abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54385442
Ik heb ongeveer 27 uur les per week, en dan nog (vooral verder in de periode) flink nog wat huiswerk. Kom zeker rond toetsweken en inleverdata echt wel aan de 40 a 50 uur per week. Vind het niet erg, ben gewend hard te werken, maar kan me ook prima vermaken zonder werk Leukere van wel wat doen is het bevredigende gevoel dat een afgesloten onderdeel geeft, dat heb je minder bij lekker luieren (maar dagje hangen/film kijken ofzo vind ik nog steeds heerlijk zo nu en dan)

En ik geloof niet dat ik nog echt gezond eet nu ... 3 cijfers teruggehad, inclusief een onvoldoende voor een vak waar ik echt hard voor geleerd had. En onterechte puntenaftrek bij een praktische opdracht (ze vond mn tabelletje niet mooi, maar de info erin was prima, en we hadden nog nooit tabellen gemaakt voor dat vak) die daardoor ook niet zo hoog uitviel als verwacht. Echt niet leuk. Hopelijk komen de goede cijfers nog

Ondertussen: drop, chocola, winegums en andere zoetigheid gegeten op school
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54385617
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54385693
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor
Mee eens. Als je rond kan komen, wat geeft het dan?
Daarnaast maakt het ook nog flink uit wat voor werk je doet. In de zomervakantie heb ik vaak koekjes ingepakt, dan was ik veel lammer dan vakkenvullen of een dagdienst PZ bijvoorbeeld (al is dat ook geen licht werk).
Het mooi kotsende meisje.
pi_54385782
Ik werk nu gemiddeld 2 à 3 dagen per week in de galerie, ik doe thuis ook nog ± 1 dag in de week aan de galerie (website bijhouden, schilderijen wegbrengen etc.) Dan moet ik 3 administraties bijhouden. (die van Peter, die van de galerie en die van mezelf) dan heb ik nog 2 huishoudens. Hoewel er in Belgie 1x in de week een werkster komt. De rest van de dagen schilder ik. Best druk dus en hoewel ik m'n eigen tijd in kan delen, bedenk ik me soms ineens dat ik al máánden, niet één keer een dag helemaal niks heb gedaan. Het gaat altijd maar door. Maar aan de andere kant is mijn leven toch wel relaxt, omdat ik m'n eigen tijd meestal wel kan indelen.

Toen ik in Frankrijk woonde toen ik een jaar of 20 was werkte ik 's winters 36 uur per week en 's zomers 70 uur in de week. Daarna bij de film was het vaak ook belachelijk: meestal 6 dagen in de week, tussen de 12 en 16 uur per dag. Dus ik beklaag me nu helemaal niet.

Fok gebruik ik eigenlijk, zoals ik vroeger een sigaretje opstak, pauzetje tussendoor
pi_54385902
quote:

[..]

dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
pi_54385940
quote:

[..]

Idd, komt op mij nu een beetje op mij over alsof het "slecht" is als je niet fulltime wilt werken later
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
ALTIJD????????

Dit is pas 2 weken zo en waarschijnlijk kan ik volgende week al weer werken, dus ik vind 3 weken nou niet echt ALTIJD hoor
pi_54385963
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:09 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.
begin van het school jaar is pas 2 maanden geleden
en ik kan me herinneren dat je niet meteen stage had en nu ookal weer een tijdje niet meer
maar ik ga mijn mond erover houden
pi_54385992
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
pi_54385997
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:42 schreef Miss_S het volgende:
maar ik ga mijn mond erover houden
Doe dat

Wat eten wij allemaal vanavond?
Ik zelfgemaakte tomatensoep
Alleen jammer dat dat altijd lekkerder is als je het bewaart.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54386016
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
ik vroeg duidelijk wanneer je het voor het laatst maanden had volgehouden
en dan kom je met dat voorbeeld dus dat klopt dan niet echt
pi_54386028
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Doe dat

ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjes en sla en komkomer en kip
pi_54386055
quote:

[..]

Doe dat

Ik dus pasta met groenten en rode saus. Was erg lekker, alleen een beetje veel, niet alles opgegeten.
pi_54386071
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjes en sla en komkomer en kip
Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant
pi_54386093
quote:

[..]

Doe dat

Wij eten gegrilde kip (aan het spit uit de oven) en een salade erbij met van die groene asperge-tips erdoor.
pi_54386228
Ik ga naar de sportschool

Ga toch maar gewoon fitnessen, en daarna lekker een half uurtje in de sauna
pi_54386269
quote:
Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant
ja dat moet dan wel

ach ja ben niet anders gewend
  maandag 5 november 2007 @ 19:04:26 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_54386436
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:

Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...

en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_54386538
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...

en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
ja precies
moet er ook niet aan denken dat ik thuis moet blijven om het huishouden en zo te doen omdat mijn vriend fulltime werkt en daar geen puf meer voor heeft dan

en je krijgt er inderdaad zoveel voor terug, dat merk ik echt
pi_54386736
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Als ik later werk en nog steeds met Peter heb, dan verdien ik meer, ook al werk ik maar parttime. Peter heeft nl alleen havo en werkt gewoon in een magazijn, dus echt veel geld verdient ie er niet mee Dus ik ben niet afhankelijk van hem dan ofzo. Maar ik ben gewoon niet zo ambitieus. Wil ook niet 7 dagen in de wek thuis zitten, maar 4 dagen in de week werken vind ik meer dan zat

En nu ga ik echt naar de sportschool
  maandag 5 november 2007 @ 19:21:43 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54386830
Oh, ik heb weer een relletje gemist zie ik . Lief zijn voor elkaar, hoor .
Ik heb mijn eten weer op. Morgen kip kerrie en overmorgen weer pannenkoeken, denk ik . Dan moet ik alleen nog wat bedenken voor dodag, vrijdag eet ik bij mijn ouders en dit weekend kan ik wel weer even boerenkool stamppot klaarmaken .
Niet meer actief op Fok!
pi_54387004
ik ga vrijdag uit eten met mijn nichtje
en die vroeg of ik daarna ook nog iets wou gaan drinken
volgens mij gaat het dus niet een heel gezond weekendje worden
pi_54388663
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in ... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld (hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)

Zin in chocola!
pi_54388856
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Chicolate het volgende:
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in ... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld (hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)

Zin in chocola!
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt

Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd
pi_54391148
Sporten was weer erg lekker

Eerst een kwartier op de crosstrainer, toen een half uur krachttraining ( 8 apparaten) en toen nog een half uur op de crosstrainer. Weer aardig wat kcal verbrand dus

Alleen beetje jammer dat de sauna bezet was, dat had mn rug toch wel fijn geleken als iik daar in kon. Nouja, misschien van de week nog
pi_54397379
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
  dinsdag 6 november 2007 @ 07:47:36 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54397456
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt

Een heel weekend naar het bos? .
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?

Je brengt me op een idee: ik wil zondag ook lekker naar het bos .
Niet meer actief op Fok!
pi_54397516
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Een heel weekend naar het bos? .
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?

Huisje van familie
pi_54397523
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
Succes!
  dinsdag 6 november 2007 @ 08:01:15 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54397546
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 07:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Huisje van familie
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos .
Niet meer actief op Fok!
pi_54397604
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos .
Huisjes in de bossen zijn geweldig
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp
Geen centrale verwarming, maar een open haard
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit
pi_54398919
Goeiemorgen allemaal
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zwaai je ff als je langskomt dan?

Ik zit lekker aan het iontbijt, rijstwafels en een vitalineabakje

De spierpijn is al een stuk minder dan toen ik vorige week gegaan was, dus mn lichaam begint al weer een beetje te wennen aan het sporten
pi_54400186
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 08:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Huisjes in de bossen zijn geweldig
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp
Geen centrale verwarming, maar een open haard
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
pi_54401321
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?

En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.

En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
pi_54401402
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
Nee, alleen aan familie (echt verhuren is het ook niet, je 'boekt' het en stort een vrijwillige bijdrage voor onderhoud). Het is ook echt een oud familiehuisje, ze hebben er de oorlog nog in overleefd enzo
pi_54401409
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?

En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.

Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
pi_54401447
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
Alleen voelt het misschien niet zo lekker om met een volle maag te sporten.
pi_54401482
Nouja, neem aan dat je dan ook niet direct na het eten gaat sporten, maar 1-2 uur wacht. Als ik om 18 uur heb warmgegeten ga ik altijd pas rond half 8/8 uur naar de sportschool toe. Dan is het eten wel gezakt
  dinsdag 6 november 2007 @ 11:57:41 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54401486
Je hoeft natuurlijk ook niet metéén na het eten te sporten. Ik ga voortaan dus om een uur of 16:30 / 17:00 hardlopen. Dan douchen en vervolgens eten maken en dan heb ik de rest vd avond nog voor mezelf . Als ik om 16:30 ga hardlopen heb ik zeker weten geen last van steken of een volle maag, want ik eet na de lunch om 12 uur niets meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_54401581
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:

Sowieso doet fietsen bij mij helemaal niets. Ik kan fietsen wat ik wil, krijg er alleen dikkere kuiten van
Mijn zus fietst elke dag 2 uur met een kidkar achter de fiets om de kinderen naar school te brengen en dat helpt ook geen bal.
Op de één of andere manier gaat van fietsen je hartslag niet echt heel hard omhoog. HEt is wel goed voor je conditie trouwens
pi_54401625
Een vriend van me is anders wel 25 kg afgevallen toen hij elke dag 1 uur heen en 1 uur terug naar zijn werk ging fietsen En daarnaast natuurlijk gezond at.

Maar bij mezelf merk ik ook weinig verschil, en op de crosstrainer verband ik ook veel meer kcal, dus dat doe ik meer. Ik fiets alleen als warming-up/cooling down.
pi_54402214
Gisterenavond had ik nog het plan om deze ochtend hard te gaan lopen, maar een combinatie van regen, verkoudheid en ongesteldheid maakte dat ik dat maar een keertje overgeslagen heb.
Wel een nieuwe rugtas gezocht voor m'n vriendje, maar het is helemaal niet zo makkelijk om een goede stevige te vinden, dus dat wordt ws. nog een hele zoektocht.
Heb ook zo'n skinny gepast (ook op aandringen van vriendje, die vindt ze erg mooi ). Corduroy ging nog wel, maar jeans zat echt raar, en een broek van je kuiten af moeten stropen is echt niets voor mij

Vanavond werken, maar eigenlijk geen zin in, want ze zijn allemaal dingen aan het vernieuwen in het kader van patientvriendelijkheid, wat er eigenlijk op neer komt dat je veel meer moet doen in hetzelfde tijdstip en van alles moet bijhouden
Het mooi kotsende meisje.
pi_54405555
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oeps Ja daar had ik het over

Maar, huisje in bos is leuk helemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...

Ik ga vanavond eindelijk weer lekker trainen. Best gek, maar ik mis het echt als ik een dag niet kan sporten. En meteen vragen wanneer mn examen nou is enzo Nu eerst maar eens de tandarts bellen ...
pi_54406405
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
Maar, huisje in bos is leuk helemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...
Jaaaa, ik heb er zo'n zin in
Eerst nog maar even doorbikkelen
pi_54407859
tentames gingen niet heel geweldig tenminste de laatste niet maar daar leek de hele klas problemen mee te hebben

had wel een verslag terug gekregen en daar had ik een 7,5 voor
pi_54412449
7,5 terug voor presentatie

M'n avondeten voor vandaag: 150 gram gekookte aardappels, 2 kleine chipolataworstjes en een enorme bak witlofsalade

En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen

En ik ben toe aan vakantie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_54413261
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Ewelina het volgende:
En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen

En ik ben toe aan vakantie.
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapen
Nog later opstaan doe ik ook eigenlijk alleen in het weekend, als ik een reden heb om te blijven liggen (lees: als ik niet alleen slaap ).

Ik ben intussen helemaal gaar van het leren, heb overzichten in overvloed, maar geen overzicht
Morgen maar weer door... Mijn moeder riep over MSN nog even: 'ach ja, meer dan je best kun je niet doen'. Fijn dat mijn ouders het accepteren als ik nog wat langer studeer

En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten
pi_54415499
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:

En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten
Soms moet dat even, als het maar niet elke dag is

Ik ben helemaal bont en blauw: kan bijna niet meer typen door alle trappen op de gewrichten van mn handen, dikke scheen, door mn enkel/voet gezakt en mn grote teen dubbelgeklapt ... en dat allemaal aan de rechterkant Maar training was voor de rest wel heerlijk, en examen is verzet, dus ik kan naar gala en naar examen, hoef niet te kiezen
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:58:36 #248
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54417619
Hallo allemaal!
Mijn uren voor komend blok (met 3 vakken, dat is dus 1 meer dan de 2 die je moet doen) 8 uur en 45 minuten. Maar weesch maar niet bang, ik moet thuis ook nog dingen doen. Boeken lezen enzo. Maar ik ben donderdag en vrijdag vrij... Wel werk ik af en toe (vanuit huis, enquetes samenvatten) en ik zit dit jaar in het bestuur van mijn studievereniging. Toch vind ik het qua collegeuren wel wat weinig soms... Net of je niet echt waar voor je (college)geld krijgt.

OT:
Maandag gewogen. 75,6
Nog steeds niet echt afgevallen dus, maar ik update het nu toch maar. Afgelopen week ben ik wel 3 keer uit eten geweest, dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet aangekomen ben. Wel is mijn buik platter volgens mij. Dat hardlopen traint mn spieren best wel, denk ik zo.
Gisteren was ik weer eens in de sportschool. Mijn hartslag gaat nu veel minder snel omhoog dan voor het hardlopen. Het heeft echt nut. Vandaag heb ik wel een beetje spierpijn... Zwaardere gewichten op dat armen-naar-voren-doe-ding.
En ik probeer nu elke dag buikspieroefeningen te doen. Dus over een paar maanden ben ik superslank en supergespierd.
  woensdag 7 november 2007 @ 07:34:14 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54421802
Egeltje, we hebben nog meer gemeen dan onze studie: nml ook onze lengte en ons huidige gewicht (nou ja, ongeveer dan ). Ik ben bij 86 kg begonnen en ik weeg nu dus 75,4 (100 gram meer dan de vorige keer dat ik woog, maar nu ben ik weer serieus bezig en toen niet ).
Dat van die collegeuren herken ik ook. Vooral mijn moeder heeft het daar nogal moeilijk mee . "Het kost ons handen vol geld en je hoeft er bijna nooit naartoe".

Nu ga ik even douchen en eten en dan maar eens studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_54421874
goede morgen
gisteravond nog een leuke discussie op fok gehad met Kasta altijd grappig

zometeen weer lekker sporten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')