Print hem uit en plak hem aan een muur. Hij voegt zoo veel toe, daar gaan we het nog jaren over hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
naaah, het was eerlijk gezegt mijn eerste post hier.
quote:
9 minuten te laatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Ademnoodquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Aan het posten en neuken tegelijkertijd?![]()
Cool![]()
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=yP8QhblSkRIquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Mijn vriendin met een voorbind.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...
Hmm laat maar![]()
no. 2 ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Night in shining AMORquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Niks mis mee.quote:
Kijk je uit WJ schijnt te filmen op locatie tegenwoordigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vriendin met een voorbind.....![]()
Ga je pitten Muizenmop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Night in shining AMOR![]()
![]()
Slaap lekker
![]()
Hoi... NZ.. Ik heb me ziek gelachen om dat gifje !!!!quote:
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Vraag me alleen af of dat niet lastig tikt![]()
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Merk je er iets van?
Stoksstijfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
ik begin dingen voor me te zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |