik zag er toch niet heel slecht uit in bikini.
pi_54335419
Mogge! Ik kom nu pas net m'n bed uitgerold Maar ik las een spannend boek vannacht, dat ik pas om 4h30 heb weggelegd. Ik moet zo naar mijn vader want die is jarig. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen taart neem als het van een soort is die ik erg lekker vind. Als het iets is wat ik zelf nooit zou kopen, neem ik het nu ook niet. Gelukkig dringen zij nooit aan, dat is wel prettig. Heb gisteravond toch nog een bakje ananasstukjes gegeten, die avond, dat blijft m'n zwakke punt.

Gefeliciteerd, veiligheidsspeldje!

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 03-11-2007 11:58:53 ]
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:53:58 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54335463
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klinkt wel fout
.
Nu je het zegt, haha.
Ik was even een onderzoeksvoorstelletje aan het updaten (ja, echt waar! ).
En m'n 'n' doet weer normaal! Al had ik wel Marks hulp nodig om de toets er weer op te krijgen nadat ik hem er eenmaal af getrokken had .

Zometeen even boodschappen doen voor het weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_54335470
Gefeliciteerd met je vader Conleche

Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?

Ik ga zo maar eens lunchen en me dan op mn studieboeken storten
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:55:37 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54335498
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:54 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd met je vader Conleche

Maar een bakje ananasstukjes is toch niet zo slecht?
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten .
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54335553
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze 's avonds niets meer wil eten .
Ananas is in de aanbieding bij de Plus. Heb er nog 2 in de koelkast liggen .
Ja dat. Maar het mislukt iedere keer.
pi_54335620
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
pi_54335744
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:02 schreef Sylvana het volgende:
Maar de hele avond niet meer eten na het avondeten? Ga je zo vroeg naar bed ofzo dan? Ik zou dat echt niet kunnen hoor, moet toch rond een uur of 8/half 9 nog wel ff wat eten dan
Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:37:55 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54336047
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn avondeten neem ik meestal terwijl ik het 8 uur journaal kijk, vrij laat dus. Maar ik ga juist heel laat naar bed, nooit voor enen, meestal is het wel half 2, of 2 uur. Dus eigenlijk vind ik het wel vrij normaal om nog wat te eten na het avondeten, ware het niet dat ik ondanks het vele sporten en het gematigde eten niet meer wil afvallen. Ik wil niet nóg minder eten, dus het enige wat ik kan bedenken is 's avonds niet meer te eten, maar dat valt me erg zwaar.
Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Niet meer actief op Fok!
pi_54336242
Das idd wel erg laat ja, kun je niet eerder eten? En als je idd laat op staat 's ochtends kan ik me ook voorstellen dat je 's avonds nog honger hebt dan. En een stuk fruit is dan toch niet zo erg lijkt mij
pi_54336454
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat laat ja.
Sta je dan 's ochtends ook laat op? Zo nee, geen wonder dat je dan nog trek hebt 's avonds.
Ik sta meestal om half 10 op. De galerie gaat namelijk pas om 11 uur open. Als ik in Belgie ben om te schilderen sta ik vaak rond tienen op. Als ik er een keer vroeg uit moet voor het een of ander, ben ik direct van slag . Wat dat betreft is het maar goed dat ik niet meer bij de film werk: toen moest ik er wel altijd supervroeg uit en ik was toen ook vrijwel altijd moe, want het lukte me maar niet om vroeg naar bed te gaan......
pi_54337034
Ik stond vanmorgen al om 7 uur naast mn bed ...

Maar de open dag van de vu was erg nuttig. Ze gaven duidelijk informatie en waren heel eerlijk over de beroepskansen van studenten. Op een of andere manier vertrouw ik het nu wel (ze konden ook voorbeelden geven van mensen die inderdaad in de juiste sector terecht zijn gekomen). Ik weet het nog niet zeker, maar ben alweer een stap verder. En belangrijkste: ik heb zo ongelooflijk het gevoel dat ik dit leuk zou vinden

Gisteravond lekker aan de popcorn en chips gezeten (honger na training, en heb me absoluut niet ingehouden ) maar vanmorgen zag het er allemaal supernetjes uit de in de spiegel, denk dat er niets aan is, misschien wel wat af. Het getalletje weet ik niet, boeit ook niet ... (en moest om 10 uur in Amsterdam zijn, was nog bijna te laat)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54337150
ff pauze. Ben al 2 uur bezig en pas halverwege hoofdstuk 1 met samenvatten, en moet de rest van hoofdstuk 1, hoofstuk 2 en een klein gedeelte van hoofdstuk 4 nog, dus ben nog wel ff bezig.

Nu lekker cherrytomaatjes aan het eten
pi_54337467
Goeie morg... ehhh... middag!

Hier nog n ongestelde (wist wel dat vrouwen in 1 huis t tegelijk kregen, maar op n forum dus blijkbaar ook :p) t is alleen nogal balen, want t is door mn pil heen. (heb m gewoon netjes geslikt) dus moet wéér naar de dokter voor n andere (dat gaat de 4e worden) (heb n nogal rare hormoonhuishouding) en dan wil mijn vervelende dokter vast ook weer dat ik bloed laat prikken enz! brrr!

't lijnen gaat trouwens wel weer wat beter, ondanks die teleurstellende weegschaal. (die in de sportschool klopt nu 100% cker, heb er wat andere mensen op laten staan en iedereen kreeg t zelfde resultaat als bij hun thuis. heb er uiteindelijk zelfs wat gewichtjes die volgens de opdruk samen 10kg waren enop gelegd en dat klopte ook) Donderdagavond baalde ik wel flink, en toen had mn moeder ook nog eens balisto's in huis en ergens n kinder bueno gekregen...

maar goed, ik heb vandaag weer hardgelopen (les 8 van evy en n btje extra) en ben weer helemaal aan de gezonde voeding!
pi_54340488
Daarstaks naar de kapper geweest, bijknippen ... en ben niet blij Die muts heeft mn pony veel te kort geknipt, en met veel moeite lijkt de schade mee te vallen, maar kan niet zeggen dat ik hier blij mee ben. Gelukkig is de rest van mn haar niet zo mislukt.

En kleine chocoladeletter gekocht om mn frustratie weg te eten , gelukkig was ie erg lekker en is het maar een kleintje (en zou het zo weer doen, mjam chocola)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54341827
Dat is balen van je pony chicolate

Ik heb er 4 uur over gedaan om een samenvattng van H1 te maken, H2 doe ik morgen wel, geen zin meer.

Nu eten aan het koken, kip tandoori
pi_54346638
ik weeg al een hele tijd 64 zoveel lijkt blijvend!

was vanochtend trouwens ook al vroeg wakker maar was aan t lurken, niet aan t posten hier
pi_54347520
Schade bij m'n vader: 1 petit fourtje (héérlijk) en een groot bord met Chinees eten, ze had van allerlei gerechten laten komen. Niet zo heel best dus
pi_54353413
Goeiemiddag

Iedereen nog op bed?

Ik heb alles gisteren al wel op papier samengevat voor mn tentamen, zo ff een nieuw toetsenbord installeren ( Deze pakt niet alle letters gelijk en gaat soms automatisch op hoofdletters over) en dan nog ff alles uittypen en dan komt het wel goed morgen

Peter ligt nog te slapen, dus duurt nog wel ff voor we gaan lunchen. Dus net maar wel alvast 2 plakken ontbijtkoek genomen

Verder een rustig dagje, beetje tv kijken enzo
pi_54353837
quote:
Op zondag 4 november 2007 12:52 schreef Sylvana het volgende:
Iedereen nog op bed?
Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54354007
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnen Ik ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
  zondag 4 november 2007 @ 13:24:09 #123
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54354117
Weet er iemand trouwens ook hoeveel Kcal er in Kroepoek en Emping zit?

Edit:
Kroepoek - 100g = 501Kcal
Bernie en ik zijn tof.
pi_54354168
Wat is Emping?

En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
  zondag 4 november 2007 @ 13:30:45 #125
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54354281
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:26 schreef Sylvana het volgende:
Wat is Emping?

En in kroepoek zitten idd best veel kcal ja
Thuis eten wij altijd Kroepoek en emping bij indische gerechten, de smaak is wat bitter moet je aan wennen en het komt van de Melindjoe vrucht, ben wel benieuwd of daar nou verschil in zit qua Kcal (denk het eigenlijk niet)

die rechter op het plaatje dus
Bernie en ik zijn tof.
pi_54354385
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
Dan ben je er mooi op tijd mee begonnen Ik ben echt iemand die alles op het laatste moment doet. Ik ben gisteren begonnen en heb hem morgen al nl
Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54354473
emping bitter? het is meer... hartig
weetje welke echt lekker is,
die niet van de supermarkt maar de "echte" met rode kleverige zoete pittige saus
pi_54354475
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mja, ik ben eigenlijk ook een uitsteller, maar dit is zo'n (#$&$&@# vak, dat ik gewoon geen kans meer heb als ik het uitstel. Sterker nog, ik weet niet eens of het wel haal, terwijl ik zeer braaf de hele tijd eraan heb gewerkt.
Veel succes dan
pi_54354489
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee hoor, ik was om 8 uur alweer op en zit nu braaf samenvattingen te typen e.d....
Donderdag tentamen

ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand
pi_54354508
ik ga morgen trouwens een weekje naar het buitenland, lekker eten van jeugdherbergen eten not.

succes met leren, iedereen die moet leren !
pi_54354523
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:42 schreef Sylvana het volgende:
Veel succes dan
Dank je!
pi_54354555
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik was om 6 uur al wakker want ik sliep bij een heel leuk iemand
Jij slet!

Ik sliep helemaal alleen, helaas
pi_54354615
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jij slet!

Ik sliep helemaal alleen, helaas
slet nog wel nee gewoon mn vriendje

ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
pi_54354715
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slet nog wel nee gewoon mn vriendje

ben verder heel braaf, zonder tong,clit,tepelpiercings e.d.
Dan nog
Ik heb trouwens ook geen piercings hoor
pi_54354905
Middag!
Vanochtend lekker hardgelopen 40 minuten en ik was ERG moe achteraf, daar is het nu wel erg fijn weer voor Net komen lopen naar het MC, dus heb vandaag zat beweging.
en vandaag natuurlijk weer fijn aan m'n artikel en de powerpoint ervan werken.

Succes met alle tentamens enzo weer voor degenen die daar binnenkort weer last van hebben!
Het mooi kotsende meisje.
pi_54355729
ik ben ook druk bezig met leren en verslagen maken die dinsdag af moeten zijn
ik weet nu al dat het morgen beter zal gaan omdat het dan af moet maarja doe nu maar de simpele dingen alvast
pi_54355965
Ik ben een beetje in paniek, want ik heb laatst de belasting over 2005 betaald en dat was fors, maar ik kreeg nu 2 aanslagen binnen over 2006 én over 2007, allebei te betalen voor eind dit jaar. Zijn ze nu helemaal gek geworden, hoe kan je nu in 2 maanden tijd belasting moeten betalen over 3 jáár. Als ik het morgen niet voor elkaar krijg om uitstel te krijgen, zitten we met kerst dit jaar aan het droge brood

Wel goed voor de lijn, dat droge brood....
pi_54357140
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst

als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
pi_54357701
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
moet je kijken welke voor jou het beste is om te betalen
wat je nog af kan trekken of zo
oude volgens mij eerst

als je 1 betaald kunnen ze niet zeuren toch
Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin ) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
pi_54358316
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Het bedrag wordt bepaald aan de hand van schattingen die zijn ingediend door onze accountant. Dus ik vrees eigenlijk dat ik er niet zoveel meer tegen kan doen. Ik baal ook dat het nu weekend is, dan kom je natuurlijk ook niks te weten....Heb net van de stress 4 bonbons opgegeten (die van m'n zusje, krijgt ze toch nog d'r zin ) Nu ben ik ook nog misselijk. Nee, het gaat goed hiero
Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen
Het mooi kotsende meisje.
pi_54358435
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je kan de bonbons beter bewaren, voor als je eens iets op het droge brood wil doen
- maar het lijkt me wel erg vervelend, plots een onverwacht hoge (lijkt me?) aanslag krijgen... Gelukkig ben ik tot nu toe alleen nog in het stadium van geld terugkrijgen qua belastingen enzo.
Vanavond ga ik lekker een grote salade bouwen denk ik met veel dingen
Weet je dat dat waarschijnlijk best lekker is, zo'n geprakt bonbonnetje op een stokbroodje!

Luxe hagelslag.
pi_54358518
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal

niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
pi_54359018
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je geen geld hebt, kan je het niet betalen. dus betaal je wat je wel kan betalen. en overleg je heel veel met die instantie zodat het goed gaat komen. zo werkt t meestal

niks betalen, het probleem negeren en hopen dat ze je vergeten werkt meestal iets eh.. minder
Ik vrees dat het bij de belasting toch anders werkt. Het enige wat er misschien nog kan gebeuren dat ik vraag aan m'n accountant of ze 2007 bv heel laag willen inschatten, zodat ik daar dan nu nog niks over hoef te betalen. Ik vind belasting betalen best: MAAR NIET 3 JAAR IN 2 MAANDEN!!! (ik heb het echt over belachelijke bedragen, hoe kunnen ze nu denken dat je dat ergens in een sok hebt )

Misschien moet ik net als Georgina Verbaan naakt in de Play Boy. (die deed dat ook om haar belastingschuld af te betalen.) Ow. wacht, ik zit hier in Slank de herfst in met een reden. De Play Boy wil me niet eens. Kijk nu ben ik dus dubbel depri: én een belastingschuld én de Play Boy die me niet wil.
pi_54359057
ik zie het niet meer zitten de verslagen willen niet echt lukken
pi_54359232
yeah, maar als je het geld niet hebt kan je het gewoon niet betalen: realiteit.
Denk er gewoon maar niet aan tot maandag half9, bel dan je mannetje en vraag hoe het zit.
pi_54360106
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic

Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!

(toch?)
pi_54360740
Waar kan ik zelfdisipline vinden?
pi_54360771
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:34 schreef Alcarin het volgende:
* Alcarin strooit even wat positiviteit door het topic

Zelfs aan afwijzingen door playboy, mislukkende verslagen, geldgebrek en onhaalbare tentamens gaan we niet ten onder!!

(toch?)
vraag me dat dinsdag om 2 uur nog maar een keertje
pi_54361045
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het koken Heb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
pi_54361119
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben klaar met mn samenvatting uittypen en Peter is aan het koken Heb best wel honger gekregen, ruim 3 uur bezig geweest.
Ik wil ook wel in 3 uur klaar zijn met mijn samenvatting typen..
Ben er nu al 2 halve dagen mee bezig en ik ben iets over de helft. Met typen alleen!
Het is niet leuk meer.
Even mijn eigen blijheidspost teruglezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')