Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoorquote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Miss_S het volgende:
maar wanneer heb jij voor het laatst een aantal maanden 36 uur in de week gewerkt
quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor![]()
dat is ook nietquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mensen zijn verschillend! Dat houdt in dat jij je misschien het lekkerst voelt wanneer je 80 uur in de week werkt, en Sylvana zich beter voelt wanneer ze wat meer vrije tijd heeft. Dat is geen schande, hoor![]()
Idd, komt op mij nu een beetje op mij over alsof het "slecht" is als je niet fulltime wilt werken laterquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
ALTIJD????????quote:Op maandag 5 november 2007 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook niet
maar altijd maar 2 halve dagen in de week iets doen is wel het andere uiterste
maar zal me mond er nu over houden, het was gewoon iets dat me de afgelopen jaren was opgevallen
begin van het school jaar is pas 2 maanden geledenquote:Op maandag 5 november 2007 18:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van het schooljaar 24-30 uur in de week stagegelopen en 2 dagen in de week naar school gegaan, dus dan kom ik ook wel zo'n beetje op 36 uur uit. En toen was ik ook blij als ik een keer wat tijd voor mezelf had.
Doe datquote:
ik vroeg duidelijk wanneer je het voor het laatst maanden had volgehoudenquote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
Pas 2 weken hoor, zie mijn post erboven. Hou er idd maar over op, want je haalt op deze manier het bloed onder mn nagels vandaan
quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Wat eten wij allemaal vanavond?
Ik zelfgemaakte tomatensoep![]()
Alleen jammer dat dat altijd lekkerder is als je het bewaart.
Ik dus pasta met groenten en rode saus. Was erg lekker, alleen een beetje veel, niet alles opgegeten.quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
Pff, zo vroeg..quote:Op maandag 5 november 2007 18:45 schreef Miss_S het volgende:
ik heb al zo'n 2 uur geleden gegeten
aardappelkroketjesen sla en komkomer en kip
Wij eten gegrilde kip (aan het spit uit de oven) en een salade erbij met van die groene asperge-tips erdoor.quote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Doe dat![]()
jaquote:Op maandag 5 november 2007 18:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff, zo vroeg..
Ik begrijp waarom jij nog een snackmoment inplant![]()
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Peter werkt wel gewoon 40 uur in de week, maar als ik zie hoe kapot hij elke dag is als hij thuiskomt en dan verder nergens meer aan toe komt, dat wil ik gewoon niet.
ja preciesquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...
en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
Als ik later werk en nog steeds met Peter heb, dan verdien ik meer, ook al werk ik maar parttime. Peter heeft nl alleen havo en werkt gewoon in een magazijn, dus echt veel geld verdient ie er niet meequote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmm dan bevind jij je wel in een luxe positie... dat WIL je niet....
nou de meeste mensen die MOETEN wel, willen ze normaal kunnen leven en een hypotheek betalen etc etc...
en ik snap ook wel wat Miss_S bedoeld... ik werk zelf ook veel en heb relatief zwaar werk (werk op een intensive care/ hartbewaking> fulltime).. daarnaast nog veel bijscholingen (klinische lessen), teamoverleg etc etc...
maar het geeft je ook wat terug, zelfontplooing, zelfstandigheid etc etc.
ik zou niet afhankelijk kunnen en willen zijn van mijn vriend...
en tja dat huishouden> dan doen wij er gewoon BIJ ( werken beide fulltime)
. Lief zijn voor elkaar, hoor
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebtquote:Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef Chicolate het volgende:
Uit eten ... ja, daar heb ik zin in... toch jammer dat hij zo goed als blut is nu/blut is zodra ie een verjaardagskadootje voor me heeft gekocht van zn laatste beetje geld
(hij werkt niet en heeft verder bijna nooit geld nodig, dus meestal geen probleem. Ik vind het prima, laat ie maar zorgen dat ie slaagt dit jaar)
Zin in chocola!
Een heel weekend naar het bos?quote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt![]()
Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje![]()
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Een heel weekend naar het bos?.
Heb je daar ergens een hutje gehuurd ofzo?
Succes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:32 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
zometeen mijn eerste tentames
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bosquote:
Huisjes in de bossen zijn geweldigquote:Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos.
Zwaai je ff als je langskomt dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een vakantiehuisje ergens bij Deventer in de buurt. Dat verhuren ze, maar als het leeg staat, mag ik er ook een keer in. Volgens mij is dat ook in de buurt van een bos.
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Huisjes in de bossen zijn geweldig![]()
Het huisje van mijn familie is waarschijnlijk iets primitiever, maar dat vind ik er juist zo geweldig aan.
Geen waterleiding, maar een grondwaterpomp![]()
Geen centrale verwarming, maar een open haard![]()
Er is tegenwoordig nog net wel elektriciteit![]()
Nee, alleen aan familie (echt verhuren is het ook niet, je 'boekt' het en stort een vrijwillige bijdrage voor onderhoud). Het is ook echt een oud familiehuisje, ze hebben er de oorlog nog in overleefd enzoquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:03 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed! Doet jouw familie dat ook verhuren?
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?
En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.
En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
Alleen voelt het misschien niet zo lekker om met een volle maag te sporten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
Zo snel zul je idd geen verschil merken nee en het heeft idd weinig zin om af te vallen als je in het weekend weer alcohol drinkt. En volgens mij maakt het weinig uit of je voor of na het eten beweegt. Als je het voor doet, dan verbrand je het eerst, en eet je het er daarna weer bij, en anders dan eet je het eerst en verbrand je het er daanra weer af. Dus maakt volgens mij niet uit wat je doet.
Sowieso doet fietsen bij mij helemaal niets. Ik kan fietsen wat ik wil, krijg er alleen dikkere kuiten vanquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Gewas het volgende:
Ik snap er echt niks van. Ik heb gister veel gefietst, en ben vandaag bijna niks afgevallen. Of zal het zo zijn dat je het resultaat van bewegen pas na 2 dagen ziet?
En ik zit er aan te denken om dit weekend niks te drinken, want telkens val ik doordeweeks af, en komt het er in het weekend weer bij.
En een vraagje: is het beter om voor of na je avondeten te bewegen?
Oepsquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha, geweldig hoe je automatisch 'hij' zegt als het over uit eten gaat...Ik neem aan dat je het over je vriendje hebt![]()
Ik ga komend weekend een weekend naar het bos met mijn vriendje![]()
Om te vieren dat ik mijn tentamen heb overleefd![]()
Jaaaa, ik heb er zo'n zin inquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef Chicolate het volgende:
Maar, huisje in bos is leukhelemaal zo samen lekker primitief (en als het te koud is, gewoon lekker tegen elkaar aankruipen voor de open haard) ...
Ik vind om 7.30 opstaan tegenwoordig al uitslapenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Ewelina het volgende:
En ik kan uitslapen! Nou ja, ik heb om 11 uur college, maar ik hoef pas om 9.30u op en dat vind ik uitslapen
En ik ben toe aan vakantie.
Soms moet dat even, als het maar niet elke dag isquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Alcarin het volgende:
En om te ontstressen heb ik chocolade...slecht he, emo-eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |