Oeh, leesvoerquote:Op woensdag 7 november 2007 07:52 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kastaaltijd grappig
zometeen weer lekker sporten
Balen zeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
mogge!
Zie net dat m'n inzagecommentaar niet is toegekend, dus ik heb 2 maanden na m'n laatste tentamen van het 4e jaar nog een herkansing van de 3e voor 0,1 punt te weinig, ziet er dus naar uit dat ik in die 2 mnd. niet aan m'n keuzeonderzoek mag beginnen, erg vervelend![]()
Gisteravond chocolade op uit ongesteldheid, maar ik had het beter naar vandaag kunnen verplaatsen want dit is een betere reden...
Heb niet eens commentaar teruggekregen, m'n inzage is gewoon teruggestuurd zonder verandering...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Balen zeg!![]()
Daarvoor moest je toch zo ongeveer smeken bij je docent? Hoe kan het nou dat dat niet is toegekend?![]()
Ik begrijp er even niks van, weeg ineens weer 73. Blijkbaar is dat mijn stabiele gewicht nu, ofzo. En eigenlijk vond ik dat ook wel prima, totdat ik ineens 71 woog, nu wil ik weer naar de 71. Of eigenlijk wil ik onder de 70.
Ik lijk wel een anorexiapatient, die hebben die neiging ook wel eens![]()
Nou ja, maar weer braaf verder leren vandaag.
Ik werk in het weekend, en alleen op zondag wil ik nog wel eens blijven liggen. Nu word ik eigenlijk standaard rond 7 uur wakker, en als de wekker niet staat om 7.30u...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen![]()
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap).
Inderdaad, het is nooit goed. Eerst was mijn doel om broeken maat 42 te passen (of gewoon om overal broeken te kunnen kopen). Nu pas ik makkelijk in maat 42, bij de meeste winkels zelfs 40, en ben ik nog niet tevredenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En van dat gewicht heb ik ook, onder de 60 leek me eerst absoluut onhaalbaar, maar nu vind ik mezelf nog steeds een vadsige buik hebben, dus het is wrs. gewoon nooit goed![]()
Kweek je niet gewoon spieren?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef Miss_S het volgende:
ik vind het touwens wel weer typisch nu ik weer elke dag sport ben ik aangekomen
(morgen is officiele weegdag dus dan ga ik wel weer naar boven updaten)
net 45 min gesport
vanavond waarschijnlijk weer![]()
het voelt toch lekker ookal helpt het op het moment niet met afvallen
spieren zou kunnenquote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kweek je niet gewoon spieren?
Anders moet je even meten
klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef conleche het volgende:
Ik heb vanochtend ontbijt op bed gekregen: vers mandarijnensap, koffie, een zacht gekookt eitje, 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en 1 met jam. Beetje veel, maar wel lekker![]()
Volgens mij is het juist andersom. Ik weet niet meer precies wat er nou kapot ging door het roosteren, maar ik heb een kennis met darmproblemen, die altijd geroosterd brood at. Toen heeft een dietiste haar aangeraden om dat niet meer te doen, nu eet ze normaal brood en zijn haar klachten een stuk minder.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:41 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat geroosterd brood ook gezonder is dan gewoon, ben wel even vergeten waarom.Ik vind het iig lekkerder!
Dat is per persoon verschillend en ligt eraan hoeveel je beweegt op een dag enzo. Als je erg actief bent, heb je er meer nodig dan wanneer je niet erg actief bent. Dus op sommige dagen eet ik er bijvoorbeeld 2, en op andere dagen 4. Kun je niet echt 1 goed antwoord op geven.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Ik eet meestal 3 boterhammen overdag. Maar hoeveel boterhammen is het best om te eten overdag?
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je een 7 hebt gehaald voor je stage en dat het zo goed gaat met je scriptie
Ik heb hier het huis van Peter aan kant. opgeruimd, afgewasen, keuken schoongemaakt en vuilnis weggebracht. Goed bezig geweest dus
Zo naar Deventer, daar opruimen en afwassen en dan vanavond lekker sporten. Ik eet Hot Ajam vanavond, oftewel kip, met rijst en gemengde paddenstoelen, erg lekker
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij meestal iets eet uit de oosterse keuken en ik kan je geen ongelijk geven: ik ben er zelf ook dol op en eet ook minstens 3x per week iets uit die contreien. Maar nu vroeg ik me af of jij met je darmproblematiek niet beter wat minder gekruid eten zou moeten nemen? Misschien dat je een prikkelbare darm hebt of zoiets. Hebben de heren doktoren daar iets over gezegd? Over scherp gekruid eten bedoel ik?
