Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles primaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
jointje erbij doet meestal al veel goeds![]()
OIquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles prima.
Het is tijd voor bier!
Die dikke peuk zit in de planningquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Geen joints, geen wijvendrankjes, verder alles prima.
Het is tijd voor bier!
Tof Ian, je staat in het plaatje!quote:
paas m is door dan smokeymousequote:
Mja, als ik zou hebben, zou ik het wel oproken. Ik vind het niet tof als ik nog allemaal dingen moet doen want dan ben ik helemaal hangerig maar in bed (als in: ik lig in bed met de laptopquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
OIzo een dikke groene plant in mn peuk , lekker muziekie erbie
o ja en blokjes kaas en pepsi max
![]()
elke dag maakt je passief en je kan er minder van genieten het is meer een must dan een genot (tijd heb ik ook wel meegemaakt)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, als ik zou hebben, zou ik het wel oproken. Ik vind het niet tof als ik nog allemaal dingen moet doen want dan ben ik helemaal hangerig maar in bed (als in: ik lig in bed met de laptop) is het wel chill
.
Ik denk dat ik het kut vind omdat mijn ex zich elke dag kapot blowede.
There jaquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:44 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE zit ff hier op te spacen !
Dronken, stoned en vreselijk van de relquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
Zo ik ben weer helemaal bijgekomen van me door gert bezorgde trauma. Hoe is het met de rest van het nederige fok dgk volk?
Yepquote:
Wat een tering herriequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8
Echt wel !!!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
no.1
uitgeneukt?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Night!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |