abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 08:08:26 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54421980
quote:
Op woensdag 7 november 2007 07:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kasta altijd grappig

zometeen weer lekker sporten
Oeh, leesvoer . Even in jouw post history loeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_54422510
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
Het mooi kotsende meisje.
pi_54422558
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
Balen zeg!
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?

Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens

Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54422616
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Balen zeg!
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?

Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens

Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
Heb niet eens commentaar teruggekregen, m'n inzage is gewoon teruggestuurd zonder verandering...
Ik denk dat ik gewoon 'stiekem' aan m'n keuze onderzoek ga beginnen, en dan zeg ik lekker tegen het DCO dat ik gewoon snel was
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed
pi_54422861
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap ).
Ik werk in het weekend, en alleen op zondag wil ik nog wel eens blijven liggen. Nu word ik eigenlijk standaard rond 7 uur wakker, en als de wekker niet staat om 7.30u...

Nou ja ik vind het nu gewoon fijn dat ik nu relaxed kan opstaan Moet alleen nog wel heel veel doen voor studie...

Vanochtend 59,4 op de weegschaal
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54423005
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed
Inderdaad, het is nooit goed. Eerst was mijn doel om broeken maat 42 te passen (of gewoon om overal broeken te kunnen kopen). Nu pas ik makkelijk in maat 42, bij de meeste winkels zelfs 40, en ben ik nog niet tevreden
Mensen beginnen al tegen me te zeggen dat het 'zo wel goed is' met dat afvallen van mij, en dat ik niet nog meer moet afvallen omdat dan mijn figuur eraan gaat. Maar ik geloof anderen nooit

Eigenlijk wil ik gewoon krachttraining gaan doen, om strakker te worden! Maar daar heb ik voorlopig geen tijd voor geloof ik, misschien als ik met mijn scriptie bezig ben en wat rust heb
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54423167
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)

net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
pi_54423226
Dat herken ik wel...dat het nooit goed is

Ik begon bij 73 kilo, vond mezelf toen ronduit vadsig, en ik was al blij als ik de 65 zou halen en dat leek al onhaalbaar voor mij...

nu weeg ik 59,4 en is het nog niet goed

Toen ik op de middelbare school zat vond ik mezelf overigens ook te dik -of beter gezegd, mijn buik vond ik te dik/niet strak genoeg, toen woog ik rond de 53 kilo Ik had maat 34 (daar was ik dan wel weer trots op...)

Streef is nu 55 kg, dan vind ik het wel mooi geweest Ik hou van mijn rondingen en die moeten er niet af Ik ben veels te blij dat ik ze nu eindelijk heb, op de middelbare school was ik echt zo'n plank
pi_54423251
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)

net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
Kweek je niet gewoon spieren?

Anders moet je even meten
pi_54423301
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kweek je niet gewoon spieren?

Anders moet je even meten
spieren zou kunnen
en ik zie er wel slanker uit dus het zal vast goed komen
maar ik wil gewoon ooit eens onder die 70 (voor de feestdagen het liefst anders word het volgend jaar)
pi_54424054
Zo m'n verslag is af! Een bevalling was het wel! Naar mijn mening ziet het er goed uit en is de inhoud relevant en 3900 woorden ong. dus het moet eigenlijk wel goed komen.
Het volgende blok is statistiek en dat is niet m'n favoriet maar dat moet maar.
Straks ga ik toch hardlopen, dat ik gisteren niet gedaan heb (als het niet keihard regent tenminste, dat kan ik hier niet zien)
pi_54424168

Ik nam enthousiast een hap van een appel, blijkt 'ie rot te zijn (of nou ja, een of andere appelziekte te hebben, want hij smaakt naar schimmel).
BAH
pi_54425679
Goeiemorgen

Balen dat je dat tentamen nog moet herkansen veiligheidsspeltje en dat je ws niet aan je onderzoek mag beginnen tot die tijd. Maar mooi dat je verslag af is

Ik ga vanavond een uurtje bodypumpen, en dan hopelijk daarna in de sauna. En dan morgenavond nog 1,5 uur fitnessen en dan ben ik 3 keer geweest deze week En dan kijken hoe het met mn gewicht is gesteld vrijdagochtend Qua eten gaat ook goed, hele week nog geen chips ofzo gegeten
  woensdag 7 november 2007 @ 11:53:17 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54425706
Goed bezig, Sylvana .
Ik heb alweer een dag dat ik niets uitvoer . Straks overleg met m'n scriptiebegeleider en dat motiveert wel weer. Ik zal nu al wel op zoek moeten naar proefpersonen voor m'n onderzoek, dus dan doe ik in ieder geval weer iets nuttigs .
Niet meer actief op Fok!
pi_54427304
net 1,5 tosti op met slankie kaas
pi_54427442
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker
pi_54427471
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker
klinkt lekker
ik wil nu ook vaker geroosterde boterhammen eten
pi_54428124
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom. Ik vind het iig lekkerder!

Gisteren 35 minuten achtereen hardgelopen en het ging heerlijk. Je merkt echt dat er na een minuut of 20 stofjes vrijkomen, die maken dat je zonder centje pijn maar door kunt lopen. Ik kan goed begrijpen dat je hieraan verslaafd kan raken! Het regende trouwens wel, maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, want ik ga daarna gewoon onder de douche en het is nog niet zó koud buiten dat je teveel afkoelt.
pi_54428313
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom. Ik vind het iig lekkerder!
Volgens mij is het juist andersom. Ik weet niet meer precies wat er nou kapot ging door het roosteren, maar ik heb een kennis met darmproblemen, die altijd geroosterd brood at. Toen heeft een dietiste haar aangeraden om dat niet meer te doen, nu eet ze normaal brood en zijn haar klachten een stuk minder.
Maar ik weet natuurlijk niet of dit alleen voor haar geldt
  woensdag 7 november 2007 @ 14:15:49 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54428994
Volgens mij gaan bij het roosteren van brood de vezels kapot. Daardoor verteer je het makkelijker. Maar dat is niet positief, want je krijgt sneller honger. Ik zag laatst bij tell sell op tv dat ze een broodrooster verkochten en erbij vertelden dat het beter voor je was, want je kon het sneller verteren omdat de vezels kapot waren. En daarna op een andere zender kun je reclame zien over yoghurt met toegevoegde vezels. Ahja...

@Viking: jah, ik zag de overeenkomsten ook al in het rijtje. Het wordt bijna eng...

Kheb net twee crackers op met smeerkaas en een bruin hard broodje. Zometeen nog een breaker light (yoghurt in een zakje) met toegevoegde vezels en goede bacteriën en andere blabla.
  woensdag 7 november 2007 @ 14:27:09 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54429303
Yay, ik heb toch nog een 7 gekregen voor m'n stage. M'n aanvullende opdracht is dus goedgekeurd .
Net scriptieoverleg gehad en dat gaat ook allemaal volgens plan, al vind ik soms dat het allemaal niet zo opschiet. Daar lijkt mijn begeleider geen last van te hebben. Alles gaat goed dus . Alleen heb ik net de serie 'Desperate Housewives' ontdekt. Jaja, die bestaat al een tijdje, ik weet het, maar ik wist niet dat 'ie zó leuk was . Heb vanochtend een stuk of 4 afleveringen gekeken . Hoezo soggen . Morgen echt weer serieus aan de slag en daar mogen jullie mij best aan herinneren als ik morgen weer zit te soggen .

Lijntechnisch gezien gaat het goed. Vanochtend yoghurt met cruesli (ik ben de muesli met aspartaan even zat) en vanmiddag drie bammetjes. Straks weer hardlopen. Ben benieuwd hoe het gaat .
Niet meer actief op Fok!
pi_54429380
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie

Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus

Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 07-11-2007 16:49:40 ]
pi_54432960
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
pi_54433038
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
Dat is per persoon verschillend en ligt eraan hoeveel je beweegt op een dag enzo. Als je erg actief bent, heb je er meer nodig dan wanneer je niet erg actief bent. Dus op sommige dagen eet ik er bijvoorbeeld 2, en op andere dagen 4. Kun je niet echt 1 goed antwoord op geven.

Luister gewoon naar je lichaam...
pi_54433313
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie

Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus

Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
pi_54433472
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzo Er is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
pi_54435469
Zo, ik ga ook weer eens (proberen) mee te doen.

Waar ik nu naar streef is 5 killo af te vallen.
Een deadline heb ik nog niet gezet

Ben gisteren begonnen met 10 min joggen en ben van plan dit langzaam op te bouwen.
pi_54435657
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
  woensdag 7 november 2007 @ 18:54:26 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54435816
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch... )
pi_54436164
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch... )
morgen naar de bios (en ja dan neem ik ook iets te snacken) en vrijdag avond ga ik uiteten en daarna uit

en december beurs waren allerlei etens dingen voor de kerstdagen je
heb wel veel vis dingen op maar ook champagne en witte wijn
en ijs
pi_54436297
Ik heb ook een vreetweekend ingepland, en ik begin morgen al: na mijn tentamen ga ik een reep van de lekkerste chocolade kopen die ik tegen kom, en die met veel smaak opvreten. Omdat ik zo braaf ben geweest met studeren
En in het bos dit weekend zal ook wel het nodige lekkere eten aanwezig zijn, maar dan loop ik ook de hele dag, dus misschien valt het nog best mee qua kilo's. En zo niet, dan lekker niet, dit weekend wordt alleen maar leuk en ik ga niet denken aan hoeveel suiker er in chocolademelk zit
pi_54436988
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht ... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36

Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!

Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeft of het nou tentamens of wat anders is
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54438011
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht ... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36

Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!

Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeft of het nou tentamens of wat anders is
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?

Vandaag nog gegeten na dat copieuze ontbijt:

soort muesli bar van Kellogs
zakje snack a jacks cheese

80 gram kalfsoester
80 gram ovenfriet
150 gram rauwkost (zo'n kant en klaar zakje met paprika, kool, wortel en ui), aangemaakt met lepel light mayo en lepel thaise chilisaus
toetje: optimel vanillevla met een mandarijntje.
pi_54438104
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzo Er is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet .
Pretentieus geneuzel.
pi_54438155
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef roooosje het volgende:

[..]

PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet .
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
pi_54438229
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden .
Pretentieus geneuzel.
pi_54438270
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef roooosje het volgende:

[..]

. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden .
geeft ook niet
maar misschien handig om te weten dat er al 10 voor het hetzelfde hebben gezegd zonder enig effect

ik voel de wijn en champagne nog steeds trouwens van 4 uur geleden
pi_54438987
Bodypumpen was echt zweten, was al lang niet meer geweest. Meeste oefeningn kon ik wel op zelfde gewicht, paar oefeningen kilootje lichter gedaan. lekker gezweet, en voldaan na afloop Sauna was helaas al weer bezet
pi_54439036
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....

En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.

Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie

Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!

[ Bericht 13% gewijzigd door _Hestia_ op 07-11-2007 20:59:34 ]
pi_54439466
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....

En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.

Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie

Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
Je capslock staat aan. En niemand wil je aanvallen.
Pretentieus geneuzel.
pi_54439553
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb je dan al eens geprobeert om een lang je voedingspatroon aan te passen? (en dan bedoel ik niet een week maar echt 3 maand ofzo)
misschien zal het niet alles oplossen maar kwaad zal het zeker niet doen
pi_54439567
Zo komt het wel over, vooral weer van Miss_S die zegt dat het al 10 keer gezegd is, terwijl ik al vaak zat heb aangegeven dat het daar bij mij niet aan ligt. Zij kent mijn situatie niet precies, dus kan ze er ook niks over zeggen....

Bij mij zit er gewoon iets wat er niet hoort, ze zijn er alleen nog niet achter wat het is en datgene wat er zit zal altijd voor problemen zorgen, ongeacht wat ik eet.
pi_54439568
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
pi_54439634
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
heel jammer genoeg zitten er dokters ook (vaak) naast
en ik heb zelf ook last van een prikkelbare darm
pi_54439653
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ja, als je pds hebt dan merk je wel verschil als je pittig eet of niet, alleen bij mij is dat dus niet zo. Bij mij zit er dus iets dat er niet hoort, en ik heb dus geen pds of een spastische darm.

En nu hou ik erover op, is nu wel duidelijk allemaal
pi_54442258

Pretentieus geneuzel.
pi_54443094
quote:
Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?
Foto, heb ik niet Ik heb hem ook nog helemaal niet thuis enzo, moet eerst nog een keer terug om te vermaken, en daarna nog een keer om de jurk zelf eindelijk op te halen (en besloten dat alleen mn moeder mag weten hoe ie eruit ziet voor het gala is, gewoon klein geheimpje zeg maar. Voor iedereen, inclusief mn vriend)

Gekocht in Amsterdam, bij Robin. Mooie zaak, en de verkoopster was echt heel vriendelijk en geduldig. Bleef maar naar nieuwe dingen zoeken en hield zich keurig aan het budget dat ik had, dus probeerde me niets duurders te verkopen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 7 november 2007 @ 23:20:40 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54444262
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek . Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.

Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo . Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_54444390
Mooi dat je al 2 docenten hebt gevonden voor je onderzoek en dat het hardlopen zo goed ging!

Maar hoezo heb jij geen sleulel dan

Hier een goeie dag gehad, gewoon 3 keer een maaltijd gegeten, voldoende zuivel gehad ( 2 vitalineabakjes), fruit en nog een klein potje groenten vanavond toen ik thuis kwam van het sporten
pi_54444419
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek . Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.

Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo . Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten .

Das hét moment om een beetje te stretchen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')