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
vandaag veel te veel gegeten
ben namelijk naar een december beurs geweest
maar goed deze week ga ik maar niet meer op mijn eten letten want dat gaat niet lukken
gewoon elke dag minstens een uur sporten dat kan wel
morgen naar de bios (en ja dan neem ik ook iets te snacken) en vrijdag avond ga ik uiteten en daarna uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat is een december-beurs? Kerst? Gluhwein?![]()
Heb je de rest van de week ook allemaal uitstapjes gepland dan, dat op je eten letten niet meer lukt? Anders kun je toch gewoon de draad weer oppakken na vandaag. (Niet dat dat mij altijd zo goed lukt, maar toch...)
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:38 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben naar Amsterdam geweest en ik heb een galajurk gekocht... vraagt de verkoopster (heel aardige geduldige vrouw) welke maat ik heb ... geen idee ... mn moeder: 38 of 40 ofzo ... ben ik de winkel uitgelopen met een maat 36
![]()
Ik zag er superslank uit door die jurk, en hij moet zelfs nog ingenomen worden!![]()
Gefeliciteerd iedereen die wat te vieren heeftof het nou tentamens of wat anders is
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eetquote:Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee de doktoren hebben daar niks over gezegd, ook omdat ik zelf al aangaf dat ik geen verschil merk in het soort eten en de klachten die ik heb. Het is niet zo dat mn klachten erger zijn als ik Oosters heb gegeten, en minder erg zijn als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten ofzoEr is geen verband te vinden tussen het soort voedsel dat ik eet en mijn klachten dus. En dat ik pds ( prikkelbare darm syndroom) heb, is inmiddels ook al uitgesloten
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te makenquote:Op woensdag 7 november 2007 20:16 schreef roooosje het volgende:
[..]
PDS is nooit uit te sluiten. En darmen worden altijd beïnvloed door wat je eet.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
geeft ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef roooosje het volgende:
[..]. Sorry, dan mijn excuses! Maar ik zag het en ik kon even mijn mond niet houden
.
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....quote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat hebben volgens mij genoeg mensen al proberen duidelijk te maken
Je capslock staat aan. En niemand wil je aanvallen.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....
En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.
Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie
Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
heb je dan al eens geprobeert om een lang je voedingspatroon aan te passen? (en dan bedoel ik niet een week maar echt 3 maand ofzo)quote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik merk anders echt geen verschil tussen mijn eetpatroon en mijn klachten hoor. Is echt niks over te zeggen bij mij....
En de arten hebben bij mij gezegd dat als het bijvoorbeeld door een cyste of poliep is, dat het dan ook niet door mn eetpatroon komt die klachten.
Dus jullie kunnen het wel 10 keer zeggen, mijn artsen zeggen wat anders en die geloof ik eerder dan jullie
Samenvatting: bij MIJ liggen mn darmproblemen niet aan mijn eetpatroon, maar aan wat ANDERS!
heel jammer genoeg zitten er dokters ook (vaak) naastquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
Ja, als je pds hebt dan merk je wel verschil als je pittig eet of niet, alleen bij mij is dat dus niet zo. Bij mij zit er dus iets dat er niet hoort, en ik heb dus geen pds of een spastische darm.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef conleche het volgende:
Ik had het even niet meegekregen dat er al eerder over was gesproken. Als artsen tegen Sylvana hebben gezegd dat het in haar geval niet uitmaakt wat ze eet en als ze zelf ook geen verschil merkt, dan zal dat zo zijn, toch? In mijn vorige post begon ik erover omdat ik iemand ken die wel een prikkelbare darm heeft en hij merkt wel degelijk verschil of hij sambal eet of een gekookt aardappeltje...
Foto, heb ik nietquote:Op woensdag 7 november 2007 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk! Galajurk...misschien een fotootje? Waar heb je 'm gehaald?
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoe, ik heb al twee docenten gevonden die mee willen werken aan mijn onderzoek. Morgen maar even een uitgebreide mail tikken met hoe en wat en nu ga ik eerst slapen.
Hardlopen ging goed trouwens. Heb nu een fijn tempo te pakken en anders dan ik verwacht had vind ik het juist geweldig om rond 17 uur te lopen. Het is zo lekker druk op de weg! Lekker tussen auto's door manoeuvreren enzo. Ik doe morgen of vrijdag nog even dezelfde les en dan is het tijd om verder te gaan. Als ik weer uitgelopen ben en bijna thuis ben, vind ik het trouwens heerlijk om nog even naar huis te sprinten. Mark niet en aangezien hij de sleutel heeft, moet ik een hele poos zielig bij de voordeur staan wachten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |