quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Met een beetje geluk gaat dit zo'n lurktopic worden.
Graag, dank, groetjes kleinzusjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Ok, je sorry is geaccepteerd... weer vriendjes? groetjes Lobasca
De klit van KZ.quote:
Mokummers zijn eerlijk dus deal with it....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De klit van KZ.
Maar dan moet je wel een dombo zijn en het willen doen omdat ze altijd eerlijk is.
Voor verder instructies moet u bij Lobasca zijn. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De klit van KZ.
Maar dan moet je wel een dombo zijn en het willen doen omdat ze altijd eerlijk is.
Voor verder instructies moet u bij Lobasca zijn. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mokummers zijn eerlijk dus deal with it....![]()
en instructies om een klit te likken?![]()
Wat moet ik hier nu weer bij denken ?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:15 schreef Pavement het volgende:
Top OP fet !
Burgers zijn er om gebakken te worden [ afbeelding ]
Euh...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Ian: wat is Frappe - vlok ?
Een soort volk uit de alpen zonder handen die met stompjes zichzelf aftrekken, dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Ian: wat is Frappe - vlok ?
Nou zuigen dan krengquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:21 schreef bonbonbon het volgende:
Desperate housewives![]()
Het is reclame nu![]()
Lik je ff in ofzoquote:
Ja sjesus errug he? Moet nog eten vandaarquote:
Tostiequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sjesus errug he? Moet nog eten vandaar![]()
Als ik jou lees gaat het over eten....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sjesus errug he? Moet nog eten vandaar![]()
Andijvie stampot.. Left overs van gisterquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik jou lees gaat het over eten....![]()
Wat een kutleven heb jij eigenlijk.......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Andijvie stampot.. Left overs van gister![]()
Dat ik dat op het DGK SC moet horen maakt het extra triestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij eigenlijk.......![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga even een biertje drinken met...
*trommelgeroffel*
...#1!
Praat erover!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik dat op het DGK SC moet horen maakt het extra triest![]()
Neuk 'm hardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga even een biertje drinken met...
*trommelgeroffel*
...#1!
Die is neuken, omstreeks 24:00 uur weer terug.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, dit slaat qua context even nergens op maar:
APK![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik dat op het DGK SC moet horen maakt het extra triest![]()
Hij hoeft het niet per se te lezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is neuken, omstreeks 24:00 uur weer terug.![]()
Ben de spekjes vergetenquote:
Het is kalm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Calimero_31 het volgende:
Is die bitchfight nog gaande? Want dan pak ik ff een zak met chippies en een stoeltje![]()
p.s.: indien nodig wil ik ook nog wel een duit in het zakje doen.![]()
Ik wil je wel ff voor je bek rammenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Calimero_31 het volgende:
Is die bitchfight nog gaande? Want dan pak ik ff een zak met chippies en een stoeltje![]()
De Andijvie nog welquote:
NP Caliquote:
breezah's is niet moeilijkquote:
Hangt ervan af wat me gevraagd wordt. Als het me uitkomt, kan ik best luisteren en vervolgens doen alsof ik het deed omdat iemand anders het voorstelde en ik de beroerdste niet benquote:
Aahahaha! Pave noemde je een breezer!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat me gevraagd wordt. Als het me uitkomt, kan ik best luisteren en vervolgens doen alsof ik het deed omdat iemand anders het voorstelde en ik de beroerdste niet ben.
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aahahaha! Pave noemde je een breezer!![]()
Hapquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.
Éñ !ccK n0G BétÚr.
Ik ben niet zo'n happert.
KiPNuGgeT hAp HaPquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Pave weet heel goed dat ik geen breezer ben.
Éñ !ccK n0G BétÚr.
Ik ben niet zo'n happert.
Heb je geen bijbaantje ofzow ? of zakgeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:02 schreef TherAngelina het volgende:
Neuh, ik doe alles in ruil voor een biertje. Die kan ik zelf namelijk niet betalen en mensen kopen die ook niet zomaar voor me
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ja, misschien moet je eens niet zo snel reagerenquote:
Misschien moet jij wat sneller reageren, BreezAngelina.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, misschien moet je eens niet zo snel reageren.
Zwei.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je geen bijbaantje ofzow ? of zakgeld
Ik ben ondertussen bezig, Ian_Ick.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat sneller reageren, BreezAngelina.![]()
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:02 schreef TherAngelina het volgende:
Neuh, ik doe alles in ruil voor een biertje. Die kan ik zelf namelijk niet betalen en mensen kopen die ook niet zomaar voor me
.
Breezers verdienen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen bezig, Ian_Ick.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemen![]()
Ben ik wel gewend![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:25 schreef Calimero_31 het volgende:
Onoprechte hoer was de correcte term geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik je nu ongestraft een sloerie noemen![]()
Ben ik wel gewend![]()
Nee, een echte sloerie doet dat voor niets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan moet je de verdiende breezers later ophalen?![]()
Oei, das lang geleden...................quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik nou je clit ga likken, dat is zoooooo 2005![]()
Meende het niet Whahahahahhaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, een echte sloerie doet dat voor niets.
bij mij klopt iequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan in ieder geval de forum achtergrondkleur![]()
Ooops heb je rest nog niet gezlezenquote:
Welquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooops heb je rest nog niet gezlezenGa maar ff wiisen
Geeft niet een einzelganger blijft een einzelgangerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wel.
Maar ik heb geen rosé in huis.
jointje erbij doet meestal al veel goedsquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:18 schreef TherAngelina het volgende:
Dit is leuker met drank op.
>>>inkoppertje<<<
Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
jointje erbij doet meestal al veel goeds![]()
OIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles prima.
Het is tijd voor bier!
Die dikke peuk zit in de planningquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles prima.
Het is tijd voor bier!
Tof Ian, je staat in het plaatje!quote:
paas m is door dan smokeymousequote:
Mja, als ik zou hebben, zou ik het wel oproken. Ik vind het niet tof als ik nog allemaal dingen moet doen want dan ben ik helemaal hangerig maar in bed (als in: ik lig in bed met de laptopquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
OIzo een dikke groene plant in mn peuk , lekker muziekie erbie
o ja en blokjes kaas en pepsi max
![]()
elke dag maakt je passief en je kan er minder van genieten het is meer een must dan een genot (tijd heb ik ook wel meegemaakt)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, als ik zou hebben, zou ik het wel oproken. Ik vind het niet tof als ik nog allemaal dingen moet doen want dan ben ik helemaal hangerig maar in bed (als in: ik lig in bed met de laptop) is het wel chill
.
Ik denk dat ik het kut vind omdat mijn ex zich elke dag kapot blowede.
There jaquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:44 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE zit ff hier op te spacen !
Dronken, stoned en vreselijk van de relquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Zo ik ben weer helemaal bijgekomen van me door gert bezorgde trauma. Hoe is het met de rest van het nederige fok dgk volk?
Yepquote:
Wat een tering herriequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8
Echt wel !!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
no.1
uitgeneukt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Print hem uit en plak hem aan een muur. Hij voegt zoo veel toe, daar gaan we het nog jaren over hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
naaah, het was eerlijk gezegt mijn eerste post hier.
quote:
9 minuten te laatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Ademnoodquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Aan het posten en neuken tegelijkertijd?![]()
Cool![]()
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=yP8QhblSkRIquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Mijn vriendin met een voorbind.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...
Hmm laat maar![]()
no. 2 ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Night in shining AMORquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Niks mis mee.quote:
Kijk je uit WJ schijnt te filmen op locatie tegenwoordigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vriendin met een voorbind.....![]()
Ga je pitten Muizenmop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Night in shining AMOR![]()
![]()
Slaap lekker
![]()
Hoi... NZ.. Ik heb me ziek gelachen om dat gifje !!!!quote:
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Vraag me alleen af of dat niet lastig tikt![]()
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Merk je er iets van?
Stoksstijfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
ik begin dingen voor me te zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
we hadden het over voorbind dingen etc verpest mn fantasie ff niet wil je !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:26 schreef TheUnreal het volgende:
Brian breekt bijna huub zn pols(volgens huub dan) Jaja, lekker overdreven. Amanda schreeuwt nog even Kutwijf naar Lieke en hoppa SL.
wou wel maar ik rook r nog 1 dunkt mijquote:
Misschien kan P de Boskabouter je helpenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik ben van god los.. Ik kan nr.2 Niet vinden![]()
mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Het komt door lobasca dat ik dit soort rare dingen ga zeggen hoor.
Die begon over vriendinnen met voorbind stokkies.
Dan ben ik blij dat ik niet verder heb gezochtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kan P de Boskabouter je helpen![]()
Jij ziet het voor je ja. Maar vast een beeld waarin je zelf ook nog wat te betekenen hebt.quote:
goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij ziet het voor je ja. Maar vast een beeld waarin je zelf ook nog wat te betekenen hebt.
Leer mij mannen kennen zeg...
Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Beetje leuke fantasietjes hebben en het niet met ons delenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
goed idee
* Pavement gaat weer verder fantaseren![]()
![]()
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Beetje leuke fantasietjes hebben en het niet met ons delen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet verder heb gezocht![]()
Er bestaat niet zo iets als te veel fantasie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ik
![]()
![]()
![]()
Uhhh..hallo...ben de Cossen aan het terug lezen..Brian heeft weer een deur gesloopt....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Het komt door lobasca dat ik dit soort rare dingen ga zeggen hoor.
Die begon over vriendinnen met voorbind stokkies.
Fijne nachtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ik
![]()
![]()
![]()
Ik zag het, en net de arm van huub omgedraait. Ach die arme Brian het is moeilijk je altijd te beheersenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh..hallo...ben de Cossen aan het terug lezen..Brian heeft weer een deur gesloopt....
Liever niet...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan het licht nu al uit?
Ach gut, kijk hem nou staanquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:28 schreef nachtzuster het volgende:
(@ SC-er die op zoek was: de "KZ-site" bestaat al tijden niet meer, dan kom je gewoon bij mij uit zoals je zag)
Ije believ joequote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
It wasn't me...
I knowquote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
It wasn't me...
quote:
Niet. Je moet ze eerst downloaden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej ff snel een vraagje.. hoe kan ik clips op rapidshare bekijken?
Je moet kiezen voor 'Free' downloaden. Dan moet je een poosje wachten (1 of 2 minuten), dan naar onderen scrollen. Daar moet je wat letters in cijfers overtypen in een veld. Vervolgens kun je downloaden. Maar nadat je 1x gedownload hebt moet je een aantal uur wachten voor je weer gratis mag downloaden.quote:
Kiezen voor FREE, dan wachten tot de teller op 0 staat (hij telt af meestal enkele sec.)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej ff snel een vraagje.. hoe kan ik clips op rapidshare bekijken?
Das de bedoeling....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En zo raak ik ook nooit in bed natuurlijk![]()
Disciplinequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En zo raak ik ook nooit in bed natuurlijk![]()
Ava gifjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
Kan mij die Rapidshare nou schelen, Nachtzuster moet vaker posten...
ik gaat weer ff een vraag voor je bedenken...
Even buurten zwaaienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O ja, Nachtzuster....kan je voor mij een AVA_gifje maken?
Je bent in de war door Bommiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach gut, kijk hem nou staan![]()
Probeer volgende keer eens een andere outfit, een lederhose ofzo![]()
Slaap lekker all![]()
![]()
n00bquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wist niet wat een Wok restaurant was![]()
![]()
Gaan jullie nou hartsvriendinnen wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij ook nog wakker...wat een leven hebben we ook
![]()
Krijg ik jou er zeker gratis bij?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaan jullie nou hartsvriendinnen worden![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O ja, Nachtzuster....kan je voor mij een AVA_gifje maken?
Je bent een skeetjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
stelletje gekke meiden zijn jullie ook hè
Discipline en ik gaan niet goed samen![]()
Ja en tuurlijk, ik wil altijd een ava-gifje voor iemand maken, dus ook voor jou![]()
alleen NU ff niet, moet echt naar bed en bovendien denk ik dat jouw eigen designer dat liever zelf doet![]()
Heb je nog geen liefje in Groningen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijg ik jou er zeker gratis bij?![]()
Ja,quote:
In Groningen woont mijn grootste liefde..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je nog geen liefje in Groningen ?
Hebben we het wel over mannen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Groningen woont mijn grootste liefde..![]()
Jezus wat een lui mokkel ben je.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
stelletje gekke meiden zijn jullie ook hè
Discipline en ik gaan niet goed samen![]()
Ja en tuurlijk, ik wil altijd een ava-gifje voor iemand maken, dus ook voor jou![]()
alleen NU ff niet, moet echt naar bed en bovendien denk ik dat jouw eigen designer dat liever zelf doet![]()
Beebselsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ow nog even zwaaien naar Morwen![]()
hai beeb![]()
Disana potquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In Groningen woont mijn grootste liefde..![]()
Jemig, wat een VOL woordquote:
Hey!quote:
Ga maar lekker dromen - veel verstandiger.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ik ben idd vaak in de war![]()
maar nooit door Bommie![]()
het was slechts een tip, in je gympakje mag natuurlijk ook![]()
Jaquote:
Die tuin lijkt mequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een huis en een tuin...en een klit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
maar die kam ik er voor het slapen gaan nog wel uit...
Oh.................. gatver............... brrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee gek, die klit in mijn weelderige haardos!![]()
daarom heb ik altijd een toupetje in mijn handtasje zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh.................. gatver............... brrrrrrrrrrrrrrr![]()
Maar ach, WJ sommige mannen vinden dat heerlijjk![]()
Jemigquote:
Truste modjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jemig![]()
![]()
Maar goed, ben nog even rukken en dan slapen.
Truste, Beebs![]()
![]()
Tong houdt van klittenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een huis en een tuin...en een klit
Stimmt....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij was anders wel aan het googelen, weet je wel![]()
Omdat ik even aan het genieten ben dat mijn hoofdpijn weg is....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Waarom lig jij trouwens nog niet in bed? Ik lig nog niet in bed omdat ik een nieuw spel heb.
Oh ja, dat kan ik me levendig voorstellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Omdat ik even aan het genieten ben dat mijn hoofdpijn weg is....![]()
Maar..is wel weer funest voor mijn ritme...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me levendig voorstellen.
Dat ritme was toch al verkloot doordat de wintertijd een uur van je daglicht heeft gejat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar..is wel weer funest voor mijn ritme...![]()
Wat voor spiel ben je aan het spelen?
Daglicht? Wat is dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ritme was toch al verkloot doordat de wintertijd een uur van je daglicht heeft gejat.
Age of Empires III. Ze hebben het verkleuterd, geloof ik![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ook googeldozen zijn genummerd![]()
It wasn't yours![]()
Nou... ik lag er net in en toen kreeg ik een smsjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
En waarom lig jij nog niet te snurken?
Volgens mij ontgaat jou iets, maar dat is te begrijpen want erg helder zijn we nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ook googeldozen zijn genummerd![]()
It wasn't yours![]()
Ooooohhhhh.....je zou ze tochquote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou... ik lag er net in en toen kreeg ik een smsje![]()
mobiel beneden... dus zit nu maar weer aan de thee![]()
Goed planquote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:40 schreef Lobasca het volgende:
Nou ja!!!! Ik gaat me bedje in en zet de wekker wel...
Doe dat, ik volg je voorbeeld.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:40 schreef Lobasca het volgende:
Nou ja!!!! Ik gaat me bedje in en zet de wekker wel...
Ik ben helder genoeg wat dat betreft, maak je geen zorgen, er ontgaat mij nietsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat jou iets, maar dat is te begrijpen want erg helder zijn we niet![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:58 schreef kleinzusje het volgende:
Murning lieve users![]()
murning Lobasca, Soury en allen![]()
I luf joe all
Joe + Me ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik heb een vrije dag genomen, om onze relaasie te vieren
![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik écht alles teruglezen...![]()
en ik dacht toch aardig ingeburgerd te zijn....geen pm
![]()
![]()
KZ![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit er aan te denken om een topic te openen![]()
Niet over strijken ................quote:
niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet over strijken ................![]()
Sorryquote:
Met je hand over je hart strijken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet over strijken ................![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Wil je wel mn FOK vriendinnetje blijven ?
Waarom zit je gevangen eigenlijk?quote:
dat kan jij dan weer goed!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je hand over je hart strijken...
Ja, zo ben ik.............quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je hand over je hart strijken...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat kan jij dan weer goed!![]()
heb je die grafiek al af??![]()
Thuisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom zit je gevangen eigenlijk?En waar?
Who bist ich ?????quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
kurt
ik
jij
veulen
NZ mag me het grafiekjes maken nog een keer leren![]()
komt niet op een maandje, tochquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang na 20 april 1889 ben jij geboren?
niet smokkelen he?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
komt niet op een maandje, toch![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang na 20 april 1889 ben jij geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |