Echt wel !!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
no.1
uitgeneukt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Print hem uit en plak hem aan een muur. Hij voegt zoo veel toe, daar gaan we het nog jaren over hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
naaah, het was eerlijk gezegt mijn eerste post hier.
quote:
9 minuten te laatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Ademnoodquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Aan het posten en neuken tegelijkertijd?![]()
Cool![]()
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=yP8QhblSkRIquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Mijn vriendin met een voorbind.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij staat voorover gebogen achter de computer en je vent ...
Hmm laat maar![]()
no. 2 ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit al tien minuten te broeden op een lekker nummer (ytub) i' kan er verdomme niet opkomen
![]()
Night in shining AMORquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Niks mis mee.quote:
Kijk je uit WJ schijnt te filmen op locatie tegenwoordigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn vriendin met een voorbind.....![]()
Ga je pitten Muizenmop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Night in shining AMOR![]()
![]()
Slaap lekker
![]()
Hoi... NZ.. Ik heb me ziek gelachen om dat gifje !!!!quote:
Merk je er iets van?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Vraag me alleen af of dat niet lastig tikt![]()
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
Merk je er iets van?
Stoksstijfquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
ik begin dingen voor me te zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je stokstijf stil blijft staan niet, maar iets zegt me dat dat niet de bedoeling is![]()
we hadden het over voorbind dingen etc verpest mn fantasie ff niet wil je !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:26 schreef TheUnreal het volgende:
Brian breekt bijna huub zn pols(volgens huub dan) Jaja, lekker overdreven. Amanda schreeuwt nog even Kutwijf naar Lieke en hoppa SL.
wou wel maar ik rook r nog 1 dunkt mijquote:
Misschien kan P de Boskabouter je helpenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik ben van god los.. Ik kan nr.2 Niet vinden![]()
mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Het komt door lobasca dat ik dit soort rare dingen ga zeggen hoor.
Die begon over vriendinnen met voorbind stokkies.
Dan ben ik blij dat ik niet verder heb gezochtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kan P de Boskabouter je helpen![]()
Jij ziet het voor je ja. Maar vast een beeld waarin je zelf ook nog wat te betekenen hebt.quote:
goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij ziet het voor je ja. Maar vast een beeld waarin je zelf ook nog wat te betekenen hebt.
Leer mij mannen kennen zeg...
Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Beetje leuke fantasietjes hebben en het niet met ons delenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
goed idee
* Pavement gaat weer verder fantaseren![]()
![]()
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Beetje leuke fantasietjes hebben en het niet met ons delen![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik niet verder heb gezocht![]()
Er bestaat niet zo iets als te veel fantasie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ik
![]()
![]()
![]()
Uhhh..hallo...ben de Cossen aan het terug lezen..Brian heeft weer een deur gesloopt....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Het komt door lobasca dat ik dit soort rare dingen ga zeggen hoor.
Die begon over vriendinnen met voorbind stokkies.
Fijne nachtquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb teveel fantasie serieus, ik ga maar eens slapen slaat op hol geloof ik
![]()
![]()
![]()
Ik zag het, en net de arm van huub omgedraait. Ach die arme Brian het is moeilijk je altijd te beheersenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
Uhhh..hallo...ben de Cossen aan het terug lezen..Brian heeft weer een deur gesloopt....
Liever niet...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan het licht nu al uit?
Ach gut, kijk hem nou staanquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:28 schreef nachtzuster het volgende:
(@ SC-er die op zoek was: de "KZ-site" bestaat al tijden niet meer, dan kom je gewoon bij mij uit zoals je zag)
Ije believ joequote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
It wasn't me...
I knowquote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
It wasn't me...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |